הישרדות 8 - אול סטארס

הישרדות 8 - אול סטארס


כמה מילים על העונה: אני יודע שאני במיעוט כאן, אבל זו אחת העונות האהובות עליי, וסיימתי לראות אותה שוב היום ועדיין נהניתי ממנה


מי זכתה בעונה? אמבר.

למי הכי הגיע לזכות? אני באמת חושב שזה צמוד בין אמבר לרוב. רוב יותר בלט מבחינה אסטרטגית ואמבר יותר חברתית.
יחד עם זאת, אמבר היא זאת שכיוונה להדיח את רוב ס' והצליחה לשרוד את המעבר לשבט השני (נכון שגם רוב עזר, אבל העיקר היה בזכותה), וחבל לי שלא נותנים לה מספיק קרדיט.

את מי הכי אהבתי? קודם כל במשך הרבה זמן (וליתר דיוק עד עונה 18), הפיינל 4 (אמבר, רוב, ג'נה ורופרט) היו הפיינל 4 שהכי אהבתי. מארבעתם הכי אהבתי את אמבר והייתי בעדה וממש שמחתי שהיא גם בסוף זכתה


מוזמנים לכתוב מה חשבתם על העונה


 

B R A Y E R

New member
מנהל
אחד הפרה-מרג'ים הכי כואבים בהיסטוריה

כל הטובים והאהובים הלכו אחד אחרי השני :(
רודי, ג'נה, קינג ריץ', סו, איתן וג'רי

ולבסוף נשארו רוב מריאנו, רופרט וחבורה של עלובים וטיפשים
כך שמהרגע שג'רי הודחה סבלתי מהצפייה בעונה הזו ולא עניין אותי כלכך מה קורה
אני זוכר ששמחתי ממש שאמבר זכתה ולא רוב, בעיקר כי לא סבלתי אותו
ואת העונה הזו ראיתי בין עונה 19 ל20 וממש קיוויתי שראסל ימחק לרוב את החיוך מהפנים (מה שקרה להנאתי בעונה 20 פרק 6)
 

Uri04

New member
זהו, שבדיעבד זכייה של אמבר היתה זכייה של רוב

ברגע שרוב כרע ברך בגמר, הסיפור נגמר. זה לא היה משנה מי מבין שניהם ינצח.
 
תראה, אם להיות פיירים

גם רופרט לא יצא חכם גדול. הוא ידע שבפיינל 4 הוא יצטרך להסתמך על חסינויות,
ובמקום לנסות להגדיל את הסיכויים שלו הוא לא עשה כלום.
&nbsp
 

סטילהוק

New member
בוסטון רוב יכול לעשות בי"ס לכל השורדים המעפנים החדשים

שאין לאף אחד מהם אפילו טיפה כריזמה ואפס מודעות באיפה הם נמצאים ולאן הם הגיעו. ובעיקר לכל אותם עיזים שהולכים מרצונם לטבח, כאילו מישהו בכלל יזכור או יעריך אותם על התנדבותם לשמש כעז בגמר ולקבל בו 0 קולות.

וזה ממש לא נכון שרוב הפסיד לראסל בעונה 20, כי רוב לא אשם שטייסון מטומטם שקל לעבוד עליו ועד היום אני לא מצליח להבין איך הוא בכלל זכה בעונה האשונה של קשר דם אחרי שכולם ראו כמה הוא מטומטם בעונה 20. שלא לדבר בכלל על כך שרוב הביס את ראסל בעונה שבו הוא זכה, כשראסל אפילו לא הגיע בה לטופ 5.

פשוט כיף לראות את בוסטון רוב משחק, המשחק שלו מלא אקשן, מלא התלהבות, בן אדם חרוץ, מוכשר, כריזמתי, חברותי, אסטרטגי וכובש. מסוג האנשים שאי אפשר להגיד להם לא. בגלל זה גם כשהוא לא זכה הוא תמיד הגיע רחוק ומעולם לא הודח לפני המיזוג.

