הישרדות דוד נגד גוליית - הגמר!

בקיצור


בואו ניקח בעתיד את הדיעות של ג'ף ונדחף אותן עמוק לתוך החור.

ואני גם קרוב לנקודה שלא איכפת לי מה מין הזוכה. אין עונה שבה יותר הגיע למין הגברי באופן כללי לנצח יותר מאשר זו, אולי קגאיאן ואפילו בה הייתה טריש. חוץ מקצת אגרסיביות אצל אנג'לינה ואסטרטגיה פה ושם אצל גבי, הנשים העונה היו מעאפנות בצורה מפחידה. ובאופן כללי, כמעט בכל העונות הפייבוריטים שלי היו גברים. אז די כבר.
 
דעתי על הגמר-

יששששששששששש!!! איזה כיף!!!
באמת שכבר התחלתי לחשוש שמייק עוד יזכה עם הנאום ה"מרגש" שלו בסוף,
ואני שמח שבסוף זה לא קרה...
לראשונה בהישרדות (למיטב זכרוני אפילו בכלל) לא היה לי פייבוריט/ית מובהק/ת
ועדיין נהניתי מאוד מאוד מהעונה הזאת.
נכון שלקראת הסוף היא קצת איבדה מהגובה, אבל הניצחון של ניק לגמרי סיפק את הסיום המתוק מבחינתי,
ככה שלפחות מבחינתי היא עונה מצוינת וכנראה שהייתה מדורגת אצלי במקום טוב
 

Uri04

New member


משעמם. צפוי. בלה.
המנצח הוא מי שעשה קריירה מלדבר בפני חבר מושבעים. איך אף אחד מהם לא חשב שהדבר הכי נכון לעשות זה להעיף את גורי אלפי עוד בשלב שהוא לא היווה איום ממשי? מוזר.
אפילו הטרייבל האחרון היה מעפאן. אני לא יודע מה קרה שם ולמה הפורמט השתנה. זה היה ככה גם בעונות 35+36? למה בפיינל 4 אין הדחה רגילה, ובמקום זאת המנצח בחסינות בוחר את מי לקחת לגמר לפני הטרייבל והשניים הנותרים צריכים להתחרות באתגר הדלקת אש? למה זה טוב? ושוב - הטרייבל האחרון - למה אנחנו מקבלים פורמט של שיחה/דיון בין הג'ורי לפיינליסטים? זה לא מעניין! קיוויתי שהג'ורי הולכים להיכנס בניק ובאנג'לינה ובמקום זאת קיבלנו את הג'ורי הכי מנומס, תומך ופוליטיקלי קורקט שיש. BORING!

והריוניון הזה היה הקצר בתבל, או שהזיתי?? אולי זה היה קצר בגלל כל תכנית הלייב המעיקה שקטעה את הרצף של הפרק. סטנדיג אוביישן בשביל דייבי? על שום מה ולמה? (דייבי כל כך חוזר ל-FvF3) לזיק יש בן זוג? למי אכפת!?
בינתיים ג'ף התעלם לחלוטין מג'סיקה, ג'רמי, נטליה, בי, לירסה, אליזבת', ג'ון, (אלק שנחסמה ההשתתפות שלו בריוניון והוא לא היה שם בכלל), אליסון וקארה.

לסיכום העונה - העונה הזאת היתה אחת הטובות מהשנים האחרונות. הקאסט היה מצוין והדינמיקה ביניהם עבדה. הגימיק היה קצת תלוש ולא ממש קניתי את זה שחלק הם דיווידים וחלק גולייתים. אפשר היה לחלק את השבטים בצורה רנדומלית לחלוטין והעונה הזאת עדיין היתה מבדרת. עם זאת, השימוש התכוף באיידולים וביתרונות ושינוי הפורמט בפרק הגמר הגיעו לנקודת רוויה שלא ממש עושה לי את זה יותר. או במילים אחרות - החזירו לי את הישרדות שאהבתי פעם! הישרדות האסטרטגית וה"נקייה" יותר. העיפו את כל היתרונות האלה שמרגישים מתוסרטים ומזויפים, חזרו למקורות. נכון, גם אם זה אומר שלא כל פרק נקבל בליינד סייד, לפחות זה לא ירגיש כאילו ההפקה מתערבת ומחלקת יתרונות לפייבוריטים שלה.

