הישרדות דוד נגד גוליית פרק 7



אז המיזוג מתחיל, ולהפתעתי הרבה הבאפים לא בצבע שחור! נראה מה יהיה בעונה הבאה. אה, רגע, סליחה - לא נראה מה יהיה בעונה הבאה, כי אני אצטרך הרבה אמונה כדי לצפות בה, וכרגע אין בי אמונה בתוכנית כמעט בכלל. הבאפים בצבע תכלת, צבע שלא ראינו המון זמן. רגע, אמרנו תכלת ולא כחול - לא ראינו באפים בצבע תכלת אף פעם! כל הבריתות הישנות חוזרות לעצמן, ונראה שהערבוב לא עזר בכלל חוץ מאשר לשרוף את המעמד של אלק אצל הגולייתים. אולי דייבי יחליף אותו.

ומה עם אליזבת'? עם כל היוזמות שלה בפרה-מיזוג, עצוב אם היא תודח פה אחד, וגם יהיה פרק די משעמם. כאילו שהעונה לא הייתה די רדומה גם ככה. היה רק מהלך רציני אחד, וגם הוא היה מטומטם ממש. אלק לא מקבל עריכה חיובית במיוחד, ואני אתפלא אם הוא ישרוד את שלוש המועצות הקרובות. אבל לא אם מייק ואליסון יהיו איתו בברית! וחבל, כי רוב השורדים בברית הזו הם פייבוריטים שלי.

אגב, דחיתי את הדירוג כל-כך הרבה זמן, אבל סוף סוף יש לי דירוג. מייק, ניק, כריסטיאן וגבי הם פייבוריטים שלי, ואיתם אנג'לינה, דייבי ואולי קארה. אליסון חדשה יחסית, אבל נוטה לרושם חיובי. רוב הבלתי נסבלים כבר הודחו - נטלי כמובן, ג'רמי ואולי גם נטליה. מבין מי שעדיין במשחק, אלק ודן בתחתית הדירוג, ואני לא יודע יותר מדי לגבי קארל ווינסלו. סורי, הייתי חייב.

שאר הפרק לא מלהיב. זה נחמד שיש אתגר חדש, אבל אתגרי סיבולת תמיד יהיו משעממים. אגב, רק עכשיו אני שם לב שאליסון נראית קצת כמו קים, רק שהאי לא הרס לא לגמרי את המראה החיצוני. בינתיים אין לה שפם. וכמובן, אליזבת' מודחת פה אחד, בלי שום שאלה. באסה.

דירוג:

1. מייק
2. כריסטיאן
3. אנג'לינה
4. ניק
5. דייבי
6. אליזבת'

7. גבי
8. קארה
9. אליסון
10. לירסה
11. בי
12. פאט
13. ג'סיקה
14. קארל
15. נטליה
16. ג'ון
17. אלק
18. נטלי
19. דן
20. ג'רמי
 
דעתי על הפרק (סוף סוף אפשר להגיב בפורום?)

המיזוג הגיע!!
בינתיים אני בעד השישייה החדשה שנוצרה (3 גוליית 3 דיוויד),
ונראה אם הם יצליחו עם התוכניות שלהם...
אגב, היה צפוי שאליזבת' לא באמת תצליח לשכנע אנשים להצביע איתה,
בטח כשהיא פתחה את הכול רק במועצה.
מקווה שהעונה מפה תמשיך את הקו החזק של הפרה-מרג'
 

NP23

New member
אפשר להגיב??


אני דווקא חששתי לאנג'לינה
ובטח שלא חשבתי שזה פה אחד.
&nbsp
גבי אני רוצה להיות בעדך אבל מה יהיה עם ההתפרצויות הרגשיות?
כנל דן.
&nbsp
אלק הרבה יותר חכם ממה שנדמה לנו . חשבתי שיהיה פזיז להדיח את דן או אנג'לינה .
אני שמח שהוא חבר למייק וניק ולא מבין איזה עריכה רעה ראית,
זה לגמרי נראה שהוא בשליטה .
&nbsp
דיווי משחק משעמם עם האליל שלו. אני מבין שאתה שונא את אליזבת בגדול אבל זה היה הזדמנות להפוך את הקערה ואם תמשיך ככה אז במקסימום תדלג על מועצה אחת ואז תעוף.
&nbsp
יש דווקא מצב שכריסטיאן כן יודח בפרק הבא. באסה.
&nbsp
&nbsp
 

