הישרדות דוד נגד גוליית פרק 8



אוקיי. אנג'לינה חייבת להתאפס על המשחק שלה, כי היא כבר עם רגל אחת בפונדרוסה. אליסון ממשיכה לקבל וידויים, ואני לא פוסל ניצחון שלה. נטלי בסן חואן גם לא קיבלה הרבה וידויים עד המיזוג, ואני חושב שכולנו חושבים שהיא ברמה של טוד ופרוואטי לפחות. ניק משחק סבבה, דיווי משחק סבבה, ושניהם עובדים יחד כדי לקבל... יתרון של גניבת קול. הפקה יקרה, די!!! עכשיו שאני יודע שהיתרונות לא הולכים לשום מקום, אני עוד יותר בספק לגבי המשך הצפייה שלי בהישרדות, אפילו בעונה הנוכחית.

לפני אתגר הפרס, ג'ף מעניש את השורדים באמצעות פיצה עם אננס ובייקון. אני סתם צוחק, האמת שאני מאלה שלא מבינים למה אננס הוא תוספת כל-כך שנואה, אבל אולי זה בגלל שאני לא שומר כשרות. אננס הולך מעולה עם נקניק, אולי בלי בשר הוא מאבד את הפואנטה. בכל מקרה, טוב שג'ף הודיע איך הלכה הבחירה ושההפקה לא בחרה את הצוותים, בעונה הבאה בבקשה להראות את תהליך הבחירה, זה לוקח כולה שתי דקות! אני חייב להגיד שאני אוהב את הטוויסט שהאתגר נותן לאתגרי סיבולת. ההפקה יכלה לחזור לאתגר הריצה במים, שהיא אהבה למחזר בתקופה שבין האולסטארס הראשון לגיבורים נגד נבלים. אבל לא, מישהו העדיף להיות מקורי.

בסופו של דבר, דן משוויץ, נכשל ומפסיד לצוות שלו את האתגר. וזה מעולה, כי רוב הפייבוריטים שלי נמצאים בצוות השני. חבל על מייק ודיווי, באמת. אבל הוא מנצל את ההפסד כדי לשחק את המשחק. לנצל הפסד כשהמנצחים עוזבים את האי זה דבר אחד, אבל כשהם עוד על האי ועלולים לצותת כמו סנדרה, זה דבר אחר לגמרי! כל מיני שמות נזרקים באוויר, לצערי כולם שייכים לפייבוריטים. בנקודה הזו, אני חושב שהדחה של אנג'לינה היא הרע במיעוטו.

אבל אחרי אתגר החסינות (שנגמר בניצחון של דן, מכל המתמודדים), מסתבר שכל הגולייתים, אפילו אלק, אליסון ומייק, רוצים להדיח את כריסטיאן. באסה. אבל במועצת השבט, דיווי משתמש באליל שלו על כריסטיאן! ואז דן משתמש בשלו על אנג'לינה! קארל *לא* משתמש במבטל! כותצאה מכל הטירוף הזה, ג'ון מודח עם שלושה קולות בלבד. כנראה שמישהו אצל הדוידים חשד שיש עוד אליל והחליט על פיצול קולות. כתוצאה מכך דן איבד את האליל שלו, מעניין אם גם זה היה בתכנון. פרק הבא יהיה מעניין!

דירוג:


1. מייק
2. כריסטיאן
3. ניק
4. דייבי
5. אנג'לינה
6. אליזבת'
7. גבי
8. קארה
9. אליסון
10. אלק
11. לירסה
12. בי
13. פאט
14. ג'סיקה
15. קארל
16. נטליה
17. ג'ון
18. נטלי
19. דן
20. ג'רמי
 

סטילהוק

New member


הסיבה היחידה שג'ון הודח היא בגלל הטיפ שקיבל ניק מאלק שלא יכל לשמור את הפה שלו סגור ובדיוק כמו שהפך במו ידיו את עצמו ואת קארה מרוב למיעוט בשבט המעורב, כך הוא ממשיך לגרום לחברי שבטו להפוך מרוב למיעוט גם בשבט הממוזג. אלא שהפעם יעלו עליו ופעם שלישית גלידה ואדון אלק ימצא את עצמו בפונדרוסה כמושבע לצידה של אליזבת' שנואת נפשו וג'ון.

