BB20EP19

BB20EP19


הללויה, חזרתי! בכל מקרה:

לא. לא. לאאאאאאאאאאאאאא!!! לא בגלל שטיילר על הבלוק, אין צ'אנס שהוא יודח. אנג'לה עדיין שולטת בשבוע הזה ומקסימום אם רוקסטאר תזכה בוטו, אפילו אם מישהו אחר יציל אותה, יש מספיק בברית השנייה להעמיד. אבל אלוהים ישמור, ג'סי חוזר לבית האח
חשבתי שלא אצטרך לסבול אותו יותר בחיים! קודם רייצ'ל, ועכשיו הוא... מי עוד ימשיך לז*** את חמש דקות התהילה שלו בתור מתמודד (ואדם) בלתי נסבל?

מצחיק אותי שאנג'לה משוכנעת שביילי היא ההאקרית, אבל לא איכפת לי כי היא הייתה צריכה לעוף מזמן. בכל מקרה, כל מי שנשארו מלבל 6 עכשיו נעולים בטופ 4 שלי, כשמאחוריהם ג'יי סי. זו אחת המשימות שיש בה כמה פרסים וכמה עונשים, וגם איזה יוניטרד נחמד. והיא הסתיימה בצורה הכי טובה - בזכייה של טיילר! לא הבנתי למה אנג'לה התעקשה לשמור את הוטו - טיילר יינצל בכל מקרה, והיא תקבל קצת כסף, במקום אלוהים יודע מה שטיילר יקבל. שלא לדבר על זה שהיא לא תצטרך להפר את ההבטחה שלה לביילי! זה הצעד הראשון עד עכשיו שלא היה הגיוני בכלל.

אבל לא נורא, מה שמשנה זה שביילי מועמדת להדחה ובדרך הבייתה.
 
פרק 20


חשבתי עד עכשיו שהיילי חכמה, אבל לא בדיוק - היא הכי טובה מהברית שלה, אבל תסתכלו על סקוטי. פסי. רוקסטאר. וכמובן ביילי. אפילו סאם יותר טובה מהם. ואגב "רוקסטאר", די להכפיש את הז'אנר האהוב עליי! עם כל המתמודדים שמחזירים לביג בראדר כל עונה מחדש, מה עם איוול דיק? מצידי אפילו שיחזור להתמודד, ושיהיה כל עונה. לא איכפת לי שהוא שיחק גרוע, אני מת עליו. וכמובן שינגנו כל הזמן את השיר שלו.

ואז ביילי משתוללת לגמרי. וגם משקרת. לא יודע מה היא חשבה או איך כל אחד מהם תפס את המצב, אבל היא שיקרה. אפשר להשתמש במילה כלשהי שבחיים לא ציפיתי שאשתמש בה על לא-ישראלי? כן... היא ערסית. אוי אוי אוי, אסור שמשהו בחיים שלה ילך לא טוב. עד עכשיו היא לא התנהגה כמו האלמנות בעונה 15, או חס וחלילה המלאכיות של ג'סי בעונה 11, אבל ההתפרצות הזו הייתה יותר מכל מילה של התחסדות שנאמרה על ידי כל מתמודד אי פעם. יאללה לכי לעזאזל ותיהני מההצבעה פה אחד הראשונה העונה... נגדך. בייו'ששששששששששששששש!!!

לצערי עכשיו היילי HOH. יש לי הרגשה ששבוע הבא לא יהיה כל-כך כיפי.
 
פרק 21


טעיתי כשחשבתי שסאם בצד של לבל 6. היא לא בשום צד. היא לא במשחק בכלל. היא לא חושבת על המשחק, והיא חושבת ש"כולם רעים". איך בשנת 2018 עדיין מלהקים מתמודדים שאין להם שום מושג מהי תוכנית ריאליטי? כמה הולם שהיא הפכה לרובוט בשבוע הראשון, כי ככה היא מתנהלת. אבל לא ממש, כי רובוט משחק בכלל בלי רגש. סאם "משחקת" רק עם רגש, ולראשונה מאז... לא יודע מי, מגיעה פתאום מישהי שבאה "רק בשביל החוויה". איזו חוויה בדיוק? אני עוד איכשהו מסוגל להבין את זה בהישרדות, אבל מבחינתי זה כמו לשחק כל משחק כשהמטרה היא לא לנצח.

אז אנג'לה וקייסי מועמדות להדחה, אבל יש עדיין את ההאקר! אם התחרות הולכת ללבל 6, זה יהיה בדיוק כמו שבוע שעבר ברוורס. אם איכשהו יודחו סקוטי, פסי או אפשרות אפילו יותר טובה, רוקסטאר, לבל 6 פשוט יוכיחו עליונות מוחלטת על הברית השנייה. כאילו שהם לא הוכיחו אותה בכל מקרה. וההאקר השבוע הוא... שוב היא! ולא סתם, אלא קייסי! אגב, רק עכשיו הבנתי מה הבעייה שלי עם דמות ההאקר. הקריינית היא כמובן עם מבטא רוסי, וכמובן שגם לא אתפלא אם תהיה קריצה לסין. אבל האותיות במסך סטייל "מטריקס" הן לא סיניות, אלא יפניות! מי שמע על האקר יפני?! אז קייסי מעמידה את רוקסטאר במקום עצמה, ועכשיו הכול תלוי בוטו.
 