עונה הבאה - אאוץ'. לא מצפה לשום דבר ממנה ונראה לי שאדלג. תעירו אותי בעונה 40. אולי 39 אם הגימיק שלה יהיה מעניין.
 

Bar EL

New member


גם ג'רמי הושעה מהריונון אגב - הסיבה היא שהוא פרש מהפונדרוסה ביום שהודח וחזר הביתה.
 

Uri04

New member
נכון. נכון.


משום מה חשבתי שראיתי אותו בריוניון, אבל מסתבר שהזיתי.
 

NP23

New member


אני לא זוכר מתי הוכנס הקטע של הדיון במועצה האחרונה אני גם שונא את זה,אבל זה לגמרי היה עונה קודמת והאתגר אש בפיינל 4 נכנס בעונה 35 והיה גם בקודמת, כן. גם טוויסט די מרגיז . ב35 ההשלכות שלו היו גרועות אבל איכשהו ב36 וב37 זה יצא לטובה .
&nbsp
קודם כל באמת כמו שבר אמר ג'רמי לא היה שם, אבל ! אולי זה קשור לכך שלא ראית את שתי העונות הקודמות, לפי הריוניון שלהם זה עוד היה בכלל מפתיע שיש המון אנשים שהוא כן דיבר איתם הפעם , בעיקר שמצא זמן לנטלי. לאחרונה עשה טובה שמדבר עם הזוכה אפילו. וכן זה היה ריוניון ממש קצר.
&nbsp
 

Bar EL

New member
הקטע הזה התחיל מעונה 34.

וכן הוא דווקא דיבר עם הרבה אנשים יחסית.
 

סטילהוק

New member


בעיני לפחות, העונה הזאת היתה ונשארה אחת העונות הגרועות ביותר בתולדות הישרדות, ולא רק ארה"ב, אלא בכלל. לא סתם זאת העונה הראשונה בכל עונות הישרדות שלא היה לי בה אפילו פייבוריט אחד מתחילתה ועד סופה. והתערבותה של ההפקה הורגשה בה לכל אורכה. ולעונה כל כך גרועה ומעצבנת הכי התאימה שלישיית גמר כל כך מעצבנת, ממש כמו כפפה ליד.

יחד עם זאת, מבין השלושה מי שזכה הכי ראוי מביניהם, וזאת מכמה סיבות, ניק היה הדוד האחרון ששרד, הוא ניצח 3 משימות חסינות ברצף (ככה זה כשכבר לא מוצאים אלילים ואתה לבדך מול השבט השני, או כפי שניק תיאר זאת במילותיו הכי טוב במועצת השבט האחרונה: חשתי כאילו אני דוד שנלחם לא מול גוליית, אלא מול כל הצבא הפלישתי) ועל זה בהחלט מגיע לו כל הכבוד. כך שמבין שלושת ברירות המחדל שהגיעו לגמר בהחלט הגיע לו לזכות.

ולגבי אנג'לינה, 0 קולות זה מה שמגיע לשחקנית הגרועה הזאת וזה בדיוק מה שהיא קיבלה. אמרתי כבר מזמן שאנג'לינה היא העז המושלמת לקחת לגמר, כי היא לא תקבל אף קול מהמושבעים, וזה שהיא כל כך התגאתה בזה שניק בחר אותה (כצפוי, לרגע לא היה לי אפילו צל של ספק שהוא יבחר בה), רק מוכיח כמה היא היתה עז וכמה הגיע לה לא לקבל אפילו קול אחד. שלא לדבר על כמה שהיא הצליחה להרגיז שוב את המושבעים עם הדיבורים על האורז, הסולם הגבוה והדובדבן שבקצפת: האליל המזוייף שהיא הכינה לאליסון, למרות שלא היה בזה שום צורך וזה נבע אך ורק מתוך רוע לב ונקמנות מפגרת של אחת השחקניות הגרועות ביותר בתולדות הישרדות. (מישהו שם לב שהיא אפילו לא הזכירה שניק ומייק עזרו לה במציאת האליל אחרי שהיא גילתה להם שמצאה את הרמז לאליל? אפילו לא מילה אחת)

עוד דבר שיש לציין, זה שעד עכשיו אני לא מצליח להבין מה לעזאזל היה כל כך מאיים פיזית באליסון שכולם שם ראו בה איום פיזי? הבחורה אמנם זכתה במשימת החסינות הראשונה, אך מאז נכשלה בכל שאר המשימות, ולא רק זה אלא אף היתה אחת המתמודדות הכי גרועות במשימות החסינות.