ומי שחושב שהרעיון הגאוני לפצל את הקולות בשבט דוד היה של ניק, כדאי מאוד שחשוב שוב, כי מי שעמדה מאחורי רעיון הפיצול זאת דווקא גבי שסיפרה למומחי הישרדות שאפילו רבה עם כריסטיאן על זה, כי הוא לא הסכים לפגוע בחבריו לברית הבוצ'אצ'ו, והיא זאת ששכנעה את הדוידים לא לשים את כל הביצים בסל על אנג'לינה, כי כולם יודעים שלדן יש אליל, למרות שלהזכירך שבינתיים כבר יש לו שניים. כך שניק ממש לא כזה גאון כמו שעושים ממנו מעריציו המתלהבים שנותנים לו קרדיט הרבה יותר ממה שמגיע לו ואף לא אתפלא כלל אם הוא לא יגיע בכלל לגמר,כשכולם יבינו איזה תכמן ורמאי הוא ששיחק בכולם עם בריתות מפה ועד להודעה חדשה. תסלח לי מאוד, אך לא זכורה לי אף עונת הישרדות שמי שעבד על כל כך הרבה שורדים עם בריתות שקרות זכה בסופו של דבר. מה שכן, ניק בהחלט מזכיר לי את בנצי מהעונה האחרונה של הישרדות אוסטרליה, שגם לגביו מעריציו הפנאטים היו בטוחים שהוא יגיע לגמר ויזכה, וכל מי שצפה בעונה הזאת יודע בדיוק איך זה נגמר...

ולגבי כריסטיאן, מהרגע שהוא חשף את כל הקלפים בפני כולם הוא הפך לאיום הכי גדול במשחק, ובזה אפילו הוא בעצמו מודה. והפרק היה לו פשוט יותר מזל משכל, כי אם אלק לא היה מגלה לניק שרוצים להדיחו, ואם דייבי לא היה משחק עליו את האליל חסינות הסודית שלו שרצה לשמור לעצמו, ואם גבי לא היתה נלחמת שהם יפצלו קולות בין אנג'לינה לג'ון, כי גם כך הם מיעוט שחסרים להם כבר 2 קולות מול הגולייתים וגניבת קול לא תספיק להם, אולי מקסימום תביא אותם לשליפת אבנים, שאת זה אף אחד לא רוצה, אז כריסטיאן עם כל 'גאונותו' היה המודח הבא.
 

noamlah

New member
כן. יודעים איך נגמר
מ.אוסטרליה

בניצחון של שיין שהייתה בברית טרום מיזוג עם בראיין וג'קי ובגדה בהם בכך שהייתה מרגשת עבור הברית השניה והייתה היוזמת העיקרית להדחה של ג'קי

שהייתה אמורה להיות בברית של האלופים עם לידיה ויזמה בליינדסייד עליה

שהבטיחה לבראיין שהם ביחד וגרמה לו להצבעה שגרמה להדחת פנאלה ופרק אחרי הדיחה את בת בריתו מוניקה

מוזר שאתה מציין את בנג'י כהוכחה ששקרנים ותכמנים לא מנצחים

ולא מתייחס לכך שהמנצחת (שחקנית ענקית דרך אגב ) בגדה תכמנה ושיקרה לא פחות
הסברים רק כשזה מתאים לאג'נדה שלך
 

