הישרדות דוד נגד גוליית - פרק 5

Seosi

New member


העונה הזאת מבחינה בידור נטו היא זהב
וואי, זה היה ענק שאנג'לינה ביקשה מנטלי את הז'קט שלה, ונטלי התעלמה ממנה. ועוד אנג'לינה לא הצביעה נגדה בכלל! אני עדיין בעד אנג'לינה, אבל המצב לא נראה מזהיר בשבילה כרגע, עם ג'אבני יפסידו בעוד משימת חסינות, היא רוב הסיכויים תודח. באסה קצת שנטלי הודחה, אבל אני שמח שלירסה נשארה. ניק פשוט מלך, הוא משחק את המשחק מושלם כרגע, אני חייב לומר.

אז דן מצא עוד פסלון חסינות. מייק יודע כבר על קיומו של פסלון חסינות אחד בגלל ג'רמי, אז דן יצטרך לישון עם הפסלון חסינות בלילה.

אלק עדיין עשה מהלך גרוע, הוא עכשיו בשבט במיעוט עם קארה, שעכשיו לא סומכת עליו מן הסתם. אני לא ראיתי את כל הפרק, רק הצלחתי לצפות בחצי לייב, אז אני אשלים בהמשך, ואם יהיו לי עוד הערות אוסיף.
 

סטילהוק

New member


סוף סוף בשעה טובה ומוצלחת, למרות שכל הסימנים הצביעו על כך, היתה ההדחה שהכי חיכיתי לה מתחילת העונה, ואני בטוח שביחד איתי רוב הצופים שכבר ממש נמאס להם מהקוץ בתחת הבוסית הפרזיטית הזאת שנקראת נטאלי שחושבת שהשמש זורחת מישבנה, חיכו לה. ותודה למייק שהתחשב בנו הצופים וגם בחבריו השורדים שנטאלי הקרצייה כבר יצאה להם מכל החורים ועלתה להם על כל הסעיפים שעזר להדיחה. ברוך שפטרנו מעונשה של זאת, מקווה לא לראותה יותר בשום עונה. מסוג השחקניות המיותרות והמעצבנות אבר בתולדות הישרדות.

גם מזג האוויר הסוער באופן די יוצא דופן באיי הוולט דיסני של פיג'י עם סופת הציקלון הקטלנית וההרסנית שג'ף וההפקה הפעם לא לקחו שום סיכון ודאגו לפנות את כל המתמודדים למקום מבטחים עד שוך הסערה שזרעה הרס בכל שלושת המחנות שהקימו על האיים שלהם, וכהשמש יצאה סוף סוף והמתמודדים שבו לאיים שלהם ולמחנותיהם לגלות איזה מזל היה להם שפינו אותם ושהם לא נמצאו בתוך המחנות שהקימו בעת הסערה שנראו ממש כמו אחרי הפצצה אחריה, מעט נרגע. בהחלט מדובר בעונה קשה מאוד מבחינת מזג האוויר, לעומת העונות הקודמות.

אז סוף סוף אפשר לנשום לרווחה, כי עכשיו העונה החדשה של הישרדות באמת התחילה. ואין יותר את נטאלי שכולם שונאים אותה ומתים להדיחה, ועכשיו הם יוכלו להתחיל באסטרטגיות ולהדיח אחד את השני.

אבל למעשה מכל שלושת השבטים השבט היחיד שבאמת מעניין את רוב הצופים העונה, זה ללא ספק השבט הירוק, שכולל בתוכו את שלושת השורדים הכי חזקים פיזית של העונה ואת שני השורדים הכי חכמים של העונה. בעוד שמהשבט הסגול ממש לא אתנגד אם לא יישאר אף אחד, וכנ"ל לגבי השבט הכתום, אולי להוציא את קארה, למרות שגם אליה אני לא ממש מתחבר, כי אף אחד בשני השבטים האלה לא מעניין אותי ואני לא מתחבר אליו, וכמו שכבר אמרתי, העונה אין לי בכלל פייבוריטים ולכן ממש לא משנה לי מי יודח ומי יישאר. מה שכן משנה לי זה מי אני לא רוצה שיזכו העונה, ונטאלי היתה בהחלט בראש הרשימה הזאת מבחינתי, אך האמת שממש לא היה איכפת לי אם היתה מתבצעת הדחה מחומשת והיו מדיחים את כל החמישה בשבט הזה בבת אחת.

את הפרומו לפרק הבא לא יצא לי לראות כי הוא לא שודר בפרק האחרון, ועל כן אין לי צל של מושג מה עומד לקרות שם בשבוע הבא...
 

סטילהוק

New member
ועוד דבר


אנג'לינה מה זה יצאה פאטתית בפרק הזה. מילא שלא הדיחה את נטאלי שנואת נפשה בהזדמנות הראשונה שהיתה לה, ומילא שלא הדיחה אותה גם בהזדמנות השנייה שהיתה לה. אך להתרפס בפניה וללקק לשנואת נפשך ולהגן עליה במועצת השבט, בזמן שאת מתה שהיא תודח, רק בכדי שתוכלי להתרפס מיד אחר כך בפניה שתואיל להשאיר לך את הז'קט שלה, מוציא אותך מה זה עלובה ופאטתית. שלא לדבר על כך שבכך היא שיחקה ישירות לידיה של הקרצייה הבוסית המרושעת שממש נהנתה לצאת מהמשחק כשאנג'לינה מפצירה ומתחננת בפניה שתואיל להשאיר לה את הז'קט שלה. זה למעשה אפשר לאמר עשה לה את היום. כי הרעים תמיד ניזונים מחולשתם של אחרים, ובעיקר כשאפשר להריח את החולשה הזאת ממרחקים. ועל כן ממש לא פלא שנטאלי יצאה משם עם חיוך מרושע על פניה.
 

sapir aloud555

New member


אנג'לינה ידעה שמדיחים את נטלי. כל ההצגה במועצה נעשתה כדי לגרום לנטלי להעביר לה את הג'קט, בסופו של דבר זה לא עבד.
 

