מדליקים לפידים - הישרדות 37 : סיבוב 5

Bar EL

New member
מדליקים לפידים - הישרדות 37 : סיבוב 5


אליזבת' אולסון - בדיוק באותו מיקום כמו בעונה!
ניק וילסון - robbed queen

הפורום אמר את דברו


חוקים זהים לאלה שאורי קבע:
- אחרי כל שלב שאני מעלה יהיה ניתן לשרשר לפיד למתמודד שאתם תרצו להשאיר. מתמודד שיקבל לפיד (או יותר, תלוי במספר הלפידים לאותו שלב) יהיה מחוסן. בסוף השלב המתמודד (או המתמודדים... שוב תלוי בשלב) שיישארו ללא לפיד יודחו.
- אפשר להדליק לפיד כל 24 שעות.
- מותר לשנות את ההצבעה רק במידה ולא נתן עוד מישהו לפיד אחריך. בנוסף אם אתה משנה הצבעה 24 השעות שלך עד שתוכל לתת לפיד נוסף יתחילו כמובן מהזמן המדויק שבו שינית את הלפיד...

שימו לב שההודעה הזו מסומנת בספוילר בגלל שאני רושם את שמות השורדים לפי המיקום שלהם בתוכנית, אבל אתם לא חייבים לסמן ספוילר.

1.מייק וייט
2.אנג'לינה קלי
3.קארה קיי
4.אליסון רייבאולד
5.דייבי ריקנבייקר
6.כריסטיאן היוביקי
7.גבי פסקוזי
8.אלק מרלינו
9.ג'ון האניגן
10.נטלי קווין קול
11.פט קיוזאק

האחרון שמקבל לפיד, מודח
צאו לדרך!
 

sapir aloud555

New member
לא מבינה את המרמור בפורום

לדעתי הייתה עונה טובה. אולי עונת הnewbies הכי טובה מאז 28
במהלך השנים הרבה פעמים אמרתי לעצמי שאין לסדרה דרך לחדש ושכבר ראינו את כל השבלונות, הדמויות, המהלכים... גם העריכה נעשתה צפויה, אפילו בלי להכנס לשטויות של אדג'יק, כל מי שצופה בסדרה שנים קולט את הדברים האלו אוטומטית.
לא ציפיתי לכלום מ37, במיוחד אחרי האסון של 36, והופתעתי לטובה. אבל כנראה אני במיעוט כאן
 

Bar EL

New member
הבעיה העיקרית שלי עם העונה הזו


היא עודף היתרונות המוגזם , ובעיקר שהמיעוט הוא זה שקיבל את כל היתרונות וזה בעצם גרם בפעם הראשונה לשינוי במאזן הכוחות שנוצר דרך יתרונות (שנראה שדיי הגיעו לידיהם ברנדומליות, בעיקר עם הנוליפיאר של קארל), מזכיר לי את הישרדות ישראל האמת.
עוד בעיה שיש לי עם העונה הזו (ועם עונות כמו 34, 36 ואולי גם 31 אבל היא פחות) היא שמתמקדים יותר בבליינדסיידים והמהלכים הגדולים (שהם בד"כ מהלכים מטומטמים ומאולצים במקום מהלכים שקולים) במקום לתת לנו להכיר את המתמודדים, הדבר הזה בולט מאוד בעריכה בעונות האחרונות ודיי הורס גם כן.

סה"כ למרות כל זה, היו עונות יותר גרועות - ומה שהציל מבחינתי את העונה הוא הניצחון של ניק, כי אני חושב שגם בלי היתרונות הוא היה הדויד היחיד שמשתחל לפיינל 5-6 ומשם היה זוכה בכל החסינויות מול הגוליאתים היותר חלשים (כל זה במידה ושלושת הגברים היו עפים - ואני דיי בטוח שג'ון ודן היו עפים במילא, אולי לגבי אלק זה לא בטוח). אם נגיד מישהו כמו כריסטיאן שללא ספק נשאר במשחק רק בזכות היתרונות היה מנצח, זו הייתה עונה שעוד יותר בתחתית אצלי.
 

Bar EL

New member
ובלי קשר


הגוליאתים אומנם לפעמים לא עשו החלטות חכמות במיוחד, אבל הדוידים היו אפילו יותר גרועים. הם הרסו במו ידיהם את היתרון שכלכך רצו להשיג ( גבי וכריסטיאן התחילו עם זה, אחרכך ניק המשיך בעיקר כי לא סמך עליהם וזה האמת קצת יותר מובן), אבל באמת שמהלך טיפשי כלכך בעיקר מהצד של כריסטיאן להדיח את קארל באותו השלב - לא נתקלתי הרבה עונות יחסית.
 