לגבי גבי, הדבר העיקרי שיזכרו לה מהשתתפותה בעונה המעפנה הזאת זה הבכי הסדרתי המעצבן שלה, דאם גירל, אפילו בהצבעה האחרונה לזוכה הבחורה הזאת בכתה, וגם דאגה לציין שעוד לא התחילה ההצבעה והיא כבר מזילה דמעות וכמה היא רגשנית. סורי, לא הצלחתי להתחבר אליה כל העונה וגם לא כמושבעת בגמר.

ולגבי מייק, מי שהצביע עבורו היו אליסון וקארה, הגולייתיות האחרונות שנשארו איתו במשחק עד הפיינל 4 והגמר + כריסטיאן שביקש להתנקם בניק שהדיח אותו מתוך נקמנות. כל השאר הצביעו לניק שזכה 5-3-0.

ואם לא די בכך שהעונה הזאת היתה כל כך גרועה ומעצבנת בעיניי, הם עוד שפכו נפט למדורה והביאו את משימת החסינות הכי מעצבנת בתולדות הישרדות, אותה משימה שבגללה השורדת הכי אהובה עלי בתולדות הישרדות שיכלה לזכות בעונה הכי אהובה עלי ואפית שלה, הפסידה והודחה מהמשחק. פלאשבק כואב ועצוב שלא עזב ולא יעזוב אותי לעולם, שחזר ביתר שאת כשראיתי איך קארה שאיבדה לרגע את הריכוז מפסידה בדיוק כמו קלי בקמבודיה, בדיוק באותה משימה ארורה ובדיוק באותו השלב. רק שלקארה היתה עוד הזדמנות שנייה, מה שלצערי לא היה לקלי בקמבודיה, והיא פספסה אותה ובגדול מול מייק, וזאת עוד אחרי שהראו לנו לפני זה כמה שהיא טובה בהדלקת אש, ובסוף ניצח מי שהיה פחות טוב, לפחות על פי העריכה.

ניצוץ האור היחיד באיחוד היה לראות את קלי חוזרת בעונה הבאה, למרות שדווקא אותה לא שמעו בפרומו ששידרו. ומסתבר שהשמועות לגבי שם העונה והשורדים הותיקים שחוזרים אליה היו נכונות. ועל זה אני בהחלט שמח, ואפילו מאוד.
 

NP23

New member


ברור שאנג'לינה לא תגיד שניק ומייק עזרו לה עם האליל כי היא תשמע שוב שהיא לא מסוגלת לעשות שום דבר במשחק הזה בלעדיהם. זה דווקא היה מהלך חכם מצידה.
והיה גמר בנות בסוף או לא? לא הבנתי. וכל הזמן אמר שניק ישלם על כל הבריתות הכפולות שהוא עושה .
 

