הישרדות 4 - מרקיז

הישרדות 4 - מרקיז


כמה מילים על העונה: חוץ מהקטע שלראשונה היה מהפך במיזוג, אני זוכר שבצפייה ראשונה בעיקר התבאסתי שהפייבוריטים שלי הודחו מוקדם, וכל פעם שמצאתי מישהו אחר לעודד הוא הודח. בנוסף, העדפתי שנליה תזכה על פני וספיה, והתבאסתי שגם זה לא קרה...

מי זכתה בעונה? וספיה.

למי הכי הגיע לזכות? כנראה שלקאת'י, למרות שהמשחק שלה לא היה מושלם, והיא די שיחקה למקום השלישי מקסימום. ושוב כמו שציינתי מקודם, בגמר של וספיה VS נלייה, אני חושב שלנלייה הגיע יותר לזכות,
הבעיה שבגמר עצמו וספיה נאמה טוב יותר וכנראה זה מה שהביא לה את הניצחון,
וכנראה שגם חלק מהמושבעים התקשו לסלוח על הבגידה של נלייה...

את מי הכי אהבתי? בצפייה ראשונה אהבתי מאוד את האנטר, והייתי בשוק שהוא הודח כ"כ מוקדם...
אח"כ אהבתי את ג'ינה ואז גם היא הודחה לפני המיזוג.
במיזוג הייתי בעד קאת'י- נלייה- פסקל, ומהברית של רוטו העדפתי את ג'ון ותמי.
התבאסתי שוספיה ניצחה כי לא חיבבתי אותה, וגם את שון ובוסטון רוב ממש לא אהבתי בלשון המעטה.
בצפייה חוזרת הדעה שלי נשארה פחות או יותר אותו הדבר,
אמנם כן הבנתי יותר את המשחק של וספיה, אבל עדיין לא חושב שהגיע לה לזכות...

מוזמנים לכתוב מה חשבתם


 

אורישקי

New member
טוב אז

בעיני זו אחת העונות המעולות מהעונות המוקדמות וגם המאד אנדרייטד.
קאת'י כמובן הייתה הפייבוריטית שלי והיא עדיין אחת המתמודדות האהובות עליי ששיחקו את התוכנית, היא גם מי שאני חושב שהכי הגיע לה לנצח.
אבל בדיעבד אני הרבה יותר מעריך את המשחק של וספיה - היא שיחקה משחק אנדר דה ריידר טוב מאד והיא כן מנצחת ראויה הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב.
&nbsp
 
עונה מאוד חשובה


שבה היה המהפך האמיתי הראשון! מה שכן, מעבר לבליינדסייד המפורסם, הצד המנצח התחסד ברמות דפוקות. את שון אף פעם לא סבלתי, אבל בצפייה שנייה שמתי לב שפסקל, שהיה אחד הפייבוריטים שלי בפעם הראשונה, גם דיבר על שקרים כאילו הם השטן. סך הכול, חוץ מרביעיית רוטו שהפסידה כי ג'ון היה שחקן ממש גרוע (כן, לך ישר נגד פסקל ונלייה, מעניין מה הם חושבים על מקומם בברית!), אסטרטגיה עדיין הייתה מילה גסה.

אשר לוספיה, סך הכול היא חשבה על המשחק רוב הזמן, אבל היא כל הזמן עשתה כל מה שעשתה "כי זה מה שישו רוצה". כמו עם ליסה הרבה שנים אחרי, זה לא ממש משנה כמה מישהו משחק טוב אם אני לא אוהב אותו ממש.
 

Bar EL

New member
עונה מעולה

השלמתי אותה דיי מאוחר והופתעתי כמה אהבתי אותה למרות שהיא עונה ישנה.
אהבתי בראש ובראשונה את קאת'י שכמובן שיחקה משחק מעולה (אם כי לא מושלם) , אהבתי גם ממש את בוסטון רוב והיו לי עוד כמה פייבוריטים שהתחלפו : האנטר וג'ינה לפני האיחוד, תמי, ג'ון, נליה ופסקל אחרי האיחוד - תכלס גם אהבתי את שון שכולם שונאים פה - הוא שיחק לא רע, גם וספיה שיחקה לא רע האמת.
היחידה שבאמת שנאתי היא זואי המגעילה, ותכלס בלי סיבה מיוחדת היא פשוט לא באה טוב בעין.
 

