הישרדות דוד נגד גוליית - פרק 4

Seosi

New member


אוקי, אני אתחיל עם משהו קטנוני, אבל די מעצבן לראות עוד באף ירוק. אלו אותם שלושה צבעים שראינו בעונה שעברה, לא יכלו לחשוב על צבעים אחרים? אני מוכן להתערב שהבאף של האיחוד יהיה באף שחור כמו בעונה שעברה.

באסה בשביל בי שהייתה צריכה לפרוש, למרות שהייתי צריך לצפות לזה מראש ממה שראינו בפרק שעבר. אני לא אוהב את המבטל פסלון חסינות הזה שקארל מצא, זה סוג של מזכיר את הפסלון החסינות שיול מצא בעונה 13, שקיבל איתו כוח מטורף. אני לא מתנגד לרעיון עצמו, אבל זה שהחביאו את זה באי הגאולה ולא באי שבו כולם נמצאים די לא הוגן.

עם ג'בני, השבט הסגול, היו מפסידים נטלי הייתה מודחת ללא ספק. אני מחכה לראות שהיא תשתפר במשחק, אבל היא ממשיכה לשים על עצמה מטרה על הגב, ואני לא בטוח שהיא שמה לב לאיך שהיא מתנהגת בשבט. ניק ממשיך להרשים ולשחק מצוין. אנג'לינה עשתה עבודה ממש טובה במשימה והצליחה לנצח בחסינות ברגע האחרון. אני מניח שגבי גם הייתה מודחת אבל היא עשתה עבודה טובה גם כן במשימת חסינות.

אלק עשה ממש טעות בלהדיח את נטליה. הוא היה צריך לחכות להדחה הזאת באיחוד, אבל בשלב הזה, זו הייתה טעות לפי דעתי. אליזבת' ודיווי עשו עבודה מאוד טובה הפרק, זה הגיע לשלב שהם היו צריכים להצביע אחד נגד השנייה, אבל בסוף אלק הצביע איתם. החילופי דברים בין נטליה ואלק שהיא הודחה היה רגע ענק


הפרק הכי טוב עד עכשיו לפי דעתי.
 

noamlah

New member


החלטה מטומטמת ביותר
נטליה מעצבנת?
סבבה, אז תסתובב אותה כמה שאתה יכול בשביל קול ואז תיפתר ממנה כמו ז'אן רובר
נראה שאלקה סתם רצה את התווית של "ביגמוב" בלי לחשוב בכלל קדימה אם ה"ביגמוב" הזה בכלל יעזור לו
 

NP23

New member


לא בטוח שיכול להשתמש בה כקול , היא לא מישהי שקל לשלוט עליה והיא גם מאוד אמוציונלית ובנוסף עם פה גדול , היא ממש לא בת ברית אפשרית
 

NP23

New member


זה ממש לא כמו האליל של יול.
זה לא לשימוש אחרי הקולות.
הוא צריך לנחש מאוד טוב באיזו הצבעה מי ישתמש האליל כדי שזה יעבוד. זה לא שאחרי שמישהו משתמש באליל הוא יכול לבטל.
אז הוא יכול גם בקלות לפספס
&nbsp
לגבי הקולות מישהו יודע אם קארה הצביעה נגד דיווי או נגד נטליה ושיחקה אותה?
&nbsp
המהלך של אלק זה מסוג הדברים שמבינים מאוחר יותר אם זה השתלם. נטליה נראית מישהי שמאוד קשה לעבוד איתה.
מה שבטוח שאחרי הלחישות כבר לא יכול להרשות לעצמו לחזור אחורה
 

noamlah

New member


גם אם הוא יכל להשתמש בזה אחריי שהוא רואה שימוש באליל חסינות עדיין לא היה לזה ממש כוח עליון כמו האליל של יול או "סופר איידול"
כי מה שעושה המבטל הזה הוא פשוט להחזיר את המצב לקדמותו שמי שמקבל את רוב הקולות מודח, אז לא רק שצריך שמישהו ישתמש באליל חסינות צריך גם שקארל יהיה בברית הרוב וצריך שהאחד שיש לו במקרה אליל חסינות יהיה במיעוט וברית הרוב תחליט להצביע נגדו

