BB20EP37

BB20EP37


אני לא מאמין שרק עכשיו שמתי לב לזה - המזרונים המתנפחים בבריכה הם עם דוגמה של שלטים של נינטנדו
גיימינג לראשות ממלכת הבידור! טוב שיש עוד קצת טכנולוגיה בבית, כי אין שום קשר בין נושא העונה לבין תחרות הוטו.

קייסי זוכה בוטו... שוב!!! כבר איבדתי ספירה כמה היא זכתה... ארבע פעמים? ואז סאם מודחת. פיינל 4 מעולה, עכשיו רק צריך שג'יי סי לא יזכה ב-HOH או בוטו, והכול בסדר. אחרי הכול, זה לא שהוא זכה במשהו עד עכשיו, נכון? הכול יהיה בסדר...

...לא. דווקא ברגע המכריע הוא זכה. הו וול, אם לא הוא, אז שקייסי תודח עכשיו. ואז טיילר בטוח יזכה.
 

Bar EL

New member


לא מסכים, אתה מדבר בדיעבד כי ג'ייסי זכה בחוח אבל בתכלס אף אחד לא יכל לחזות את זה (סאם הייתה יותר טובה ממנו ברוב המוחלט של המשימות גם האלה) והיא הייתה אהובה על המושבעים (היא הצילה את ביילי ופסי בהדחות שלהם ורוקסטאר גם ממש התחברה אליה) אז אני חושב שהם עשו את ההחלטה הנכונה ולא לקחו סיכון שאיכשהו היא תחליק לגמר ותנצח אותם (וואי זה היה יכול להיות נוראי).
 
יונתן לא להיכנס להודעה שלי

דווקא לא בדיעבד. עוד לפני שזה קרה חשבתי ככה.
מה שיצא טוב מבחינת טיילר בסנריו הזה שהוא לא היה צריך להדיח את אנג'לה.
 

NP23

New member
לזאת בכלל לא להכנס!


אבל הוא לא היה צריך להדיח את אנג'לה אלא את קייסי!
היה יוצא מושלם אם אנג'לה הייתה זוכה בווטו של הפיינל 4
זה היה כל כך משדרג את העונה גמר שלהם :(
הם הרי בטוח היו מגיעים לגמר יחד
אנג'לה בטח הייתה לוקחת את החוח האחרון
 
זאת כבר שאלה אחרת

את מי הוא היה צריך לקחת.
ברור שמול אנג'לה הוא היה זוכה בקלות,
אבל לפי הרושם שקיבלתי מהוידויים שלו
הוא העדיף להגיע עם קייסי לגמר בגלל הברית שלהם
למרות היחסים שהוא פיתח עם אנג'לה.
אבל יכול להיות שאני טועה וברגע האמת הוא היה מדיח את קייסי...
 

NP23

New member


זאת לא שאלה בכלל שהיה צריך להדיח את קייסי אם היה לו הזדמנות.
העובדה שהוא כנראה לא היה עושה את זה , מאכזבת מאוד.
בכל מקרה, אם לאנג'לה היה את הוטו, הייתה מדיחה את קייסי,
והייתי מת שזה יקרה.
 
פרק 38


דבר אחד בטוח: המועמדים להדחה לא רלוונטיים בכלל. רק תחרות הוטו משפיעה מעכשיו. יש סיכוי של 50/50 לגבי התוצאות, והחדשות הממש רעות הן שאם קייסי או ג'יי סי יזכו בוטו, טיילר מודח. אני מניח, כי למה שקייסי תדיח את אנג'לה?! הסיכוי היחיד שלה לזכות מול טיילר הוא מול ג'ורי מאוד ממורמר.

אם אין מספיק חדשות רעות, אנחנו מציצים לוילת המושבעים, ומגלים שאכן יש ג'ורי מאוד, מ-א-ו-ד ממורמר. לא שאני מופתע מביילי או רוקסטאר, שתי הפוסטמות הכי גדולות בתוכנית מאז... לא זוכר. מה שכן, ביילי צודקת: היא לא טיפשה כמו פסי
מצד שני, ילד בן שלוש לא טיפש כמו פסי, ובדרך כלל הרבה יותר בוגר מביילי. ומה שהם רואים, זה שקייסי זוכה במשימה אחרי משימה אחרי משימה... הייתי אופטימי, אפילו עם הקבוצה הזו, אבל זה כמעט וודאי: אם קייסי בגמר, היא זוכה.