Bar EL

New member


אז סה"כ העונה הזו סבירה, עודף היתרונות עצבן אותי אבל אני מאמין שבסופו של דבר התוצאה הסופית הייתה נשארת אותו דבר - ניק היה הדויד האחרון ובגלל 3 החסינויות האחרונות היה גם מנצח (מאמין שמייק ושות' לא היו משאירים את אלק, דן וג'ון לשלב רחוק). אם כריסטיאן היה מגיע לכאן הייתי ממש מתבאס וזה באמת היה בגלל היתרונות.
ממש לא אוהב את הפורמט של מועצת השבט , הרבה יותר מעניין וחד שכל מושבע שואל שאלות ולכל פיינליסט יש נאום.
לא אוהב את טוויסט אתגר האש עדיין ומקווה שהוא ימות מתישהו... בתקווה כבר בעונה 39.
סה"כ גם ניק וגם מייק שיחקו כדי לנצח, אני חושב שאולי ניק כן עשה טעות שהעיף את כריסטיאן בפיינל 7 אבל מצד שני לא היה לו סיכוי מולו ותמיד יש את הפחד שימצא אליל, אולי היה צריך לחכות הדחה אחת.
מייק שיחק חברתית ואסטרטגית מעולה ושפוי אבל כנראה שהקייס והסיפור שלו לא היה מספיק חזק כמו ניק, העניין הוא שניק הסתמך על החסינות בפיינל 4 וכנראה גם ב5 (אם כי יש סיכוי לפי מה שהבנתי שאנגלינה הייתה משתמשת באליל על ניק) ככה שזה לא היה ניצחון שתלוי ב100% בחסינויות, אבל עדיין דיי תלוי בזה, אבל לפחות הוא ניצח בלי 8 אלילים ואתגר אש כמו בן.
לא יודע למי הייתי מצביע ביניהם, הייתי רוצה לומר שלמייק אבל ניק כן היה טוב במועצה האחרונה.
אנג'לינה מלכה וסופר משעשעת, כן לא היה לה סיכוי ליותר ממקום 3 אבל כל הכבוד שממודחת מוקדם באיחוד הצליחה להגיע לגמר , היא כן שיחקה ועבדה עם מייק וניק בעיקר! וכן יצרה קשרים עם דייבי וקארל וכו'.
דייבי גם כן תותח ודמות שצריכה לחזור, הוא שיחק לא רע אם כי גם עשה טעויות
אליסון וקארה לגמרי לא מעניינות - קארה עוד חמודה אבל אליסון גם קצת מעצבנת ובכל מקרה לא אכפת לי מהן.
אז לסיכום, העונה הזו מדורגת איפשהו באמצע, לא נהניתי ממנה ואני חושב שהישרדות צריכה לחזור טיפה אחורה - לא לתקופות של מתחת לעונה 20 או משהו, אלא למשהו בסגנון עונות 28-30 שם היה משחק ניו סקול עם אלילים וכו' אבל לא באופן מוגזם, וגם היתרונות סבירים לחלוטין, להוריד את טוויסט אתגר האש ולהוריד את הקטע של הפורמט החדש בפיינל3.
ניק מנצח טוב אבל כנראה שהיו יותר טובים ממנו, כדמות הייתי ממש בעדו והוא אחלה.
 

Bar EL

New member
ננסה לעשות דירוג עונות
ל37?

רק מעונה 16 ומעלה כי קשה לי להשוות את העונות הישנות ממש.
הדעה שלי לגבי העונות משתנה כל הזמן וזה המצב כרגע:

1.המופע של טוני
2.המופע של ראסל חלק ב'
3.מיקרונזיה
4.המופע של ראסל חלק א'
5.טוקנטינס
6.סאן חואן דל סור
7.פיליפינים
8.מילניום נגד ג'ן X
9.גאבון - תכלס אחלה עונה למרות הסוף ההזוי
10.עולמות נפרדים
11.ניקרגואה - אנדרייטד
12.הזדמנות שנייה - תכלס בדיעבד היא עמוסה ומלאת בריתות לא מובנות וחוסר הגיון לפעמים, מכאן לדעתי הישרדות התחילה את ההתדרדרות שלה.
13.HHH - יכלה להיות ממש טובה אם לא הסוף
14.איי הרוחות - לפחות היה את דום שם
15.דויד נגד גוליאת - כי אני באמת חושב שהעריכה גרועה אבל לפחות שלישיית הגמר מעולה וסה"כ יצא סביר בסוף.
16.דם נגד מים הראשון - בעיקרון עונה שטייסון ניצח בה לא יכולה להיות טובה, אבל לפחות היה את מהלך האבנים.
17.משני משחק - ממש לא נהניתי, גם כן עמוס מדי ומלא בחרטות ולא באמת אסטרטגיה אלא יותר רצון לעשות מהלכים אחרי מהלכים ללא הגיון.
18.קרמואן - כי איך עונה שקוקראן מנצח יכולה להיות טובה?
19.קאו רונג - מנצחת גרועה (וזה לא שאוברי טובה) - פציעות שהרסו את העונה וקאסט חלש.
20.עולם אחד - משעמם ברמות, כן גם קים הרובוט לא עזרה.
21.איי הגאולה - גם כן משעמם ברמות, העונה היחידה (מלבד 2) שלא ראיתי את כל הפרקים בה, לפחות רוב ניצח.
22.האוקיינוס השקט - גמר גרוע, מנצחת גרועה ומשעממת, כל הברית הזו בכלל הייתה פח והברית שעודדתי עפה אחד אחרי השני.
 

