BB20-פרק 38

BB20-פרק 38


קייסי זוכה בווטו החמישי שלה- מטורףףף!!
ובוחרת להדיח את אנג'לה

בלי קשר שאני מבואס שאנג'לה הודחה,
אני לא חושב שזאת הייתה החלטה חכמה של קייסי.
טיילר הוא איום הרבה יותר גדול ואנג'לה לא אהובה אצל המושבעים
לפי מה שראינו במהלך העונה, ככה שמבחינה משחקית היה יותר חכם לה להדיח אותו.
נראה מה יקרה ב-HOH האחרון...
 
אפשר לדלג על פרק 39 ולראות ישר את הגמר נכון?

הרי תמיד עושים אותו סתם פרק כזה שנזכרים בקטעים מהעונה בזמן שהם בתחרות HOH הראשונה לא?
 
ה ג מ ר


לא להאמין שאחרי כל זה בסוף קייסי ניצחה...
טוב נלך לפי הסדר:
- במפגש של המושבעים עם וויל- ביילי כזאת ממורמרת על טיילר- שונא אותה!!
היה מצחיק לראות שאנג'לה סיפרה להם על לבל 6 והם עדיין היו בשוק!!!
כאילו איך לא קלטתם את זה עדיין?! בחיי שהם סתומים ברמות אחרות...
מה שכן רוקסטאר קרעה אותי כשאמרה לסאם- YOU WERE ONE DAY LATE
- אז קייסי וטיילר מגיעים לשלב השלישי של ה-HOH, והייתה תחרות די משעשעת
אבל בסוף קייסי זוכה ובוחרת להדיח את ג'ייסי. WHAT?! סיריסלי?!? מטורף שהיא בחרה ללכת עם טיילר לגמר, ולגמרי חשבתי שזאת עוד טעות שלה, אבל...
- לפני ההצבעה האחרונה- אשכרה סוואגי הציע עכשיו נישואים לביילי?!?!!?
זאת בדיחה נכון???
- קיצר נעבור להצבעה:
אנג'לה, ג'ייסי וברט מצביעים כמובן לטיילר.
היילי גם מצביעה לטיילר (הרגשתי ממנה שהיא מעריכה אותו לאורך העונה).
ואז המהפך המקולל:
סקוטי האפס, פסי המטומטם, ביילי הממורמרת, רוקסטאר העלובה מצביעים לקייסי,
וסאם (שכנראה נפגעה מטיילר) גם מצביעה לקייסי והיא הזוכה.
איזה באסוש!!!
חששתי שבגלל המשחק החברתי החזק של קייסי וזה שהיא הפציצה בתחרויות מאמצע העונה והעובדה שטיילר סגר בריתות עם הרבה
מתמודדים לפיינל 2 תתנקם בו, אבל זה ממש מבאס ומשאיר טעם רע בפה.
ממש הגיע לו לזכות, וחבל שלא נותנים לפיינליסטים יותר זמן בנאומים ובתשובות לשאלות
ואז אולי הוא היה מצליח יותר להסביר כמה הוא עשה בעונה הזאת...
מצחיק שבתחילת העונה קיוויתי שיודח מהר

אגב כשאמרתם שזאת עונה טובה, חשבתי שבטח יהיו מלא מהפכים, ושלא צד אחד שולט
ומצחיק שבסוף הייתה ברית אחת ששלטה אבל שלגמרי אהבתי אותה והייתי בעדה והכי הגיעה לה...
לפחות טיילר זכה בחביב הקהל (כצפוי, אבל הוא היה בהלם חחח), מצחיק שדווקא היילי וברט היו בטופ 3 (חשבתי שסאם וסקוטי, אבל לגמרי ברט והיילי עדיפים).
 

אורישקי

New member


אכן סיכמת את זה יפה,
שדווקא הבחירה של קייסי בטיילר הייתה צפויה - בסה"כ הם שניהם הלכו ביחד ההתחלה, היו בברית מאד חזקה ואם קייסי הייתה לוקח תאת ג'יי סי היא גם יכלה להסתכן בהצבעות מרמור.... חוץ מזה שאם כבר הטעות של קייסי הייתה להדיח את אנג'לה על פניי טיילר - אבל שוב, בסוף יצא לה יפה.
זה גם הקטע של קייסי - היא מאד טים פלייר כי זה מי שהיא, היא הייתנה אהובה כי היא באמת בן אדם של אנשים והיא מותק ונשמה טובה - בכל עונה הייתה יכולה להיות מנצחת ראויה, לעונה הזאת היא גם מנצחצתת ראויה אבל כשזה ליד טיילר זה משאיר טעם רע בפה... ההייב ללא ספק חבורה של לוזרים.