יש כבר שלושה קולות בוודאות בעדה (ומאוד נגד טיילר - למעשה, יכול אפילו להיות שהסיכוי היחיד שלו הוא מול אנג'לה, וזה יקרה רק אם אחד מהם יזכה בוטו הנוכחי), ברט והיילי מוסיפים קצת שפיות, אני מאוד מקווה שסקוטי גם יצביע עם הראש, אבל עכשיו באה סאם ומוסיפה נקודה לצד הרגש. מה שכן, בעונה אחרת, או בצד אחר של הבית, יש מצב שהייתי ממש ממש שונא את ברט. זינגבוט צדק - הוא באמת דושבג. אבל הוא בין הבודדים מלבד טיילר ששיחקו טוב מההתחלה.

בכל מקרה, הזוכה בתחרות הוטו הוא... היא... הוא... היא קייסי. פאק. זה אומר שאחרי מהלכים בלתי נתפסים, דרכו של טיילר במשחק הגיעה לסיומה. לפחות הוא הגיע כמעט עד הסוף, ו... אה רגע, לא משנה, קייסי הדיחה את אנג'לה. מזל טוב, הרגע נתת לטיילר חצי מיליון!!! אני מקווה.
 
הגמר!


עד כמה שאני רוצה שטיילר יזכה, אני לא רוצה שזה יהיה נגד ג'יי סי. אני רוצה גמר טוב ומותח. אבל לפני כן, אני צריך לצפות במרתון המשימות. טיילר וקייסי שניהם בסיבוב הסופי, אחרי מרתון שלא שונה במיוחד משאר המרתונים שהיו, אז הסיכוי שמי שיזכה ידיח את ג'יי סי, גבוה.

מה אומר ומה אדבר, טוב שאנג'לה הודחה, כי שוב יש ג'ורי ממורמר. למה אני צריך להניח שזה מה שיקרה? בהישרדות זה לא קורה כל-כך הרבה! להיפך, אמנדה הפסידה בגלל שהיא הניחה שיהיה מרמור, ולכן היא ניסתה להתנער מאחריות לכל הדחה! פעמיים!! ברצף!!! אבל רגע... אולי לא. נראה שכולם שם, אפילו ביילי, לכל הפחות מעריכים את המשחק ושטיילר הוא שחקן מעולה. בתקווה, הם גם יצביעו לו. אני חושב שאין לו בעייה מול אף אחד... חוץ מקייסי.

קייסי זכתה בסיבוב השלישי הכי מותח מכל הגמרים עד היום, ומדיחה כצפוי את ג'יי סי. והגענו לגמר הראוי! יאללה טיילר!

... סעמק. איזו תבוסה. והקטע הכי הזוי הוא שברט, שנפגע הכי קשה מכולם מטיילר והיה אמור להיות הראשון שיצביע לקייסי, הצביע דווקא לטיילר, יחד עם אנג'לה, ג'יי סי והיילי (שלא איכזבה בשום נקודה). אבל שאר פאוטה הדבילים זרקו לכלבים את כל ההערכה למשחק שהם הפגינו מול ד"ר וויל. ידעתי שביילי בהמה, לא סמכתי עליה. ידעתי שרוקסטאר פוסטמה, לא סמכתי עליה. ידעתי שפסי מטומטם, לא סמכתי עליו. אבל ציפיתי לכל הפחות מסקוטי שיצביע לשחקן הטוב מכולם. הראשון שהודח פה אחד, הראשון חוץ מסוואגי שהודח על ידי חבר לברית, בגדת בציפיות שלי, סקוטי - אתה גרוע!!!

לפחות טיילר זכה בפרס חביב הקהל. ובאנג'לה. הזוג הבא של המירוץ למיליון? ואם כבר זוגות, סוואגי. פאקינג סוואגי. אולי זה בגלל שאתה רגיל לתהילה כשחקן כדורסל (אגב, מסתבר שיש עוד המון ספורטאים עם כינויים שמתאימים לראפרים, וחלק מהם אפילו לבנים! וואט דה הל, אמריקה?!?) אבל בעיניי אתה הפכת לז*נת הפרסום הכי גדולה בתולדות הריאליטי. ועוד ביילי מעזה לדבר נגד השואומנס של טיילר ואנג'לה.