sapir aloud555

New member


היה צפוי, בעיקר עם סדר ההדחות הזה. ניק זוכה ראוי
אנג'לינה, אוי, אנג'לינה... אין מילים! צחקתי ובכיתי מכל שניה שלה על המסך. איך לקח להם 37 עונות למצוא את השלמות הזו? למה היא לא על המסך שלי כל עונה?
המושבעים היו רגועים איתה, אפילו עודדו אותה?! ציפיתי להרבה יותר גרוע, ואם נהיה כנים היה מגיע לה לקבל בראש במיוחד על מה שעשתה לאליסון וכל השקרים מסביב. לא הייתה שם מחשבה אסטרטגית. היא יצאה ביץ' עלובה, ולפי הביצוע הפושר שלה במועצה האחרונה היא ידעה שאין לה סיכוי. שיחזירו אותה לעוד עונה כי אני כבר מתגעגעת
&nbsp
הייתה עונה טובה, קאסט מעולה. מקווה שגם העונה הבאה תהיה כזו
 


בין עונה 35 (שהיו בה 18 מתמודדים) ועונה 36 (שפרשתי בזעם אחרי ההדחה של קלין), שכחתי כמה אני שונא פרקי גמר עם שישה מתמודדים. הכול כל כך דחוס, על פס ייצור ממועצה לאתגר למועצה הבאה. ורק כדי לעצבן אותי עוד יותר, אחרי ההדחה של כריסטיאן, כ-ו-ל-ם מחפשים את האליל!!! טוב נו, בנקודה הזו זה משחק הוגן. אבל הגמרים האלה הם סיבה טובה מספיק לא לעשות יותר עונות עם 20 מתמודדים!

וחבל, כי העונה ממש השתפרה בכמה שבועות האחרונים. מזמן לא ציפיתי לפרק הבא כמו שהיה מההדחה של קארל. האתגר הראשון מזכיר לי משהו מתאילנד, וזה לא טוב. אבל לפחות יש בו גם אקשן. תאילנד זה מה שקורה כשמתמקדים רק בפאזלים, ועם כל הכבוד למדינה שהמציאה את הטנגרם, מגיעה לה עונה יותר טובה. אליסון בנקודה הזו מזכירה לי את ארין, שהייתה על הבלוק באופן קבוע. בניגוד לארין, היא לא דמות מעניינת. מבחינתי, הדמות המעניינת האחרונה הייתה קלי וולדמורט. אולי אני אראה את העונה הבאה רק בגללה.

ניק זוכה באתגר! עד כמה שניצחון שלו לא סביר מכל בחינה חוץ מהעריכה, הוא כן יכול לזכות אם הוא ימשיך את רצף הזכיות, וזה לא מצב חסר תקדים - ג'נה מורסקה הייתה מודחת בוודאות לולא זכתה בחסינויות בפרק הגמר, אני משוכנע שהיו עוד לפחות כמה דוגמאות. ובסופו של דבר, הוא בכל זאת הפייבוריט שלי. רגע, תעצרו הכול, הגמר הזה *לא* דחוס! אני חוזר, הגמר הזה *לא* דחוס! יש דיבורים בין האתגר למועצה! והאם ייתכן שאליסון *שוב* תינצל מהדחה? אם זה תלוי במייק, כן! ובמועצה, התשובה היא כן! בנקודה הזו, לא איכפת לי איזו בחורה תגיע לגמר, ניק ומייק צריכים להיות איתה. ביי דייבי, איזו עונה! ואיזו יציאה מושלמת! ככה צריך להתנהג אחרי ההדחה!

