ב 20 לפברואר 2019 היא סוף סוף חוזרת

סטילהוק

New member
ב 20 לפברואר 2019 היא סוף סוף חוזרת


אחרי רצף של 3 עונות בינוניות עד גרועות, שהאחרונה שביניהם שהסתיימה השבוע היתה חסרת עניין ונטולת פייבוריטים מתחילתה ועד סופה וברוך שפטרנו ממנה, ולא נתגעגע לאף אחד ממשתתפיה, לפחות אני לא אתגעגע לאף אחד מהם, הולכת ומתקרבת העונה הכי מדוברת לאחרונה, שרוב חובבי הישרדות בארה"ב ובעולם כולו, ובעיקר הסופר-מעריצים שביניהם, מצפים ומחכים כבר בקוצר רוח לבואה. במיוחד לאור העובדה שמדובר בעונה שמחזירה 4 אגדות הישרדות, וביניהם הדובדבן שבקצפת: קלי וונטוורת' שהרבה מאוד מעריצים מכל רחבי העולם מחכים כבר 5 שנים מאז קמבודיה - ההזדמנות השנייה לשובה של מי שהיתה צריכה לזכות באותה עונה אפית שהפגישה לראשונה אולד סקול עם ניו סקול.

אז ביום ה 20 בפברואר 2019 זה קורה, כשישודר בארה"ב פרק הבכורה של הישרדות 38: קצה ההכחדה, (Edge Of Extinction), בהשתתפותם של 4 שורדים ותיקים שהפכו כבר לאגדות הישרדות, בתפקיד הקפטנים של 4 קבוצות של 14 מתמודדים חדשים שמעולם עוד לא השתתפו בתוכנית הישרדות: אוברי בראקו (מקום שני בקו רונג ומקום חמישי בגיים צ'יינג'רס), ג'ו אנגלים (מי שזכה לכינוי 'גולדן בוי' בשל מצויינותו במשימות פיזיות ומשימות חסינות, מקום עשירי בעולמות נפרדים ומקום שמיני בקמבודיה - ההזדמנות השנייה), דייויד רייט (מקום רביעי בדור המילניום נגד דור האיקס, והיחיד מביניהם ששיחק רק פעם אחת), ואחרונה חביבה, הלא היא קלי וונטוורת' (מי שזכתה לכינוי 'אלת האלילים', מקום 14 בסאן חואן דל סור ומקום רביעי בקמבודיה - ההזדמנות השנייה), ומי שהרבה מאוד צופים ומעריצים מכל רחבי העולם מצפים כבר 5 שנים לשובה אחרי המשחק המצויין שלה בקמבודיה - ההזדמנות השנייה. זה היה אמור לקרות כבר בעונה 34 של הישרדות: גיים צ'יינג'רס, אך אז היא דחתה על הסף את ההצעה בטענה שזה מוקדם מדי עבורה לחזור, וגם בשל ההכנות לחתונתה שהתקיימה אותה שנה. אך השנה קלי השיבה בחיוב להצעה לחזור למשחק בתור קפטנית בהישרדות 38: קצה ההכחדה, ששידוריה יחלו כאמור כפי שנחשף במהלך האיחוד של גמר העונה האחרונה שהסתיימה השבוע, ב 20 לפברואר 2019.


בינתיים קבלו הצצה קטנה בקטע הפרומו של העונה החדשה והמסקרנת שנחשף השבוע במהלך האיחוד של גמר העונה האחרונה:



 

noamlah

New member
צודק

אבל הבעייתיות לא נעוצה בו
הכל התחיל שלאבא המטומטם של קלי וונתוורת' לא היה כסף לשלוח אותה ללמוד פסיכולוגיה
אם קלי הייתה לומדת פסיכולוגיה היא הייתה מסיימת בהצטיינות ואז נהיית סופר פסיכולוגית הכי טובה בעולם ואז אורישקי היה הולך אליה לטיפול ולא היה לא יותר אובססיות לעולם
 

סטילהוק

New member
חסרים פסיכולוגים בארץ שהוא צריך פסיכולוגים מחו"ל?

למרות שאני מבין שמה שכתבת נכתב בציניות סרקסטית.
 

NP23

New member
חחח רק בעיה אחת!

זו עונה שבה המודחים יכולים להשאר עד הסוף
|
 
אני רוצה רק לדעת


מה השינוי שיעבור על התוכנית בעונות הבאות. אם יבטלו את כל ה"שדרוגים" מאז עונה 31, ואפילו 20, אני אמשיך לצפות עד הקטסטרופה הבאה. אבל אם יעשה משהו מטומטם, או אפילו סתם משהו קטן שיאפשר להמשיך עם טירוף האלילים והיתרונות, לא אראה עוד הישרדות לעולם.

אולי רק את העונה הבאה, רק כדי לדעת כמה גרועה יכולה להיות עונה.
 

noamlah

New member
אני בספק


שההפקה תרצה 18 אנשים בגמר
מבחינה עריכתית זה סיוט וגם מבחינה של אחריות וביטוח לכל האנשים האלו
אז או שהטוויסט הוא כמו שאומרים שהוא ואז ההפקה כנראה תכריח בכח אנשים לפרוש
או שהוא לא בדיוק כמו השמועות ואז זה יכול להיות מעניין
משהו כמו הטוויסט של עונה 3 הישראלית שהיה מעולה לפי דעתי והעונה לא הייתה אותה עונה בלעדיו

אני אתן לזה הזדמנות
 

סטילהוק

New member
כל הפרטים לגבי העונה הזאת ומשתתפיה מופיעים ב
שהעליתי

לפני כחודש לפורום, כולל שם העונה שנבחר, מס' המתמודדים, ושמות 4 הקפטנים שיתחלקו לשתי קבוצות. וכולם פה אז גיחכו. ועכשיו רואים שצדקתי.

אגב, העלתי גם ספיילר לגבי השתתפותו של ראסל בעוד תוכנית הישרדות שגם התברר בסופו של דבר כנכון. וגם על הספויילר ההוא היו פה גיחוכים.
 

noamlah

New member
אבל


חשבתי שג'ו כבר רשום לעונה 39 "הישרדות עירומים ומשעממים" יחד עם נבחרת מנצחת של קלי וויגלסוורת'
וקלי ב.
ופרפל קלי
וקלי מסמואה
וג'ו מעונה 35
וג'ו מעונה 32

בטח יהיה לו קשה לעשות BACK TO BACK

 

Uri04

New member
דה פאק?!

מאיפה התמונה הזאת ולמה עשית לי את זה? (my eyes!)
 

noamlah

New member
הוא היה אמור להשתתף

אבל ג'ף והצוות הרפואי החליט לפנות אותו רפואית לפני המשחק בגלל שהיה לו קוץ בזרת וגם היה קצת מצונן

אכן היה משעמם אבל ה #פינוי_הכי_לא_מוצדק_אבר
 
למעלה