BB20EP32

BB20EP32


אנחנו מתקרבים לישורת האחרונה, ופאוטה (השם הזה רלוונטי בכלל? שתיים מההדחות הכי בולטות שלהם נעשו על ידי חברים בברית
). זה אומר שאחרי שבועיים של שקט יחסי, המשחק הולך בשבוע הבא לחזור להיות מעניין. ובהתחשב שיש בשבוע הבא הדחה כפולה, לפחות אחת מהן תהיה מעניינת. השנייה, כמובן, תהיה של היילי.

מצחיק שטיילר שוב לא מהווה מטרה בכלל, וגם בתוך לבל 6 אף אחד לא חושב להעמיד אותו להדחה. עוד יותר מצחיק שאף אחד לא חושב להדיח את סאם לפני שיחזרו להתלכלך. תכל'ס, היא אחת העיזים הכי גדולות שראיתי. וזה חבל, כי מלבדה כל חברי לבל 6 (אני מחשיב גם את ג'יי סי, כמובן) הם גם הטופ 5 שלי. אני לא רוצה לראות אף אחד מהם מודח.

סוף סוף, אורח שהוא לא יצור, חי בסרט או דוחה! או שילוב של שלושתם. רק אתמול גיליתי שהמבקר שצעק על רייצ'ל הוא לא אחר מהזוכה הידוע לשמצה של עונה 19.
אם היה לי איזשהו רצון לראות את העונה הזו, הוא נעלם לגמרי. ורגע אחד לפני ההדחה, היילי לא צריכה להצביע כדי לחלק מחמאות לצ'נבוט!
וואו. אפילו דן לא היה כל-כך נחוש באסטרטגיית המחמאות שלו. שזה טוב, כי זה אומר שהוא השקיע יותר באסטרטגיית המשחק שלו. ההפסד שלו בגמר היה ונשאר אחד הבזיונות הגדולים בתולדות הסידרה.

אז סקוטי מודח, כצפוי, ושוב פה אחד, ועכשיו היחידה בבית שאני לא ממש מחבב היא סאם. אני מניח שהוא יהיה מושבע הוגן ולא ממורמר, ויתן קונטרה למרמור הצפוי מצד פסי, ביילי ורוקסטאר. אם היילי לא מודחת באחת משתי ההדחות שבוע הבא, אני צנצנת. עוד יותר טוב אם סאם תודח יחד איתה, ונישאר עם אולי הפיינל 5 הכי טוב וראוי מכל התוכניות שבהן המתמודדים מדיחים זה את זה.

מה שחבל לי עכשיו זה שכרגיל ההפקה זנחה לגמרי את מה שהיה נושא העונה לפני כמה חודשים. בכל מקרה, קייסי היא ה-HOH החדש!!! השלטון של לבל 6 ממשיך, וגם של "לבל 3" - טיילר, אנג'לה וקייסי.
 

NP23

New member


המנצח של עונה 19 רק הגיח לבית לא בשביל להנחות, עם עוד כמה חברים , וזה יהיה תכף עוד לא הגעת לזה.זה ממש לא ההוא שצעק על רייצ'ל כעונש עבורה.
זה סתם שחקן, הוא לא היה מתמודד.
 

noamlah

New member
מעדיף את זה שצרח

על פני ג'וש או פול
לפחות הוא היה מבדר, הם היו צעקנים שעשו לי כאב ראש בעיקר
 
לא יודע לגבי עונה 19 (וטוב שכך)


אבל בעונה 18 פול סך הכול היה אחד המתמודדים שיותר אהבתי בעונה. לא שזה אומר כל-כך הרבה, כי זה גם קאסט די גרוע.
 

noamlah

New member
אל תראה אבל הנה לך תקציר

פול אכן היה השחקן הכי טוב בביג ברודר 19
למעשה היה השחקן היחיד
אבל זה לא ממש חוכמה כי זה כמו ילד בכיתה ז' שמנצח פעוטות
אם היה מנצח היה אפשר להשוות זאת לניצחון של רוב בעונה 22 של הישרדות, לא ממש מרשים

הוא היה שחקן יחיד חוזר שכולם העריצו וקיבל חסינות מהקהל ל3 הדחות ראשונות כך שגם למתנגדים שהיו לו לא ממש היה צ'אנס לנסות לשכנע בימים הראשונים
אחריי השבועות הראשונים כשכבר לא היה חסין פול כבר היה חזק בבריתות עם כולם