NP23

New member
וזה היה משעשע


שאנג'לינה כל כך לכלכה על אלק שבגד בנטליה , למרות שהיו ברוב ,
כשהיא ומייק עשו את אותו דבר לנטלי.
&nbsp
 

NP23

New member
יכולה להגיד הכל


גם שהיה ללירסה אליל,
אבל היא אמרה את זה בוידוי אישי שאלק עשה מעשה אגואיסטי.
אז זו אמרה קצת הזויה מצידה,
זה לא נאמר לחברי השבט גוליית כדי להוציא את אלק כאיום גדול ממנה.
ומי כמוהה מתנהג באגואיסטיות (שזה בסדר.. אבל..אל תצאי נגד זה)
 

noamlah

New member


אני בניגוד למה שהרבה חושבים משאר שרוב הסיכויים שגוליית ינצח בעונה הזאת
לפי העריכה לכל הגולייתים חוץ מדן יש סיכוי להיות מנצח
לעומת זאת בדוד כולם דמויות דיי עלובות מלבד ניק וכריסטיאן

אבל טוב, העריכה פה לא טובה בלספר סיפור, עובדה שעד עכשיו אליזבת הוצגה לנו כדמות מרכזית ואהובה שבמרכז השבט שלה ועכשיו מתברר שהיא מעצבנת שכל השבט בעצם לא סובל אותה עד שהם מוכנים להסתכן ולהקריב אותה לגולייתים

ודבר אחרון
זה רק אני או שגבי היא שיבוט אחד לאחד של הדס מהישרדות ישראל פיליפינים? (במראה ובהתנהגות)



 

NP23

New member
לגמרי ..למרות

שבעיקר מזכירה לי את האנה מעונה 33
 

סטילהוק

New member
מש"ש

העונה הזאת אפילו לא מתקרבת לעונה האחרונה של הישרדות האוסטרלית שהסתיימה בחודש שעבר, והוכיחה שבעוד האמריקאים הולכים ומאבדים את זה, האוסטרלים מצליחים להחיות את זה מחדש, ובענק. איזו עונה ענקית עונה 5 האוסטרלית, מה לא היה בה, החל מהנבל הכי גדול בתולדות הישרדות, גיבורים, תככים ומזימות אפילות, שקרים ובגידות, נקמה, סיפור אהבה, מלחמת המינים, מלחמת הדורות, משחק שפל ומלוכלך מול משחק הגון וישר, צמד בנות שהפכו את העונה הזאת לאחת העונות הכי משעשעות בתולדות הישרדות, הדחות כואבות וקורעות לב, בלוקי הצבעה כמו בקמבודיה, קינג פין שאפילו זכה לכינוי 'הסנדק', ומולו תחמן ותככן עלוב שהספיק לבגוד בכל מה שזז ועם כל 'החוכמה' שהוא כל כך התפאר בה נפל בדיוק ברגע האמת, אלילים, משחקים טובים עם אלילים, משחקים גרועים עם אלילים, משימות ענקיות שמשלבות את כל האלמנטים שהיו אי פעם בהישרדות, קטעים מצחיקים ומשעשעים, פרס משני מפתיע, ביקור משפחות בשלב הכי מפתיע, בריתות גדולות, בריתות קטנות, מנפולציות, צילומים מרהיבים של נוף משגע, מהלכים ענקיים ומפתיעים שלא היו מביישים אף שחקן הישרדות מהפנתיאון, ומה לא.... בקיצור מדובר בעיניי לחלוטין באחת העונות הטובות ביותר, אם לא אפילו העונה הטובה מכולן, שבהחלט מחייה ומרעננת את הז'אנר ומפיחה בו רוח חיים חדשה שלגמרי הולכת ואובדת לו בגירסה האמריקאית שלו...