לגבי חביב הקהל זה לא כזה מפתיע - הלבל 6 היו בדירוגים המובילים של הג'וקר כל העונה, כשטיילר וקייסי בטופ וברט ואנג'לה קצת אחריהם באופן קבוע. צופים שפחות עוקבים אחרי הפידס כמובן אהבו את אנג'לה פחות כי ערכו אותה קצת רע, ובלי קשר מעריצי ההייב וגם כמה מתמודדי עבר כמו ג'אנל דפקו קמפיין די רציני להיילי, ואחרי שקייסי ניצחה ולא נכנסה לתחרות זה העזר להיילי להיכנס לטופ 3.
סאם היתיה בהתחלה מאד פופולארית אבל זה עבר כשלאנשים נמאס ממנה לגמרי, סקוטי היה אהוב רק על ידי צופים מזדמנים שעדיין אוהבים את גימיק החנוון.

בתצכלס מה שיפה בעונה זה שרוב ההדחות היו ממש בליינדסייד ועדיין ברית שלמה שלטה בעונה - ההוכחה שיכול להיות פאגוגינג שהוא פשוט טוב.
 

NP23

New member


קודם כל כמובן שמסכים שטיילר היה צריך לקחת את זה בענק!!!
הכל התחיל להתפקשש בפיינל 4
אם ג'ייסי היה מודח ב4 אני מאמין שטיילר היה מגיע עם אנג'לה לגמר לוקח בהליכה.. בעיני גם הגיע לה יותר מקייסי
גם וטו של אנג'לה בפיינל 4 היה עוזר.. כי היא הייתה מדיחה את קייסי.
&nbsp
קייסי שחקנית מצוינת אבל מי שהוביל הכל .. מההדחה של סטיב וסוואגי ועד ללקשור את כולם יחדיו + סאם וג'ייסי זה טיילר .
והוא היה לא פחות חזק במשימות אם רוצים להסתכל גם על זה.
&nbsp
הברית של לבל6 לא בדיוק שלטה על הנייר היה חוחים לרעתה . זה למה כן היה מהפכים בעונה לדעתי
הם תמיד שלטו אפילו כש2 מהם היו על הבלוק הם עשו בלייינסייד לשאר הבית והדיחו את מי שהיה לייאבליטי יותר גדול מהשניים (רייצ'ל ווינסטון) ומי שהחוח לא התכוון שיעוף..
ומה שקרה עם פסי..
זו לא הייתה שליטה חלקה + שהם באמת הפייבורייטים זה הופך את העונה למצוינת.
חבל על הניצחון של קייסי אבל לפחות זה לא שעכשיו סאם זכתה..
קייסי שיחקה מצוין והיא מהממת
&nbsp
אולי אנג'לה וטיילר יוכלו לזכות יחד במירוץ וככה 3 מלבל6 יהיו זוכים:)
 
פרק 9


אני חייב להגיד שזה פחות כיף מאשר לראות את העונה כשהיא משודרת, כולל מעקב אחרי וידויים וספוילרים. אני זוכר שבנקודה הכי אפלה של BB18, כשהגברים הכי דוחים ושוביניסטיים בתולדות הריאליטי שלטו בצורה מוחלטת בבית, החלטתי להפסיק לצפות לשבוע. חזרתי לצפות רק אחרי שהעזתי לבדוק ספוילרים, וגיליתי שויקטור העמיד את פאולי להדחה.

לצערי, נראה שההצבעה של סקוטי נגד כריס הייתה רק הצגה, והוא למעשה תופס את מקומו בברית הנגדית. לא יודע כמה זה רעיון טוב ללבוש את החולצה של המודח הטרי! כמו קראפי מעונה 6 המיתולוגית, יש לי הרגשה שאני אדבר עליו עד סוף העונה, אפילו שהוא כבר מחוץ למשחק. אני חייב להגיד, וינסטון הוא לא המתמודד שאני הכי אוהב מלבל 6, אבל אני לא רוצה שמישהו מהברית יודח!

