הישרדות 37 דוד VS גוליית- פרק 2

הישרדות 37 דוד VS גוליית- פרק 2


שתהיה צפייה נעימה לכולנו,
ואם מישהו מצליח למצוא קישור נורמלי שישלח לי במסר
 

אורישקי

New member


בנעיגוד לפרק הראשון הכושל זה היה פרק טוב
בגוליית היתה את נטלי
דמות הזויה וקורעת מצחוק
את דן וקארה שיותר מדי פותחי םאת הפה ומצד שני גם את ברית הזוגות האפשרית, וגם מייק שלאט לאט משתקם. לדעתי ההדחה הראשונה שם יכולה ללכת לכל כיוון.
הכי חושב שאוהב מהשבט הזה את נטליה עושה רושם של שחקנית עם פוטנציאל שכרגע נמצאת במצב מספיק טוןב.
ובשבט דוד הייתה הדחה די מגניבה בסוף, חייבבתי את ג'סיקה אבל הבליינסייד היה שווה את זה. ברית החנונים של ניק-כריסטן מפתיעה לטובה ואישית אני יותר אוהב דווקא את ניק בצמד הזה.
 

NP23

New member


בהחלט פרק יותר טוב בהרבה!
הדחה גם מעולה. האמת שלא היה צפוי גם .
גבי נראית לי קלה מדי לתמרון קיוויתי שהיא שחקנית יותר חזקה , אבל אני לגמרי בעד החמישה הזו שנוצרה כשיש את צמד החנונים ואת אליזבת' שממש כיכבה הפרק.
אבל אני לא גם לא מאמין שישארו יחד, ליסה יכולה בקלות עדיין לעוף.
בגוליית נטלי הרגה אותי מצחוק בחוסר מודעות שלה !
דן אכזב.
ג'רמי בא לשחק. מייק לדעתי יהיה בסדר גמור. מסכים שנטליה עושה רושם טוב.
&nbsp
יאאלה שימשיך כך:)
 

noamlah

New member


נמאס לי לראות את אסי עזר שנדחף לתכנית מחופש לג'ף פרובסט
חוץ מזה היה פרק נחמד
לא התלהבתי ולא רואה מישהו שממש מתחבב עליי באופק

ראיתי לפניי זה פרק באוסטרלית ואמנם הם בשלבים מתקדמים כבר אבל ההבדל מההתרגשות שלי שם להתרגשות שלי פה עצום

ג'סיקה עפה ועפה בבליינדסייד אבל בסופו של דבר למי אכפת?
למי אכפת מכל מי שהיה יכול להיות מודח הפרק?
 

סטילהוק

New member


אוי שבט דוד, איזה שבט של לוזרים. מילא שבאתגרים הפיזיים הם עלובים, וזאת עוד בלשון המעטה, אל מול הגולייתים, אך מסתבר שגם בפאזלים הם בכלל לא משהו...

אז עברה סופת הציקלון שפקדה את איי הוולט דיסני שטופי השמש של פיג'י לאחר שגבתה קורבן משבט דוד שפונה והוצא מהמשחק, מה שנתן דרור לחנונים בשבט להתאחד, ולתחמן ניק שהיה אמור להיות המודח הראשון אם לא הפינוי של פט, לקנות את כריסטיאן בנזיד עדשים, קרי ליצור איתו ברית בנוסח ג'יי.טי. וסטיבן פישבך מטוקנטין, מה שקנה מיד את החנון המצוי התורן, שאף כינה את פישבך לא פחות מ'הגאון'.

אגב אם אתם חושבים שזה לא עשה שום אפקט על פישבך עצמו שמסקר את העונה ביחד עם ססטרנינו, שהשבוע שניהם ניהלו דיון בשידור חי מהעיר ניו יורק שאליו הוזמנו כמה מהשורדים המוכרים מהשנים האחרונות, כמו אנדריאה בולקה שהשתתפה ברוב הדיון, וונדל ודום הזוכה וסגנו מהעונה הקודמת, שישבו כמובן בנפרד והכי רחוק שרק אפשר זה מזה, ברט לה בל מדור המילניום נגד דור האיקס, ברייס ג'ונסון מקגיאן, כריס נובל מהעונה הקודמת, ג'ייקוב אף הוא מהעונה הקודמת והגיטרה שלו, אלייזה אורלינס מהעונות ונואטו ומיקרונזיה, ודלטון רוס המפיק והחבר הטוב של המנחה ג'ף פרובסט, פישבך לא הפסיק להתרברב שוב ושוב בזה שאמרו שהוא גאון בפריים טיים של CBS ולהזכיר את הברית שלו ושל ג'יי.טי.

