BB20EP25

BB20EP25


אני עדיין לא מאמין שפסי היה מטומטם מספיק כדי להעמיד את סקוטי. במקום זאת, הוא מנסה לחבור לטיילר ואנג'לה. סבבה, כל עוד זה אומר שסקוטי יודח בקרוב. ואחריו פסי בעצמו, ואחריו סאם. והכול יהיה בסדר.

זינגבוט חוזר, וטוב מתמיד! השאירו אותנו במתח, אבל הזוכה בוטו הוא... ברט! מעולה!!! זה אומר שסקוטי נשאר על הבלוק, ו*זה* אומר שהוא מודח. חשבתי שסקוטי יהיה פייבוריט שלי, אבל עצם זה שבן ברית שלו העמיד אותו להדחה וגרם להדחתו אומר המון!
 
פרק 26


סקוטי, בצעד נואש אחרון, זורק את היילי מתחת לאוטובוס. הוא פשוט לא יודע לשחק את המשחק. הוא מנסה לשחק, הלב שלו שם, אבל הוא פשוט לא משחק טוב. והוא הגיע לנקודה שבה פשוט אין לו ברית. אז עכשיו פאוטה אפקטיבית לא קיימת יותר, ופסי והיילי מנסים לכרות ברית חדשה עם טיילר ואנג'לה. במילים אחרות, עכשיו טכנית כל הבית לבל 6.

אבל קודם כל, סקוטי מודח. נכון, ברט השתמש בוטו, ונכון, קייסי הועמדה להדחה במקומו, אבל זה לא משנה. סקוטי זכה בתואר המודח הראשון שהודח בהצבעה פה אחד העונה. וואו. מזל טוב. רשמית גרמת לכך שללבל 6 אין יותר אויבים. אתה גרוע!

אגב, כבר הרבה זמן שמתי לב לזה שמי שלא אמור להיות מודח עדיין לבוש יפה העונה, שזה דבר שהתלוננתי עליו שנים. רייצ'ל הודחה, אבל ללא ספק הייתה בטוחה שהיא נשארת. קייסי אמנם *לא* הייתה לבושה ליציאה, אבל אני לא מסוגל לתאר אותה בשמלה ועקבים. אגב, רק לי היא מזכירה קצת את דיאנה גולבי מהתקופה שהיא הייתה ב"כוכב נולד"?

ועכשיו תחרות HOH חדשה, דבר אחד בטוח - טיילר לא יועמד להדחה.
 
פרק 27


זהו זה. לבל 6 ניצחו. יכול להיות שג'יי סי או סאם יודחו לפני פסי או היילי, אבל המשחק כבר בידיים של טיילר, אנג'לה, קייסי וברט. רוב הפרק מ-ש-ע-מ-ם וכולו עוסק בתחרות ה-HOH. חשבתי שסיימנו עם פרקים כאלה, אח! ואם זה לא מספיק, הפרק שמופיע באינטרנט מזעזע. חצי מהזמן אין קול! מצטער שאני לא אזרח בארצות הברית של אמריקה!!!

בכל מקרה, אנג'לה היא ה-HOH שוב! המתמודדת הראשונה העונה שזכתה ב-HOH פעמיים עד עכשיו. פסי והיילי מועמדים להדחה, בתקווה פסי יודח ונישאר בלי מתמודדים שאני לא סובל.
 
פרק 28


הגענו לנקודה שאין ממש אקשן. אילו הייתי צופה מההתחלה, הייתי עד השבוע הנוכחי נכנס לפידז כל שעה בערך מתוך מתח, ואילו השבוע לא הייתי במתח בכלל. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות זה שפסי יזכה בוטו והיילי תודח. מסכנה, מילא זה שהיא הייתה עם ביילי הדוחה, אבל מה היא עשתה שמגיע לה להיות בברית, שלא לדבר על שואומנס, עם אחד המתמודדים הכי טיפשים בתולדות הריאליטי? אפילו אם פסי לא ראה תוכנית ריאליטי מעולם, אין מצב שהוא יכול להיות עד כדי כך תמים, ולכן כנראה שהוא פשוט טיפש.

המשימה מגניבה... ומגעילה, וזה היה נראה כאילו פסי זכה בקלות, אבל לבסוף הוטו שייך לקייסי. אז יאללה פסי, תחזור לתזמורת, החתונה לא תתחיל בלעדיך. יוסי ומשה מחכים רק לך ולתוף שלך!
 