סטילהוק

New member


שיין לא היתה בשום ברית עם בראיין וג'קי, היא היתה שתולה של מאט וחבריה לברית האמיתית שבה היא לא רק שלא בגדה, אלא אף נקמה במי שבגד. ג'קי ובראיין שתי מטומטמים שלעולם לא היו זוכים לא משנה מי היה עומד מולם בגמר. ובנג'י אידיוט עם תעודות, שחשב שכל השקרים, התחמונים והמניפולציות השקריות שהוא הפעיל כמעט על כל השורדים, להוציא רובי, האידיוט שהשתרך אחריו, לא יחזרו אליו כמו בומרנג ברגע שיעלו עליו ועל מעלליו. וראו זה פלא בדיוק מה שהתחמן השחצן חשב שלא יקרה לו קרה, ועוד ע"י מי שהחזיקה ממנו כל כך בהתחלה עד שהבינה עם מי יש לה עסק. שלא לדבר בכלל על העובדה שהאידיוט השחצן הזה עף מהמשחק עם האליל שלו בכיס. מה שנקרא אל יתהלל חוגר כמפתח.
 

NP23

New member
לא ראיתי אוסטרליה

אבל יש מספיק זוכים גם באמריקה שהיה להם כמה וכמה בריתות ובגידות...
(לדוגמא פארווטי? טוני?
שרה ב34 שהייתה בברית עם כולם? ג'ייטי?)
ובמי ניק בגד בדיוק?הוא לא זה שפירק את ה6...
 

noamlah

New member
מוסיף

סנדרה שאם זו לא היא לא אכפת לה מי יודח
אמבר שבגדה בלקס וקאתי שהיה לה סיכום איתם שהיא שומרת עליהם
כריס שהפר הבטחה לג'ולי ולאליזה
טום שהתהפך על גרג ושם את קארין במקומו....

כמעט כל הזוכים
 

NP23

New member
ואגב


את מי ניק הדיח שזה לא בסדר? לא היה לו שום קשר לג'ון
בגידה היתה לזרום עם ההדחה של כריסטיאן (גם לא..זה לשמור על התחת שלך כמו במקרה לידיה.. אבל אם כבר..הוא עשה בדיוק ההפך מלבגוד)
 

אורישקי

New member
לגמרי, ושכחתם את הדוגמא הכי בולטת

קים מעונה 24!!! שהייתה בברית באמת עם כולם
 

Bar EL

New member
ויש אפילו עוד

נטלי בגדה בברית שלה עם ביילור, אפילו ארל בגד ביאו מן בפיינל4 כי היה חייב. אפילו בוב עשה מהלך של נטו לדפוק את רנדי בן הברית שלו והוא עוד נחשב כזוכה "גיבור" לפי ההגדרות של סטילהוק, בקיצור כמעט כל זוכה בגד ואפילו שחקנים יותר "ראוים" כמו מייק בוב וטום היו בוגדים אם התאפשר להם. אז אפשר להגיד שהרוב המוחלט של המנצחים בגדו בבני ברית ו/או התלכלכו.
 

רגע רק רגע

Active member
לדעתי,

החלוקה בין גיבורים לנבלים בהישרדות היא דיכוטומיה לעניים.
&nbsp
נבלים -
אין להם נקיפות מצפון על בגידה בבן ברית.
אין להם בעיה להראות לנו, הצופים, כי הם באו לקחת ת'מיליון ויעשו הכל בשביל זה.
לפעמים יטבלו את זה באיזשהו מעשה שאין לו קשר להדחה.
&nbsp
גיבורים -
עושים את כל אותם הדברים שנבלים עושים, רק שלהם זה כואב... בכאילו
 

