הישרדות דוד נגד גוליית - הגמר!

אורישקי

New member
סיכמת הכל ואפילו לא ממש ראיתי את הגמר עד הסוף


ניק מנצח ראוי וסהכ עודדתי אותו גם רוב העונה אבל בעיני מייק היה השחקן הכי טוב העונה בלי ממש ספק.
אנג'לינה - הדמות הכי טובה של העונה הזו ביחד עם נטלי קול

&nbsp
 

סטילהוק

New member


נראה שאתה ממש אוהב שחקנים גרועים. כנראה בגלל זה שנאת החינם שלך לקלי.

אנג'לינה - אחת השחקניות הכי גרועות ומעיקות בתולדות הישרדות. אפילו מול ראסל הנץ היא היתה מפסידה. ולכן היא העז המושלמת לקחת לגמר. ואין אחד שלא היה לוקח אותה איתו כעז לגמר. אך זה ממש לא כבוד גדול להיות עז.

שלא לדבר בכלל על נטלי קול שכל הקאסט לא סבל אותה ואפילו באיחוד ראינו את זה. והיא עוד התעצבנה על ההפקה שהראתה לכל אמריקה והעולם את מי שהיא באמת, וטענה שעשו לה עוול. כמה שמחתי שג'ף שאל את כולם האם היא היתה איך שהציגו אותה, וכולם הסכימו שכן, אפילו ג'ון.
 

אורישקי

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


קודם כל אני ממש לא שונא את קלי שנאת חינם, היא הייתה הפייבוריטית שלי רוב קמבודיה והיא אחת השחקניות שהכי אהבתי בשנים האחרונות
ועדיין נמאס לי מזה שאתה חייב לפמפם אותה ולקשור אותה לכל דבר שקשור בהישרדות, היא שחקנית טובה אבל ידענו טובים ממנה מבחינת משחק וגם מבחינת עניין.
&nbsp
מסכים שאנגלינה היא עז לגמר ועדיין היא הצליחה להצחיק אותי ולבדר אותי מאד בעונה, לא אומר שהיא השחקנית הטובה של העונה או שחקנית טובה בכלל (אם כי יש דברים לזקוף לזכותה), אבל שהיא דמות שנהניתי לראות על הטלוויזיה. כנל נטלי קול, מבחינתי את הבידור שלי מהעונה קיבלתי רק משתיהן
 

סטילהוק

New member


ממי שטוען שאוהב את קלי לא הייתי מצפה למשפט "בא לי שתעוף ראשונה פתאום"

ואני לא מפמפם אותה וקושר אותה לכל דבר שקשור בהישרדות, אך זה גם לא סוד שהיא השורדת הכי אהובה עלי בכל הזמנים, וכבר עברו 5 שנים ושבע עונות מאז שהיא השתתפה בהישרדות קמבודיה - ההזדמנות השנייה, אז רק טבעי שאני שמח שהיא חוזרת סוף סוף אחרי כל כך הרבה ציפיה לשובה. נורא התאכזבתי שהיא דחתה את ההצעה להשתתף בגיים צ'יינג'רס, אך אחרי מה שקרה לסיירה שהחליפה אותה הבנתי שהיא צדקה שזה היה מוקדם מדי, עובדה שסיירה הודחה ראשונה. אבל עכשיו עבר מספיק זמן שהיא תחזור, ואולי אפילו תזכה. למרות שאני נורא חושש שעדיין יהיו כאלה שיראו בה איום וינסו להדיח אותה על ההתחלה בגלל המשחק המצויין שלה בקמבודיה.
 

NP23

New member
לא אמר שהיא שחקנית טובה

דיבר עליה כדמות
על שתיהן
 

amir6661

New member
אני פה רק כדי להגיד

שאנג'לינה כל העונה הזכירה לי מישהי ולא הבנתי מי..
&nbsp
אז פאקינג אביגיל פרל! הן קופי אחת של השנייה גם במראה גם בדיבור ובקול, הזוי כמה שהן דומות. לא בטוח אם זה גרם לי לאהוב את אנג'לינה פחות או את אביגיל יותר אבל זה הציק לי כל העונה כי הרגשתי שכבר ראיתי את הדמות הזאת איפשהו.
&nbsp
אגב מאוד נהניתי מהעונה חבל שנראה לפחות כאילו רוב הפורום... פחות אהב אותה. אולי עונה הבאה אני אכתוב כאן יותר אם תפוז לא יחסום משתמשים מחו"ל כמו שהיה בחודשים האחרונים -_-
אני סקרן לגבי איך יערכו את העונה הבאה ומה יראו לנו מאי ההכחדה, מי יפרוש וכו'. יהיה מעניין לראות את הפאן הפסיכולוגי של המשחק וגם האפשרות שכל הקאסט יישאר ויהיה במושבעים די משעשעת (כל עוד זה חד פעמי ועונה הבאה תהיה רגילה כמובן).
 

סטילהוק

New member
לי היא דווקא הזכירה הרבה יותר את ליזו מהאחיות המוצלחות שלי

החיילת הנודניקית הבלתי נסבלת עם הפה הגדול והחוסר טאקט שגילמה אותה השחקנית עדי חבשוש.

 
למעלה