Confide In Omer

New member
עונה עם רגעים מעולים ורגעים מתסכלים

קודם כל, זו העונה שהכניסה לחיינו את אחד השורדים השנואים עליי - רוב מריאנו. כבר בעונה הזו לא סבלתי אותו, כי הוא היה אחראי להדחה של שני הפייבוריטים המוקדמים שלי, האנטר וג'ינה (שהלוואי והיו חוזרים לאיזו עונת הזדמנות שניה).
מצד שני - היא גם הכניסה לחיינו את אחד השורדות האהובות עליי - קאת'י! (שגם הגיעה הזמן שתחזור לשחק עוד פעם. עונה שלה עם טרזה תהיה מושלמת
)
מהרגע שרוב הודח, העונה השתפרה פלאים, כשההיילייט היה כמובן, המהפך הגדול, שהיום אולי נראה לנו בסיסי, אבל אז היה רגע ענק ומפתיע.
למרבה הצער, הסיום של העונה היה מאכזב, עם ההדחה של קאת'י והזכיה של וספייה, שבתור דמות היתה מעצבנת, ובתור שחקנית היתה די פושרת.
סך הכל, עונה חביבה פלוס.
&nbsp
 

noamlah

New member
בלי רוב אני בספק אם היה קורה איזהשהוא מהפך

הרבה מייחסים את המהפך לאתגר הקוקוסים אבל שוכחים את מה שקרה לפני

רוב וקאת'י נפגשו לפניי האיחוד (מסורת שהייתה אז שלפני שהאיחוד מתחיל שני שורדים מכל שבט נפגשים לארוחה משותפת ומחליטים על שם העונה) ושם הוא סיפר לה שג'ון, זואי, תמי ורוברט בברית לפיינל 4 ושזואי אמרה בפירוש שקאת'י היא הראשונה בתור אחריי שון ווספייה

קאת'י נעלבה מאוד, בעיקר מההודעה על זואי שהיא החשיבה כבן אדם הקרוב אליה ביותר בשבט
הגיע האיחוד, קאת'י התאמתה עם זואי שגמגמה לה איזה משהו וקאת'י לחלוטין לא האמינה לה (THEY ARE LYING TO ME THEY ARE ALL LYING TO ME)
ומנגד ג'ון נכנס לפאניקה ויוצא למתקפה על רוב ושון שיוצרת כאוס במחנה

בשלב הזה קאת'י כבר לחלוטין בצד של מאראמו ופרק אחריי ההדחה של רוב עושים מאמץ שכנוע כביר על פסקל ונלייה שיעברו צד ושלא שמים עליהם בברית השניה.
בסופו של דבר שניהם משתכנעים לאחר אתגר הקוקוסים

אבל אני בספק אם כל זה היה קורה בלי הכאוס שלפני
בלי רוב והשיחה שלו קאת'י מגיעה לאיחוד מחוייכת ומפוייסת עם ברית רוטו
וכולם און בורד להדיח את שון ווספייה
אתגר הקוקוסים יכול היה לייצר ספקות אבל לא נראה לי משהו שמספיק למהפך
 

Seosi

New member
עונה מאוד חשובה בהישרדות


קודם כל, היי חזרתי
רק עכשיו אני קולט כמה יש לי להשלים, פספסתי איזה 3 פרקים של הישרדות דוד נגד גוליית.

בקשר לעונה הזאת, כמו שכולם רשמו, הייתה הפעם הראשונה שהיה בה היפוך כוחות. היא הביאה לנו את רוב, שת'כלס לא שיחק משהו פה אבל בתור דמות הוא היה מעניין. קאת'י גם כן דמות חשובה, ואני די מופתע שלא הזמינו אותה לשחק בעונה של Game changers, כי היא אשכרה שינתה את המשחק (לעומת אחרים שהשתתפו שם, בלי להישמע רע). וגם ג'ון אני חושב היה יכול לחזור לשחק שוב בעונה של הזדמנות שניה. לא אומר שהוא היה שחקן העונה, אבל בין הדמויות המעניינות ביותר.

כבר הבעתי את דעתי לגבי וספיה, מאוד אנדרייטד, שיחקה משחק אסטרטגי מתחת לרדאר והייתה לה הבנה מעולה של דינמקות קבוצתיות. אם אי פעם היא תשחק שוב, אני מוכן להתערב שהיא תגיע רחוק במשחק.

נראה לי אפשר לדלג על הישרדות: תאילנד חחח.
 

סטילהוק

New member
העונה שהכירה לנו את בוסטון רוב מריאנו


היחיד מהעונה הזאת שנבחר להשתתף בעונת האולסטארז, שם הכיר את אשתו לעתיד שהיתה גם הזוכה שהתמודדה מולו בגמר.

אין ספק שמדובר באחת העונות הראשונות הטובות ביותר,והרבה בזכות בוסטון רוב. למרות הדחתו שקצת הרסה את העונה לקראת הסוף וכמובן הזכייה של וספייה שלא אהבתי והעדפתי שנלה תזכה. גם את קאת'י ואת ג'ינה אהבתי.
העונה הזאת מדורגת אצלי במקום 15 ב 20 העונות הכי אהובות עלי בהישרדות האמריקאית.
 

Uri04

New member
בעונה הזאת צפיתי באיחור מה...