דירוג:

1. טיילר - יש על מה להרחיב?
2. ברט - דושבג גדול, אבל שחקן גדול עוד יותר. אני מניח שבהישרדות הייתי שונא אותו.
3. אנג'לה - די כינור שני בברית שלה, אבל בניגוד להרבה מתמודדים אחרים, תמיד שמרה על קור רוח, למעשה, אני בספק אם היא אי פעם הרימה את הקול!
4. ג'יי סי - אחראי להכי הרבה מהלכים בעונה אחרי טיילר, אבל פשוט פחות אהבתי אותו.
5. קייסי - לא פייר שאוריד לה יותר מזה במיקום, זו לא אשמתה שיש כמה מתמודדים ממש דוחים העונה.
6. היילי - היחידה מהברית שלה עם שכל.
7. רייצ'ל - ממש חבל שהודחה מוקדם, אבל היא פשוט איבדה את זה כשהועמדה להדחה.
8. וינסטון - כנ"ל לרייצ'ל.
9. קייטלין - התנהלה מאוד לא חכם ובייסקלי הפכה לכלבלב של טיילר לשבועיים הראשונים, אבל עשתה את העונה מעניינת.
10. סטיב - ברירת מחדל, לא באמת עשה משהו.
11. סאם - חיבבתי אותה לפעמים, למרות שהיא באמת הייתה מאוד ערכית ו"ראויה". ודווקא אותה בחרו להפוך לרובוט

12. רוקסטאר - כל החמישה האחרונים מבחינתי לא ראויים לציון, אבל לפחות רוקסטאר הצחיקה לפעמים.
13. פסי - השני הרע במיעוטו, והיה חלק אינטגרלי במהפך של השבועיים הראשונים.
14. סוואגי סי - לא איכפת לי שהוא היה בעד טיילר ואנג'לה בראיונות, הוא היה שחקן גרוע, דחף ממש חזק להדיח את אנג'לה בהתחלה ורק בגלל זה הוא הודח מוקדם, וכמובן ז*נת פרסום בכל מה שקשור לרומן בינו ובין ביילי.
15. סקוטי - שחקן פחדן. מושבע ממורמר. וכמובן כל מה שרשמתי למעלה. הכישלון הכי גדול של העונה.
16. ביילי - אני חושב שאמרתי כבר הכול, בהמה דוחה וגסה, אני מקווה לא לראות אותה בשום עונת ריאליטי עתידית.
 

Bar EL

New member


טוב דיי סיכמת את העונה, הדירוג שלך נראלי כמעט זהה לשלי לחלוטין (או אפילו לגמרי זהה) וגם לדעות של נדי, אורישקי ושוהם ובערך כל מעריץ נורמלי של הסדרה.
מה שאני מניח שלא קראת היא שהתירוצים של פסי וסקוטי ל - למה הם הצביעו לקייסי היו עוד יותר מביכים ובזוים - פסי טען שהצביע לה כי היא ניצחה אותו בוטו של הפוטבול בשבוע שהודח וזה הרשים אותו או משהו, וסקוטי אמר שהוא תכנן להצביע לטיילר אבל ברגע ששמע שקייסי לקחה את החוח האחרון החליט להצביע לה (זה לא אמור להיות הפוך? להתרשם ממישהו שלקחו אותו לגמר למרות שהוא איום כמו טיילר), בקיצור בזיון. בכל מקרה טיילר למרות שהפסיד בטופ 5 של הכי טובים אי פעם.
 
והעונה עצמה היא


הטובה ביותר ביי פאר מאז 10, למרות הגמר. האם היא הכי טובה חוץ מ-10? לא יודע, זה מאוד קשה כי 6,7,8 היו כולן מעולות. אבל היא ללא ספק עוררה בי מחדש את התקווה שאיבדתי אי שם בסביבות עונה 16.
 
רק שתדע

שעם המושבעים הממורמרים האלה, אני חושב שגם מול ג'ייסי, טיילר היה מפסיד,
אז אם כבר עדיף שיפסיד לקייסי...
 
למעלה