סטילהוק

New member
לכרות ברית סודית עם כולם ולבגוד בכל מה שזז זו לא סתם בגידה

יש בגידה לצורך התקדמות במשחק, שמתרחשת בדרך כלל בשלבים היותר מאוחרים שלו אחרי המיזוג ולפני הגמר, ויש בגידה בכל מה שזז במהלך כל המשחק, כמו ראסל, כמו בנג'י ואחרים כמוהם. ויש בגידה הכרחית שהיא לצורך זכייה בגמר. אם אתה חושב שבן הברית שלך יכול להביסך בגמר, אתה לא תיקח אותו איתך לגמר, וגם רוב הסיכויים שגם הוא לא ייקח אותך. וזאת לא בדיוק בגידה, זה חלק מהמשחק של הישרדות. בניגוד למשל לוונדל ודום בעונה שעברה שלא ידעו מתי לעצור את הברית ביניהם והגיעו יחד לגמר, שם התחלקו ביניהם הקולות כמעט שווה בשווה, ולמזלו של וונדל לורל שהיתה דלוקה עליו העניקה לו את המיליון עם קול אחד בלבד יתרון על דום.

אני לא מדבר על בגידה מהסוג הזה, כי זה חלק אינטגרלי מהמשחק אם רוצים לזכות בו, אני מדבר על כרית בריתות סודיות עם כולם ובגידה בכל מה שזז במהלך כל המשחק. דוגמת ראסל הנץ שבגלל זה ולא משנה כמה פעמים ובאיזו גרסה של הישרדות ישתתף, לעולם לא יזכה.
 

NP23

New member
והיו גם כאלללההה


דוגמת שרה בעונה 34
ואמבר בעונה 8 שבמיזוג היו בברית עם *כולם*
גם ג'ייטי היה בברית לסוף עם כל אחד ואחד במיזוג של עונה 18
&nbsp
&nbsp
דווקא ניק ממש לא דוגמא
לא זכור לי שהיתה לו או יש לו
איזה ברית עם
ג'ון, או דן , גם לא אנג'לינה
ואליסון אלק ומייק
בגדו בו קודם כשהצביעו לכריסטיאן מברית ה6
&nbsp
&nbsp
 

סטילהוק

New member


כי ניק היה בשבט דוד ולא הכיר בכלל את השורדים שציינת והיו בשבט השני.
לעומת זאת בשבט שלו הוא כרת ברית סודית עם כל חבר שבט בנפרד, ולחלק מהבריתות הוא אפילו העניק שמות, מה שהוא נורא אוהב לעשות, לפי החבר שלו פיירפליי שהתארח לא מזמן במשך שעתיים רצופות בפודקאסט של מומחי הישרדות הצמד פיל ואלכסה שמסקרים את העונה ואת כל העונות האחרונות ששודרו לפניה, וניק אמר לו שהוא ממש התאפק לו להשתמש בשמות הבריתות הסודיות שהוא כרת כדי שלא יעלו עליו. ואפילו פיירפליי הודה שלדעתו ניק משחק חזק מדי ומהר מדי, ושבסוף הכל עוד עלול לחזור אליו. כי אנשים מדברים שם זה עם זה, ומספיק שמישהו יפלוט שהוא בברית סודית עם ניק, בשביל לנסות לצרף עוד חבר לברית שחושב שגם הוא בברית סודית עם ניק והלך עליו. כך שלא רק אני חושב כך.
 
דעתי על הפרק-

וויפייייייייייי!!! איזה כיף!!!
פרק שהתחיל משעמם וככל שהתקדם נהיה יותר ויותר מעניין!
שמח שדייוי השתמש באליל שלו והציל את כריסטיאן ושדן בזבז את שלו לשווא.
ג'ון היה חמוד אבל בסדר מבחינתי להקריב אותו בהתחשב בנסיבות.
בזכות היתרון שניק מצא הם יכולים בפרק הבא לחטוף קול ואז יש להם רוב,
אבל יכול להיות שהם לא יצטרכו להשתמש בזה אם אלק יצטרף אליהם.
אגב, את מייק אני לא סובל ואם הוא חושב שהוא היה יכול להגיע לגמר עם הגולייתים הוא טועה ובגדול.
 