אז מה היה לנו בפרק הזה? נטאלי המעצבנת המלאה בעצמה שלא מוכנה לשמוע גם לאלה שרוצים בטובתה ובאים אליה בטוב, ממשיכה להיות קרציה מעצבנת שאם יקרה נס ושבט הגולייתיים שלה יפסיד באתגר החסינות השבטית לשבט דוד הלוזרים שדאגו להחליש את עצמם מבחינה פיזית אף יותר לאחר איבודו של פט, רוב הסיכויים שתהיה הראשונה שתודח מאצלהם, וככל הנראה ברוב קולות, לנוכח האנטגוניזם שהיא מעוררת.

כשמנגד, מסתמן מעין ניצוץ של התחלה של ברית בנות בין בנות השבט, שכל אחת מהן עובדת על בחור אחר מהשבט, ושלושתן יחד מתכוונות להתל בכולם ולנסות להגיע ביחד לגמר כשידן על העליונה.

דן שהתרברב בפרק הקודם על כך שמצא פסלון חסינות, ועוד עם שתי הבנות הכי יפות בשבטו, עושה מעשה מטופש ומחביא את הפסלון בבגדיו האישיים במקום להחביאו במקום נסתר, מה שמאפשר לג'רמי לפשפש בבגדיו ולגלות אודות הפסלון חסינות שלו, ולרוץ לספר לחבר'ה, בטענה שידע שווה הרבה יותר מפסלון חסינות, ובעיקר אם מוצא הפסלון לא יודע שכל השבט יודע לגבי פסלון החסינות שלו, מה שיכול לפעול לרעתו.

במקביל דייבי, מי שהגדיר את עצמו כ'החנון השחור' בשבט דוד מוצא אף הוא פסלון חסינות ביער, אך בניגוד לדן הוא אינו משתף איש לגבי הפסלון שמצא, שזה הדבר הכי טוב לעשות כשמוצאים פסלון בהישרדות, כי אלמנט ההפתעה בהישרדות הוא האלמנט החזק ביותר, ויש אינספור דוגמאות לכך מעונות קודמות לכל הטירונים שלא מבינים בהישרדות.

כמו כן, כאמור ניק התחמן שמאז שהתחיל המשחק כרת ברית חשאית בנפרד כמעט עם כל שחקן/שחקנית בשבטו, מנצל את שתי העובדות שפט שקלט אותו נאלץ לפרוש מהמשחק בשל פציעתו הקשה, ושהוא עצמו בניגוד לכל הסיכויים לא הודח מהמשחק, וכורת ברית עם כריסטיאן המגה-חנון, בטענה שזאת תהיה ברית בנוסח הברית של סטיבן פישבך וג'יי.טי. בטוקנטין. וכריסטיאן שנמצא כבר בברית חשאית עם גבי החנונית, מתלהב מהרעיון של הברית החדשה עם ניק התחמן, אך נקרע בין שתי הבריתות. הדבר בא לכדי ביטוי בעיקר כשבשבט שלו מחליטים להדיח את לירסה בטענה שהיא החוליה הכי חלשה בשבטם, ובעוד גבי ואליזבת מתנגדות להדחתה, כל השאר ובעיקר קארל שהעלה את שמה בעד. כשלירסה שומעת מאליזבת שקארל שם את ראשה על הגרדום היא מנסה להפנות את האש אליו, אך אין קונים לרעיון, ואז אליזבת מעלה את הרעיון של אולי להדיח את ג'סיקה הקוסית התורנית של השבט, ולמעשה של שני השבטים העונה, ובכך לנתק את הברית שבין קארל ודייבי לבי שג'סיקה מחברת ביניהם, ומשתפת ברעיונה את גבי שמנסה לשכנע אף את בן בריתה כריסטיאן ללכת על זה. ועכשיו כריסטיאן צריך לבחור בין הברית שלו עם גבי לברית החדשה שלו עם ניק, אלא אם כן הוא יצליח לשכנעו ללכת עם הבנות. בסופו של דבר, למרות שזה נראה שכריסטיאן מתכוון לבגוד בבת בריתו גבי, ולהדיח את לירסה, דווקא ג'סיקה היא המודחת במועצת השבט, ועוד מתברר שלא רק שכריסטיאן הצביע לה אלא אף בן בריתו החדש ניק. מה שמדיח אותה ברוב של 5 קולות: גבי, אליזבת, לירסה, כריסטיאן וניק, מול 4 הקולות של קארל, בי ודייבי שעכשיו נמצאים בתחתית, ושל ג'סיקה עצמה שהודחה.