קארל תלוי פה בהרבה גורמים שלאו דווקא בשליטתו
אליל חסינות בפניי עצמו (כמו שהוא עכשיו) למשל הוא כח הרבה יותר גדול כי הוא נותן ליחיד הרבה יותר שליטה על המשחק
 

noamlah

New member
ודרך אגב (
לעונות מחו"ל)

בעונה 4 של אוסטרליה מישהי קיבלה "סופר איידול" שמה שזה אמר אצלם זה שהיא מקבלת אליל + מבטל אליל (שהיא תוכל להגיש לאחר שהיא רואה אליל משוחק)

בעונה 5 של דרום אפריקה שניים מברית הרוב חיטטו בתיק של זאת מברית המיעוט ופשוט לקחו את האליל לעצמם שמבחינה פרקטית זה דיי כמו מבטל אליל שבנוסף הם לקחו לעצמם

בכל מקרה גם היא וגם הם הודחו בערך באמצע המיזוג כך שכוח עצום ועליון זה לא
 

סטילהוק

New member


לא צריך להרחיק עד לחו"ל, גם פה בארץ קרה מקרה מקומם דומה, בהישרדות 6 VIP שבו בוקי נאה גנב ללא בושה את פסלון החסינות שזכתה בו ענת הראל והשתמש בו כשלו במועצת השבט, כשההפקה שותקת ולא אומרת לו מילה על זה. זה היה אחד המהלכים המגעילים והדוחים ביותר בתולדות הישרדות, ומה שבעיקר איפשר בסופו של דבר ליקיר ההפקה איתי שגב להגיע לגמר ולזכות בעונה הזאת.
 

סטילהוק

New member


קארל לא בהכרח צריך להיות בברית הרוב בכדי לבטל אליל חסינות. הוא יכול להיות גם במיעוט שמצביעים כולם נגד מתמודד מברית הרוב, ולאחד מהם יש אליל חסינות רגיל, שמשתמש בו נגד ההצבעה של ברית הרוב, ואז האליל מבטל אליל חסינות של קארל מבטל את האליל חסינות של ברית הרוב ושולח את מי שהצביעו ברית המיעוט הביתה.
 

סטילהוק

New member


קארה הצביעה נגד דייבי ונטליה נגד אליזבת, כל השלושה האחרים הצביעו נגד נטליה.

וקארל יצטרך להיות מאוד עירני ומעורב מעכשיו והלאה אם הוא רוצה לשחק נכון באליל שמצא באי הגלות.
 
דעתי על הפרק-

בום!! איזה פרק משוגע! אולי זה מה שירים את העונה מבחינתי

קודם כל, באסה שבי נאלצה לפרוש ככה.
דבר שני, לא הבנתי למה הערבוב היה ככה ולא פשוט שני שבטים שכל אחד עם שמונה?!
אנג'לינה אדירה!!
ואז אני מבין שבעצם אם השבט הכתום הולך למועצה אז יש סיכוי שאליזבת' תודח, ואני מתבאס.
אבל אז נזכרתי שיש לדייבי אליל, אבל הסתום הזה לא מספר לה ומעדיף לשמור אותו לעצמו לשלב מאוחר יותר במשחק,
והוא בוחר לשרוף אותה במשחק

למזלי, אלק מעדיף סיכונים ומדיח את נטליה, וכמובן שאני שמח שהוא עשה את זה,
אבל ברור שזה צעד פשוט מטומטם

היה עדיף לו להדיח את דייבי/אליזבת עכשיו ומקסימום אם הם יפסידו שוב
הוא יכל להתהפך על נטליה- כי עכשיו קארל מצטרף אליהם ולשבט דיוויד יש רוב- ותכלס הם צריכים לשקול להפסיד בכוונה, ולהדיח את אלק

חוץ מזה אהבתי את האליל שקארל מצא- זה דווקא קטע מגניב שיכול להוסיף עניין למשחק.
&nbsp
 
אגב בקישור שראיתי לא היה את הקטעים מהפרק הבא

ואת החלק שהמודח מדבר ומראים מי הצביע למי...
 