Uri04

New member


מעניין.. למרות שחשבתי שזה הגיוני להיפטר מאחד מהשרירניים במיזוג, לא חשבתי שזה יקרה ככה. כל הכבוד לניק על הרעיון לפצל קולות מתוך הנחה שדייווי ישתמש באיידול כדיי להגן על כריסטיאן. זה מראה שניק הוא המאסטרמיינד האמיתי של העונה הזאת וחבל שלא מראים לנו את זה קצת יותר. העריכה ממשיכה להיות מעצבנת; לא רוצה לראות ניצחון של ניק מבלי להבין את הסיבה לכך שהגיע לפיינל 3 מלכתחילה.

עם זאת, אני מוכרח לציין שכל האיידולים והיתרונות האלה ממשיכים להרוס את התכנית. זה הופך לאט לאט ממשחק חברתי-אסטרטגי למשחק של מזל נטו (מי שמוצא הכי הרבה איידולים ויתרונות מגיע הכי רחוק), וזה ממש לא משהו שמעניין אותי לראות.

ברמת העיקרון - לכריסטיאן הגיע לעוף הביתה היום. ואם לא הוא - אז אנג'לינה. האחרונה - מסיבות מובנות. היא שחקנית גרועה ביותר שמסתובבת כבר כמה שבועות עם סימן מטרה על המצח ואף אחד לא ממש סובל אותה. אם זו האסטרטגיה שלה על מנת להגיע לגמר, סחתיין. היא בחיים לא תנצח ככה.

לגבי כריסטיאן - הוא כמעט נפל בין הכיסאות והוצל ברגע האחרון ע"י ידיד מהשבט המקורי. ללא ברית חזקה ויציבה הוא לא יוכל לייצר מהלכים שישאירו אותו במשחק, ולשרוד ע"י זה שאתה נתון לחסדיהם של אחרים לא יביא אותך רחוק גם ככה.
 

Bar EL

New member


פרק מעולה! בליינדסייד ממש כיפי ויפה. והתותחים של הפרק הם ללא ספק ניק ודייבי . דייבי עשה מהלך אמיץ (ואת המהלך הנכון) ובאמת סחתיין על הביצים ועל החוכמה של לפצל קולות גם כשאין רוב (שזה תכלס ממש חכם ואני חושב שזו פעם ראשונה שזה קורה מצד המיעוט), אין ספק שניק וכריסטיאן ידעו על האליל של דייבי לפני המועצה כי הם הצביעו ביחד איתו לג'ון. מלבד המהלך האמיץ והתכנון החכם של דייבי, יש כמובן את ניק שבזכותו כל זה קרה - אלק סיפר לו על ההצבעה וזה מראה שאנשים סומכים עליו והוא לדעתי השחקן החברתי הכי טוב כרגע (כולם סומכים עליו, אפילו מייק שדיבר על הדוידס לא הזכיר את שמו כאיום/בצורה שלילית כמו שהזכיר את הארבעה האחרים) יש לו את הקשר עם כריסטיאן, דייבי וקארל וגוליאתס כמו אלק ומייק אז ממש מקווה שיגיע רחוק.
אנג'לינה חתיכת דמות ובחורה די שווה אבל היא תכלס שחקנית גרועה ונשארת באמת בחסד, לדעתי כריסטיאן הוא גם אוברייטד וניק או דייבי הרבה יותר טובים ממנו. גם מאלק אני מופתע לטובה והוא תכלס מביא עניין עד עכשיו אז אין סיבה לא לאהוב אותו , את מייק לעומת זאת התחלתי לא לסבול בגלל הגישה הפחדנית שלו.
ולגבי דן - הוא גם עשה כמובן את המהלך הנכון ואף אחד לא ציפה שהדוידז יהיו עד כדי כך חכמים, בכל מקרה הוא דיי נדפק בגלל הגניבת קול ומבטל האליל (דיי באסה שהגוליאתז יפלו רק בגלל הטוויסטים האלה)

דירוג פרק:
ניק, דייבי
אלק, אנג'לינה
כריסטיאן, ג'ון, דן, קארה, אליסון
קארל, גבי, מייק,
 