אני חושב שהעונה הזאת היתה עונה פחות טובה לא בגלל רוב ואמבר הזוכה שלה, אלא דווקא בגלל כל מי שהיו אמורים להיות עלק אולסטארס והוכיחו שהם נפלים מולם. גם הפרישה של ג'נה היתה מכה קשה לעונה הזאת. של סו לעומת זאת פחות, לא ממש הרגשתי בחסרונה וממש לא התגעגעתי אליה אחרי שפרשה.
 

אורישקי

New member
קודם כל

רוב הודח לפני המיזוג בעונה 20
וגם במרקיז הגיע למקום 10 מתוך 16 - הדחה ראשונה במיזוג, אפילו לא למושבעים.
&nbsp
דבר שני - גם אם נוציא את המקרה של טייסון המטומטם מכאן - עדיין רוב כשל בלהשאיר את ג'רי וקואוץ' בצד שלו - קואוץ' בחר לשבת על הגדר ולתת לג'רי להחליט וג'רי החליטה להצביע עם ראסל למרות שהיא בפירוש תיעבה בזמן הזה את פארווטי.
 

סטילהוק

New member
חוץ מעונה 20 רוב לא הודח לפני המיזוג באף עונה שהשתתף

הדחה ראשונה במיזוג זה אומר שהוא הגיע למיזוג ולא הודח לפניו.
וכבר אמרתי שבעונה 20 זאת ממש לא היתה אשמתו שטייסון מטומטם שכל כך קל לעבוד עליו. אם טייסון היה מצביע כמו שרוב ביקש ממנו ובצדק להצביע הכל היה נראה אחרת, ולא בטוח בכלל שסנדרה היתה הזוכה של העונה הזאת.
 

Uri04

New member
אחת העונות המבאסות ביותר של הישרדות ever

על הנייר זאת היתה אמורה להיות 'עונת החלומות' - עונה שהכילה כל כך הרבה אולסטארס מהעונות הראשונות, העונות הקלאסיות שבזכותן הישרדות הפכה לתוכנית כל כך פופולארית.
לכן ציפינו מעונה כזאת למינימום בליינד-סייד אחד בכל פרק, משחק אסטרטגי עיקש ותחמני של כל השחקנים והרבה רגעים טובים שבסופם היה אמור לזכות השורד האולטימטיבי - זה ששיחק (או שיחקה) בצורה המרתקת ביותר שאפשר לדמיין.

אבל אז היינו נאיבים מאוד. והעונה הזאת לימדה אותי, בכל אופן, להנמיך ציפיות מכל עונת מתמודדים חוזרים מכאן ולהבא. או בכלל - להנמיך ציפיות מכל תוכנית ריאליטי. כי מתמודדי ריאליטי הם רק בני אדם, וככאלה - אי אפשר לתכנת אותם ולנהל אותם בצורה שתספק את הצופים באופן שווה.

אז מה היה לנו כאן?

שתי פרישות על רקע שאפילו לא קשור למשחק, ובדיעבד לא בטוח שהיה צריך ללהק את מורסקה וסו בהתחשב במצבן האישי/נפשי.
האץ' אחד שחזר רק כי הוא קיווה שההפקה תעזור לו לזכות שוב ולאפשר לו לכסות את הקנס על כספי המסים שלא שילם על הזכייה המקורית. זה לא קרה והוא עף הישר לאחר פרשת ההטרדה המינית.
שבט מלא בליהוקי - 'wtf למה הם בכלל מוגדרים אולסטארס?' שזכה באור מן ההפקר והוביל את העונה עד סופה, מובל על ידי שחקן שחצן אחד שינק 75% מזמן האוויר והוביל את המאפיה הקטנה שלו עד הסוף, מנצחים שחזרו לסיבוב נוסף, שיחקו חרא ועפו לפני המיזוג, לקס אידיוט אחד שהרס את המשחק לשאר בני השבט שלו, שחקנים שפיתחו חברויות מחוץ למשחק אחד עם השני ואז נעלבו נורא כש"חבריהם" הדיחו אותם ובגדול - אווירה נורא לא נעימה שדיי הזכירה לי את עונת תאילנד.
אה, ואיך יכולתי לשכוח - המנצחת שימשה כעז מוחלטת לאורך כל המשחק שרכבה על גבו של בן זוגה שהפך לבעלה מאוחר יותר. והשניים הפכו לבוני וקלייד של תוכניות הריאליטי של אותה תקופה. הם היו בכל מקום, השניאו את עצמם על מיליוני צופים ותמיד חזרו לעוד. רומבר - התופעה הכי דוחה של תוכניות הריאליטי של העשור הקודם.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
וכמובן ההמצאה הגדולה בתולדות הריאליטי