ולצערי, סקוטי מעמיד אותו ואת ברט להדחה. מי היה מאמין, עונה שעצוב לי כששני האלפא מיילז הכי גדולים מועמדים להדחה. אבל ככה זה כשהמשחק חוזר למרכז. ואם זה לא מספיק, ביילי זכתה בכוח השבועי. ותפסיקי לדבר על עצמך בגוף שלישי, רבאק! את לא עידן קפון!
 
פרק 10


אני עדיין עצבני, וזה נראה כאילו סקוטי באמת נוקם בכל הגברים החסונים בעולם על מה שהוא עבר בתיכון. ועוד שאר הברית המטומטמת של ביילי יוצאת נגדם, מה הם עשו שמתייחסים אליהם ככה? יכול להיות שהם בדרך כלל מתייחסים לאחרים כמו שברט יצא הפעם על סקוטי. אבל אני לא מאמין, אני חושב שפאוטה הם חבורת זבל שלוקחת הכול בצורה אישית, כמו (שוב) הנרד הרד מעונה 6.

אז הם צריכים את הוטו, ולמזלם עוד שני חברי ברית מתמודדים יחד איתם. הוטו מתרחש בסביבה בסגנון יווני ו... האם ביילי קראה לעצמה אלה?!? אני מניח שהצניעות עושה אותה מושלמת. או שאולי הצביעות עושה אותה עולבת? לאלוהים הפתרונים. לצערי קורה הגרוע מכל וסקוטי זוכה. אז לא משנה מה, לבל 6 יאבדו שחקן השבוע. באסה.
 
פרק 11


כנראה הייתי מרוכז מדי במשחק, כי פתאום אני קולט שקייטלין היא דרמה קווין. ועדיין היא אולי הכי נורמלית מהברית שלה. אני מניח שהיילי אפילו יותר נורמלית אבל... מי היא? בכל מקרה, למה זה כל-כך קריטי מי מהאחים נשאר במשחק? לא יודע, אבל שוב הבית מחולק, ואני מקווה שלבל 6 שוב ינצחו. זה יהיה ניצחון פירוס, כמובן, מישהו מהם בכל מקרה מודח, אבל יקרה המצב הרע במיעוטו.

והרע במיעוטו קורה. חבל רק שסאם לא השתמשה בכוח שלה כדי להציל את וינסטון. פאק, רוקסטאר מטומטמת
מה ברט עשה שמתייחסים אליו ככה?!? מקווה ששבוע הבא יהיה יותר טוב.
 
פרק 12


רק עכשיו אני קולט מה עשה ברט. אני חושב שבמהלך הזה הוא בעצם כיסה את התחת של טיילר. העונה הזו היא משהו שלא באמת היה מאז עונה 10 - עונה ממש, ממש טובה. כל הדרמה מגיעה מהמקומות הנכונים, ללא התערבות הפקה משום סוג (אני לא מאמין שאני אתגעגע אי פעם לתיבת פנדורה והקו-דה-טה), ואשכרה יש אסטרטגיה מעולה מצד יותר משחקן אחד. ולפחות שחקן אחד הוא ברמה שלא הייתה בתוכנית מאז דן.

דבר אחד שבחיים לא יהיה טוב זה האתגרים, אבל הם לא אמורים להיות טובים, או חדשים. מה זה, הישרדות? מצד שני, בגלל שהאסטרטגיה כל-כך טובה, למה לא. חבל רק שהצד השני כל-כך דפוק. חוץ מהיילי, כמובן. איך זה תמיד קורה? איך החרא תמיד מתגבש בברית אחת? כמובן, בעונות שבהן הבית מחולק לשתי בריתות יציבות, ולא כשיש כמה אנשים שמנהלים בית מלא באפסים (היי, עונות 12, 16!). יוצאת דופן הייתה עונה 9, שכמעט כל הבית היה מלא בחרא עם איזה שניים-שלושה פייבוריטים פה ושם.

בכל מקרה, סאם זכתה ב-HOH, ובכל מובן היא כמו חברה בלבל 6. ההבדל היחיד הוא שהיא לא מוכנה לדון אסטרטגית בשום דבר, וטכנית היא יותר קלף משוגע. אבל כרגע היא בצד הנכון של הבית, וזה מה שחשוב. אז קייטלין והיילי מועמדות, הלוואי שביילי הייתה מועמדת במקום אחת מהן, אבל זה יכול לחכות.
 
למעלה