הבעייה העיקרית עם פול בעונה הזאת הייתה ההתנהלות שלו עם המושבעים, אם אתה זוכר בעונה 18 הייתה לו הודעת פרידה לדיוון שהייתה בערך כך: "אם את מודחת אז אין לי מושג מי עשה זאת אבל אני אעשה הכל כדי לנקום את הדחתך"
בעונה 19 כמעט כל הודעה למושבע הייתה כזאת למרות שהיה אחראי ויזם את כל ההדחות, אמנם הם מטומטמים אבל לצפות שהם לא ישוו גרסאות בג'ורי ויגלו שאתה הדחת אותם זה פשוט משחק גרוע והתאלמות מוחלטת מג'ורי מנג'מנט
הוא פשוט זלזל בהם

גם כשהגיעו בגמר לשלב השאלות לפיינליסטים פול המשיך בתשובות בולשיטיות בסגנון: "הייתי בצד הלא נכון של המספרים", "זה X שרצה להדיח אותך והייתי חייב לזרום איתו בשביל לא לסמן את עצמי" ועוד כל מיניי כאלה בזמן שהג'ורי מגלגלים עיניים

בסופו של דבר הוא הפסיד לא לסאות'רן בל מתוקה כמו נטלי ווייט או אפילו לאיאן שהיה חמוד ועורר סימפטייה אצל המושבעים
הוא הפסיד לבן אדם הזה https://www.youtube.com/watch?v=rBaLL5quzBc

ג'וש הוא פשוט השותף שאתה רוצה להעיף מהדירה כמה שיותר מהר
אף אחד שם לא ממש סבל אותו ורק מהקטע הקצר הזה אתה יכול לראות שלהפסיד לבן אדם כזה זה כישרון והתירוץ של ג'ורי ממורמר לא ממש עובד לי פה

בטח ראסל ראה ביג ברודר 19 ובכה על כך שהוא לא חיכה כמה שנים ונרשם לשם כי פול הוא הבן אדם היחיד שהוא יכל להביס
 
פרק 33


אז השאלה הגדולה לשבוע היא, אוקיי למעשה השאלה *היחידה* היא, את מי להעמיד לצד היילי? זהו, חייבים להעמיד מישהו מלבל 6. אני מניח שהתשובה תהיה סאם. ואחרי שבפרק שעבר היה ראיון עם שחקן נורמלי, סוף סוף נכנסת לבית שחקנית נורמלית! ומתבר שניקול וויקטור ביחד... הוא הרבה יותר טוב לה מאשר קורי, זה בטוח! אני לא אשכח שקורי היה החזיר השני הכי גדול בבית אחרי פאולי


ואז מגיע גם ג'וש, הוא לא עושה רושם כזה רע, אבל אתם כמובן יודעים יותר טוב ממני. לא מאמין שהתבלבלתי בינו לבין המבקר, שנראה בכלל כמו איש עסקים יפני
ואז גם פול, ודריק, וחוגגים שם את החתונה של ניקול וויקטור. אבל עם כל הכבוד לאגדות (ממש... תביאו את ג'אנל, ד"ר וויל, איוול דיק, דן! אלה אגדות!), מה עם המשחק? אני מתחיל להרגיש שיכולתי בכיף לוותר על הפרק הזה! אני מבין שהמשחק צפוי מאוד השבוע, אבל רבאק!

וכמובן, היילי וסאם מועמדות להדחה. יכולתי בכיף לוותר על הפרק הזה.
 

noamlah

New member
ד"ר וויל כבר ארבע עונות בערך

מסכם את העונה בגמר ועושה דיון עם הג'ורי
זה לא נקרא שמביאים אותו?

אותי דווקא הצחיק שמביאים את ג'וש, פול, דניאל, דרק ובריטני בתור החברים הכי טובים של ניקול (אם כבר חבל שלא הביאו את היידן) שהיא מתרגשת לחגוג איתם את החתונה שלה, כאילו...אין חיים מעבר לביג ברודר

ודניאל באמת הזדקנה כמו שהיא אמרה, ממש לא זיהיתי אותה וחשבתי שזאת שלי מעונה 17
 
פרק 34


בניגוד לפרק הקודם, זה *לא* היה בזבוז. היו בו מעט מאוד חפירות, והחלק הכי טוב בו הוא תחרות הקומיקס. היא אף פעם לא מאכזבת, אף פעם לא מבריזה, ותמיד המשימה שאני הכי מצפה לה. אני כמובן לא אשתתף אף פעם, אבל כבר יש לי שם במיוחד בשבילי (או לכל רוקח אחר שישתתף בתוכנית): THE PAINKILLER. אם ישלבו רפרנס לאלבום האגדי של ג'ודאס פריסט, זה יהיה רק טוב.