ולגבי שני הפרקים האחרונים של הגירסה האמריקאית, אף אחת מאלו שהודחו השבוע ושבוע שעבר לא ממש עניינה אותי, לא לירסה ולא אליזבת'. אנג'לינה טועה לחשוב שהיא מנהלת את המשחק, אך לברית השישה הסודית המעורבת שהיא לא שותפה בה יש את מרבית הסיכויים להתקדם ולהגיע הכי רחוק. יחד עם זאת אסור לזלזל בכך שהגולייתים ששותפים בברית הסודית הזאת חייבים לשחק משחק כפול ולרצות את חבריהם הגולייתים האחרים שהם הרוב, ובעיקר אחרי שהדוידים נשארו מעטים. ועוד דבר מרגיז לגבי גבי, הבחורה לא מפסיקה לבכות ולייבב והיא יותר מדי אמציונלית למשחק כמו הישרדות שלפעמים צריך להניח את הרגש והלב בצד ולפעול עם הראש. כי זה יכול להיות ההבדל בין מיליון $ לאפס $.

הרבה זמן, אם בכלל, לא זכורה שהיתה עונה שלא היה איכפת לי מי יזכה, אלא רק מי לא יזכה, הרבה זמן, אם בכלל, לא זכורה לי עונת הישרדות שלא היו לי בה פייבוריטים, תמד היו לי פייבוריטים, ולפעמים אף יותר מרק פייבוריט אחד, אך העונה משום מה אני לא מצליח להתחבר לאף אחד מהמתמודדים. בניגוד לעונה האוסטרלית שבה כבר על ההתחלה היו לי 4 פייבוריטים לפחות ובהמשך הצטרפו אליהם עוד כמה, שאחת מהן אפילו כמעט הגיעה לגמר וניצחה. וזה הדבר היחיד שהרס לי את ההנאה המושלמת מהעונה האוסטרלית על כל 25 פרקיה המצויינים.

ולמי שלא יצא לו לצפות עדיין בעונה האוסטרלית החמישית והאחרונה עד כה של הישרדות, מומלץ בחום. יש שם כמה הפתעות שיפתיעו וישיאירו פעורי פה גם את הצופים הכי ותיקים בפורום. ודבר אחד בטוח: אתם לא תשתעממו אפילו לרגע.
 

Uri04

New member


בכל פעם שבפרק של הישרדות אין איידולים ויתרונות כאלה או אחרים שג'ף מנפיץ מהתחת צריך להגיד "הללויה". ואני חושב שזו הסיבה המרכזית למה הפרק הזה היה יחסית סביר, עם דגש על האסטרטגיות והיחסים הבינאישיים.

עם זאת, אני חייב לציין את המובן מאליו (ואלה שלא מסכימים איתי - לא להיעלב) - השורדים בעונה הזאת דיי מזוויעים. אחד אחד. עושים את כל הטעויות האפשריות. זה מביך ממש. החל מאנג'לינה הסתומה עם הפה הגדול שלא מצליחה להסתיר את הכוונות והאסטרטגיות הכל כך זועקות לשמיים שלה. היא חושפת את כל הקלפים שלה בפני כולם ולא נראה שהיא מודעת לכך שהיא צריכה ללמוד להצניע קצת ולשמור על פאסון. היא יצרה לעצמה תדמית מאוד שלילית, וצריך להתרחש נס מטורף על מנת להביא אותה לגמר.
נמשיך עם קארל ודייווי שהעדיפו להקריב מישהי משלהם גם כאשר השבט שלהם בעמדת מיעוט, רק כי הם לא ממש אוהבים אותה. באמת? באמת באמת?
אלק - שממשיך להצטייר כ-flipper שאי אפשר לסמוך עליו ולא ממש נראה שאכפת לו מה חושבים עליו. אני חושב שהוא סובל מאינטליגנציה נמוכה ביותר, או איזושהי נכות רגשית כלשהי. אולי הפילו אותו מהידיים כשהוא היה תינוק, אין לי מושג. משהו שם לא ממש מחובר.
דן - נרקיסיסט ילדותי ומעצבן. והיום בפרק גילינו שהוא גם פרנואיד! כיף. לא פלא שקארה זרקה אותו בחיים האמיתיים לטובת התינוק שהופל על הראש.
גבי - לא, אני לא יכול לשאת את ההתקרבנות ודמעות הקרוקודיל. שמישהו יסתור לה חזק. היא לא אמיתית.
מייסון דיקסון - חיים בסרט שהגולייתים ישתפו איתם פעולה ויאהבו אותם כמו אחים בדם. כרגע הם דיי נראים בתחתית של החבית. לא מבין מה הולך שם.
קארה - מצפה להיות האמבר של דן. אסטרטגית היא משחקת את המשחק, אבל זו באמת זוכה פוטנציאלית ראוייה?
מייק - אני אפילו לא יודע איך להתחיל להתייחס לדודה עדנה הזאת. הוא מסוג הגיי-חננות האלה שמנסים ללקק לצעירים המגניבים על מנת שיאהבו אותם. זה לא ממש מעניין אותי או מרגש אותי לראות.
ג'ון ואליסון - היחידים שבינתיים לא ממש מעצבנים אותי ונכון לרגע זה הם היחידים שאשמח שיזכו.