כי אחרי ש"רשת" העיפו את הישרדות ארה"ב מלוח המשדרים שלהם לקח זמן עד שערוץ AXN הנישתי (זוכרים?) העלה את העונות האלה לשידור. בתקופה ההיא עוד היה מסובך למצוא ולהוריד סדרות למחשב, בניגוד לתקופת הסטרימינג של ימינו (איך חיינו בלי סטרימינג באמת? ובלי אינטרנט פס רחב? כנראה קראנו יותר ספרים
)

אני בעיקר זוכר שזו היתה העונה הראשונה שהופקה אחרי 9/11 ומישהו מאחד השבטים הביא דגל ענק של ארה"ב בתור חפץ מותרות וחשבתי לתומי שהאמריקקים האלה מה זה מגזימים, או שמישהו מההפקה הגניב להם את הדגל בשביל להראות שהישרדות מביעה הזדהות עם משפחות השכול.

חוץ מזה, זאת היתה עונה שקצת ירד לי מהישרדות באופן כללי. הרגשתי שהמשחק קצת מוצה ולא ממש התחברתי לאף אחד מהשחקנים, אולי חוץ מקאת'י שעשתה את העונה הזאת הרבה יותר מעניינת. בכלל, אני חושב שקאת'י קיבלה שם אולי איזה 75% זמן מסך, אך בניגוד לעונת ראסל האנץ, במרקייסס זה לא הפריע לי במיוחד. בעיקר כי כל השאר היו כל כך אטומים ומלאים בעצמם (ג'ון קרול הצדקן, שון הכושי הזועם, בוסטון גועל נפש שכמעט הרס גם את העונה הזאת, פסקל הגזען, נליה הנעל-בית וכל החברים הצדקנים האחרים מהברית של ג'ון) וקאת'י פשוט הצילה אותנו. תודה לך.

הגמר היה דיי נוראי, כי קאת'י הודחה בפיינל 3, (מדברים על אנטי-קליימקס מטורף)... אבל לא הופתעתי שוספיה ניצחה. בעיקר כי נראה שהישרדות בשלב ההוא מנסה בכוח לתת לייצוגים שונים לזכות (ההומו בעונה 1, עקרת הבית בעונה 2, היהודי בעונה 3, האפרוכושית בעונה 4 וכו').
 

noamlah

New member
אחת העונות שהכי התרגשתי ממנה בזמן אמת

הייתה שונה מהעונות שהיו עד אז
קודם כל מודח ראשון שהוא לא אישה מבוגרת חלשה אלא שחקן גבר דיי פיזי שפשוט עצבן את חברי השבט שלו והיה קצת לא צפוי
העונות הקודמות גם היו דיי שוויוניות בין השבטים עד המיזוג כך שבאיזה מקום חשבתי שזה צריך ואמור להיות כך ופה היה לנו מצב בהחלט של רוב נגד מיעוט
וכמובן המהפך

בפרה מיזוג לא סבלתי את מאראמו, לא סבלתי את האנטר וההצתדקויות שלו וגם לא את ג'ינה ("למה הדחתם את האנטר, חשבתי שתדיחו אותי, אני שונאת אתכם") מצד שני גם לא השתגעתי על שון, וספייה רוב ושרה
מצדי כל השבט הזה יכל להישרף
אחריי אולסטארס למדתי להעריך את המשחק של רוב גם בעונה הזאת

את ברית רוטו אהבתי בזמנו ואני עדיין חושב שנעשה עוול לתמי ורוברט שנעשו גילטי ביי אסוציאיישן בגלל הטיפשות של ג'ון וזואי (ההתנהלות השגויה באתגר הקוקוסים הייתה של השניים האחרונים ובכלל כל השחצנות שלפני)
זואי יצאה עלובה בהחלט אחריי ההדחה של ג'ון
לא סבלתי את ברית המהפך במיזוג, פסקל ונלייה נהיו כאלו סמאג, את שון ווספייה לא סבלתי גם מקודם וקאת'י נראתה לי אז שחקנית טובה
אבל עכשיו כשאני חושב על זה היא מאוד אוברייטד
הייתה מישהי בפורום 407 שהשוותה אותה בזמנו לרופרט, האאוטסיידר שמרגש את כולם ועכשיו כשאני חושב על זה אולי זה נכון
הרבה מייחסים לקאת'י את השכל לעבור ברית אבל זה רוב שהעביר אותה והצליח להשפיע עליה, היא לא הצליחה לשכנע את פסקל ונלייה אלא רק אחרי אתגר הקוקוסים (וגם פה בדיאבד אני נותן קרדיט לוספייה יותר שאמרה להם אחרי האתגר שהיה לה סיכום עם ברית רוטו כשהיא הדיחה את רוב)
למעשה קאת'י הייתה דיי ראוייה ורגשנית העונה (קצת כמו שהייתה באולסטאר) אבל היה לה מראה של אסטרטגית שאפשר לאהוב, מראה של אישה מבוגרת ומחושבת וזה השפיע קצת על הקהל בזמנו, כולל עליי
 
למעלה