בפיינל 5, ניק שוב זוכה בחסינות! זה כבר שיפור לעומת בן. בן... מצא אלילים בזמן שכולם ישנו? וזה אומר שלאליסון נגמר המזל. היא התחילה את העונה עם עריכה סגולה, והייתי משוכנע שהיא תודח אפילו לפני המיזוג. אבל היא המשיכה, ושרדה, ושרדה... למה היא הפכה לאיום אין לי מושג, אבל אם זה בינה לבין מייק, כמובן שאני בעד מייק! אני כמובן מאוד מקווה שאנג'לינה בגמר, כי אז הזכייה בטוח תלך לאחד הפייבוריטים שלי. כפרעליה, דמות והכול, אבל בנקודה הזו אולי אפילו ראסל יכול לזכות מולה.

לצערי אני חושש שדרכו של מייק קרובה להסתיים, וזה ממש לא מעודד כשהאתגר שאני עוד עלול להתחיל לקרוא לו "קוטל הפייבוריטים" חוזר לפעם השלישית. בפעם הראשונה הוא סיים את המשחק של ארין בטוקנטינס, בפעם השנייה הוא היה אחראי להדחה של וולדמורט. ניק אכן זוכה בחסינות - שוב! - ולוקח את אנג'לינה לגמר, כעז שלא הייתה כדוגמתה מזה המון זמן. אבל למזלי, ולשם שינוי, אתגר האש נגמר לטובה, כשמייק ממשיך לגמר וקארה מודחת. גמר בנות, מיי אס.

אז שני ה-פייבוריטים שלי בגמר, ותכל'ס אנג'לינה גם אחלה, רק אין לה ממש סיכוי. האם בעונה הבאה תזכה בחורה שוב סוף סוף? אני מקווה שכן, בתנאי שהיא תהיה וולדמורט. אבל אני חושש שהיא תזכה לאותו "כבוד" כמו ססטרנינו באולסטארס, יאו-מן במיקרונזיה, טוני בעונה 34 ועוד רבים וטובים. רק עכשיו אני קולט שהעריכה של אנג'לינה הייתה כמעט בדיחה, והייתי צריך לנחש את זה כי יש לה הרבה יציאות פמיניסטיות, וג'ף הוא... ג'ף. כל-כך לא התגעגעתי לפורמט החדש של מועצת השבט האחרונה, זה הדבר הראשון שצריך לחזור לקדמותו. מזל טוב ניק, ואם זו העונה האחרונה שלי של הישרדות - זו ללא ספק שירת ברבור חיננית.


דירוג סופי:

1. מייק
2. ניק
3. דייבי
4. אנג'לינה
5. אליסון
6. כריסטיאן
7. קארה
8. גבי
9. אלק
10. אליזבת'
11. לירסה
12. בי
13. פאט
14. ג'סיקה
15. נטליה
16. ג'ון
17. קארל
18. נטלי
19. דן
20. ג'רמי

כן כן, שום דבר לא השתנה. אף מושבע לא התמרמר, וגם אף אחד לא הביא יציאה כמו נאום האנטיכרייסט של עדנה. יש גם את הריוניון, אבל אחרי עונה 35, זה מרגיש לי יותר ויותר כמו בזבוז זמן.
 
דירוגי עונות וזוכים


כולל עונה 36 ורענון שהיה מאוד דחוף:

עונות:

1. קאגאיאן
2. מיקרונזיה
3. גיבורים נגד נבלים
4. קמבודיה
5. אי הגלות
6. סין
7. איי הפנינה
8. אמזונס
9. סאן חואן דל סור
10. XYZ
11. אוסטרליה
12. הפיליפינים
13. ונואטו
14. דוד נגד גוליית - סך הכול עונה טובה, לראשונה מזה הרבה זמן היה זמן מסך כמעט לכולם, אילו כל העונה הייתה כמו הפיינל 10 ואילך העונה הייתה אולי איכשהו מצליחה להתברג לפיינל 9 האדיר שלי, לצערי בתחילת המיזוג היו כמה פרקים מאוד מאכזבים ומדאיגים.
15. טוקנטינס
16. דם נגד מים
17. HHH
18. קרמואן
19. עולם אחד
20. מרקייזיס
21. גוואטמלה
22. גיים צ'יינגרס
23. סמואה
24. בורנאו
25. אי הרוחות - החדשות הטובות הן שעודף האלילים לא פגע בעונה, החדשות הרעות הן שזה בגלל שהעונה הייתה גרועה גם בלעדיהם. העונה הנוכחית ועונה 35 היו יכולות להיות מדהימות, וזו בדיוק הסיבה שאני בכל זאת קרוב לפרוש מהישרדות כבר כמה שנים, כי עם העריכה הנוכחית והמגמה הנוכחית אני בספק אם נוכל לראות עונה ברמה של קאגאיאן או מיקרונזיה.
26. עולמות בנפרד
27. קו-רונג
28. אי הנוצרים
29. גאבון
30. ניקרגואה
31. פיג'י
32. איי קוק
33. פאלאו
34. אי המתים
35. אולסטארס
36. אפריקה
37. תאילנד

זוכים:
1. נטלי אנדרסון
2. פרוואטי
3. שרה
4. טוד
5. טוני
6. קים
7. ריץ'
8. דניס
9. ניק - בניגוד לעונה, לזוכה מגיעים כל השבחים. הוא דיבר עם אחרים וכרת בריתות מהיום הראשון, וחוץ מההדחה של קארל היה בעניינים כל הזמן. הוא לא רק מצא אלילים, הוא ניסה לעלות לשלב הבא באסטרטגיה שסובבת סביבם, ובסוף גם זכה בכמה אתגרים.
10. אדם
11. ג'רמי
12. מייק
13. כריס
14. בריאן - מוריד לו כי באמת היה לו אפס משחק חברתי והוא בקושי זכה בעונה הגרועה בהיסטוריה.
15. קוקרן
16. סנדרה עונה 7
17. ג'יי טי
18. וונדל - תעזבו את זה שדומיניק נשדד, ותעזבו את זה שהעונה הייתה גרועה. וונדל סך הכול שיחק טוב כל המשחק. האמת שבניגוד לעונות, אין כל-כך הרבה זוכים גרועים.
19. רוב
20. ג'נה
21. טייסון
22. סופי
23. ארל
24. טינה
25. אראס
26. יול
27. טום
28. אית'ן
29. נטלי ווייט
30. סנדרה עונה 20
31. מישל
32. וספיה
33. דני
34. אמבר
35. בן - כן, אני ממשיך להוריד אותו. כל הזוכות בעונות עם מושבעים ממורמרים לפחות שיחקו משחק חברתי טוב. בן מצא אלילים בלילות וזכה בגלל סיפור סינדרלה. זהו.
36. בוב
37. פאביו
 
בעצם


אי הרוחות במקום 31 - לעונה שלא נעשה בה מהלך אחד ויכולתי לנחש מי יהיו כל הפיינל 6 בערך מהפרק הרביעי, לא מגיע להיות מעל ההדחה של אדגארדו, ולא משנה עד כמה ההפקה רצחה את פיג'י עם הטוויסטים ההזויים שלה.
 

noamlah

New member


משעמם!
לא זוכר גמר שבו השתעממתי כלכך
אפילו נרדמתי בשלב של השאלות של המושבעים (או במתכונת החדשה קקפוניית פייסבוק) ולא חשתי צורך להעביר אחורה כדי לחזות במה שפספסתי

אני מבין שיש דברים שצריך לעשות ולהתפשר על דברים בשביל רייטינג ובז
אבל בחיי שאני לא מבין את כל קטעיי ה"שלום מושלמושים אתם נמצאים איתנו בגמר מהמם!!!" של ג'ף כל חצי דקה
מי לעזאזל מהצופים מחכה לזה?
במה זה תורם?
הסתדרנו יפה מאוד 20 עונות בלי הדבר הזה, מי עכשיו בעונות האחרונות החליט שזה נחוץ?!
הניחוש היחיד שלי זה שההפקה מנסה עכשיו לעשות מיתוג לתכנית שיפנה יותר לילדים ובני נוער כדי להשיג קהל חדש ואז זה גם מסביר את הילד כאפות שמנחש את הזוכה כל עונה

למייק הגיע לנצח יותר ממיק, הוא יותר שלט בהדחות העונה, פחות צבר אש לכיוונו ובאופן כללי היה יותר מרשים אבל באיזהשהוא מקום אני שמח שניק ניצח כי אם מייק היה מנצח זה היה עוד ניצחון לטוויסט המטומטם של אתגר האש
יאללה, עוד כמה פעמים שמי שינצח באתגר יפסיד בגמר ותחזרו למתכונת הקודמת בבקשה!

