מי שרוצה לצפות בעונות ממש חזקות של הישרדות שיצפה באוסטרליות

סטילהוק

New member
מי שרוצה לצפות בעונות ממש חזקות של הישרדות שיצפה באוסטרליות

כל העונות החדשות 3+4+5 עונות חזקות ומצויינות עם מלא שחקנים אסטרטגים, בליינסיידים אחרי בליינסיידים, הפתעות, מכירות פומביות בכל עונה,משימות ואתגרים ממש קשים ומורכבים, כולל משימות הפיינל 4, תככים, בגידות, שקרים, בריתות, קטעים מצחיקים ומה לא.... או בקיצור כל מה שבהישרדות האמריקאית הזניחו לאחרונה, האוסטרלים החייו מחדש.

אמנם מדובר בעונות הרבה יותר ארוכות מהעונות של הישרדות האמריקאית, משהו בין 55-60 ימים, מה שדורש כמובן יותר פרקים, בין 20-28 פרקים כל עונה, אבל מדובר בעונות ממש מצויינות ומותחות בלתי נשכחות שפשוט שוות כל רגע. וחבל יהיה לכל חובב הישרדות אמיתי להפסיד אותן רק בגלל אורכן.

הכי מומלצת עונה 4 שמשתתפים בה 24 שורדים ואין בה כמעט שחקן אחד לא אסטרטגי שלא משחק חזק. ואחריה עונה 5 ששודרה לאחרונה ושראסל הנץ הנבל הכי גדול בתולדות הישרדות אף הוא השתתף בה. ואחריה עונה 3, שבגירסה החדשה נחשבת אצלהם לעונה הראשונה, ושתי העונות הבאות אחריה נחשבות לעונות 2 ו-3. אבל גם שתי העונות בגרסה הישנה, הראשונה משנת 2002 והשנייה שהיתה עונת סלבס מיוחדת בהחלט שוות צפייה.

תאמינו לי שכל 3 העונות האחרונות של הישרדות האמריקאית אפילו לא מתקרבות לקצה הזרת של אף אחת משלושת העונות של הישרדות האוסטרליות האחרונות. ומי שמחפש נונסטופ אקשן, מתח, תככים ואסטרטגיה ימצא אותן בשפע בהישרדות האוסטרלית. ובעיקר בעונה 4 הלפני אחרונה, שכפי שכבר ציינתי אין בה אפילו שחקן אחד שלא משחק חזק. מרגישים מהתחלה שהחבר'ה באו לתת עבודה ולעשות הכל בשביל לנצח. ובניגוד לעונה האמריקאית האחרונה שאוטוטו מסתיימת ועדיין אין לי בה אפילו פייבוריט אחד, מהישרדות האוסטרלית יש לי שפע של פייבוריטים.
 
למעלה