קשה לי קצת עם העונה הזאת. מצד אחד, היא משעשעת. מצד שני, יש לי הרגשה שהכל הולך להתמוטט מהשלב הזה והלאה. ההדחה של אליזבת' היא רק יריית הפתיחה לקראת המשך פאגונגי משעמם וניצחון משעמם של דן או קארה.
 

NP23

New member


לא אהבתי את הוידוי של ג'ון שהם ילכו גוליית כל ה7 עד הסוף ואז הטוב ביותר ינצח.. והוא מרגיש לי מאוד נאיבי .. הוא בחור נחמד אבל הוא לא משחק את המשחק.
אליסון באמת התגלתה לטובה אבל זו עריכה מאוד מפתיעה אם היא תנצח.
יש דווקא לכריסטיאן וניק סיכוי לטעמי.
 

Uri04

New member


הוא לא צריך כרגע לעשות יותר מדיי, הוא במצב דיי טוב בתוך הברית שלו. האם זה יחשוף אותו בפרק הבא? אני מקווה שכן. זה דיי מדהים בעיניי איך אחרי 37 עונות של הישרדות, אנשים לא הבינו שברגע שמגיעים למיזוג חייבים לטרגט את החזקים והאתלטים.
לזכותו של ג'ון ייאמר שלפני הערבוב הוא דווקא כרת ברית עם נטלי והתכוון להשתמש בה כעז לפיינל 3.
לגבי אליסון - העריכה שלה משתפרת. אל תשכח את שרה לסינה בגיים-צ'יינג'רס. היא היתה רוח רפאים עד בערך המיזוג, ורק אז העריכה החלה להוציא אותה כמאסטר-מיינד שמשחקת משחק מנצח.
הסיבה היחידה שדויד אמור לנצח היא משום שניצחון של גוליית דיי יפספס את הפואנטה של הגימיק הזה. עם זאת, ג'ף שונא את העונה הזאת וזה אומר שני דברים - או שאישה ניצחה או שגוליית ניצח. לדעתי זה שילוב של השניים - ניצחון של קארה
 

אורישקי

New member


באמת נחמד שאשפר להגיב.

אני דווקא אוהב את העונה הזו כרגע - חוץ מהפרק הראשון אהבתי כל דבר ובאמת איןין יל מושג לאן היא תמשיך. יכול לראות אותה ממשיכה לעוד הרבה כיוונים.

עד עכשיו מאד לא סבלתי את אלק ובעיקר חשבתי (ועדיין חושב) שהיה טעות להדיח את נטליה - אבל הפרק הוא שיחק טוב. הייתי בטוח שהוא יתפתה לעבור צדכבר עכשיו אבל הוא ללא ספק עושה את הצעד הנכון. עדיף היה לו לחכות 2-3 הדחות ואז להתהפך. גם אליסון עושה רושם של מישהי עם שכל.
את מייק אני עדיין לא סובל, מסכים עם מי שהגדיר אותו פה כחננה שמנסה להתחבר למבוגרים.
אני כרגע כנראה בעד ניק, הוא שילוב מגניב של גיק ודושבאג והוא מבין עניין. כריסטיאן חמוד אבל קצת מעצבן. מסכים שבגבי יש משהו לא נסבל עם האמוציונליות המוגזמת והיא באמת מזכירה ממששששששששששש את הדס מהישרודת הישראלית. לרגעים היא ממשבסדר ולרגעים ממש לא נסבלת
אנג'לינה מזכירה לי את אר סי בשילוב עם אביגיל מהישרדות הישראלית
והיא ללא ספק דמות ענקית אם כי שחקנית צפויה מדי ודי שרפה לעצמה כבר את המשחק..
ואליזבת - טוב מסתבר שאף אחד לא סבל אותה בשבט, אבל לפחות יאמר לחזכותה שהיא ניסתה לשחק חזק וחכם.
חוץ מדן, קארל ודייוי אני די מחבב את כולם אבל
 