סטילהוק

New member


נשגב מבינתי איך יש צופים שמעריצים ואף מחלקים קרדיטים חופשי לשחקנים כל כך גרועים בהישרדות, כמו למשל נטלי שהעריכה עוד עשתה איתה חסד שחסכה מאיתנו ולא הראתה עד כמה באמת גועלית היא היתה שם, או אנג'לינה שהצליחה לשרוף את עצמה פעמיים בעיני חברי השבט שלה וגם בעיני השבט הנגדי, או אלק שירה לעצמו ברגל כבר פעמיים עם החלטות ובחירות מטומטמות שמתאימות לילד בגן ולא לשחקן הישרדות שרוצה לזכות במיליון. או ניק, שמיומו הראשון על האי כרת מיליון בריתות עם כל מי ומה שזז על האי, במחשבה שזה לא יכול לחזור אליו ולנשוך אותו בישבן מאוחר יותר כשכולם שם יבינו עם איזה רמאי נוכל ותחמן עלוב יש להם עסק, ואז הסיכוי שהוא יזכה במיליון הוא כמו הסיכוי שנסראללה יתגייר ויהפוך לציוני.

ולגבי הפרק האחרון, רק עיוורים וחירשים או צופים טירונים שאינם מבינים כלום בהישרדות וספק אם יצא להם לצפות אפילו בעונה אחת של הישרדות בשלמותה, שלא לדבר על כל העונות של הישרדות על כל גרסאותיה, יכלו לפספס ולא לשים לב לכך שהפרק הזה פשוט זעק 'התערבות של ההפקה', ואפילו התערבות די בוטה יש לאמר של ההפקה.

נתחיל בזה שככה סתם פתאום ניק בשוטטתו ביער ביחד עם 'ידידו הטוב' דייבי (תזכירו לי מתי בדיוק הם הפכו לידידים? כי בפעם האחרונה לפני הערבוב הם היו יריבים), נתקל משום מקום ברמז מצוייר שמראה לו היכן נמצא היתרון של גניבת הקול. אמממה, לחדי העין שבינינו ואלה שצופים כמו שצריך בפרקי העונה, זכור היטב שאותו ציור עם עץ הדקל הבודד הופיע כבר עוד בסעודת מיזוג השבטים, אלא שאף אחד מ'היוצלחים' ו'הגאונים' שמשתתפים העונה לא שם לב אליו וכולם עד האחרון שבהם פשוט פספסו את הרמז הכל כך בולט הזה שההפקה שתלה להם. (ולאלה מביניכם שפספסו כמוהם, מומלץ לצפות שוב בפרק המיזוג והפעם לשים לב טוב טוב לסעודת המיזוג ולשולחן שעליו היא נערכה). כך שלהפקה שלא רצתה שלא ייצא כלום מהרמז הזה שההפקה שתלה להם כבר בסעודת המיזוג שחבורת המטומטמים הללו כולם פספסו אותו ולא שמו לב אליו, לא היתה ברירה אלא להתערב הפרק ופשוט לשתול את אותו רמז (ציור הדקל הבודד על האי), בנתיב של ניק בכדי שזה האחרן ימצא אותו, ואם גם זה לא היה הולך לא הייתי מתפלא כלל אם ההפקה היתה מצניחה לו אותו ישירות לידיים עם מצנח, או פשוט שותלת לו אותו בבאף כפי שכבר עשתה בעונות קודמות.

