BB20E13

BB20E13


בפרק הזה, לשם שינוי, כבר לא קורה הרבה בבית. הקווים כבר חקוקים באבן, ואין פלוטרים העונה. לא יודע כמה אני מחבב את סאם, וחבל שהיא העמידה את השתיים הכי נורמליות מפאוטה. כן, אמרתי את זה. אני מעדיף אותן על סקוטי, ובתור חנון הייתי בטוח שאני אחבב אותו! אבל אני לא. הוא כנראה רוצה לנקום בלבל 6 על סטיב, כלומר הוא כבר ממורמר. מה יהיה במושבעים, אוי ויי. אולי הוא יודח בשבוע הבא?

אוי לא, רייצ'ל ריילי
מה כולם מתלהבים ממנה? אפילו אם רייצ'ל מהעונה הנוכחית תשחק טוב ותיזכר, היא לא תהיה האגדה, היא לא תחליף אותה בתור ה-רייצ'ל. ואם כבר מדברים, זוכרים את רייצ'ל מעונה 6? היא הייתה שחקנית טובה שפשוט נעלמה לתוך היסטוריית ביג בראדר.

בכל מקרה, אחרי תחרות וטו מטופשת, פסי זוכה בוטו השני שלו. וואו, הוא בטוח לא הולך להיות מטרה בקרוב! אם אתה צריך לבחור בין שתי בנות ברית, אסור לך לזכות בוטו! גם אם שתיהן יישארו, זו דרך טובה להפוך אחת מהן לאויבת! ובסוף הוא משתמש בוטו על היילי. היו טיפשים ממנו בתולדות התוכנית, אבל פסי הוא ללא ספק הכי טיפש העונה. רוקסטאר מועמדת במקום היילי, וכולי תקווה שהיא תודח.
 
פרק 14


אז לשם שינוי, אין לי מושג מי תודח, ומי יצביע למי, או אפילו האם הבריתות יהיו מאוחדות הפעם. מה שבטוח, זה שככל הנראה ההדחה עדיין תהיה הכי טובה לטיילר, אחד השחקנים הכי טובים בכל הזמנים.

ולבסוף כמעט כולם מצביעים נגד קייטלין, שמבזבזת את ההזדמנות השנייה שלה ומודחת סופית. סאם, היית צריכה להשתמש בכוח שלך על וינסטון! אבל לא נורא, לבל 6 (5?) עדיין סבבה. נראה מה יקרה בשבוע הבא.
 
פרק 15


ג'יי סי מתחיל סוף סוף לדבר משחק, ובניגוד למה שאמרתי, הוא כן פלוטר, אבל במובן הטוב. הוא לא סתם הולך לאיפה שהכוח, הוא משחק בשביל עצמו ובלי שום נאמנות לאף אחד. אוקיי, הוא נוטה לצד של לבל 6, אבל הוא לא ממש נאמן להם. מה שכן, הוא חי בסרט אם הוא חושב שהוא מאסטרמיינד רק בגלל שהוא משך בחוט אחד או שניים. בניגוד אליו, סאם יותר נאמנה ללבל 6 בעיוורון, והיא לא באמת חושבת אסטרטגית.

האח מספק לנו עוד תחרות טכנולוגית במיוחד, ובסופה זוכה... ביילי?! לאאאאאאאא!!! ועכשיו גם רוקסטאר אומרת שהיא אלילה... מה הקטע עם הברית הדפוקה הזו ולמה היא יותר גרועה מהפאקינג נרד הרד? לפחות לנרד הרד הייתה מגי, אחת הזוכות הכי טובות והכי אנדרייטד בתוכנית. היחידה שקרובה לרמה שלה היא היילי, וגם זה רק בגלל הוידויים שלה. בניגוד למגי ובדומה לברנדה מהישרדות, האסטרטגיה של היילי מתבטאת בעיקר בדיבורים. וכן, אני בדיוק אמרתי את זה. אני מוכן לקראתכם, מעריצי ברנדה!

בכל מקרה, אני מניח שטיילר לא יועמד, כי בעקבות השקר של ברט, פאוטה עדיין מאמינים שהוא איתם. זה אומר שברט כמעט בוודאות *כן* יועמד, ונשאר רק לנחש מי מהבנות תועמד יחד איתו. אני מקווה שלא אנג'לה כי היא גם הראתה שהיא חושבת על המשחק. למזלה, אנג'לה לא נמצאת על הרדאר של אף אחד מהם חוץ מסקוטי, וסקוטי פשוט לא שחקן טוב. לצערי, כרגע ברט הוא הפייבוריט שלי אחרי טיילר, וכשרייצ'ל מועמדת לצידו, הוא צריך נס כדי לשרוד את השבוע הזה.

אה, ואיכשהו ביילי הצליחה להשניא את עצמה בעיניי אפילו יותר, ולא ידעתי שזה אפשרי אפילו. היא עכשיו עמוק בהיכל הבושה.
 

NP23

New member
וואו

כמה שנאתי שהיא הhoh ..
אחת השחקניות הכי בלתי נסבלות שהיו בכל תכנית ריאליטי .. לא רק באח.. ושהמטרה שלה זה ברט :(
&nbsp
J.c בהחלט פלוטר מהסוג הטוב , הוא שחקן מעולה.
 