המונח "Pre-Made", בריתות שבאו מוכנות מהבית מהשניה שהוכרז שעונת אולסטארס עתידה לצאת לדרך.
מה שתרם מאוד לניצחון של אמבר-רוב (וגרם לאכזבה רבה ל"חברים מהבית" שכרתו עם רוב ברית מלפני שהעונה התחילה) וזה הוסווה על ידי הדחה של כל המנצחים מהמשחק בכל השבטים.
וזו בתכלס הברית הראשון והכמעט אחרונה שבה פרימייד הצליח בהישרדות (השניה והאחרונה לבנתיים זו הברית של קוקרן שרק בזכותה הוא ניצח ב26)
&nbsp
 
אממ

קודם כל, טוב שלמדת להנמיך ציפיות

ובלי קשר, אני לא חושב שזה שמשחק בצורה המרתקת ביותר יהיה זה שיזכה בסוף (הרבה פעמים הוא גם לא בהכרח יגיע לגמר בכלל), בטח כשמדובר בעונות אולסטארס...
&nbsp
לגבי הפרישות- לא יודע מה בדיוק היה המצב הנפשי של סו. לגבי ג'נה- יכול להיות שהמשפחה עודדה אותה לנסוע (ומניח שבטח הכסף שיחק תפקיד) ואולי חשבו שהמצב של אמא שלה יהיה בסדר. המשחק התחיל להתגלגל וכנראה שאולי ההפקה רמזה לה שהמצב של אמא שלה מתדרדר, או שבאמת הייתה לה אינטואיציה חזקה לגבי המצב והיא החליטה לפרוש...
&nbsp
לגבי הכעס כלפי לקס- אני חייב לציין שאני לא מבין למה מאשימים רק אותו. קאת'י גם הייתה מעורבת בהחלטה והעדיפה להשאיר את אמבר (וגם שיאן שבעצמה רצתה להדיח את ג'רי). מניח שזוכרים לו עוד את מה שעשה בעונה 3 ובגלל זה קל לתלות את האשמה רק בו (בטח כשאת קאת'י ואת שיאן ממש אוהבים בפורום).
&nbsp
ולגבי אמבר- אני ממש לא חושב שהיא הייתה עז מוחלטת, אבל לא חושב שאצליח לשכנע אותך
 

noamlah

New member
קאת'י לא רק הייתה מעורבת בהחלטה

הרעיון להדיח את ג'רי במקום אמבר היה שלה
גם היא וגם לקס העידו על כך בזמן שהעונה שודרה
 

noamlah

New member
בכלל

אני חושב שרוב ההחלטות במוג'ו מוג'ו נעשו על ידי קאת'י ולקס היה סוג של סגן
קודם כל שי אן נשארה הדחות במוגו מוגו, לקס לא סבל אותה, היא הייתה קרובה רק לקאת'י
הדחת ריץ' הייתה יוזמה של קאת'י
לקס לקח פיקוד על ההדחה של קולבי אבל זה היה כששאפירה זכו בפרס ולקחו את קאת'י איתם והיא לא חזרה למחנה באותה הדחה אז היה לו את המקום לעשות את זה
ובהדחה של אית'ן הפוקוס היה על לקס בגלל החברות שלהם בעונה הקודמת אבל קאת'י גם הצביעה לו יחד עם כולם ואם אני זוכר נכון לקס העיד שזו הייתה החלטה משותפת של שניהם
בהדחה של ג'רי כמו שאמרתי שניהם אמרו שזה היה רעיון של קאת'י
היא אמרה שאמבר דיי עבדה עליה במחנה ועוררה את הייצר האימהי שבה והרצון לשמור עליה

