הישרדות דוד נגד גוליית פרק 11

noamlah

New member


דיי בטוח שאם ג'ף כלכך שונא את העונה אז קארה זוכה
גם גולייט, גם בחורה וגם דיי טיפוס של אחת כזאת שהרבה אנשים יחשבו שלא מגיע לה לזכות, קצת נטלי ווייט כזאת
בנוסף כשהיא ואלק פרסמו את התמונה בפייסבוק שלהם בזוגיות ושהם נמצאים בעונה הרבה לפני ששודרה אלק נענש וחטף תביעה מההפקה וכל מיניי עונשים (כמו לא להגיע לאיחוד)
לעומתו קארה לא קיבלה כלום ואני מניח שזה בגלל שאם המנצחת או אפילו פיינליסטית הייתה נתבעת על ידי ההפקה וגם לא באה לאיחוד אז היה יוצא טעם ממש רע להישרדות באופן כללי
יכול להיות אבל שההפקה מענישה אותה בעריכה שהיא מקבלת ובתיוג שלה אחר כך כמנצחת גרועה ונשכחת
 
אם זה נכון


אז זה יהיה ממש מעצבן, חזרה על מקרה ג'נה שהייתי צריך לבדוק באינטרנט כדי לגלות שהיא באמת הייתה שחקנית טובה ופתאום היא הפכה לפייבוריטית השנייה שלי בעונה אחרי רוב.

על דני אני לא מדבר, כי היא בכוונה ברחה מהצלמים.
 

noamlah

New member


בכל מקרה ניצחון של קארה יהיה הדבר שהכי יעצבן אותו
אחריי זה ניצחון של אליסון
ניצחון של אנג'לינה אני חושב שדווקא יאהב, מסוג הבנות שהוא אוהב, מזכירה מאוד את ג'ולי
 

Bar EL

New member


אין מצב בחיים שהן לוקחות
זה בין הבנים (לדעתי מינוס מייק אבל אפילו הוא יותר סביר לקחת מכל הבנות) וכל דויד שיהיה בגמר ינצח כל גולייאת כנראה, אפשר להבין את זה גם מהראיונות של המודחים.
 

sapir aloud555

New member


לדעתי אם מסתכלים על העריכה, ניק הוא הזוכה (ומגיע לו). אבל אי אפשר לדעת עם העונה הזו

לא הייתי משווה את אנג'לינה ללורל. לא רק שהיא מעניינת כדמות (מה שאי אפשר להגיד על לורל) היא ניסתה ומנסה לעשות מהלכים, כן תפסו אותה כאיום, והיא יודעת לדבר. יש לה עוד אפשרות להרשים את המושבעים, למרות העריכה הקומית שהיא מקבלת
 


כל הקטע הוא שג'ף שונא את העונה הזו. וכרגע עוד לא קרה באמת משהו שיגרום לו לשנוא אותה. מה שכנראה אומר שהוא מבואס מהזכייה. ברור שהוא רוצה שדויד ינצח את גוליית, ובמיוחד כריסטיאן ואלף ואחד היתרונות שהוא מוצא, או יותר נכון - שאחרים מוצאים ומשתמשים בהם עליו. לדעתי אפילו זכייה של מייק תעצבן אותו, אבל שום דבר לא מרגיז אותו יותר מזכייה של אישה.
 

sapir aloud555

New member


לא חושבת שצריך לייחס לדעה של ג'ף כ"כ הרבה חשיבות, אבל אם אתם צודקים ואישה באמת זכתה העונה - אנג'לינה אמן


 

B R A Y E R

New member
מנהל
אני לא מצליח להבין מאיפה אתם מביאים את זה


כל כמה זמן "ג'ף אוהב את העונה" "ג'ף שונא את העונה"
מאיפה אתה ואחרים שרושמים את זה פה מביאים את זה?
ג'ף הוא המנחה והמפיק של התוכנית אז אין שום סיבה שהוא יתבטא ויגיד "לא אהבתי את העונה שצילמנו" בטח לא שכשהיא משודרת בימים אלו.
אז מאיפה מסיקים את המסקנה הזו?
הדבר היחידי שאולי יכול לגרום להסיק מסקנה כזו היא שהמלהקת של הישרדות פוטרה, אבל לדעתי זה לא מעיד משהו מסויים על העונה הזו (שלטעמי בלי קשר- הגרועה ביותר מהתקופה האחרונה) אלא זה מעיד על תקופה של כמה עונות שהליהוק חלש וחוזר על עצמו.
 

Bar EL

New member


גם אני לא הבנתי מה הקשר (ותכלס גם למי אכפת מזה) אבל זה לא מפתיע אותי תמיד אוהבים להתלונן על שטויות כאלה.
 
כנ"ל! וזה גם נהיה קצת דבילי שכל הזמן

מעלים תיאוריות בקשר להמשך העונה בעקבות זה...
 

noamlah

New member
וברצינות


אני חושב שזה קשור בהייפ שג'ף עושה לפני העונה
ולפי סטטיסטיקה בעונות שהוא מתלהב הרבה לפני, מרבה להתראיין, מתריע על עונה מדהימה לרוב זוכה גבר
ובעונות שהוא יותר צונן, פחות מתראיין, פחות עושה הייפ לעונה לרוב זוכה אישה
ואז נוצר מן סוג של יכולת לזהות אם "ג'ף אוהב את העונה" ולרוב זוכה גבר או "ג'ף שונא את העונה" ואז זוכה אישה