ועל פי הפרומו של הפרק הבא נטאלי נמצאת בצרות כשרוב חברי שבטה מעוניינים בהדחתה, אך האם תהיה להם בכלל הזדמנות להדיחה, לנוכח ההפסדים הרצופים המתמשכים של שבט דוד הלוזרים שלאחר ההדחה האחרונה רק הורידו עוד יותר את כוחם הפיזי מול הגולייתים?...
 

אורישקי

New member
שאלה קטנה....(בקשר לעונה 36)

למה אמרת שוונדל ודום ישבו רחוק אחד מהשני? הם הסתכסכו מאז שהתוכנית נגמרה ולא ידעתי?
 

סטילהוק

New member
לא שידוע לי שהסתכסכו, אך בדיון הם ישבו בשני קצוות הבמה

וגם די עקצו אחד את השני, בעיקר דום את וונדל.
 

Lhuna1

New member
עוד מישהו שם לב ש...

כריסטיאן מחקה בצורת הדיבור שלו ובתנועות הפנים והידיים את השחקן ג'ף גולדבלום?
 


קודם כל אני שמח שממשיך לרדת גשם, זו הפעם הראשונה בהישרדות מאז... מאז מתי בעצם? אני חושב שהפעם האחרונה שבאמת דיברו על הגשם הייתה ב... סמואה?!? כן, סמואה. מאז אני לא זוכר שהיה גשם, אבל זה לא משנה להפקה יותר מדי, אחרי הכול זה לא שצריך *לשרוד* או משהו, זה רק משחק, נכון? אפילו ג'ף מודיע לשורדים שהגשם היה מאוד לא שגרתי, ואז נותן לשני השבטים אבני אש במתנה.
עם כל הכבוד לקגאיאן, סן חואן וקמבודיה, הייתי צריך להפסיק לצפות אחרי עונה 20.

דן מחביא את האליל בחול, אבל תחפור עמוק! אני מתגעגע לאי הגלות. אבל שהאליל אשכרה יהיה באי הגלות! אבל זה לא יקרה. ההפקה רוצה שאלילים יימצאו וישוחקו, כי הדרמה במרכז עכשיו. לא חיי המחנה. לא הבריתות. לא התככים והשקרים. בגלל זה קדחת המהלכים הגדולים מכה במשחק בעונות האחרונות. האם זה מהלך נכון? למי איכפת! כמה זמן נשאר עד שההפקה תעשה האיים הקאריביים ותאחוז במושכות בכזו עוצמה, שהסוס ייחנק למוות? לא איכפת לי, כי בעונה הבאה אני בטוח לא צופה.

ואז האסטרטגיה מתחילה סוף סוף. אצל הגולייתים, איך אני "אוהב" את אלה שבאו לפקד על האחרים ולא לעשות כלום בעצמם. ואז נטלי מתפלאת שרוצים להדיח אותה, בגלל שהיא חלשה. בנקודה הזו, "אסטרטגיית פרה-מיזוג" נזרקה לכלבים, חלק מזה בגלל הערבוב, אז אני שמח שלשם שינוי עושים את ההחלטה ההגיונית. אצל הדוידים יכול להיות קצת יותר מעניין.