לקס נתפס כמנהיג לפי דעתי רק בשביל הרצון ליצור שני אלפא מייל ששולטים בכל שבט (רוב ולקס) והקרב ענקים שלהם באיחוד
אבל במציאות לקס היה יותר כלבלב של קאת'י
 
אממ

דווקא כמו שאמרתי (לפחות לפי העריכה) ההדחה של ריץ' הייתה הרעיון של קולבי ואית'ן
שפנו ללקס ואז לבנות (ואז גם ג'רי סיפרה לריץ' והם ניסו לשכנע את קאת'י ושיאן להדיח את קולבי במקום זאת).
אני לא חושב שלקס היה הכלבלב של קאת'י, אבל בהחלט הגיוני שהעריכה ניסתה לשים אותו יותר בפרונט למרות שקאת'י הייתה שותפה מלאה (אם לא יותר) בהחלטות.
 

Uri04

New member
לפחות זכינו בוידאו הזה שמסכם הכי טוב את העונה



 

Bar EL

New member
מגיב

בעיני היו עונות הרבה יותר גרועות ומאכזבות.
אומנם אהבתי את קולבי, אית'ן ובעיקר ריץ' וכולם הודחו מוקדם, אבל רוב ואמבר שיחקו הכי טוב ולכן הגיע להם להגיע לגמר, גם רופרט היה חמוד ואת השאר באיחוד באמת אפשר לזרוק לפח.
התאכזבתי קצת שרוב הפסיד לאמבר כי באמת הגיע לו אחרי המשחק המושלם הזה, אבל זה לא באמת משנה כי שניהם ניצחו אפשר להגיד.
ואגב אני לא מסכים איתך שאמבר חברתית יותר טובה, המהלך שלה להציל את עצמה אכן היה מעולה, אבל באיחוד בעיקר רוב האנשים היו קרובים יותר לרוב (נגיד טום אמר שבקושי היה קרוב לאמבר) ולכן דווקא בגלל זה הם התמרמרו יותר על רוב כי ציפו ממנו ליותר, אז להגיד שרוב לא היה חברתי הכי טוב בעונה הזו זה לא מדויק, ואני לא חושב שאם מישהו הפסיד בגמר זה אומר שבהכרח היה חברתית פחות טוב במהלך העונה (במקרים מסוימים יכול להיות ההפך דווקא).
 
לא אמרתי שרוב היה לא חברתי הכי טוב בעונה

כתבתי שרוב יותר בלט מבחינה אסטרטגית (למרות שהוא בעצמו הודה שאת כל ההחלטות הם קיבלו ביחד), ואמבר יותר חברתית (מהרושם שקיבלתי מהעריכה, ג'נה למשל הייתה יותר קרובה אליה. רופרט ואלישיה גם היו קרובים אליה).
ואני ממש מסכים איתך שאם מישהו הפסיד בגמר לא אומר שהוא היה פחות טוב חברתית,
ודווקא בעונות האחרונות (בעיקר) רואים את השינוי שהרבה מושבעים מצליחים לשים את הרגשות בצד, ולהצביע דווקא למתמודד ששיחק יותר טוב מבחינה אסטרטגית (וגם כתבתי בעונה הקודמת שיש מצב שאם איי הפנינה הייתה נערכת היום, ליל כנראה הייתה מקבלת יותר הערכה).
 
למעלה