Uri04

New member


דייוי, אליזבת' ואלק הצביעו לנטליה
נטליה הצביעה דייוי
קארה הצביעה אליזבת'.

בפרק הבא נטלי ממשיכה לעצבן את השבט שלה (שוקר) וסופה חדשה מתחילה (זו כנראה הסופה שגרמה להפסקת הצילומים לכמה ימים, לפי מקורות זרים).
 

Lhuna1

New member
הצדק איתך


נטליה הצביעה אליזבת'
קארה הצביעה דיווי
(הכי מטומטם זה ששתיהן אפילו לא הצביעו יחד בסוף)
 

אורישקי

New member


חחח
העונה הזו באופן מפתיע די טובה
הדבר היחיד שהורס זה החפירות הלא נגמרות על דייויד וגוליית. ג'ף - זה שבי נקעה את הרגל וזה שהם התחקו ל3-2 זה לא סימבולי סתום את הפה.
&nbsp
המועצה הייתה קורעת

אבל........ ללא ספק אחת ההחלטות הכי מטומטמות שאי פעם נעשו.
אלק פשוט ויתר על טופ 3 מוחלט רק כדי לעבור להיות מקום 4 אחרי שלישיה, אין שום שום היגיון במהלך הזה.
&nbsp
נטלי ממשיכה להיות מלכת העונה
ואני רק מקווה שנמשיך לראות אותה עוד הרבה.
 

סטילהוק

New member


עוד פרק מטומטם בעונה מטומטמת עם מהלך מטומטם של שחקן מטומטם.

נתחיל בזה שלמרות שבי פורשת בגלל פציעתה במשימה שבה השבט שלה זכה בחסינות השבטית, הפעם לא מבטלים את מועצת השבט וההדחה, ומיד עולה השאלה המתבקשת למה? למה כשבפרק הראשון ג'ף ביטל את מועצת השבט וההדחה בשל פציעתו הקשה ופינויו של פאט, בפרק 4 כשבי מחליטה לפרוש מהמשחק בשל פציעתה לא מבטלים את מועצת השבט וההדחה? האם זה אומר שג'ף וההפקה תכננו מראש שבי תפרוש או שההפקה רצתה פשוט לקצר את העונה ע"י הוצאת שני מתמודדים בפרק אחד? כנראה שרק לאלוהי ההפקה הפתרונות...

נמשיך בזה שמה היה קורה אילו בי היתה נשארת במשחק, איך היתה מתנהלת אז החלוקה לשבטים? האם בשבט אחד היו 6 שורדים ובשני השבטים האחרים רק 5? האם היו מחלקים אותם לשני שבטים במקום 3? האם קארל עדיין היה נשלח לאי הגלות ששכחו לספר לנו עליו בתחילת העונה?

ונעבור לאירועי הפרק לאחר הפרישה של בי והחלוקה המחודשת ל 3 לשבטים.

ממש, אבל ממש 'במקרה' יצא שבכל 3 השבטים חברי שבט דוד במיעוט והאילו הגולייתים הרוב, כאילו שמישהו מהצופים באמת מאמין שזה יצא להם באמת ככה ממש במקרה...

ואז קארל שלא הגריל שום באף בשום צבע, נשלח לאי הגלות שאף אחד לא סיפר להם ולנו הצופים שבכלל קיים העונה, ושם ישר איך שהוא מגיע מוצא פתק ששולח אותו לאליל חסינות או יותר נכון לאליל רב-עצמה שמסוגל לבטל אליל חסינות, ואם משחקים איתו נכון אפשר לבצע איתו מהלך באמת גדול.