הגענו לאתגר סוף סוף, ודווקא החלק הכי פחות מעניין באתגר. קאמבקים? ראש בראש? לא הפעם, הגולייתים ניצחו במארש טורקי על גמל. קיוויתי שעוד תהיה לי הזדמנות להשתמש בביטוי הזה שלי. חבל על מי שנתקע עם הדוידים, במיוחד כריסטיאן, גבי ובי (יש קשר משפחתי לסימון מעונה 35?). אני נזכר בשבט המוח מקגאיאן. ואז החנונים עושים בליינדסייד על ג'סיקה. והעורכים לא ניסו אפילו להשאיר אותנו במתח!

עדיין אין לי דירוג. צריך שהגולייתים יפסידו. אבל מה שבטוח זה שנטלי אחרונה.
 

סטילהוק

New member
בקמבודיה דווקא ירד המון גשם

אני זוכר את פישבך האומלל שסבל קשות מקלקול קיבה נאלץ לצאת מהבקתה באמצע הסופה ולעשות את צרכיו בזמן שירד גשם זלעפות, והחברים שלו שנשארו בבקתה ממש קפאו ורעדו מקור כשהם מנסים לחמם זה את זה... זכורה לי גם משימה שלמה שצולמה כולה בזמן שירד שם גשם, המשימה עם הכדור. מאז לא זכור לי שירדו כאלה גשמים בשום עונה שצולמה אחר כך. בדיון שניהלו רוב ופישבך עם כמה מהשורדים המוכרים, ביניהם וונדל ודום מהעונה הקודמת, סיפר דום שבעונה שלהם היו רק כמה שעות של גשם וההפקה אפילו לא טרחה לצלם אותן, ולכן הציקלון הזה שעבר באיי פיג'י הוא לא משהו ייחודי שבדרך כלל מאפיין את המזג אוויר שם.

אגב, מה שמצחיק העונה זה שג'ף המנחה עומד מולם במשימת החסינות השבטית ולא נרטב, בעוד שחברי שני השבטים נרטבים מהגשם שיורד עליהם.
 

Seosi

New member


הרבה יותר טוב מהפרק הבכורה. אני חייב התנצלות בפני לירסה, כי חשבתי שהיא הולכת להיות מודחת ראשונה ולא תפסי ממנה הרבה על סמך רושם ראשוני, אבל היא פשוט קורעת בוידויים האישיים
כריסטיאן משחק טוב, אבל אני ממש מופתע אם הוא ינצח. הוא מזכיר לי קצת את ריאן מעונה 35. הברית שלו עם דייבי נשמע רעיון נחמד. גם דייבי מפתיע אותי לטובה. בשבט גוליית' לעומת זאת, דן מאכזב, ציפיתי ממנו שישחק בצורה יותר אסטרטגית. נטליה במצב מאוד טוב, אבל אני חושש שהיא תרגיש יותר מדי בטוחה, וזה מה שיביא להדחתה. מנטלי ציפית לשחק בצורה אובר אסרטיבית, וכך היא עושה. ג'רמי עושה רושם של מישהו שיגיע רחוק

ורוב השבחים להדחה של ג'סיקה ראויים לאליזבת', היא זאת שהובילה את ההדחה של ג'סיקה כדי להשאיר את לירסה במשחק.
 

Seosi

New member
מתקן


ניק וכריסטיאן בברית, לא כריסטיאן ודייבי. ניק הוא זה שמפתיע אותי לטובה, לא דייבי (אף על פי שהוא מצא פסלון חסינות, אבל הוא לא הצביע עם הרוב).
 
דעתי על הפרק-

טוב לא יודע אם אני עוד מושפע מ-BB
אבל העונה הזאת בינתיים פחות מעניינת אותי
ולכן כמו שציין noamlah לפניי- למי באמת אכפת מי הודח בסוף?
למרות שנחמד שזה לפחות היה בבליינדסייד.
מניח שבעיקר אני מרגיש שאין כמעט שחקנים שממש אכפת לי מהם
וכל השאר ממש לא מעניינים...
חוץ מזה, הפאזל במשימה היה ממש קשה- לשמור גם על בלאנס ועוד להיות מסונכרן עם האחרים,
ולא הבנתי אגב למה לעזאזל שבט דוד בחר ב-B לעשות את החלק הראשון של האתגר?

בקיצור כרגע עונה די משמימה מקווה שאולי תשתפר בהמשך.
 
למעלה