הישרדות דוד נגד גוליית פרק 10

Seosi

New member
וואלה

הוא מתחיל יותר לעצבן אותי חחח
ואני ממש לא מבין את ההתלהבות מאוזי בכלל.
 

NP23

New member


זה בהכרח קשור למי ניצח?
מייק זוכה ממש אחלה
לא ממש יזם מהלכים
אבל חברתית הוא מעולה
ותמיד פעל בצורה הכי נכונה עבורו
&nbsp
אבל יכול להבין למה זה לא סיפור מגניב לעונה... ;)
&nbsp
ולא מקטרים על הקאסט
העריכה מעייפת
(מליון פעם שמעתי את קארל אומר אלק צריך לעוף .הבנו.
ואז האתגר. הוא עומד ליפול עומד ליפול...חפרתם)
והיתרונות המוגזמים
ו המשימות פרס האלה הארוכות מנשוא ...
&nbsp
&nbsp
 

Uri04

New member
מסכים בגדול


פשוט ראיתי כמה תגובות שבהן התלונה המרכזית היתה לגבי הקאסט.
וכן, אני מבין למה ניצחון של מייק (עוד מייק
) יהיה אנדר-וולמינג מבחינת ההפקה:
הוא פשוט אחד מהאנשים הפחות מעניינים וצבעוניים בעונה הזאת, הוא לא ממש יזם מהלכים ודיי הסתפק בללכת אחרי מי שהוא התחבר אליו יותר באותו היום. הוא יהיה אחד הזוכים הכי פחות זכורים מבין כל העונות של הישרדות וסיום דיי חלש לעונה דיי חזקה בסך הכל (אם נתעלם רגע מכל הגימיקים הזולים והאיידולים למכביר).
 

NP23

New member


עבורי הוא כל כך עדיף על כריסטיאן וגבי ובטח ובטח על כל אחד מהגולייתים!
בקיצור העדיפות שלי ביניהם
1.ניק
2>דיווי
3 מייק
&nbsp
אוי גם תכלס בהפקה הם מתים שדיווד ינצח ויש מצב מייק
הרס להם את זה!
&nbsp
הבן אדם חיפש אליל על הפרק הראשון , היה מטרה בגלל זה ,במיזוג רצה ללכת עם הגולייתים ולא הצליח רק בגלל כל היתרונות,אם הוא בכל זאת ניצח לדעתי מלךךך!!
&nbsp
דיוויד אמיתי למרות החלוקה
התגבר על כל היתרונות והאלילים
וזה שהוא חלש במשימות
 

Bar EL

New member


פרק מאכזב ביותר, אלק היה אחלה למרות שעשה באמת המון טעויות אבל באמת הגיע הזמן שלו לעוף.
קרל אכן היה קצת שחצן ומעצבן אבל כריסטיאן עשה טעות ענקית, לדעתי הם היו צריכים לחכות הדחה אחת לפני שיתהפכו אחד על השני - עכשיו ניק ודייוי לא סומכים על כריסטיאן וגבי והגוליאתים יכולים להתאחד ולנצח אותם, ממש מטופש מצד כריסטיאן שפשוט הלך אחרי גבי בלי לחשוב על זה ומיהר לעשות "בליינדסייד" לבנאדם שדיי הציל לו את התחת במועצה הקרובה, מטופש ועכשיו שרף את עצמו עם אנג'לינה, ניק ודיווי.
ממש מקווה שכריסטיאן לא ינצח כי כנראה שזה יהיה בזכות אלילים, אתגר ואש ועוד כל מיני שטויות, כשחקן הוא לא משהו בכלל והפרק הוא הוכיח את זה סופית.
גבי בחורה רגשנית ומעצבנת והאמת שאין לי כוח אליה אז אני מקווה שגם היא תודח בקרוב.
אין ספק שמייק הוא המתמודד הכי חכם משבט גוליאת - היחיד שעשה כל הזמן רק מהלכים שקולים ולא מיהר לפרק את הברית שלו לפני הזמן המתאים, אני מת על ניק ודיווי ומקווה שאחד מהם ינצח (או מייק), אנג'לינה גם חמודה ובאמת שהשאר יכולים לעוף אחד אחרי השני.

דירוג:
1.ניק
2.דיווי
3.מייק
4.אנג'לינה
5.אליסון
6.קארה
7.כריסטיאן
8.גבי
 

סטילהוק

New member


אנג'לינה שחקנית גרועה שעשתה מיליון טעויות ושנואה ע"י כל המושבעים, ולכן אין לה שום סיכוי לנצח העונה ולא משנה מול מי מהשורדים הנותרים במשחק היא תעמוד בגמר. ולכן אנג'לינה היא העז המושלמת שכל אחד ירצה לקחת איתו לגמר. ובגלל שעדיין יש את אתגר האש להזכירך שמחכה להם בפיינל 4, הזוכה במשימת הפיינל 4 ייקח איתו את אנג'לינה והשניים הנותרים ייאלצו להילחם ביניהם באתגר האש על המקום האחרון בגמר. כך שרוב הסיכויים שמי שיזכה במשימת החסינות האחרונה של העונה יהיה גם הזוכה של העונה. ממליץ לכולם שם להתחיל להתאמן בלהדליק אש אם הם רוצים להגיע בכלל לגמר שהכניסה אליו מאוד מצומצמת העונה.
 

