משחק הניחושים של גמר הישרדות 37

סטילהוק

New member
משחק הניחושים של גמר הישרדות 37


אז נשארנו עם 6 שורדים אחרונים במשחק, 4 גולייתים ושני דוידים, והגענו לשבוע המכריע שבו נגלה בעוד פחות מ 48 שעות מי תהיה שלישיית הגמר ומי מהם יזכה במיליון $ ובתואר השורד האחרון של עונה 37 של הישרדות.

ששת השורדים האחרונים שנותרו במשחק אחרי ההדחה האחרונה של כריסטיאן הם:

דייבי ריקנבאקר - מנהל רשתות חברתיות בן 30 מאטלנטה (שבט דוד)
ניק ווילסון -
עורך דין בן 27 מקנטאקי (שבט דוד)
קארה קיי -
סוכנת נדל"ן בת 30 מסן דייגו (שבט גוליית)
אליסון רייבולד -
רופאה בת 28 מצפון קרוליינה (שבט גוליית)
אנג'לינה קילי -
יועצת פיננסית בת 28 מנבאדה (שבט גוליית)
מייק וויט -
יוצר ובמאי בן 47 מולטי מיליונר מהוליווד, לוס אנג'לס (שבט גוליית)

בקרב היוטיוברים המסקרים את העונה האחרונה של הישרדות, וביניהם גם רוב ססטרנינו (מהישרדות אמזון והישרדות אולסטאר הראשונה) וסטיבן פישבך (מהישרדות טוקצ'נס והישרדות קמבודיה - ההזדמנות השנייה), שוררת דעה אחידה שלפחות לשניים מהם, וכל אחד מהם מסיבה שונה, אין שום סיכוי לזכות העונה: מייק ואנג'לינה.

בכל אופן, הגיע הזמן להמר מי לדעתכם מבין ששת השורדים האחרונים יהיו בשלישיית הגמר ומי מהם יזכה העונה?

נא להמר עם
בכותרת, מכיוון שהעונה עדיין לא הסתיימה.

תודה לכם מראש

סטילהוק
 

סטילהוק

New member
ההימור שלי


שלישיית הגמר תהיה: קארה, אליסון ואנג'לינה.

הקרב יהיה רק בין קארה לאליסון, שיקחו איתן את אנג'לינה כעז המושלמת לגמר, אחרי שאליסון תנצח את מייק באתגר האש בפיינל 4, והזוכה מביניהן תהיה קארה.

קשה לי מאוד לראות את שני הדוידים האחרונים ניק ודייבי מגיעים לגמר, כשהם עומדים חסרי כל פסלון חסינות או יתרון מול 4 גולייתים. קשה לי להאמין שמישהו מהגולייתים ירצה בכלל לקחת אותם איתו לגמר, אלא אם כן הוא טיפש גמור או לא איכפת לו להפסיד. ועל כן ההימור שלי שניק ודייבי יודחו לפני הפיינל 4 אלא אם כן מישהו מהם ימצא שוב פסלון חסינות או יזכה במשימת החסינות האחרונה. ואז כל ההימור שלי הולך לפח. אבל אם ג'ף כל כך לא אוהב את העונה הזאת כנראה שזה לא מה שקרה.
 

Uri04

New member
שלי

על פי העריכה - כמות הטסטות והדגשה של הפיינליסטים אני מהמר על גמר של: מייק, אנג'לינה וניק.
מייק - משחק אסטרטגי לא משהו, אבל משחק חברתי חזק ביותר (אף אחד לא חושב אפילו להדיח אותו בשלב הזה. הוא כמו סירי ברוב העונות בהן שיחקה).
ניק - נו באמת, כתוב לו "מנצח" על המצח בערך מהפרק הראשון. אני ממש אתפלא אם הוא לא בגמר ואפילו זוכה, למרות שמבחינתי זה דיי 50:50 בינו לבין מייק.
אנג'לינה - העז האולטימטיבית. רק עיוורים לא רואים את הפוטנציאל.

אבל כל זה יכול להשתנות אם השמועה נכונה לגבי המתמודד/ת שהבריחו סמים לתחרות שההפקה עומדת לפסול מהגמר ולקיים הצבעה בשידור חי. אני כ"כ מקווה שזה לא עומד לקרות, כי הצבעה בשידור חי זה כל כך אנטי-הישרדות.
 

סטילהוק

New member


מעניין מאוד, לא שמעתי על השמועה לגבי הברחת הסמים שציינת, אפשר לדעת במי מדובר?