ושחקנים כמו אנג'לינה שרוצות לסבך הדחה פשוטה ביותר רק בשביל שיהיה כתוב להם על המצח BIG MOVE מראה בהחלט את הבעייתיות בכל מה שקוראים לו היום "ניו סקול"
 

NP23

New member


אם היינו במתכונת הרגילה , מייק בכלל לא היה צריך להיות בסכנה בפיינל 4
אז ניצחון שלו לא היה נחשב בזכות הטוויסט
&nbsp
&nbsp
 

NP23

New member


מייק עם הכוס שמפניה, ולוק של תעזבו אותי בשקט, בזמן שניק ואנג'לינה מנסים להוציא את האליל חסינות הלא רלוונטי הזה , היה קורע .
אולי זה כן השפיע על ההחלטה של ניק לא להדיח את מייק בפיינל 5 , אבל סביר שלא.
מעניין אותי אם ניק היה מודח בפיינל 5 אם לא החסינות.
אני חושב שמייק היה מבין שזה המהלך הנכון ויש לו את כוח ההשפעה על הבנות.
&nbsp
הסצנה עם הכוס שמפניה די מסכמת את העניין עם מייק
הוא לא הטיפוס שיעלה על צוק
יטחן חסינות (אפילו שזכה באחת )
או יחזור מדוכא מבליינסייד ויצרח על כולם
(והוא חטף כאלה, בהדחות של ג'ון ודן)
הוא עושה הכי חזק את מה שהוא יכול, וזה להשתמש הקסם האישי שלו ליצור קשר אישי עם כל אחד
וזה שם אותו בעמדה שבה הוא מחליט החלטות ואף אחד לא הוריד אותו מזה, גם שידעו והבינו מה הוא עושה
ושמחתי לשמוע בראיונות עם המושבעים שכן מפרגנים לו ושחשבו להצביע לו,
לעזאזל אפילו פרגנו לאנג'לינה!
&nbsp
מסתבר שהיתה מנצחת את קארה
אולי גם את אליסון, אם זה רק הן שם בגמר.
&nbsp
ניק גם זוכה מעולה לעונה ואני שמח בשבילו
כן הוא נעזר ב 3 חסינויות, קול כפול, אבל יש גם סיכוי טוב שהיה שורד בלי זה , וזה גם כן חלק מהמשחק
חטף בליינדסיידס על דייבי וקארל, אבל גם מייק על ג'ון ודן אז זה מתאזן . (סוג של, כי ההדחות של ג'ון ודן זה מהיתרונות, ושל דייבי וקארל זה משחק אסטרטגי וחברתי נטו)
&nbsp
היתה עונה אחלה סך הכל פשוט לא מלהיבה , זה צפוי לנו בתור כאלה שראו 36 עונות אמריקאיות ועוד כמה ישראליות וגם כמה עונות של ביג בראדר
והעריכה הייתה ממש גרועה העונה
&nbsp
מקווה שהישרדות לא איבדה את זה
יש להם הרבה על מה לחשוב
אבל לדעתי בעונה הבאה נתגעגע לזאת
אני מהמר על מליון דולר שהיא תהיה הרבה יותר גרועה
מי שסבל מזאת עדיף שלא יראה את
הבאה
&nbsp
אה ואני ממש מבסוט על המושבעים העונה
לא הייתי אומר שכריסטיאן הצביע מנקמנות ממש לא
ניק ומייק שניהם היו ראויים לקולות כל אחד מסיבתו הוא
והייתי אומר אולי שהצביעו לא מהסיבות הכי נכונות בהכרח
(למשל דן מאוד הסתכל על החלק הפיזי )
אבל אף אחד לא היה ממורמר או נקמן
&nbsp
 
למעלה