Uri04

New member
לא הבנתי כל כך..


למה יש שני אתגרי אש? ולמה מי שינצח בחסינות האחרונה הוא המנצח של העונה? ולמה הכניסה לגמר כל כך מצומצמת?
 

סטילהוק

New member


אין שני אתגרי אש, יש רק אתגר אש אחד בפיינל 4, אך בגלל שאנג'לינה היא העז המושלמת שכל אחד מהשורדים הנותרים במשחק ירצה לקחת איתו לגמר, בדיוק כמו שהיתה לורל מהעונה הקודמת שלא קיבלה אף קול מהמושבעים לאור משחקה הגרוע וגרירתה לגמר כעז המושלמת ע"י וונדל ודום, כל מי שיזכה במשימת החסינות האחרונה בפיינל 4 ויצטרך להחליט את מי הוא לוקח איתו לגמר ואת מי הוא עוזב להילחם ביניהם באתגר האש של הפיינל 4, יעדיף לקחת איתו את אנג'לינה העז המושלמת השנואה ע"י כל המושבעים, להוציא אולי קארל שגם הוא לא ייתן לה את קולו, כי הוא יעדיף לתת אותו לאחד הדוידים שלא בגדו בו, והשניים הנותרים מהפיינל 4 ייאלצו להילחם ביניהם באתגר האש על הכרטיס האחרון לגמר. זה למה הכניסה לגמר תהיה מצומצמת, בדיוק כמו שהיה בעונה שעברה.
 

אורישקי

New member


באופן כללי זו עונה עם פוטנציאל שקצת נהרס.
כמות האיידולים והיתרונות כבר לא נסבל.
כריסטיאן והחפירות עליו ועל גבי גם לא נסבלים - ובעיני הם עשו טעות רצינית, בעיקר כריסטיאן. יש לך מתמודדת שהיא איום ולא בברית שלך לעומת מתמודד שהוא לא איום ובברית שלך ואתה מדיח את האופציה השניה?
קארה בסדר, אליסון חמודה
מייק משחק ממש טוב ואני מאד מעריךאותו, מסכים שהוא דמות משעממת אבל הוא יהיה לגמרי זוכה ראוי בעונה במיוחד לאור העובדה שהמשחק שלו די נדפק.
לדעתי המנצח יהיה ניק או כריסטיאן... אחרי הפרק הזה אני קצת חושש שזה יהיה כריסטיאן למרות שהוא ממש יכול להרוס לעצמו את המשחק.
אנגלינה - ללא ספק הדמות הכי טובה העונה
פשוט זהב טלוויזיוני טהור
 

אורישקי

New member
ושכחתי לכתוב


איכשהו חבל שאלק עלייך הביתה,
הוא אמנם שיחק די גרוע
הרס לעצמו את המשחק בפעם הראשונה כשהעיף את נטליה
ובפעם השניה כששפך על הדדחה של כריסטיאן.
&nbsp
אבל הוא היה דמות משעשעת וקורעת.
 

Seosi

New member


כל מה שרשמתי על הפרק נחמק לי


בכל מקרה, אלק היה נחמד ומבדר, אבל עשה המון טעויות. בהצלחה עם מה שקורה לך עם ההפקה של הישרדות או מה שזה לא יהיה. קארל לגמרי היה שיכור מיתר כוח.

אני מאוד מעריך את ניק (וגם דייבי שאני מודה שאני צריך לתת לו יותר קרדיט) אבל שניהם מסתמכים יותר מדי על פסלוני חסינות ויתרונות סודיים. אני רוצה שהישרדות יעשו עונת אולד-סקול פעם אחת, עונה בלי פסלוני חסינות, אני חושב שזה יכול לרענן קצת את הישרדות בכללי, כי כבר לגמרי מתחיל להימאס לי מזה.

עד כמה שאתם שונאים את גבי בגלל ההתפרצויות הרגשיות שלה, היא יצאה מלכה בפרק הזה
ותמיד חשבתי שכריסטיאן השתמש בה, ועכשיו הברית שלה איתו יצאה לטובתה. אליסון וקארה ממש נחמדות ומשחקות טוב, גם מייק. כריסטיאן גם משחק ממש טוב, אבל יש עליו מטרה ענקית על הגב אז הוא צריך להיזהר. לכולם יש סיכוי כזה או אחר לנצח חוץ מלאנג'לינה
 

סטילהוק

New member
גם לי זה קרה לא פעם ולא פעמיים, כנראה שיש באג בתפוז

וכל כמה זמן הדף מרענן את עצמו ומוחק את כל תוכן ההודעה או התגובה. ולכן אני רושם את ההודעות והתגובות שלי בפנקס רשימות ואז עושה העתק הדבק. כך אני מבטיח שכל מה שכתבתי לא יימחק בפתאומיות ע"י הבאג המעיק והמעצבן הזה.
 
למעלה