ולגבי ניק שלטענתך רשום לו מנצח על המצח כבר מהפרק הראשון, העריכה אף פעם לא חושפת את הזוכה של העונה בפרק הראשון. לקלי היה רשום מנצחת מהפרק הראשון בקמבודיה וראינו כולנו איך זה נגמר. כך שממש לא הייתי בונה על העריכה, ובטח לא של הפרק הראשן של העונה, כי בהישרדות זה תמיד הפוך על הפוך, שלא יהיה אובביוס כמו שזה נראה לצופים.

מה שכן, אחרי שההפקה דאגה לסדר לניק כל כך הרבה רמזים לאלילים וליתרונות, לא אתפלא כלל אם יסדרו לו עוד רמז או אפילו פסלון חסינות, ואם הוא לא ימצא אותו לבדו כפי שכבר כתבתי במהלך העונה, לא אתפלא כלל אם ההפקה תשתול לו אחד בבאף, כמו ששתלו לכריס נובל בעונה שעברה. אך זה עדיין לא מבטיח שהוא יהיה הזוכה, או שיגיע בכלל לפיינל 4. שלא לדבר על כך שאם ניק או דייבי היו הזוכים ג'ף היה מרייר על העונה הזאת, וזה לא נראה ככה, אם כבר נהפוכו, על פי כל האנשים הקרובים אליו, הוא ממש לא אוהב אותה.
 

Uri04

New member


העריכה דווקא כן נהגה מדי כמה עונות לרמוז לנו את זהות הזוכה. הם עושים את זה בצורה מאוד עדינה ומרומזת. בפרק הראשון אם אני זוכר נכון הם ממש הדגישו את זה שניק לא מעז להיפתח בפני אנשים זרים, אבל אז הראו אותו מספר לדוידים על העבר הקשה שלו, על אמא שלו שמתה ממנת יתר, איך הוא בא ממצוקה ומעיירה קטנה אבל נלחם לסיים קולג' ולהפוך לעורך דין. והיו גם בכי ועניינים. אם הוא היה דמות שולית הם לא היו טורחים להראות לנו את זה, אבל העריכה מנסה להרגיל אותנו כבר בשלב מוקדם לראות אותו כ"גיבור" (גם אם זה בולשיט).

לא ראיתי את שתי העונות הקודמות אז אני לא יודע, אבל עניין האלילים באמת יוצא כבר מכל החורים ובעונה הזאת זה מורגש בצורה ניכרת. אני לא חושב שניק צריך אליל כדיי להגיע לגמר. הוא במצב אסטרטגי טוב למדיי, מקושר למייק, דייבי ואנג'לינה. זה אולי לא יהיה לו הכי קל והוא יצטרך להילחם על המקום השלישי בגמר, אבל ברגע שהוא שם הוא זוכה. ושוב - אין מצב ש"דויד" לא זוכה בעונה הזאת. ההפקה לא תהרוס לעצמה את הגימיק.

לגבי שמועת הסמים - זה בא ממקור שנחשב לאמין בדרך כלל ומקורב לשואוביז ופרסם את זה היום בטוויטר. ממה שהבנתי, ההפקה בהיסטריה כי הם גילו רק עכשיו (אין לי מושג איך) שמישהו מהפיינל 4 הבריח סמים/כדורים כלשהם לתוך העונה וזה אוליי יכל לתת לו/לה יתרון באתגרים. אני לא יודע מי זה. המקור לא ציין, אבל הם שוקלים בגלל זה לפסול את המתמודד ולערוך פיינל 3 חדש בשידור חי או לפחות לצלם מחדש את הגמר באולפן ללא המתמודד שסרח. ברשת בעיקר מריצים דחקות על זה שזאת אנג'לינה שהבריחה סמים בתוך האורז
אבל אני לא אתפלא אם CBS בסוף יחליטו לטאטא את זה מתחת לשטיח ולהמשיך כרגיל.
 

סטילהוק

New member


אם זה נכון ברור שההפקה בהיסטריה, אין לדבר הזה שום תקדים בתולדות הישרדות, לא מספיק שממקורבים אליו כמו דלטון רוס, ג'ף גם ככה לא אוהב את העונה הזאת, עכשיו מדובר גם בהברחת סמים של מישהו מהפיינל 4, ואם יבטלו את ההצבעה של המושבעים שהיתה על האי וכבר צולמה ויחליטו לעשות הצבעה חדשה של המושבעים לייב באולפן, זה דבר שלא קרה מעולם באף עונה קודמת של הישרדות, וזה יכול לקבור את הישרדות, ואף לבטל או לפחות לדחות את שידורה של העונה ה 38 ששידוריה אמורים להתחיל בפברואר הקרוב ושכולם כל כך מחכים לה. כך שאני מאוד מקווה שמדובר בשמועה שהיא פייק ניוז ושבסוף לא יהיה כלום.

