הישרדות אי הגאולה - פרק 7

Seosi

New member
הישרדות אי הגאולה - פרק 7


אני באמת מצטער שאני שוב מזכיר את העונה הזאת, אבל אני חייב להמשיך לצפות בה חחח.

לאחר מועצת השבט האחרונה בזאפטרה, כולם יכולים להרגיש את המתח בין דיוויד לסאריטה. באומטפה, פיליפ לא סומך יותר על רוב, כי הוא תפס אותו ואת גראנט מנסים להחביא ממנו רמז לפסלון חסינות שהם מצאו בפרס הקודם. מאט וסטפני התחרו באי הגאולה באתגר של זיכרון, להתאים אריחים מתאים אחד לשני. מאט כמובן זוכה וסטפני מודחת סופית, לא לפני שהיא זורקת את כל שבט זאפטרה, מול רוב ומזהירה אותו. רוב מתחיל לחשוב שפיליפ מתכנן להדיח אותו באיחוד. הוא מזהיר את שאר חברי השבט מפיליפ, כי כמובן זה יבוא לטובתו בעתיד.

וואו, כל השאר לא מעניין בכלל חחח, עשיתי פשוט FF למשימה. במשימת החסינות, על המתמודדים לרוץ דרך מספר מכשולים ולאסוף בדרך שקים. באותם שקים יכילו כדורים. על המתמודדים לקלוע לסל שישה כדורים כדי לזכות בחסינות. בנוסף, השבט המנצח יזכה גם בפרס שהוא פיקניק...אני די בטוח שכבר היה את הפרס הזה. אומטפה זכו, ממש הפתעה. ורוב שוב מוצא שם רמז לפסלון חסינות, הפתעה נוספת.

סאריטה ניסתה לשכנע את שאר חברי השבט להדיח את דיוויד, אך במועצת השבט, סאריטה הודחה כמעט פה אחד, חוץ מראלף שדווקא כן הצביע נגד דיוויד ביחד עם סאריטה. טעות של השבט לפי דעתי, דיוויד הוא איום אסטרטגי יותר גדול מסאריטה.
 

Seosi

New member
פרק 8 (אחד מהפרקים הכי מעצבנים אי פעם
)


מאט מביס את סאריטה בקרב האחרון של אי הגאולה וחוזר למשחק. מאט ביחד עם שני השבטים מתאחדים לשבט אחד. כולם מקבלים באפים שחורים חדשים. רוב מציע את השם "מורלוניו" ומוכר לכולם שזה שם בספרדית והם קונים את זה, שזה בעצם סתם בדיחה פנימית שלו ושל אמבר. מאט מנסה לברר מה קרה לאחר הדחתו. מייק שם לב שמאט ואנדריאה מאוד קרובים, והוא מנסה לשכנע את מאט לעבוד איתו. מאט מדבר על אנדריאה על האפשרות לערוק מן אומטפה. מאט יודע שבמשחק מכבדים מהלכים גדולים, אנדריאה קצת מהססת כי היא חוששת שזה יפגע במשחק שלה. מאט מוצא את עצמו בקונפליט פנימי בגלל האמונה שלו. רוב שם לב שמייק מתחבר למאט בזכות האמונה המשותפת והוא רוצה להדיח אותו.

נטלי היא המתמודדת הראשונה לזכות במשימת החסינות בשבט מורלוניו במשימת חסינות קלאסית לייצב כדורים על דיסק. מייק מודע לכך שהוא בסיכון ואף שואל את ראלף אם הוא ישתמש בפסלון חסינות בשבילו. חברי הזאפטרה החליטו להצביע נגד יד ימינו של רוב, גראנט. מאט החליט לא להתהפך בגלל האמונה שלו
והוא אומר לרוב שהוא חשב להדיח אותו!!!!!!!
כלומר כל איש באומנו יחיה, וסתם לדיון גם אני סוג של אדם מאמין/רוחני, אבל וואו זה ממש מעצבן לצפיה. רוב משכנע את כולם להצביע למאט, לפני ההצבעה ראלף נתן את פסלון החסינות שלו למייק, אף על פי שמייק לא קיבל קולות נגדו.

ביי ביי זאפטרה
 
למעלה