נמשיך בזה שללא שום סיבה היגיונית אלק מחליט לגלות לניק שהוא וכל חברי שבט הגולייתים שלו מתכוונים להצביע לכריסטיאן, במחשבה שניק לא יעשה עם המידע הזה כלום. ייה רייט. אנחנו בהישרדות טמבל, ופה מידע שווה יותר מאוכל ויותר מכסף. מה אלק חשב שניק יעשה? ישתוק ויעריך אותו על זה שהוא בא להשתנקר ולספר לו לפני מועצת השבט? הרי זה בדיוק מה שעשתה אנג'לינה עם אליזבת' במטרה להשיג את קולה כמושבעת שהיא ידעה מראש שהיא עומדת להיות. העיקר שהוא בא לאנג'לינה בטענות בעוד שהוא הולך ועושה מעשה הרבה יותר מטומטם וחמור ממנה שאם יתגלה הוא הראשון שיעוף על טיל. ועם לא די בזה, פתאום גם קארל שלהזכירכם לא הוא ולא דייבי חברים בברית השישיה הסודית של הדוידים והגולייתים שאף אחד מלבדם אינו יודע עליה, מצטרף אליו ומגלה לו על האליל שמצא על אי הגלות שמסוגל לבטל אלילי חסינות. איזה שחקן הישרדות רציני ונורמלי שמעריך את עצמו ויודע לשחק את המשחק יילך וישפוך מידע כל כך חשוב שיש בידו למי שעד לא מזמן נחשב ליריבו? אלא אם כן ההפקה התערבה שוב והורתה לו לעשות זאת, אם בצורה ישירה ואם בעקיפין. ואולי תתפלאו, אך זה כבר קרה לא פעם ולא פעמיים בהישרדות.

ונסיים בגולת הכותרת, הדובדבן שבקצפת, זה שאינו משאיר שום מקום לספק לגבי התערבות ההפקה הפרק: מייק. כן מייק. מה פתאום שמייק שנמצא בברית השישיה הסודית של הדוידים והגולייתים ביחד עם כריסטיאן, גבי וניק, אלק ואליסון, מחליט ככה סתם פתאום שבא לו להדיח את כריסטיאן כי הוא מהווה איום? הלו! עד עכשיו כשרתת איתו ברית סודית הוא לא היווה איום? ומה לגבי זה שרק בפרק שעבר אנג'לינה שאינה שייכת לברית השישיה הסודית שלהם העלתה בדיוק את אותו עיון לא ניק ולא אף אחר מהגולייתים הסכים לזרום איתה, והעדיפו להיפטר מאליזבת' המעצבנת במקום כריסטיאן. אז אם הוא מהווה כזה איום למה לא הדחתם אותו כשהיתה לכם הזדמנות? כך שהפלא ופלא שפתאום שמייק 'הגאון' בא ומציע להדיח את כריסטיאן בטענה שהוא מהווה איום, מה שאנג'לינה טענה כבר בפרק הקודם, כל הגולייתים פתאום מסכימים איתו וחושבים שזה אחלה רעיון. הלו! כמה מטומטמים אתם חושבים אותנו הצופים של הישרדות? יש גבול לכל תעלול, ובעיקר כשמדובר בתעלול כל כך שקוף בשיתוף פעולה מלא עם ההפקה. ולא כולנו כאלה מטומטמים שאפשר לעבוד עלינו בעיניים.
 

רגע רק רגע

Active member
ותודה רבה ל...


אלק!
בשרשור הקודם ציינתי כי אני לא יודע להבחין אם אלק עושה עבודה טובה כי הוא שחקן טוב או כי הוא פשוט שחקן שולף מהמותן - רנדומלי.
אז תודה לאלק על הרנדומליות שבו ושיצרה את כל הענין בפרק הזה.
אם אלק לא פותח את הפה ומספר לניק על תכנית הגוליית'ס היינו עוברים הדחה "משעממת וצפויה". בליינדסייד על כריסטיאן הוא בשום פנים ואופן לא משעמם וצפוי, אך לנו, כצופים, אין הפתעה בכך.
זוכה בתואר הקטליזטור של העונה עד כה.

