הישרדות דוד נגד גוליית פרק 6



טעות גדולה מצד אנג'לינה. היא פשוט הוכיחה שהיא אסטרטגית, וזה אף פעם לא דבר טוב. אפשר לשחק כמו ראסל, לשקר לכולם, לשחק בפול גז בניוטרל ולעשות הרבה מהלכים לא הכרחיים - אבל אם בסמואה ראסל משך תמיד בחוטים (ובואו נודה באמת, לסמואה היה קאסט חלש מאוד) הרי שבעונה 20 בנקודה מסוימת הוא הפך לעז של פרוואטי. גם אם ג'רי הייתה בגמר במקום סנדרה, לא יודע כמה קולות ראסל היה מקבל. סיכוי סביר שפרוואטי הייתה זוכה 9-0-0.

כריסטיאן מקבל הרבה זמן מסך. הוא חכם, הוא דויד, והוא פתאום משתלב טוב בשבט, איזו התמקדות! האם יש לנו זוכה? לפני שנדע, צריך לעבור לאתגר פרס! אני חייב להגיד שהאתגרים הם החלק הכי פחות מעניין העונה. לצערי אני לא במתח בשום פרק, וזה בגלל שאני עדיין לא מתחבר בכלל לאף מתמודד. אני כנראה לא אפסיק את העונה באמצע, אבל אלא אם יש שינוי מנטליות בהפקה, זו תהיה העונה האחרונה שלי אי פעם. בדרך כלל כשהשבטים מתערבבים ויש שניים, תקופה ארוכה היו שני שבטים ממש לא מאוזנים, ופיצול לשלושה תיקן את הבעייה הזו. עכשיו השבט הירוק הרבה יותר טוב משני השבטים האחרים. אתם יודעים מה ממש יתקן את זה לצמיתות? בחירת בית ספר! ותראו לנו אותה, דאמט!

וטוב לאליסון ולגבי שהשבט הירוק כל-כך טוב באתגרים, כי הבנים השתלטו על השבט. לא בצורה שוביניסטית, תודה לאל, רק בצורה אסטרטגית. אבל גבי גם מקבלת המון זמן מסך, ולכן אם השבט הזה הולך למועצה, או שג'ון מודח איכשהו, או, מה שיותר הגיוני, שאליסון מודחת. ואז אליסון מכוונת את גבי נגד דן. האם גבי הולכת להלשין נגדה? או שיש לנו כאן אשכרה התפתחות עלילתית? בכל מקרה, ברוכה הבאה למשחק, אליסון! אישית, אני מת שדן יודח, כי הוא מתנהל בצורה מטומטמת לגמרי.

ואז בשבט הכתום, אליזבת ודייבי מתווכחים לגבי המחנה. אני עדיין מקווה שאלק יודח מהשבט הזה, או לפחות שהגולייתים יזרקו אותו לכלבים במיזוג - אבל בואו נראה קודם איך ילכו הבריתות. אבל לפני כן, אתגר חסינות. השבט הסגול ג-ר-ו-ע. למרות שהם לא הפסידו שני אתגרים, הם אף פעם לא הגיעו למקום הראשון. שני השבטים האחרים הגיעו למקום הראשון לפני באתגר אחד.

מה שכן, לשם שינוי לא התמקדו בשבט הסגול יותר מדי לפני החסינות, אז לא ניחשתי שהם יגיעו למועצת השבט. ניחשתי שזה יהיה השבט הירוק. מזל טוב, הישרדות! הגיע הזמן שתערכו את התוכנית יותר טוב! ובמועצת השבט, לירסה מודחת. האמת שאין הרבה מתמודדים שאני שונא, ומהשבט הזה לא ממש רציתי שמישהו יודח. אבל אנג'לינה חושבת אסטרטגית ואולי אפילו בולטת עריכתית מספיק כדי לזכות.
 

NP23

New member


מייק הפתיע ועשה את המהלך הנכון!!
לירסה היתה חוברת לדיווידס ללא ספק ...
מה גם שהיה מסכן את עצמו אם המיזוג לא היה מגיע ..
ודי, הגיע הזמן שדיוויד יודח.
&nbsp
מזל שאנג'לינה נשארה היא חתיכת דמות
 

Seosi

New member
משלים את הפרקים


אז, אנג'לינה חושפת שהיא הצביעה נגד לירסה כי היא רצתה את הז'קט של נטלי
אבל היא לגמרי שרפה את עצמה מול חברי השבט, ועכשיו אף אחד לא סומך עליה. גבי ואליסון כורתות ברית. סוף סוף נותנים לאליסון קצת זמן מסך. אני מחבב את אליזבת', אבל פה מתחילה הנפילה שלה. היא משחקת אולד-סקול כזה, אני חושב שלפעמים זה לטוב ולפעמים זה לרע. ג'באני מפסידים במשימת החסינות. לירסה מודחת פה אחד
 
למעלה