ובינתיים בשבט הסגול מוצאים את עצמם ניק ולירסה משבט דוד במיעוט מול שלושת הגולייתים אנג'לינה, דייב ונטאלי הקרצייה הפראזיטית המעצבנת, שמצליחה לעצבן אף אותם בבוסיות שלה ובפראזיטיות שלה, ולעלות לאנג'לינה שלא סובלת אותה שוב את הסעיף, ולהזכיר לה למה היא כל כך רצתה להעיף אותה מכתחילה. ולא יהיה דבר שיותר ישמח אותי מלראות אותה מודחת. אך כנראה שזה לא יקרה, כי היא נחשבת לעז שכל אחד מהגולייתים יודע שיוכל לנצח אם יגיע איתה לשלישיית הגמר, וזה מה שהופך אותה למסוכנת בנוסף לקרצייה מעצבנת. וכנראה שעוד נראה הרבה שורדים מודחים לפניה, רק בגלל החשיבה המטומטמת הזאת.

אבל רגע, מה לגבי הטוויסט החדש של אתגר הדלקת האש בפיינל 4? הרי כך אחד מהם יכול לאבד את מקומו בשלישיית הגמר כשמי שיזכה באתגר החסינות האחרון שלפני הגמר יחליט לקחת איתו דווקא אותה ולהשאיר את השניים האחרים להתמודד ביניהם על הכרטיס האחרון. וקשה לי להאמין שההפקה שכחה לספר להם על הטוויסט החדש כבר בתחילת העונה. אך אולי אם לא סיפרה להם על אי הגלות היא גם לא סיפרה להם על הטוויסט בפיינל 4. איך אמר ג'ף? עונה של הפתעות.


ואילו בשבט הירוק נטול המחנה שצריך להתחיל לבנות את הכל מחדש כריסטיאן המגה חנון וחברתו גבי המגה חנונית מוצאים את עצמם במיעוט מול הגולייתים הבאמת ענקים וחזקים פיזית ג'ון, דן ואליסון, ובעוד שכריסטיאן מצליח להפעיל את קסמיו עליהם, גבי שסומכת אך ורק על כריסטיאן מבינה שאם הם יפסידו באתגר החסינות השבטי היא המודחת הבאה, אלא שדווקא השבט שלהם זוכה בחסינות השבטית, ועוד הרבה בזכותה. ובמקום השני זוכה השבט הסגול, שמגיע מאחור.

בעוד שהשבט הכתום (כנראה הצבע הכי מקולל בהישרדות), שבו מוצאים את עצמם אליזבת ודייבי החנון השחור במיעוט מול הגולייתים קארה, נטליה ואלק, מפסידים ונאלצים ללכת למועצת שבט ולהחליט את מי משבטם להדיח. לכאורה בחירה קלה בין דייב לאליזבת, אמממה בהישרדות כמו בהישרדות גם הבחירה הקלה והברורה ביותר יכולה להסתבך ולהגיע למחוזות מטומטמים, אם מדובר בשורדים מטומטמים שקל לעבוד עליהם ולהפעיל עליהם מניפולציות גם אם אתם נמצאים בתחתית, כפי שדייב ואליזבת הפעילו על אלק המטומטם, שלא רק שלא הצביע ביחד עם חברות שבטו להדיח את אליזבת שאותה הם בחרו להדיח, אלא אף הצביע עם הדוידים והדיח את נטליה, ובכך הוריד את עצמו במו ידיו וטימטומו מהפסגה לתחתית, כי קארל שחזר בינתיים מאי הגלות וצפה מהצד במועצת השבט אולי הכי מטומטמת העונה, בעודו חושש שהוא עומד להחליף את אחד מחברי שבטו בתחתית השבט הכתום, נדהם ושמח לגלות שלא רק שאף אחד מחברי שבטו לא הודח אלא שהוא גם מצטרף לשבט שבו הוא וחבריו הופכים להיות הרוב, ואילו אלק המטומטם וקארה משבט גוליית יהפכו למיעוט, בשל ההחלטה המטומטמת של אלק, שכל כך בער לן לבצע 'מהלך גדול' כאילו הוא אוטוטו בגמר וצריך להרשים שם את המושבעים לתת לו את המיליון, להדיח את נטליה, שלא פלא שכל כך כעסה עליו בשל הבליינדסייד שלה ללא שום סיבה.

