הישרדות 37 דוד נגד גוליית- פרק 1

דעתי על הפרק-

נתחיל מזה שלא הבנתי את החפירה של ג'ף על ההבדלים בין השבטים
וזה סתם היה מוגזם לדעתי.
שמחתי מאוד ששבט דוד זכו באתגר הראשון, אבל חבל שלא נתנו להם איזשהו פרס.
חבל שהם גם לא זכו בחסינות!
ואז התקרית עם פאט שבסופה הוא נאלץ לפרוש מהמשחק

מקווה ששבט דוד יצליח במשחק, אהבתי שם לא-מעט מתמודדים.
 

אורישקי

New member


לא אהבתי,
אולי כי היייתי יותר עסוק בלקרוא על הגמר של BB - אבל גם הדמויות שהיו נראות מעניינות לא נתפסו לי עד הסףו, הרגיש לי שהיה מלא בלאגן ולא באמת הצלחתי להבין מה הולך שם, הפרק נגמר בפינוי הזוי ובעיקר הדבר המעצבן זה ההתמקדות החפורת בסטורי ליין הדבילי והלא מעניין (כאילו ג'ף מנסה בכוח לקשור את הנושא הלא קשור הזה למה שקורה בעונה), וגם זה שעדיין יש מתמודדים שרצים בבירור כדי למצוא איידולים.

אפשר לראות שוב את Level 6?
 

סטילהוק

New member


לעומת שתי העונות לייט הקודמות שנראו כיותר לקוחות מדיסנילנד, העונה הזאת נראית קשה וקשוחה במיוחד, כשכבר בפרק הבכורה שלה מתמודד נפצע אנושות בדרכו לאי של שבטו בסירת מנוע, שכמובן ההפקה לא מראה לנו אפילו קמצוץ של איך זה בדיוק קרה, אלא רק את ההשלכות ואת הטיפול הרפואי שהוא מקבל אחר כך על החוף, כשכל שאר חברי שבטו בוכים ומעודדים אותו, עד שמגיע ג'ף בזמן שההוא שוכב על אלונקה כואב ומונשם ומודיע לו שהצוות הרפואי החליט להוציאו מהמשחק לטובתו ובריאותו.

גם לא נראה שהעונה הזאת מתרחשת בפיג'י שטופת השמש שג'ף וההפקה כל כך התאהבו בה, כי על פי גשם הזלעפות שלא מפסיק לרדת כולל במשימות עצמן, ומזג האוויר הנוראי של כל הימים הראשונים שם, זה ממש לא נראה כמו פיג'י.

אז התחילה עונה חדשה עם שני שבטים חדשים: שבט דוד של החנונים והכביכול חלשים, ומולם שבט גוליית של הקשוחים והחזקים, או אם תרצו המגניבים, שפועלים בכוח ולא במוח, אך למרות הפסד צורם של שבט גוליית לשבט דוד כבר ביום הראשון, ברגע האמת כשהקרב הוא על החסינות השבטית דווקא הם זוכים ומאלצים את חברי שבט דוד ללכת למועצת השבט הראשונה שלהם. אלא שהם לא מספיקים להגיע אפילו חזרה למחנה השבט שלהם והמנהיג שלהם נפצע אנושות ומפונה כשהוא כאמור מוצא מהמשחק בשל פציעתו הקשה, וג'ף שמח לבשר להם שאי לכך לא תתקיים מועצת שבט והדחה נוספת.

על פי הפרומו לפרק הבא נראה שהולך להיות מעניין בשני השבטים, ויש כבר אפילו מועמדים להדחה פוטנציאלים שסומנו בשני השבטים, והפעם כידוע אין אי מתים או אי גאולה שניתן להישלח אליו ולמצוא בו כל מיני מגנים, איידולים ושאר ירקות כמו שהיה בעונה הקודמת. מה שכן בשבט גוליית יש כבר מתמודד שמצא פסלון חסינות בזמן שכל השבט שלו חיפש אחרי פסלוני חסינות. והוא היחיד כרגע שמחזיק בו, למרות ששתי מתמודדות נוספות יודעות לגבי פסלון החסינות שלו, אך הן בעלות הברית שלו.
 