מה שכן, אם זה נכון, לא אתפלא אם מייק או ניק קשורים לזה יותר מאנג'לינה שלא נראית לי בקטע של סמים, למרות היותה קרצייה מעצבנת. מייק מגיע מהוליווד ושם הסמים רצים חופשי. אך שוב, אני מאוד מקווה שבסוף השמועה הזאת תתברר כעורבא פרח ושלא יהיה כלום כי לא היה כלום.
 

Uri04

New member


הם יטאטאו את זה... או לכל היותר יקחו את הניצחון ממייק ויעבירו לניק בתור "נקמה". ישנם יותר ממקור אחד שטוען שיש בסיס לדבר הזה. השאלה היא איך ההפקה תבחר לטפל בנושא.
 

סטילהוק

New member


מסתבר שמדובר בעוד שמועה חסרת כל שחר, כי בסוף לא היה כלום. ואפילו לא ברמז.
 

Uri04

New member
לא בדיוק


מייק כנראה הגניב קפסולות של THC לאי. זה עוד יתברר בימים הקרובים, אבל מאחר והוא גם ככה לא הזוכה אז זה לא שינה להם כלום ובהפקה העדיפו לטאטא את זה מתחת לשטיח (כצפוי).
מייק גמור מבחינת ההפקה. הוא לא יחזור לאף עונה כנראה.
 

סטילהוק

New member


אם כך צדקתי בניחוש שלי לגביו. אם זה נכון זה לא מפליא אותי כלל. רק אשמח אם תביא לי קישור למה שכתבת, כמובן תחת ספויילר, ואפשר גם בפרטי. כי אני לא ראיתי שום דבר לגבי זה ברשת, וגם בסקירות האחרונות של הגמר של העונה ביוטיוב אף אחד לא דיבר או אפילו רמז על זה. והם בדרך כלל מדברים על זה כשהשמועות מתבררות כנכונות.
 
חושב די כמוך

שנראה ששלישיית הגמר תהיה מייק, אנג'לינה וניק.
כן יש סיכוי שאולי דיווי יהיה במקום ניק ואז הוא כנראה יהיה הזוכה.
קצת מזכיר לי את המצב בעונה 33 שלא הייתי סגור מי יהיה בגמר ויזכה- אדם או דיוויד...
 

NP23

New member


לא יודע מה. הקטע עם הסמים
בכל מקרה גנבת לי את ההימור
אנג'לינה מקום 3
והרוקסטאר מתחלקים בין מקום 1 ל2 ,
יש תחושה שניק אבל משהו בזה צפוי מדי .
נראה לי ההצבעה גם תהיה
6-4 או 7-3 , לא איזה לנדסלייד
 

Bar EL

New member


אין שום סיכוי בעולם שיהיה גמר בנות, צא מהסרט הזה.
 

סטילהוק

New member


אתה מוזמן להמר מה לדעתך כן יקרה, ומי יזכה. וביום חמישי נבדוק מי צדק ומי לא, ולמה ג'ף כך כך לא אוהב את העונה הזאת...
 

noamlah

New member


לא מבין מה כלכך הזוי
שלושת הבנות שנשארו נמצאות במצב דיי בטוח
אנג'לינה עז מושלמת לגמר
קארה, השם שלה לא הועלה פעם אחת כאופציה להדחה
ואליסון כוונה על ידי כריסטיאן (שעכשיו בחוץ) ודייבי (שעכשיו במיעוט)
בנוסף שלושת הבנות מאותו שבט וגם לשלושתם אין סיכוי מול כל בן שיהיה בגמר כך שמספיק שבן אחד יודח כדי שההגיון המתבקש יהיה להגיע כל הבנות לגמר
 

Confide In Omer

New member


לדעתי -
ניק ואנג'לינה בטוח בגמר
קארה או מייק יקבלו את המושב השלישי. כנראה קארה.
ניק מנצח

אנג'לינה עם 0 קולות
 

sapir aloud555

New member


מייק אנג'לינה וניק, ניק מנצח. העריכה בעדו עוד מהפרק הראשון, ונראה לי שהוא היחיד שקיבל וידוי על המשפחה והקשיים שלו מבין שלושתם, שזה כמעט תמיד רמז חזק למנצח. לא רואה את קארה מנצחת למרות כל הספקולציות שלכם על ג'ף או מה שזה לא יהיה
 


מייק, אנג'לינה ואליסון, אליסון זוכה.

ניק מתחיל יותר ויותר להזכיר לי את דיוון, ואני חושב שהגורל שלו יהיה דומה.
 
למעלה