דרך אגב, זה רק אני או שזה הקאסט הכי חזק פיזית אי פעם? ברט מרים משקולות. ג'יי סי מרים משקולות. וינסטון הרים משקולות. פסי הרים משקולות. קייסי מרימה משקולות. לא בטוח אם אנג'לה מרימה משקולות, אבל היא בטוח בכושר
אני הייתי משתלב שם לא רע בכלל. קייסי שוב זוכה בוטו!!!!! הולי שיט!!! ג'אנל, מאחוריך!

אז דבר אחד בטוח, היילי מודחת בפרק הבא. השאלה היא, מי עוד? מי יהיה הג'יי יו דאבל אביקשן של העונה?
 
פרק 35


הזמן שלבל 6 יאכלו אחד את השני כמעט כאן, וטיילר שוב חושב קדימה ומתכנן להדיח את ברט, לפני סאם או ג'יי סי. ברט מצידו חושב להדיח את אנג'לה. כולם פייבוריטים שלי חוץ מסאם, אז שהטוב ביותר ינצח.

והנה מתחילה ההדחה הכפולה. עוד לא ציינתי את זה, אבל איכות הפרקים באינטרנט ג-ר-ו-ע-ה. כמעט בכל פרק יש לפחות כמה שניות בלי קול, כשאחד מהם היה כמעט לגמרי בלי קול. הרזולוציה איומה, ובפרק הנוכחי הוידאו הוחלף בתמונה של דג, כאילו מישהו תקע בפנים כמה שניות נחמדות מהפידס.

טיילר הוא ה-HOH החדש! והוא עוד לא מעמיד את ברט, אלא את ג'יי סי וסאם. אחרי זה אנג'לה זוכה בוטו ומצילה דווקא את ג'יי סי, ואז טיילר מוציא את התוכנית שלו לפועל, ברט עולה להדחה ומודח. ואם זה לא מובן עדיין, טיילר הוא בין השחקנים הכי טובים בכל הזמנים.
 

NP23

New member
זה היה מטורף


הזיה שברט אמר לטיילר, שאנג'לה היא המטרה שלו ...
&nbsp
 
פרק 36


אם כבר דיברתי על הכנה ליציאה, הנה מתמודד ש*לא* היה מוכן
ברט נראה כאילו הרגע הוא סיים אימון כושר. ועכשיו טיילר בשליטה מוחלטת. אם הוא לא בגמר, אני צנצנת. משם, הוא *אמור* לנצח כל אחד במארש טורקי על גמל. אבל כשמדובר במושבעים שיכולים לעשות דווקא ו-VFTW ומה לא, אמור זה רק אהבה בצרפתית. בעצם, שמעתי שזה גם שם של נהר ברוסיה. דיברתי על אגדות לפני כמה ימים? טיילר צריך להיחשב לאגדה ולהתארח בעונות עתידיות.

אנג'לה זוכה ב-HOH!!! בחיים לא נהניתי כל-כך לראות ברית שלא מפסיקה לשלוט! אני חושב שאחת הסיבות הגדולות, ובגללה גם הם ממשיכים לשלוט, היא שהכוח אף פעם לא עולה לאף אחד מהם לראש. תשוו בין טיילר, אנג'לה, קייסי וברט לבין פסי, סוואגי שיט, רוקסטאר וכמובן "המלכה", "האלילה" ו"השולתתתתתתתת" (והבהמה) ביילי. מה הפלא שצד אחד שלט בבית, בלי קשר לזהות ה-HOH? אפילו שני חברי הברית שהודחו מוקדם נתנו לרגשות לשלוט בהם.

לצערי, המשחק חזר להיות צפוי, אבל מה כבר יכול לקרות בשלב כל-כך מתקדם? אנחנו במרחק שלושה פרקים, ושלוש שעות סך הכול, מסיום.
 
למעלה