La Doctor

New member
מה


אחד מפרקי הפתיחה הכי הזויים שהיו בתוכנית
אמנם נראה קאסט לא רע בכלל, אבל אז מתחיל מצעד הרגעים ההזויים:
1. צרחות ההתרגשות כשג'ף חושף את הנושא (שזה בעצם אותה גברת בשינוי אדרת לעונות 28 ו32)
2. המשימה הראשונה והמאד מאולצת של ההפקה לגרום לשבט דיוויד לנצח
3. מצעד הבריתות שנכרתו 5 דקות מההגעה לאיים
4. מצעד הבכי של שבט דיוויד בסיפורים האישיים
5. מצעד הבכי 2: הדמעות חוזרות, כשפינו את מה-שמו. אתם מכירים שלושה ימים, בואו...
&nbsp
בקיצור, פרק פתיחה מאד אמריקאי, אבל נראה שיש פוטנציאל לעונה מעניינת
 

noamlah

New member


לא אתפלא אם איזה איש הפקה נתן "בעדינות" במקל לפאט כדי שזה יתאים לת'ים של העונה

"זה בדיוק מה שדיוויד מתמודדים איתו פעם אחר פעם" WTF

חוץ מזה לחנונים יש פוטנציאל (לא הBLERD, האחרים, הBLERD אני רוצה שיעוף)
ניק כנראה ימשיך רחוק
המתאגרף הוא הסקוט של העונה
ונטליה מתבייתת על נטלי כי כנראה מעצבן אותה שמתבלבלים בשמות

וכמובן חיפוש איידולים על ההתחלה והתמקדות בהתרוצצות במחנה במקום יצירת קשרים כי "זה הדבר הכי חשוב בהישרדות", ערור ראסל תהיה, ערור...
 
טוב נו


זו בכל מקרה העונה האחרונה שלי, אלא אם ההפקה איכשהו תקלוט שהיא לא תרוויח צופים חדשים על ידי הזניית המשחק לרמה תגרום לאיים הקאריביים להיראות כמו מיקרונזיה. הם לא שם עדיין, אבל עונה 38 יכולה בכיף להיות עונת הריאליטי הכי גרועה עלי אדמות. והעונה לא מתחילה טוב, שוב דגש מיותר על הנושא המיותר, במקום, לא יודע, להתמקד במקום ולתת לשורדים לראות שבטים מקומיים?!? העונה האחרונה שלא היה לה נושא הייתה עונה 25, והעונה האחרונה שרוח המקום (זוכרים שזה היה משהו פעם?) הורגשה בה הייתה עונה... 21. עברו מאז שמונה פאקינג שנים, ויותר מאי פעם אני מרגיש שכלב קטן וחמוד שאהבתי לשחק איתו הפך איכשהו להיות קרברוס.

אני לא יודע מה לחשוב על האתגר שהיה ממש על ההתחלה. ואז השבטים יוצאים לדרכם ו... הולי שיט! יש מוזיקה שבטית פתאום! הפסקול היה מלא דרמה מאז... עונה 22, אני חושב. הנקודה שבה הישרדות באמת התחילה ליפול. כריסטיאן מקבל המון וידויים, אבל לפני שאני אחליט אם זה מדאיג אותי או לא... בואו ניתן למשחק להתחיל! בואו נכיר קצת יותר טוב את הדמויות!

פתאום אני קולט שהעונה מנסה לחזור לעבר. חיי המחנה לא בלטו כל-כך מאז המון זמן, הבריתות מרגישות יותר טבעיות, למרות שגם אין כזו התמקדות באסטרטגיה, וזה רק אני או שיש הרבה יותר מבוגרים מאשר בעונות האחרונות? ומה בדיוק קורה שם - יורד גשם? בפיג'י? באיי דיסני? או מיי גאד, לראשונה מזה המון זמן השורדים אשכרה צריכים לשרוד, ולא רק לשחק את המשחק. כנראה האמריקאים מתלוננים על דברים כאלה בדיוק כמונו, ולראשונה ההפקה החליטה להוציא את הראש מהתחת.

מה לא מרגיש כמו בעבר? האסטרטגיה עצמה. בחיים לא חשבתי שכל האלילים יגיעו לרמה שישתמשו בהם כל שני וחמישי, ושבסיס המשחק - הדיבורים, הבריתות, המשחק החברתי וכמובן השקרים - יידחק הצידה. ולמה לעזאזל ניק רוצה לתת שמות מטופשים לבריתות? יותר מאי פעם, אתה לא באח הגדול.

לצערי באתגר, המוזיקה הדרמטית חוזרת. האתגר עצמו היה נחמד, היה צמוד אבל לא בצורה שאפשר לחשוד בביום, והסתיים בניצחון של הגולייתים. לצערי ההמשך כבר לא היה נחמד בכלל, והפרק הסתיים בפינוי. סך הכול היו הרבה סימנים מעודדים הפרק, אני מקווה שהישרדות מתחילה לחזור לעצמה.
 


