הישרדות האוסטרלית - הגרסה הכי טובה של הישרדות בעידן החדש

סטילהוק

New member
הישרדות האוסטרלית - הגרסה הכי טובה של הישרדות בעידן החדש

אין ספק שבשנים האחרונות זהו תור הזהב של הישרדות הבינלאומית ברחבי העולם, ובעיקר של שלושת המדינות דרום אפריקה, ניו זילנד ובמיוחד אוסטרליה, שנותנת פייט רציני ביותר לגרסה המקורית האמריקאית שהולכת ומאבדת מחוזקה וקסמה בעונות האחרונות, החל מעונה 34 ועד לעונה הנוכחית שעוד מעט עומדת להסתיים ואפילו פייבוריט אחד אין לי בה.

הישרדות האוסטרלית היא ללא ספק הגרסה הטובה ביותר של הישרדות בעידן החדש, ובניגוד לגרסה האמריקאית, יש בה הכל מהכל, כל מה שחובב הישרדות אמיתי אוהב בהישרדות תמצאו בגרסה האוסטרלית, ובעיקר של העונות האחרונות המודרניות בהנחייתו של ג'ונת'ן לה פלייה הכריזמתי והמצויין (אחיו הבכור של השחקן ההוליוודי הידוע אנת'וני לה פלייה), החל מקאסט של שורדים שלא היה מבייש אף כוכב של הישרדות האמריקאית, דרך משימות פיזיות ומנטליות קשות ומאתגרות, בריתות ותתי-בריתות, גיבורים ונבלים, קטעים מצחיקים ומשעשעים כמו גם קטעים קשים ומרגשים, מתח ואקשן בלתי פוסקים ללא רגע דל של שיעמום, אין ספור הפתעות, משימות פרס גדולות עם פרסים ענקיים, אתגרים חדשים שעוד לא נראו בהישרדות, מועצות שבט מותחות עם שפע של בליינסיידים, רומנים, אהבות ובגידות ומה לא... ועוד דבר קטן לא פחות חשוב, האינטרו עם כל שמות המתמודדים והשבטים שמתחיל כל פרק, ונראה שנשכח לגמרי בהישרדות האמריקאית. בקיצור הכל מהכל תמצאו בהישרדות האוסטרלית.

הדבר היחיד שעלול אולי להרתיע מצפייה בהישרדות האוסטרלית הם אורך העונות, מדובר בשלוש עונות ארוכות עם יותר מ 20 פרקים כל אחת. העונה השלישית שנחשבת אצלהם לעונה הראשונה בעידן החדש, צולמה בסמואה עם תנאי הטבע הקשים שלה ושודרה בשנת 2016, אורכת 55 ימים ובעלת 26 פרקים וכוללת 24 מתמודדים. העונה הרביעית שנחשבת אצלהם לעונה השניה בעידן החדש וצולמה אף היא בסמואה ושודרה בשנת 2017, אורכת אף היא 55 ימים ובעלת 26 פרקים וכוללת 24 מתמודדים. ואילו העונה החמישית והאחרונה עד כה, מהדורת אלופים נגד מתחרים, שנחשבת אצלהם לעונה השלישית בעידן החדש, שצולמה בפיג'י ושודרה השנה, ולדעתי לפחות היא גם הטובה והמוצלחת ביותר מבין כל השלושה, אורכת 'רק' 50 ימים ובעלת 'רק' 25 פרקים וכוללת אף היא 24 מתמודדים, כולל הנבל הגדול, המרושע והמסוכן ביותר בהיסטוריה של הישרדות.

ולמרות זאת, כל שלושת העונות הללו שוות כל צפייה בהן, הרבה יותר מכל עונת הישרדות אמריקאית ששודרה בשנים האחרונות. ומי שנרתע מאורך העונות ורק בגלל זה מעדיף שלא לצפות בהן פשוט מפסיד עונות מצויינות ובלתי נשכחות של הישרדות.








 

סטילהוק

New member
תיקון קטן לגבי מנחה הישרדות האוסטרלית בשנים האחרונות

ג'ונת'ן לה פלייה הוא אחיו הצעיר ולא הבכור כפי שנכתב בטעות, של השחקן ההוליוודי הידוע אנת'וני לה פלייה, ואף ג'ונת'ן בעצמו שחקן שהשתתף בלא מעט סרטים וסדרות ידועים, כמו למשל: הסופרנוס.
 

Seosi

New member


מסכים עם רוב דבריך, במיוחד אורך העונה חחח. אני די מופתע שהרוב פה לא צפו בעונה האחרונה של הישרדות אוסטרליה אלופים נגד מתמודדים, כיוון שראסל שיחק שם. אני פשוט אגיד שהעונה הזאת, והעונה האחרונה של ניו זילנד, היו הרבה יותר מבדרות משלושת העונות האחרונות של הישרדות האמריקאית בפער משמעותי.
 
למעלה