פרק 29


עכשיו זה רק עניין של זמן עד שרק לבל 6 (כשג'יי סי וסאם מחליפים את וינסטון ורייצ'ל כמובן) יישארו במשחק, אז הבית נחלק שוב, כשג'יי סי, סאם וכנראה ברט בצד אחד, וטיילר, אנג'לה וקייסי בצד השני. אני מניח שברור לכם איזה צד אני מעדיף.

אני אתגעגע להערות של היילי על הצ'נבוט, אמנם היא עוד לא הודחה, אבל היא תצביע רק אם היא תזכה בוטו. אחרת היא תועמד להדחה, או תזכה ב-HOH, ואז היא בכל זאת לא תצביע. וכמה מילות פרידה לפסי בשפת האם שלו, כדי שהוא בטוח יבין: יא אהבל! יא עאוור! יא חמאר! יא ג'וחא! יא טנג'רה! האמת שהוא כן עשה *משהו* אסטרטגי בנאום ההדחה שלו, אבל יש מצב שזה רק החמיר את מצבו.

אבל לפני שלבל 6 מפרקים את עצמם, יש החזרת מושבע, ותודה לאל שזה באמת מושבע ולא ביילי או רוקסטאר. הפעם באמת שלא הייתי מתנגד אם לא היו מחזירים אף אחד מהם, השבעה שנותרו הם אחלה פיינל 7, הייתי מחליף את סאם ברייצ'ל או וינסטון אבל זהו, סך הכול. סקוטי הוא ללא ספק הרע במיעוטו, אבל הוא צריך לחזור כלעומת שבא. הוא לא רצוי! הוא שרף את עצמו!
 
פרק 30


ההחזרה של סקוטי רק מעכבת את הבלתי נמנע, אלא אם כן הוא והיילי יזכו ב-HOH ברצף ללא הפסקה. והם בטוח לא יזכו ב-HOH הבא, כי זו תחרות סיבולת. אותה תחרות סיבולת שחוזרת על עצמה שוב ושוב, ללא הפסקה. פעם לא סבלתי אתגרים כאלה, אבל בערך מעונה 8 החליטו להריץ אותם יותר מהר, לא לאורך כל הפרק.

זה היה צמוד ומותח, אבל ה-HOH הבא של הבית הוא טיילר! ולבל 6 נשארים בשליטה מוחלטת. השבוע-שבועיים הקרובים הולכים להיות קצת משעממים, אבל ברגע שלבל 6 יצטרכו להדיח מישהו משלהם, יתחיל הבלגן האמיתי. אני רק מקווה שטיילר יגיע לגמר. בתקווה עם אנג'לה. אנג'לה מזכירה לי קצת את אמנדה, רק פחות אסטרטגית אבל גם בלי כל הזעם שלה. דמיינו עכשיו בעונת אולסטארס אפשרית את שתיהן בברית. אולי אפילו יחד עם ונסה גם.

אה, וסקוטי והיילי מועמדים להדחה, אבל אני לא חושב שיש טעם אפילו לציין את זה. זה מהלך מובן מאליו.
 

אורישקי

New member
לא חושב שיש שום קשר

בין אנגלה ואמנדה חוץ מזה ששתיהן מתחילות ונגמרות באותה אות, ושתיהן מלכות.
&nbsp
אמנדה הייתה מופע של בן אדם אחד, שחקנית מאד שתלטנית ואדם באופן כללי מאד מוחצן. היא גם הייתה הרבה פחות קרת רוח מאנגלה.
אנגלה הייתה הרבה יותר טים-פלייר, סולידית, לא נלחצת מדברים....
 
פרק 31


זהו זה, השואומנס בין טיילר ואנג'לה סוף סוף התחיל, אבל הם צריכים להיזהר. לבל 6 שולטים בבית, אבל טיילר ואנג'לה הם מיעוט בלבל 6. מה מונע מברט, קייסי, סאם וג'יי סי לבגוד בהם? אבל זה יקרה רק בשבוע הבא, כי כרגע טיילר הוא HOH והמטרה היא היילי.

תחרות הוטו הייתה אמורה להכניס אותי למתח, אבל... לשנייה לא הייתי. אפילו אם היילי הייתה זוכה בוטו, סקוטי היה מודח. לבל 6 תישאר מאוחדת השבוע בכל מקרה. אבל קייסי זוכה בוטו (זה כבר השלישי שלה, לא?) והמועמדים להדחה נשארים אותו הדבר.
 
למעלה