פרק 22


השבוע עדיין לא בטוח. אם רוקסטאר, היילי, פסי או סקוטי יזכו בוטו. לבל 6 בטוח יאבדו עוד חבר, והפעם אולי אפילו את טיילר בעצמו. אבל קודם כל, רוקסטאר בעצמה מצטרפת לחבורת הריבים. לא מאבדת את שפיות דעתה כמו ביילי, אבל לא בדיוק מוסיפה לעצמה כבוד.

ואז מתחילה תחרות הוטו המותחת ביותר בתולדות ביג בראדר. מהר מאוד מסתבר שזהו זה, זה הסוף של לבל 6... או שלא?!? פסי כל-כך טמבל, שהוא דפק לעצמו את הסיבוב! ואז טיילר כמעט עולה עם התשובה הלא נכונה, אבל רוקסטאר מספרת לטיילר מה התשובה הנכונה! תודה פוסטמה, תיהני מההדחה! בסיבוב האחרון, לצערי רוקסטאר מוצאת ראשונה את התשובה... הלא נכונה! או מיי גאד!!! טיילר זוכה בוטו!!! לבל 6 שולטים בשבוע!!! והחלק הכי טוב הוא שטיילר אפילו לא צריך להשתמש ביתרון שלו!!!

כמובן, קייסי על הבלוק במקום אנג'לה. למה לא ברט? לא שזה כזה משנה, כי לא רק שסאם וג'יי סי יצביעו עם לבל 6 כמעט בוודאות, אלא שקייסי עדיין יכולה לנטרל את הקול של פסי או סקוטי, או פסי, או... סקוטי. רק שניים מפאוטה יכולים להצביע? אה, כן... רוקסטאר? בייו'ש.
 
פרק 23


בנקודה הזו, לבל 6 (יחד עם סאם וג'יי סי) הם רוב מוחלט בבית. ובגלל שחברה אחת בפאוטה היא HOH ושנייה על הבלוק, אלא אם סאם וג'יי סי שניהם עורקים, לבל 6 ידיחו את רוקסטאר. העונה הזו די דומה לעונה 6, אבל מאוד שונה. במקום שהכוח יעבור בין הבריתות ובכל שבוע צד אחר של הבית מפסיד, לבל 6 איכשהו שלטו כמעט בכל הדחה, לא משנה מי זכו באיזו תחרות. אבל רוקסטאר חושבת שהיא נשארת, מסיבה כלשהי... איזו חבורה של קלולסים. מה היילי עושה איתם, לכל הרוחות? כמובן, מתבקשת ההשוואה למגי, אבל בעונה 6, שהייתה לא אסטרטגית כמעט בכלל, מגי שיחקה הכי טוב מכולם, והיא זוכה ראויה ומאוד אנדרייטד. היילי היא קוץ במדבר.

וכל זה לא היה קרוב לקרות לולא אחד השחקנים הכי טובים בתולדות ביג בראדר. לולא טיילר, סאם הייתה מודחת בשבוע הראשון, ג'יי סי היה כנראה מצטרף לצד השני של הבית, וברט ואנג'לה לא היו אפילו מגיעים למושבעים. בתוכנית הזו, אסטרטגים אמיתיים הם מצרך נדיר. האחרונה שהייתה שחקנית ממש טובה הייתה ונסה, ולפניה דן. דריק שיחק סבבה, אבל בעונה עם מתמודדים מאוד חלשים. לאמנדה היו רגעים טובים, אבל הביאה כמעט בכוחות עצמה את הסוף המזעזע של עונה 15.

ואז רוקסטאר מודחת, בהדחה הכי צפויה של העונה עד עכשיו. רק בפרק הבא יהיה אפשר לדעת מי ה-HOH הבא.
 
פרק 24


מה בעצם הטעם לכתוב? הפורום הזה מת. תפוז מת. יהי זכרו ברוך. בעצם, ימח שמו, כל זה באשמתו בלבד. בלעדיי אף אחד לא היה כותב פה כבר שבוע. רק לידיעה, צריך למחוק קבצי קוקי כדי לכתוב בתפוז. הבעייה היא שצריך למחוק אותם שוב ושוב ושוב. אז... האם זה שווה את זה?
בכל מקרה, ה-HOH הבא הוא... פסי. אוי. אוי ויי. ותחרות ההאקר נגמרה, אז אין יותר דרך ללבל 6 להציל את עצמם. טיילר כנראה יישאר במשחק, וזה מה שהכי חשוב, אבל בשביל אנג'לה או ברט, ובמקרה של פסי זה יהיה ככל הנראה ברט, נגמר המזל. ומה הקטע עם החולצות של סוואגי שיט? הוא שחקן כדורסל או ראפר מזורגג? ויותר מזה, האם הוא ירדוף אותי עד סוף העונה?

בכל מקרה, ג'יי סי להצלה! אם זה יעבוד, זה לא יהיה שונה בהרבה מהמהלך של טיילר על קייטלין בשבועיים הראשונים. וזה עובד! פסי מעמיד את סקוטי להדחה! או מיי גאד!!! כמובן, ברט גם מועמד להדחה, אבל בנקודה הזו יש ללבל 6 כל-כך הרבה כוח, שהם לא יכולים להפסיד.
 

noamlah

New member
לפני חודשיים

אני וסוסי היינו היחידים שמילאו את הפורום עם הישרדות אוסטרליה שסירבתם לראות
 
אז לא הייתה עונה של הישרדות אמריקה


ולא היה את הבולשיט שכמעט בלתי אפשרי לכתוב פה הודעות. בגלל הפאק של תפוז, נראה לי שכל האתר כמעט ריק.
 
למעלה