והכי מצחיק שנטליה הודחה לטענתו של אלק בשל היותה כזאת 'בוסית' מעצבנת, ואילו נטאלי שפי אלף יותר גרועה ממנה והצליחה כבר לעלות לכולם, להוציא אולי ג'ון, על העצבים, עדיין במשחק, וכנראה תהיה בו עוד הרבה זמן, עד שתודח, אם בכלל...

בקיצור, כפי שאמרתי כבר בתחילת דבריי, מדובר בעוד פרק מטומטם בעונה מטומטמת עם מהלך מטומטם של שחקן מטומטם.

ועל פי הפרומו לפרק הבא, זה ממש לא הולך להשתפר, אלא רק נעשה יותר גרוע, כשנטאלי ממשיכה לעצבן ולעלות את הסעיף לכל חברי שבטה המעורבב החדש, והסערה הגדולה בפתח...

ומה שהכי נורא בעונה הזאת זה שכבר שודרו 4 פרקים של העונה ואין לי אפילו פייבוריט אחד, דבר שלא זכור לי שקרה באף עונה של הישרדות, תמיד היה לי פייבוריט, אם לא אפילו יותר מאחד. ואילו העונה אף אחד שם לא מדבר אלי ואני לא מצליח להתחסר לאף אחד מהם. כך שזה ממש לא מעניין אותי מי מודח ומי נשאר, חוץ מבחינה אסטרטגית. מה שכן, יש העונה שורדים מעצבנים שאני ממש לא רוצה שיזכו, ולא יהיה לי איכפת אם כל אחד אחר יזכה במקומם.

הייתי שמח שהעונה הזאת תסתיים ושתשודר כבר העונה הבאה המבטיחה והמסקרנת שאני הכי מחכה לה.
 

אורישקי

New member


לגבי בי - לדעתי זה מאד ברור שידעו מראש שהיא תפרוש והם רק חיכו שהיא תגיע לאתגר כדי שזה ייעשה באופן רשמי ודרמטי יותר ואחרי זה היה הערבוב.
&nbsp
לגבי הטוויסט בפיינל 4 - אל תשכח שהעונה הזו צולמה הרבה אחרי עונה 35 (ואני די בטוח שגם אחרי עונה 36) - ככה שהמתמודדים כבר מכירים את הטוויסט הזה.
 

סטילהוק

New member


לגבי בי - התכוונתי האם ג'ף וההפקה ידעו כבר בתחילת העונה שהיא תפרוש ולכן תכננו את העונה על פי זה? ודאי תסכים איתי שזה לא היגיוני, ועל כן התשובה אינה יכולה להיות כן.

ולגבי הטוויסט בפיינל 4 - זה שמדובר בעונה 36 והמתמודדים יודעים לגבי הטוויסט שהחל בעונה 34 והמשיך בעונה 35 ממש לא אומר שההפקה לא יכולה להחליט אם הטוויסט הזה ימשיך גם בעונה הזאת ובעונות הבאות או לא. הרי ג'ף כל הזמן אומר להם שמדובר בעונת ההפתעות, ואחרי שלא אמרו להם וגם לא לנו הצופים שום דבר לגבי אי הגלות, לך תדע אם בכלל יהיה גם העונה את הטוויסט החדש...
 
למעלה