רגע רק רגע

Active member
פרק 7


גבי נמאסה עלי. לא יכול לסבול את הדמעות שלה.
מעניין היה לראות איך הייתה מסתדרת ללא המניפולציה הכי נמוכה שיש.
תינוקות עושים זאת מהיום הראשון וזה עובד להם. אני ממש חושש שגבי בדרך לזכיה.
&nbsp
אלק עשה עבודה טובה הפרק.
דבר אחד לא מובן לי - אלק "התהפך" על נטליה ועכשיו בברית השישה, אף לא אחד מאותם אלו שעבד איתם בשבט הקטן נמצאים איתו בברית. גם לא קארל.
מה שגורם לי לחשוב שהעבודה הטובה שהוא עשה הפרק היא רנדומלית לגמרי.
&nbsp
אליזבת' שחקנית מתוחכמת... לעונות 1-4.
המשחק היום הרבה יותר מניפולטיבי ותזזיתי ואין מקום לאסטרטגיות בגרוש.
מילה טובה בכל זאת - חירב(נ)ה לאנג'לינה את המשחק.
&nbsp
אנג'לינה היא שרין רק בקנקן הרבה הרבה יותר יפה. מת על הטייץ האפור שלה.
ולמה שרין? כי הפער בין יכולות האסטרטגיה ובין היכולות החברתיות שלה רחוק כמזרח ומערב.
ממש כמו שרין.
&nbsp
דבר שקצת מציק לי לאורך השנים הוא המקרה של דן, למשל.
לא מובן לי הקטע הזה של אנשים שנדלקים ומאבדים את זה ברגע שהשם שלהם עולה כמועמדים להדחה.
גם עם שני פסלוני חסינות לא רואה אותו זוכה.
&nbsp
ניק משחק מעולה עד עכשיו. לא אתנגד לראות אותו לוקח את כל הקופה.
יש בו משהו כיפי לצפיה.
לא משנה אם יגיע לגמר כמייסון-דיקסון או כרוקסטאר או כחבר השישיה. העיקר שיגיע.
&nbsp
ואחרון אחרון חביב - ג'ון.
הפייבוריט שלי כרגע בעמדת הלמל"ם. מפתיע אותי שהשם שלו עדיין לא עלה.
בדרך כלל, אנשים מסוגו עפים ראשונים באיחוד.
אולי הוא עושה עבודה טובה בקטע החברתי ועדיין יש סיכוי? אמשיך להחזיק אצבעות.
&nbsp
 

NP23

New member
וואלה!!


השוואה מעניינת בין אנג'לינה ושירין!
אולי זה מסביר למה אני בכל זאת אוהב את אנג'לינה
יש לי חיבה לאסטרטגיות כושלות
 

רגע רק רגע

Active member
זאת הייתה...


השוואה גסה, כן...
אנג'לינה הרבה יותר טובה ממנה בצד האסטרטגי. אם חושבים על מה שהיא הציעה לגוליתים, אז זה בסך הכל די הגיוני.
פשוט החבר'ה קלטו את אנג'לינה די מהר ושרפו אותה.
שרין מנסה בכח להיות "קולית" (מי שראה אותה שיכורה על הבמה אצל רוב) ואנג'לינה לא באמת כזאת.
&nbsp
 

Confide In Omer

New member
מגיב


עדיין לא יצא לי להגיב על העונה הזו, פשוט כי היא משאירה אותי קצת אדיש. אני אמנם נהנה ממנה, אבל אין אף שחקן שאני ממש בעדו (או שחקן אני ממש לא אוהב) ולא היו מהלכים שהפילו אותי מהכסא. פשוט עונה נחמדה בינתיים.
חביבת העונה שלי בינתיים היא ללא ספק אנג'לינה, שאמנם משחקת די גרוע, אבל מספקת הכי הרבה בידור. אגב, אני מתגעגע לדירוג של המתמודדים שהיינו עושים בעונות קודמות! הייתי נותן לה 10
 
למעלה