פרק 16


רוב הפרק מתמקד בביילי וכמה שהיא מעצבנת ודפוקה, אז נעבור ישר לוטו, שבו טיילר זוכה. הגיוני שביילי תעמיד את ג'יי סי במקום מי שטיילר יציל, שאני מניח שיהיה ברט, לא? אבל לא, ביילי עושה הכול כדי שטיילר לא ישתמש בוטו ואומרת שהיא תעמיד להדחה את אנג'לה. האם היא באמת על הרדאר שלה? אין לי מושג, אבל האלטרנטיבה היחידה שבאמת נותרה מהברית היא קייסי... מה שאומר שבנקודה הזו כל פאוטה יודעים על לבל 6, חוץ מהעובדה שטיילר גם איתם.

ואז ביילי גורמת לרייצ'ל להאמין שטיילר מנסה לפרק את לבל 6, מה שגורם לה להיכנס לפאניקה ולהשמיד את המשחק שלה. האמת שזה לא ממש פייר, אבל היא לא עשתה כמעט כלום בברית. חבל על כל מי שבברית, אבל העובדה הפשוטה היא שמישהו מהברית יודח, ורייצ'ל היא הטוב במיעוטו.
 
ועכשיו שאפשר להגיב


סוף סוף תפוז נותן לי להגיב! הללויה! בכל מקרה, השבוע היה נוראי, אבל לפחות ברט נשאר במשחק. כרגע הוא אולי השני האהוב עליי אחרי טיילר. רייצ'ל פשוט לקחה נורא קשה את התפקיד שלה כפיון, ובינתיים יצאה בצורה הכי לא קלאסית עד עכשיו בעונה. וכריס כבר הודח.

אגב, בחיים לא התעצבנתי כל-כך ממישהו אחרי שהוא כבר הודח, לא הצטרף למושבעים וסיים לגמרי את תפקידו במשחק. חתיכת ז*נת פרסום, לפחות תחכה שידיחו את ביילי! עצוב לי שהשניים שאני הכי שונא העונה הם שחורים, אבל לא נורא, לפחות אני מחבב את ג'יי סי


ועכשיו אנג'לה HOH, אז לפחות שבוע הבא יהיה יותר טוב!
 

noamlah

New member
מה ההבדל

בין היציאה של רייצ'ל ליציאה של ווינסטון?
שניהם יצאו בכעס, לא חיבקו אף אחד, מלאיי מרמור ואיחלו הפסד לברית שלהם שהדיחו אותם
אם כבר לרייצ'ל יש איזושהיא הצדקה למרמור בגלל ההודעה של אנג'לה
ווינסטון היה ממורמר וכולם חיבקו אותו בהודעות
למה היציאה שלה "הכי לא קלאסית" ושלו כן לדעתך?
 
לא חשבתי על זה


כנראה בגלל שרייצ'ל לקחה בצורה יותר קשה את המצב שלה כפיון. וינסטון לא היה פיון אלא מועמד אמיתי להדחה יחד עם ברט. ולגבי ההודעה של אנג'לה, רייצ'ל שמעה אותה רק אחרי שיצאה מהבית.
 
פרק 19


הללויה, חזרתי! מה עם פרק 18? תכל'ס, אין לי כוח לכתוב שוב את התגובה.

לא. לא. לאאאאאאאאאאאאאא!!! לא בגלל שטיילר על הבלוק, אין צ'אנס שהוא יודח. אנג'לה עדיין שולטת בשבוע הזה ומקסימום אם רוקסטאר תזכה בוטו, אפילו אם מישהו אחר יציל אותה, יש מספיק בברית השנייה להעמיד. אבל אלוהים ישמור, ג'סי חוזר לבית האח
חשבתי שלא אצטרך לסבול אותו יותר בחיים! קודם רייצ'ל, ועכשיו הוא... מי עוד ימשיך לז*** את חמש דקות התהילה שלו בתור מתמודד (ואדם) בלתי נסבל?

מצחיק אותי שאנג'לה משוכנעת שביילי היא ההאקרית, אבל לא איכפת לי כי היא הייתה צריכה לעוף מזמן. בכל מקרה, כל מי שנשארו מלבל 6 עכשיו נעולים בטופ 4 שלי, כשמאחוריהם ג'יי סי. זו אחת המשימות שיש בה כמה פרסים וכמה עונשים, וגם איזה יוניטרד נחמד. והיא הסתיימה בצורה הכי טובה - בזכייה של טיילר! לא הבנתי למה אנג'לה התעקשה לשמור את הוטו - טיילר יינצל בכל מקרה, והיא תקבל קצת כסף, במקום אלוהים יודע מה שטיילר יקבל. שלא לדבר על זה שהיא לא תצטרך להפר את ההבטחה שלה לביילי! זה הצעד הראשון עד עכשיו שלא היה הגיוני בכלל.

אבל לא נורא, מה שמשנה זה שביילי מועמדת להדחה ובדרך הבייתה.
 
למעלה