אני פחות קורא ראיונות אז לא ממש יודע אז זורם
אני כן חושב אבל שזה מוזר שבתמונת הספוילר של אלק וקארה אלק קיבל עונשים מההפקה פלוס איום בתביעה וקארה לא קבלה כלום וזה כן גורם לי לחשוד שניצחה בעונה הזאת ואז זה גם מסתדר עם זה ש"ג'ף שונא אותה כלכך" כי מנצחת שדפקה אתכם זה באמת סיבה לשנוא את העונה
 

sapir aloud555

New member


זה הסבר או ניחוש אחד לעריכה שלה אבל אתם מגזימים בחשיבות הדעה של ג'ף (אם בכלל הוא "שונא" את העונה. גם אני לא קוראת ראיונות אז אין לי למה להשוות)
&nbsp
הסבר אחר הוא שקארה לא קיבלה עונש מההפקה כי היא לא זו שהעלתה את התמונה והפרה את ההסכם. אלק דווקא קיבל עריכה די חיוביות והיה דמות טובה עם מספיק זמן-מסך למרות מה שעשה, וקארה היא סוג של רוח רפאים. יכול להיות שהיא סתם לא מעניינת
 

Bar EL

New member


ההסבר הכי הגיוני הוא באמת שקארה לא מספיק מעניינת, לא צריך לדחוף בכוח מתמודדים שתורמים לעלילה ולפרק, מזכיר לי את התלונות על צ'לסי מהעונה הקודמת, למי אכפת.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
העניין הוא

שבכל הזדמנות שתהיה לו ובכל ראיון הוא יגיד שזו העונה הכי טובה אבר
גם אם עמוק בליבו הוא חושב שזה לא נכון, אין לו שום אינטרס בעולם להגיד משהו אחר או לוותר על ראיונות או להנמיך התלהבות בראיון
למה? כי זו הפרנסה שלו! וזה הבייבי שלו!
ברגע שהוא יתחיל לדבר אחרת או לשדר אחרת אנשים יעדיפו לצפות בערוצים אחרים ולא לעקוב אחרי העונה.
אז אני חושב שמעכשיו מספיק עם הניחושי שטויות האלו

&nbsp
בנוגע לתמונה שאלק העלה לאינסטגרם? התשובה בגוף השאלה
קארה מצולמת אבל זה לא אומר שהיא "שותפה לעברה" ואין סיבה להתייחס אליה ככזו, לא עשתה שום דבר מנוגד לחוזה (אין סעיף שאוסר עליה להצטלם, אלא רק להעלות את התמונות)
 

Uri04

New member
טוב, דיי ענו לך
אבל אני גם אחדד

נכון - ג'ף מעולם לא טען שהוא שונא את העונה הזאת. הוא גם בחיים לא יגיד את זה גם אם תהיה לנו עוד עונת פיג'י פינת תאילנד פינת קו-רונג. המידע הזה הגיע מספוילרים ממקורות דיי מהימנים שפרסמו ברדיט reddit שההפקה מאוד, אבל מאודדד לא מרוצה מעונות 37+38 (לגבי עונה 38 צויינה גם אחת הסיבות מדוע, אבל אני לא אפרסם את זה כאן), ולכן כנראה לין ספילמן פוטרה ועונות 39 והלאה הולכות לעבור 'מתיחת פנים'.
בנוסף - אם אתה זוכר מעונות קודמות, ג'ף לא מסתיר את ההתלהבות שלו מעונות מסויימות. בעיקר כאלה שזוכים בהם גברים מהסוג שג'ף אוהב במיוחד. השנה ההתלהבות של ג'ף היתה מאוד מדודה ושקולה. זה לא מקרי. ג'ף, כמו כל בן אדם ממוצע מתקשה להסתיר לחלוטין את הרגשות שלו ואצלו זה מתבטא בהיעדר יצירת באז סביב עונות שאכזבו אותו.
אישית, אני לא מבין למה. העונה הזאת לגמרי עובדת מבחינתי. אני מניח שזה אומר שאף אחד מחביבי ג'ף לא זכה (כריסטיאן וניק הם היחידים שנשארו מהז'אנר הזה) וזה משאיר רק את דייבי, אנג'לינה, קארה ומייק (אליסון עוד יכולה להיות זוכה מלהיבה ברמה מסוימת).
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מבין מה אתה אומר


ואני מאוד יכול להבין למה ההפקה יחשבו ככה לגבי עונה 37, כי בעיניי העונה הזו היא שפל גדול מאוד במיוחד בתקופה כזו של עונות פחות טובות.
ויכול להבין שאחרי שפל שכזה הישרדות תצטרך לעבור מתיחת פנים כדי לא להרוג את התוכנית.
לגבי ג'ף אני עדיין לא מסכים, כי אני בכל עונה רואה אותו מתלהב ובונה הייפ שברוב המקרים רחוק מן המציאות (למשל לפני עונה 22 הבטיח שזו עונה שבכל יום שהוא קם בבוקר הוא לא ידע איך היום הולך להגמר ושכל הדחה ומפתיעה ובלהבלהבלה)
וגם אם ג'ף מאוכזב וגם אם ההפקה מאוכזבת (ושוב, בליבם בלבד) בוא נהיה הגיוניים, זה לא קשור לזהות של מנצח. זה קשור לעונה עצמה וההתרחשויות שבה. זהות מנצח זה אולי החלק הכי קטן ומזערי של עונה שקשור לסיום שלה. ולא באמת אמור לעניין את ההפקה ואת ג'ף מי זה יהיה, אף פעם.
 

Confide In Omer

New member
חייב להגיד ש...

היה לי ברור שגבי תודח ברגע שהראו אותה אומרת לאמא שלה שהיא מסיימת בקרוב. זה היה שקוף ששמו את זה כדי לרמוז על ההדחה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה