הישרדות דוד נגד גוליית פרק 10

סטילהוק

New member


העונה הזאת פשוט עונה
.
יאלה שתסתיים כבר ותתחיל העונה הבאה והמסקרנת.

אנחנו כבר בפרק 10 של העונה, ואין לי עדיין אפילו פייבוריט אחד.
מזל שנפטרו מדון קארל הדוחה והמעצבן, לא סבלתי אותו, גבי בהחלט צדקה לגביו, אך הבכיינית הסדרתית הזאת שאמורה להיות כתבת טכנית מקצועית מעלה לי את הסעיף עם הבכי המשתפך שלה כמו ילדה קטנה בגן בכל פרק מחדש.


כריסטיאן מתחיל כבר לשעמם עם כל החפירות והפילוסופיות בגרוש שלו. לא פלא שאלק ויתר לנודניק הזה על החסינות אחרי שנאלץ להאזין 5 שעות לחפירותיו.


מייק מעצבן ברמות. אנג'לינה קרציה מעצבנת. וניק יקיר הפקה מובהק וברור כשמש. רק היה חסר שטיח אדום עד לאליל החסינות שההפקה הכינה עבורו. וכבר אמרתי שלא אתפלא כלל אם ההפקה עוד תשתול לו רמז לאליל בבאף, אם הוא לא ימצא אותו בפעם הראשונה כמו שקרה עם הרמז שההפקה שתלה במיזוג ואף אחד לא עלה עליו.


הנורמלים היחידים, אך חסרי הכריזמה, העונה הם דווקא משבט גוליית: קארה ואליסון שכנראה יודחו בקרוב. רוב הסיכויים שאחד הדוידים יזכה, ניק, ואם לא הוא אז דייבי, כריסטיאן או אפילו גבי הבכיינית הסדרתית.
 

NP23

New member


וואי,פרק ארוך, לקח לי כל היום לראות אותו.. משעמם.
מזל אבל שהיה את 11, כי ההדחה הראשונה ניסתה להיות מעניינת בכח.
חבל על אלק, אבל ללא ספק המהלך המתבקש והוא לא היה צריך להזהיר את כריסטיאן וניק בהדחה של גנון. זה מה שקבע את גורלו עוד יותר מהדחת נטליה שיכל להסתדר עם זה (הוא וקארה ממש עברו הלאה מזה)
&nbsp
ההדחה של קארל כמובן משמחת אבל מהלך מטומטם מהצד של כריסטיאן.
קארל שחקן מאוד שקוף וגם אני לא חושב שהמושבעים היו באמת לוקחים אותו ברצינות .
הוא סמך על כריסטיאן ולא היה לו סיבה למהר להדיח את קארל, מה שיכל לעשות מועצה הבאה,
כי עכשיו הוא נותן אופציה לגוליית להיות 4 מתוך 8 .
כן, אנג'לינה עברה חזק לצד של הדיווידים ,אבל היא לא תהסס להדיח את כריסטיאן, ביחוד אחרי שהדיח את קארל. וגם לגולייתים האחרים שהצביעו איתו כבר לא יהיה אכפת לזרוק אותו בהצבעה הבאה, יש מצב שזה באמת יקרה.
זה יהיה די מרגש.
גבי בונה לעצמה רזומה, אם כי היא די מגזימה בפריווי לפרק הבא.
זה נכון לה בסופו של דבר שכריסטיאן יעוף, אבל לא עכשיו.
גם מייק שחקן מעולה ולא אתפלא אם יזכה, קיבל עריכה מצוינת הפרק.
 

רגע רק רגע

Active member
מסכים לגמרי ל...


לעניין קרל.
בדיוק סיימתי לכתוב ת'תגובה שלי. מהלך מטומטם לגמרי.
קרל הוא לא איום לשרשראות חסינות וגם לא איום לקולות מושבעים.
 

NP23

New member


היה להם הזדמנות עם גבי להדיח את קרל. לא היה נכון לכוון למישהו אחר(ועוד שדיווי כבר עם חסינות)
זה היה יכול להרחיק אותה מהמהלך.
לה זה נכון להדיח אותו ולא את ניק, כי קארל הוא זה שמרחיק אותה מהבנים האחרים בדיווידס .
מהלך מעניין יכל להיות מבחינתה להיות מאופקת עד המועצה הבאה ובנתיים ליצור רוב לאנג'לינה, שהחליפה את מקומה בברית.
אבל מי שהמהלך בעיקר היה מטומטם עבורו זה כריסטיאן וזה אבסורד שזה מייק שהיה המתנדנד.
 

אורישקי

New member


מבחינת אליסון קארה ומייק ההדחה של קארל זו ההדחה האפשרית כי עליו כריסטיאן וגבי לא סומכםי.
מבחינת גבי זה איכשהו הגיוני כי קארל החליף אותה באנגלינה (לעומת ניק שאיתו יש לה הרבה יותר קשר), והיא גם בזסוג של ברית עם אליסוןץ.
מבחינת כריסטיאן - לגמרי מוקדם מדי
 

רגע רק רגע

Active member
איזו הפתעה


ולא, אני לא מדבר על הדחה זו או אחרת, אלא על כך שלא היה לי מושג שזהו פרק כפול.
לאחר ההדחה של אלק, הכנתי את עצמי לכתוביות ומי הצביע למי ו... הופ! גיליתי שיש לי עוד פרק שלם לצפיה.
&nbsp
להתראות קטליזטור, להתראות אלק.
הדחה מתבקשת לגמרי. אלק היה חזק מדי לשלב האיחוד ולמשימות החסינות.
יכל בקלות לתפוס רצף נצחונות ולכו תדעו, אם בכלל, הייתה מגיעה ההזדמנות להדיח אותו.
&nbsp
להתראות טמבל, להתראות קרל.
איזה שחקן פח ואיזה טמבלים שהדיחו אותו.
אם מסתכלים על את מי להביא לגמר, קרל הוא השחקן המושלם. אם תרצו - העז המושלמת.
קרל לא היה מקבל אפילו קול אחד מהמושבעים.
ובהקשר הזה, גם לאנג'לינה אבד הסיכוי לנצח. קרל היה המתמודד היחיד שאותו היא יכלה לנצח בגמר. בשילוב הוא ודייוי. לא רואה שום סנריו אחר שבו לאנג'לינה ישנו סיכוי כלשהו.
&nbsp
גבי היא קרל רק חסרת בטחון עצמי. אם היה לה טיפת בטחון הייתה קרל בגדול.
לגבי גם אין כישורים חברתיים. השניים היחידים שעובדים איתה הם כריסטיאן ואליסון.
כמה לא מפתיע שהדרך שלהם להתחבר אליה היא... כשהיא בוכה.
ללא כריסטיאן שיושב למייק על הראש, אין תקומה למהלך הזה, על אף נסיונות העריכה לשוות לה תכונות לא לה.
אשר יגורתי בא - חששות ממש כבדים, לאור העריכה, שהיא בדרך לנצחון.
&nbsp
עלילות אנג'לינה בעיר הגדולה.
לא מפספס שום פרק. במיוחד הפרקים בהם היא לובשת את הטייץ. עדיין מוציאה אותי מריכוז.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

סטילהוק

New member


קארל שחקן מעצבן שהשתן עלה לו לראש עוד הרבה לפני הבירות שהוא שתה, אבל עז הוא ממש לא. להזכירך לא רק שהוא הדיח מהמשחק את אחד האיומים הפיזיים הגדולים ביותר (הרבה יותר מאלק), באמצעות שימוש נכון ומדוייק בקוטל האלילים שלו, הוא גם הציל בזאת את כריסטיאן מהדחה בטוחה. הבעיה שמאז השתן עלה לו לראש והוא הפך לדון קארל, או כפי שתיארה אותו ובצדק גבי הבכיינית הסדרתית: 'הסנדק'. ולכן טוב שהוציאו אותו מהמשחק כדי שלא יימשך הטרור שהוא השליט באי. שלא לדבר על כך שקארל גם הוכיח שהוא איום פיזי לא קטן במשימת הפרס האחרונה שבה זכה עם קבוצתו. כך שאם היה מגיע לגמר בהחלט לא היה נחשב לעז שמישהו גרר אותו לשם על גבו (שזה פירוש המושג עז בהישרדות).ולכן טוב מאוד שהדיחו אותו. זה שעכשיו שוב יש תיקו בין הדוידים לגולייתים הרבה יותר מעניין מבחינתנו הצופים מאשר אם היה פאגונינג של כל הגולייתים בזה אחר זה. וחוץ מזה, לא הגולייתים ולא הדוידים מאוחדים ביניהם.
 

אורישקי

New member


אין יותר מדי מה לטעות בקוטל האלילים. כשאתה יודע מראש שאתם משתמשים ביתרון ותהיו רוב כדי להצביע נגד דן - אז מן הסתם הוא ישתמש בקוטל על דן כדי לוודא שגם אם דן מוציא אליל הוא לא יודח מהמשחק
 

sapir aloud555

New member


אנג'לינה מושלמת. הדמות הכי טובה בעונה הזו ולא אכפת לי כמה טעויות היא עושה. היא פשוט זהב טלוויזיוני, הלוואי ותגיע גם לגמר
 


החדשות הרעות הן, שבין איי דיסני שחזרו לסורם לבין אלפי היתרונות. הישרדות מרגישה עכשיו כמו האח הגדול על אי. החדשות הטובות הן, שזו לא קללה כזו חמורה, במיוחד אחרי עונה 20 המצוינת. למחרת, ניק ודייבי יוצאים לחפש אליל בלילה... אני מרגיש כאילו אני צופה בשידור חוזר של עונה 35, רק עכשיו יש שבט שלם של כפילים של בן. זו בדיוק הנקודה ש"מורשת ראסל" הרסה את המשחק, כי אף אחד לא חושב אפילו לדבר עם הצד השני. לטובת ההפקה אגיד שהפעם הם קצת השקיעו בהחבאת האליל.

אחרי אתגר פרס שכולל מכשולים חדשים, אלק מעניק לקבוצה שלו את הניצחון, וגם מסמן את עצמו בעיני הדוידים. השאלה היא האם אנג'לינה תעבור צד או לא, אלא כן... הדוידים מתחילים בעצמם לעבור צד. אני מתחיל לחשוב שהזוכה היא לא אחרת מאשר גבי. כריסטיאן סומך על גבי, האם גבי תבגוד בו? האם בסופו של דבר היא תבגוד גם באליסון? דבר אחד בטוח - גבי בגמר.

במחנה, קארל יוזם להדיח את אלק, ואז כשאלק חוזר, קארה מספרת לו - למה כולם שם סומכים כל-כך על קארה?!? בגלל שהיא בלונדינית, נראית טוב ולא כל-כך טובה באתגרים? אם באמת יהיה כאן פאגונגינג, יש לי הרגשה שקארה תהיה הגוליית האחרון - חוץ מאנג'לינה, אולי, וגם היא תיזרק ברגע שהשימוש בה יסתיים. בדיוק כמו ברנדון באפריקה.

אתגר חסינות, שוב סיבולת, אחרי כמה שעות כריסטיאן מברבר כדי להוציא את אלק מריכוז... ומצליח! תכל'ס, אבל, אני מתחיל פחות לאהוב אותו, ובכלל את כל הדוידים. תתחילו עם האסטרטגיות ותפסיקו עם האלילים! קארל מתחיל להפוך לדיקטטור. האם הוידויים מכינים אותנו להדחה שלו? אני מקווה! אין לי מושג מה יקרה, בעיקר בגלל שאף אחד עוד לא קיבל רגעי סינדרלה מושלמים עם הפסנתר המעצבן. רק בגלל זה העונה הזו טובה יותר מהשלוש האחרונות. בכל מקרה, אלק מודח, אבל עוד פרק שלם לפנינו!

אחרי ההדחה, גבי בוכה כהרגלה. רגע, זאת אליסון! יש לה עריכה מאוד שקטה, מאוד מתחת לרדאר, ועם זאת אף וידוי לא מיותר. האם גם היא בגמר? ומתי אפסיק לחרוז? זה מוזר! אתגר פרס, אפילו בתוך המים, אנג'לינה לא מוותרת על הטייץ
אני חושב שמעולם לא הייתה מתמודדת כל-כך לבושה בתולדות הישרדות. בלילה, כמובן. ביום, אוקיי. אבל במים? That's a Survivor first. לצערה, היא הרכיבה קבוצה עם שלוש נשים לאתגר פרס פיזי, והקבוצה השנייה פשוט הייתה יותר טובה, אפילו שאחד הגברים בה היה מייק המבוגר.

גבר נוסף שזכה בפרס הוא קארל, ששותה כמו שמזמן לא ראיתי מישהו שותה בהישרדות. אחי, עד עכשיו לא זכית בפרס אחד, ואתה שותה כמו שצוות שלם של מלחים לא שותה בשבוע. פלא שהוא לא הקיא על הספינה. ומה שעוד יותר מוזר זה שהוא עדיין. סומך. על. קארה. מה נסגר איתו?! קארה היא גוליית! היא "האויב"! או שהוא מפצה על אלק, שסמך על הדוידים וגרם להדחות של ג'ון ודן? ואתה באמת בטוח שגבי תשמח להדיח את אליסון, ה-BFF שלה?

למזלה של קארה, גבי מחליטה לעשות מהלך גדול אמיתי. לא יודע כמה הוא מהלך טוב, בטח לא לכריסטיאן, אבל אולי כן לגבי, כי היא סוף סוף בונה לעצמה רזומה. סוף סוף, מפסיקים עם דויד נגד גוליית! בערך. גבי וכריסטיאן עוברים צד! ניק לא ממשיך איתם. הוא נשאר עם הבוס. אבל אנג'לינה עוברת לצד של הדוידים. לולא גבי, היה פה פאגונגינג קלאסי ועונה גרועה קלאסית. אבל לשם שינוי הולך להיות פה אקשן אולד-סקול (יותר בכיוון של מיד-סקול - זה לא היה קורה בשום עונה לפני שרוב ססטרנינו הפך את הבגידה לפופולארית), בלי אלילים ובלי בולשיט. רק בגלל זה היה שווה לחכות עשרה פרקים.

בין לבין, נגמר האורז. תודה לאל שבהפקה נזכרו שיש גם חיי מחנה. ואז אנג'לינה מחליטה לסחור עם ג'ף על עוד אורז. כן, כי הנסיונות שלה להשיג ז'קט היו ממש מוצלחים, וואו וואו. אבל היא מצליחה, והיא פשוט לא מתמודדת באתגר חסינות הנוכחי. אליסון הייתה כל-כך קרובה לזכות, אבל זה היה הורס את המתח. ברור שלא היא ולא קארל היו זוכים. מייק בעמדה מסוכנת. זוכרים את כריסטי? דולי? אבל היו עורכים אותו בצורה הרבה יותר יהירה אילו הוא היה מפקשש ומודח. אגב, כריסטיאן עדיין לא קיבל וידוי בחצי השני של הפרק, אז אני מניח שהוא יפסיד באתגר האש ובגמר יהיו מייק, גבי ואליסון, או אולי איכשהו בכל זאת ניק במקום אליסון.

ובסוף הכול מצליח, סוף סוף שינוי אמיתי ביחסי הכוחות ולא עוד אליל מטופש. מקווה שזה לא רגעי. לגבי הדירוג, אילו הייתי מדרג אחרי החצי הראשון היו שינויים גדולים, בעיקר בגלל שהשימוש המוגזם ביתרונות העיק עליי, אבל בחצי השני המצב די חזר לקדמותו!

דירוג:


1. כריסטיאן
2. מייק
3. גבי
4. ניק
5. אליסון
6. דייבי
7. קארה
8. אלק
9. אנג'לינה
10. אליזבת'
11. לירסה
12. בי
13. פאט
14. ג'סיקה
15. נטליה
16. ג'ון
17. קארל
18. נטלי
19. דן
20. ג'רמי
 

סטילהוק

New member


קארל, ניק ואנג'לינה גם ויתרו על השתתפות באתגר החסינות הראשון בשביל לשבת לזלול מגש עמוס בנאצ'וס. חבל שכבר אז קארל לא הודח, ולו בכדי להראות למשתתפים הבאים בהישרדות עד כמה אסור לוותר על אף אתגר חסינות, ולא משנה עד כמה הם מרגישים בטוחים. ואנג'לינה ויתרה גם על ההשתתפות באתגר החסינות השני ברציפות, אלא שהפעם עשתה זאת כביכול בשביל כל הקבוצה (כשבפועל בכדי להשיג נקודות זכות מהג'וריז, ובגלל זה היא גם דאגה לציין זאת בפני ג'ף והמושבעים במועצת השבט)
 
דעתי על הפרק-

מבין שאני במיעוט כאן, אבל נהניתי מהפרק!
היה ברור שאלק צריך להיות המודח הראשון,
וכ"כ שמחתי שנפטרנו מקארל הבלתי נסבל הזה...
נראה לי שהולך להיות משוגע עכשיו ויכולים להיות הרבה סנריוז לאיך העונה תמשיך מפה...
CAN'T WAIT!
 

Uri04

New member
אתה לא היחידי


לא מבין על מה כולם מקטרים, זה הקאסט הכי משעשע מאז קגאיאן ובעונה הזאת באמת שכולם מקבלים את זמן המסך המגיע להם (אני יודע, זה נדיר בהישרדות).
איך לעזאזל ג'ף פיטר את לין ספילמן (המלהקת הותיקה של הישרדות) אחרי העונה הזאת? מילא אחרי עונה כמו פיג'י או אי הגאולה, אבל אחרי זה??
מה יכל להרגיז את ג'ף כל כך? ניצחון של מייק?
 


דבר אחד בטוח, זה אומר שכריסטיאן, ניק, דייבי לא זוכים.

מייק הוא הגבר היחיד שניצחון שלו יבאס את ג'ף, כי הוא גוליית ולא גבר אלפא. אני גם משוכנע שכך או אחרת, הוא בגמר.
 

Uri04

New member


או ניצחון של גבי, קארה, אליסון או אנג'לינה. ג'ף שונא נשים שמנצחות בהישרדות (אלא אם זאת סנדרה).

אני לגמרי רואה מצב של גמר עם מייק, גבי/אנג'י ועוד אחד מהדיווידים, ואז מייק או גבי זוכים ולא אחד מהאנשים שג'ף מפנטז עליהם בלילה מתחת לשמיכה.
 

Uri04

New member
ג'ף שנא אותה בעונות 13+16


הוא לא ראה אותה יותר מסתם פרינססה בוגרת קולג' שמרוכזת בעצמה.
ראו שקשה לו עם זה שהיא חזרה לשחק במיקרונזיה והוא גם דיי נטר לה טינה על ההדחה של אוזי וצורת המשחק הפלרטטנית שלה באופן כללי. רק אחרי שהיא יצרה הרבה מאוד עניין בעונה 20 והפכה לאחד מ"אגדות הישרדות" דעתו כלפיה השתנתה.
 
למעלה