sapir aloud555

New member
כן ולא


מסכימה איתך ב100% לגבי עודף היתרונות (לגוליית היו שני אלילים להזכירך) וקיוויתי שאחרי שסירי הודחה ההפקה תוריד הילוך, לא מסכימה שלא נתנו לנו להכיר את המתמודדים. זו העונה הכי מאוזנת עריכתית מבין כל עונות ה30 אם לא מעבר לזה. כולם קיבלו זמן מסך. אין מתמודדים שאני יכולה להגיד לעצמי "מי זה? מאיפה הוא צץ?" כמו ברט ב19, צ'לסי ב36 או המעריצה ההיא עם הגופיה הצהובה שאני אפילו לא זוכרת את השם שלה או מאיזו עונה היא שראו לאיזה חצי דקה בפרק שהיא הודחה. *כמעט* לכל אחד היה קו עלילה, ולא הרגשתי שדחפו מתמודדים מסויימים ברמה מוגזמת כמו בן, ראסל או רוב. עוד פלוס לדעתי שהערבוב היה בפרק החמישי אחרי שנתנו לנו מספיק זמן להבין את הבריתות בין המתמודדים. היו עונות שערבבו אותם בפרק השלישי ואפילו לא זכרתי איך קוראים להוא ומי היה בברית עם ההיא כי לא נתנו לצופים מספיק זמן לעכל את זה. הפוקוס בעונות החדשות הוא תמיד קצת יותר אסטרטגי אבל אני לא רואה בעיה עם זה במקרים שהקאסט מאוזן
לא אופתע אם כמו קאגאיאן נראה הרבה מתמודדים מהעונה הזו חוזרים לעונות אולסטאר, לא רק כי הקאסט מלא במעריצים, פשוט היו מספיק דמויות מעניינות
&nbsp
אני אשאר בדעה שהגולייתים היו צריכים להקשיב לאנג'לינה בהדחה הראשונה אחרי המיזוג ולהדיח את כריסטיאן. היא צדקה, אם היו מקשיבים ולא מתמרמרים עליה הברית של ג'ון-אנג'לינה-דן-קארה הייתה שורדת עם שני אלילים בכיס. גבי וכריסטיאן בכלל חירבו את המשחק שלהם, אין הסבר הגיוני למה שקרה שם. אבל גם עם כל הטעויות, עדיין אעדיף לראות עונה עם מתמודדים שמשחקים את המשחק על חבורת זומבים שמפחדים לעשות מהלכים
 

Seosi

New member


יחד עם זאת, העונה הכי טובה מהעונות 35-37 בפער לפי דעתי. מבחינת בידור לפחות.
 

סטילהוק

New member
לא אוהב את העונה הזאת, שמח מאוד שהיא הסתיימה

עוד לא קרה בשום עונה של הישרדות, ולא רק ארה"ב, שלא היה לי אף פייבוריט, חוץ מהעונה הזאת שלא אהבתי בה אף אחד, ואני ממש לא מעוניין לראות אף אחד שהשתתף בה שוב בעונה נוספת. שלא לדבר על כך שזאת העונה עם רמת ההתערבות הכי גדולה של ההפקה, למעשה אין אפילו פרק אחד בעונה הזאת שלא היתה התערבות של ההפקה. גם הזוכה שלה היה מתחילת העונה ועד סופה יקיר ההפקה, ובצורה הכי שקופה שיש, הם אפילו לא ניסו להסתיר את זה, זה עד כמה הם כבר משתינים על הצופים והמעריצים שלהם מהמקפצה האולימפית. ועוד לא דיברנו בכלל על הירי בתוך הנגמ"ש בשני השבטים, שבמקום לדאוג שהם יהיו הרוב קטלו אחד את השני בתוכם, וכך קיבלנו עונה שכשיש רוב בשבט אחד הם קוטלים אחד את השני ומעניקים את הרוב לשבט השני שגם הוא לא משכיל לשמר את הרוב וקוטל אחד את השני בתוכו. ומילא אם הם היו עושים את זה בתזמון הנכון ולא בצורה כזאת טיפשית וחובבנית, והדוגמא הכי טובה היא גבי שכל כך בער לה להדיח את כריסטיאן ידידה הטוב ביותר במשחק ועשתה זאת הכי עקום שרק אפשר. ויש עוד הרבה דוגמאות, אך נסתפק בזאת שלדעתי לפחות מסכמת את כל העונה הגרועה והלא מעניינת הזאת, שהדבר הכי טוב בה שהיא הסתיימה.
 

noamlah

New member
יתרונות+עריכה+אובר ניסיון להצמד לת'ים של העונה

זה מה שהכשיל את העונה הזאת
על היתרונות כבר כולם דיברו
ומבחינת העריכה העריכה הייתה גרועה, לא מבחינת מה שצפוי שיקרה
היו הדחות לא צפויות אם כי זה לא ממש אכפת לי, מי שמכיר אותי יודע שמבחינתי לקבל רשימה מראש של כל ההדחות בעונה לפני שאני צופה בה
זה החלק הכי שולי שיש

העריכה הייתה גרועה לדעתי כי מדובר באנשים ושחקנים שסך הכל יכלתי לאהוב אותם ויכל להיות אכפת לי מהם אבל אי אפשר היה להכיר אותם כי כל מה שהם אמרו זה
"מעולם לא האמינו בי, אני הדויד האמיתי" או "אני גולייט, מי אם לא אני אנצח פה"
לא הייתה שום הפרדה מהת'ים מאז תחילת העונה ואז זה פשוט הפך את השחקנים לדמויות פלקטיות שמופיעות בסדרות לנוער

בSAN JUAN DEL SUR גם ידעתי כל הדחה אבל כמעט כל פרק באיחוד מחאתי כפיים בסוף וקססתי ציפורניים במתח
פה פשוט צפיתי כי היה פרק של הישרדות לראות ואני מקפיד, לא ממש היה לי מה לאמר אחרי זה
אפשר להגיד שזה גם התשה מצפייה ממושכת שנים בסדרה אבל גם SJDS היא עונה מתקדמת ואין הרבה הבדל בשנים
אז אולי היא יותר טובה מעונה 36 (שגם פה אני לא בטוח כי בעונה 36 כן היו הדחות מהנות כמו של כריס למשל או מורגן) אבל האם קצת יותר טובה מעונה גרועה זה סטנדארט?
 

Bar EL

New member
אלק

צריכים לפיד:
1,קארה קיי
2.אליסון רייבאולד
3.ג'ון האניגן
4.פט קיוזאק
 
למעלה