דייוי וניק הם הכוכבים של הפרק. ההדחה הזו רשומה על שניהם. ביצעו את התכנית באופן מעולה.
מילה טובה לכריסטיאן על כך ששמע שהשם שלו עלה ולא איבד עשתונות ורץ במחנה כמו תרנגולת כרותת ראש. שמעת, דן?
אני נותן לניק את הבכורה בעשירית נקודה על פני דייוי. למה? כי למרות ששניהם יכולים לטעון בעלות על ההדחה הזו, אם יגיעו לגמר, ניק נשאר מאחורי הקלעים והדרך לשם, כנראה, תהיה קלה בהרבה מאשר לדייוי, שסימן עצמו כמטרה.

דן, אוי דן!
הייתה לי התלבטות למי להעניק את תואר המפסיד הגדול של הפרק (מלבד המודח, כמובן!)
לדן או למייק.
מייק היה במצב מעולה. שיחק מתחת לרדאר והיה תחת שתי בריתות עם פוטנציאל גדול. הימר... הפסיד...
אבל מייק לא נתפס כאיום.
לעומתו, דן הפסיד בגדול. גם בזבז אליל על מישהי שהוא לא סובל וגם איבד את בן הברית הכי חזק שלו. להוסיף על זה, כי דן הוא אדם גדול מימדים וכמיטב המסורת באיחוד... השליכוהו לבור!
תכינו ת'פופקורן - תרנגולת כרותת ראש תתרוצץ במחנה.
ולכן, לדעתי דן הוא המפסיד הגדול של הפרק.
ועוד משהו קטן, שאולי היה ניתן להבחין בו בתוך נוחות הצפייה ולא כחבר מועצה.
דייוי שלף אליל ושיחק אותו על... כריסטיאן. איך לא נדלקו לדן הנורות האדומות בכדי לדעת שהדייויד'ס יודעים על התכנית של הגוליית'ס ואנג'לינה היא לא המטרה האמיתית שלהם?

אנג'לינה משחקת קלפים. בעיקר משחקת על קלף האישה.
אנג'לינה, י'מעפנה! לא ספרו אותך לא בגלל שאת אישה, אלא כי עלו עליך ואת אדם מעצבן בעיניהם.
גם בעיני...

ואחרון אחרון חביב... here's Johnny!
מה אגיד... עוד עונה בה הפייבוריט שלי מודח "מוקדם מהצפוי".
לא הראה ניצוצות ובכל זאת, שומר לו חסד נעורים.
אני אתנחם בדרך בה הוא יצא מהמשחק. הענק העדין.
למזכרת:
https://www.youtube.com/watch?v=lGfyaNR-1Q0
 

סטילהוק

New member


לדעתי דווקא המודח הבא זה אלק.כי כמה אפשר לשחק בשני הצדדים ושאף אחד לא יעלה עליך? הגולייתים עכשיו יעשו בדק בית מי המדליף השטינקר שמסר את המידע לדוידים וברגע שיתברר להם שזה אלק שכבר מסומן לרעה על ידם בגלל ההדחה של נטליה והחלשתם בכך, יעוף על טיל, אלא אם כן הדוידים ישתמשו בכל הכלים שיש בידם בכדי להצילו ולהעבירו סופית לצידם. השאלה אם הוא בכלל ירצה לעבור ולסמן את עצמו כמטרה, שלא לדבר על כך שאחרי ג'ון ודן הוא הבא בתור כאיום פיזי.

אנג'לינה סתם שחקנית גרועה שרק אלוהים יודע למה נותנים ה קרדיט בפורום הזה, אחרי כל כך הרבה שגיאות ופאקים שבהם היא כבר נתפסה על חם.

והכי מעניין, אם עדיין לא ברור לכולם שהפרק הזה כולו היה בסימ התערבות ההפקה, שהגוליית הכי גולייתי (במימדי גופו) של הגולייתים הובס ע"י לא אחר מאשר דייבי (דוד). האם זה סתם מקרי? אם למדתי מהו בהישרדות ובכלל בריאליטי, אין דבר כזה מקריות, הכל זה מלמעלה, ולא מהשמיים...
 
למעלה