סטילהוק

New member


הקטע הזה צולםלאחר מעשה. קרי לאחר ההדחה של נטאלי.
ש משפט חשוב שאומר: חתול שלא מגיע לחלב טוען שהחלב חמוץ. זה המקרה גם עם אנג'לינה, בגלל שהתוכנית שלה לא הצליחה אז פתאום היא משנה פאזה וטוענת שבכלל רצתה שנטאלי תודח וכל מה שעניין אותה זה לקבל ממנה את הג'אקט שלה. ייה רייט. נטאלי זה ממש הבן אדם שאפשר לסמוך עליה שאם תודח תשאיר למישהו שם את הג'אקט שלה. צריך להיות ממש מטומטם עם קבלות בכלל לחשוב כך.

לעומת זאת, ההתרפסות של אנג'לינה כלפי נטאלי, גם אם היתה מבויימת כפי שהיא טוענת, עדיין היתה פאטתית ועלובה, בדיוק כמו טיעוניה. ועובדה שנטאלי לא קנתה את זה.
 

אורישקי

New member


פעם עשרים כשאני מנסה להגיב את התגובה הזו.


נטלי

ללא ספק הדמות הכי טובה שקיבלנו אי פעם
 

סטילהוק

New member


אין לי מושג מה הופך את הפרזיטית המעצבנת הזאת בעיניך לדמות הכי טובה שקיבלנו אי פעם. כנראה התהפכו אצלך היוצרות... גם לא נראה לי שעוד מישהו חוץ ממך חושב כך.
 

Bar EL

New member
מצטרף


אין ספק שהיא הקווין של העונה ודמות מושלמת, לא יודע איך נעבור את העונה הזו בלעדיה.
 

סטילהוק

New member


באמת איך... תאמין לי שנסתדר ומהפרק הבא אפילו לא נרגיש בחסרונה.

מה שכן, מסכנה נטליה שצריכה להיות איתה בפנדרוסה. מצד אחד היא תשמח שהיא הודחה כי היא לא סובלת אותה ורצתה שהיא תודח ראשונה, אך מצד שני היא לא סובלת אותה והיא האחרונה שהיה בא לה לבלות איתה את הימים האחרונים שלה בפנדרוסה.

דבר אחד בטוח לי היא ממש לא תחסר.
 


נטלי היא הדמות שראסל חולם להיות, רק בלי מה שכולם אוהבים בראסל - המשחק האסטרטגי. תכל'ס, ואני יכול להגיד את זה אלף פעם, ראסל יכול למצוא אלף אלילים וליזום אלף בליינדסיידים ולהגיע לגמר אלף פעמים, ובכולן הוא יקבל סך הכול אולי שלושים קולות. ראסל לעולם לא יזכה בהישרדות. ונטלי לא תזכה בעונה הזו. ובגלל זה יש סיכוי גבוה שהיא תגיע מעכשיו ישר לגמר כעז. היא העז הכי מושלמת בתולדות הישרדות.

ואז המתמודדים מתפנים מהאי! ההפקה ללא ספק לא רצתה כזו סופה. מעניין אותי אם בעונות עתידיות נחזור למזג אוויר סוער, אבל בעקבות העונה הזו, זה בהחלט לא סביר! בכל מקרה, עכשיו קארל במשחק, ובא לי שאלק יודח כבר הפרק! אליסון בוידוי הראשון שלה! אולי היה לה אחד בפרק הראשון, ואז זה השני שלה. האתגר הראשון שהוא פרס נטו, והשבט הכתום זוכה בתרנגולות! אני מאוד, מאוד מקווה שהם ידיחו את אלק, כי הוא הוכיח שאין לו לא נאמנות ולא היגיון, וזה אומר שאין דרך לדעת מה הוא יעשה.

השבט הירוק, דן מוצא עוד אליל! והגברים חוברים להם יחד... לא יודע מה הבעייה שלי עם בריתות של גברים. אולי זה בגלל שהגברים לא צריכים לעשות יותר מדי מהלכים (שימו לב כמה בליינדסיידים קים יזמה, וכמה בוסטון רוב יזם), ואולי בגלל שיש יותר ויותר זוכים, כשהרצף האחרון המשמעותי של זוכות נגמר לפני שש שנים. בכל מקרה, אם השבט הזה מפסיד חסינות, אליסון מודחת. נקודה.

למזלה, השבט הזה לא מפסיד חסינות, ולמזלם של אלק וקארה, גם השבט שלהם לא מפסיד חסינות. אבל בגלל שנטלי היא עז גמר כזו מושלמת, מי יודח במקומה? אגב, ממש אהבתי את הפאזל בסוף האתגר. אני אוהב שעדיין מוצאים רעיונות חדשים. אבל למזלי, לכל השבט נמאס וכולם, חוץ מאנג'לינה, הדיחו את נטלי. הבעייה עם העונה היא שיש רק שתי נשים שבולטות בעריכה, והן אנג'לינה וגבי. מבחינת נושא העונה, אני ממש לא אתפלא אם גבי תזכה, אבל היא צריכה יותר מזה כדי להיות זוכה *טובה*.
 
למעלה