טוב, אז מה גרם לקאמבק שלי לפורום?
אני הרי רואה השרדות קבוע ולא הפסדתי אף פרק (חוץ מעונה 4 שלא ראיתי ולא השלמתי).
פעם אפילו הייתי מגיב פה מלא.

נכון, הפורמט של תפוז כבר מיושן. נכון, להיות עם 2 ילדים קטנים ועמוס בעבודה לא עוזר.
אבל עדיין - ראיתי כל פרק ולא הגבתי.

אז מה החזיר אותי?
אני מעריץ מושבע של האבקות בידורית. מאז שצצו שמועות שג'ון הניגן יהיה בקאסט, אמרתי שאני אחזור להגיב בפורום.

בזמנו בWWE הוא היה המתאבק האהוב עליי (שם הופיע בתור ג'וני נייטרו בהתחלה ואז בתור ג'ון מוריסון, השאמאן של הסקסיות). מאז עבר בין כמה ארגונים אבל עדיין מתאבק פעיל.

טוב, נחזור לנושא הפורום - הפרק הראשון.
כמו שציינו לפניי, הנושא נראה מאולץ וגם נראה שבשבטים עצמם אין ממש חלוקה נכונה לדוד וגוליית - נד שניבלי (מייק ווייט) - אני מסתכל עלייך!

האתגר הראשון נועד לתת לשבט הדוד את הניצחון וזה אכן קורה. שמחתי לראות את הניגן במרכז.

במחנות ישר בריתות וחיפושי אלילים. משעמם.

אתגר חסינות של גוליית - לא ממש מפתיע. ואז - פינוי רפואי?! וואט דה פאק? ואפילו לא הראו את הסירה מתהפכת!
מה שכן - זה היה מלחיץ וחבל לי על פאט. הוא היה דמות חביבה ודומיננטית בשבט דוד.

יאללה, שתהיה לנו אלחה עונה בהמשך! גו ג'ון גו! (הוידוי שלו שהוא מפרט את כל כינויי הזירה שלו היה הדבר הכי מצחיק הפרק!)
 

NP23

New member
מממ


די עלוב ועוסק מדי בצהוב , הזכיר פרק ישראלי, גם לא קיבלנו הדחה .. אבל בסדר, מה יכלו לעשות. וזה רק פרק ראשון, ייתכן שיש פוטנציאל.
כמובן ששבט דוד מעניין יותר כרגע.
אני מאמין שהמנצח יצא משם, כמו בסיפור ;)
&nbsp
מגוליית חיבבתי את דן שמצא את האליל, רק שלא ישקע בתוך השואמנס .
גם מקווה שמייק יצליח לצאת מההתלהבות של היום הראשון ושנתפס מחפש אליל ויוכל לשחק את המשחק כי הוא בחור אינטליגנט. יש את נטלי שתסומן לפניו . שיחזיק עד ערבוב.
ואני חושב שהוא בשבט הזה כי בחיים שלו הוא מאוד עשיר ומצליח, זה לא רק עניין של כוח פיזי.
&nbsp
בשבט דוד כריסטיאן באופן מפתיע לדעתי דווקא מסתמן כאחד שיגיע רחוק , אהבתי את גבי אבל מקווה שהיא גם תשחק ולא רק תהיה מאוד חמודה .
הפינוי כנראה הציל את ניק, אני שמח שהוא ממשיך כי לא בטוח שישחק טוב אבל לפחות הוא שואף לכך.
איך שזה עובד בדרך כלל, בטח את החסינות הבאה הם ייקחו (ויצעקו.. זה עבור פט.. וג'ף יעשה מזה עניין בלה בלה) .. פרק אחרי זה כבר אליל או שינוי כוחות או ערבוב יציל את ניק ולבסוף הוא יגיע רחוק.
 

Seosi

New member


פרק סביר מינוס. ראינו התחלות של בריתות וסיפורים אישיים של המתמודדים אבל לא יותר מזה. אין לי כל כך מה להוסיף למען האמת חח, באסה בשביל פטריק. כמובן שיש לי מתמודדים שבלטו לטובה, אבל אני מרגיש שזה מוקדם מדי לסמן מנצח/ת, אז אולי תהיה לי דעה יותר מגובשת בפרקים הבאים.
 
למעלה