הישרדות אי הגאולה - פרק 1

Seosi

New member
הישרדות אי הגאולה - פרק 1


קודם כל, אני רוצה לבקש סליחה שאני מזכיר את העונה הזאת, אבל אם אני צופה בכל העונות שעבר, אני חייב גם לראות אותה.

*נשימה עמוקה* ומתחילים.

המתמודדים מגיעים לאי (שנמצע בסאן חואן דל סור, ניקרגואה, כדרך אגב). הם כבר מחולקים לשבטים, אומטפה וזאפטרה. ג'ף אומר ששני מתמודדים נוסים מצטרפים למשחק, ומן המסוק יוצאים ראסל האנץ ורוב מריאנו. שניהם הגרילו באפים, ורוב מצטרף לשבט הכתום, אומטפה, בעוד שראסל מצטרף לשבט הסגול, זאפטרה. יש יותר מדי בהישרדות שבט כתום נגד סגול, לא? בלכ מקרה, ג'ף מודיע להם על הטוויסט של אי הגאולה, וגם אם הם יודחו, הם יוכלו לחזור בנקודה כלשהי למשחק. אני לא יודע עם זה באמת טוויסט שחשבו שיכניס עניין למשחק, או יותר רשת ביטחון לראסל ורוב.

בזאפטרה, ראסל לוקח את תפקיד המנהיג. באומטפה, רוב עוזר בשבט ונראה שרוב חברי השבט מרוצים שרוב הצטרף לשבט שלהם. פיליפ מחלק הוראות ללא הפסקה ומרגיז מספר בנות מאומטפה. קריסטינה חיפשה רמז לפסלון חסינות בקופסת כלים, אך לא מצאה אותו. רוב תפס אותה בשעת המעשה. הם דיברו ונראה שהכל טוב, אבל קריסטינה חוששת שעכשיו יראו אותה כשחקנית אגרסיבית. רוב רצה לעבוד עם פיליפ, אבל נראה שפיליפ פחות מעוניין להיות בברית איתו. אז הוא וקריסטינה כרתו ברית ביחד. בזאפטרה, ראסל וסטפני גם כן כרתו ברית. דיוויד וסאריטה (ככה רושמים, נכון?) תפסו את ראסל מדבר עם סטפני. דיוויד דיבר על זה עם מייק, ונראה שהם רוצים שראסל יודח כמה שיותר מוקדם. באומטפה, ביום השלישי למשחק, קריסטינה יודעת שרוב הוא איום במשחק. היא רואה איך הוא משפיע בקלות על הבנות בשבט. לכן, היא החליטה לחפש אחר הפסלון חסינות ומצאה אותו. היא כרתה ברית ביחד עם פיליפ ופרנ'צסקה. פיליפ התחיל לעצבן אותן שהוא התחיל להיות מאוד אגרסיבי ושאל בתקיפות את קריסטינה למי שלושתם מצביעים במידה ויגיעו למועצת השבט (איך הוא היה סוכן פדרלי?!)

במשימת החסינות, שני השבטים יצטרכו לדחוף ארבעה בלוקים דרך מסילה. אותם בלוקים יצרו מדרגות. המתמודדים יעלו במדרגות, שם אחד מן המתמודדים יצטרך לחתוך חבלים אשר ישחררו גרם מדרגות נוסף. שהם יגיעו לראש המגדל, הם יצטרכו להשלים פאזל כדי לנצח בחסינות. בנוסף, השבט הזוכה יקבל אבן אש. זאפטרה התחילו בפער משמעותי. אומטפה הצליחו לצמצם את הפער לקראת הסוף, אבל זאפטרה זכו במישמה.

לאחר שאומטפה חזרו מן המשימה, קריסטינה סיפרה לפרנצ'סקה שהיא מצאה את פסלון החסינות. קריסטינה רצתה להדיח את רוב, אבל פרנצ'סקה אמרה שכדאי להדיח את נטלי, כי כולם יכעסו עליהן אם הן ידיחו את רוב. אם כבר מדברים על רוב, הוא בהתחלה רצה להדיח את פרנצ'סקה, בגלל שהיא שאיך שג'ף הציג אותו ואת ראסל למשחק, היא אמרה שהיא לא רוצה לשחק איתם בגלל שהם שהם מסוכנים (או משהו כזה). אבל לאחר שרוב תפס את קריסטינה מחפשת אחרי הרמז לפסלון החסינות, הוא מבין שהיא איום אסטרטגי. לכן, מנקודת הדחה שהיא מצאה את פסלון החסינות, הוא דיבר עם רוב חברי השבט לפצל את הקולות בין פרנצ'סקה לקריסטינה. פיליפ עדיין רוצה לדעת למי מצביעים, וקריסטינה מראה לו שהיא מצאה את פסלון החסינות. היא לא רצתה לעשות את זה, אבל הרגישה שלא הייתה לה ברירה. נראה שהשניים הלבינו את העניינים בניהם, וכרגע הם משתפים פעולה.

אבל במועצת השבט, לאחר שפרנצ'סקה אמרה שרוב לא הולך להיות מודח, פיליפ חושף מול כולם שפרנצ'סקה אמרה לו להדיח את רוב. פרנצ'סקה מכחישה את זה וגם קריסטינה. פיליפ ממשיך וגם חושף שלקריסטינה יש את פסלון החסינות. רוב שואל את קריסטינה להראות את הפסלון, וכך קריסטינה עושה. רוב מבקש שהוא יביא לה את פסלון החסינות והיא לא תודח, אבל היא שמרה את זה לעצמה. אז לאחר שפיליפ לחלוטין זרק את פרנצ'סקה וקריסטינה מתחת לאוטובוס, הן החליטו להצביע לפיליפ, ולבסוף פרנצ'סקה הודחה.

זה לא שהתכנית של קריסטינה הייתה מצליחה, כי רוב והשאר פיצלו את הקולות. פיליפ פשוט הוציא לעצמו שם רע במועצת השבט הזאת. הוא היה סוכן פדרלי!!!!!!!!!!
 

Seosi

New member
פרק 2


פרנצ'סקה מגיעה לאי הגאולה. היא מרגישה שאף על פי שהודחה ראשונה, עדיין יש לה סיכויים לנצח. באומטפה, קריסטינה מאושרת שהיא לא השתמשה בפסלון חסינות. פיליפ לקח את רוב הצידה ואמר לו שהוא תמיד יצביע איתחו עד שיגיע לאי הגאולה. רוב תכנן להדיח את פיליפ במועצת השבט הקרובה עם רוב חברי השבט. רוב חברי השבט אוהבים אותו, הם רואים בו כמנהיג. אני לא יכול להגיד אותו דבר על ראסל בשבט זאפטרה. הוא מגייס את קריסטה לברית שלו עם סטפני, ויוצא לחפש את פסלון החסינות. מייק וסטיב ראו את ראסל מחפש אחרי הפסלון חסינות. ראלף התחיל לאסוף סלעים, ושם לב לאבן שלא אמורה להימצא על עץ, שם הוא מוצא את פסלון החסינות. בחזרה לאומטפה, אנדריאה ומאט מתקרבים. זה לא מוצא חן בעיני רוב, כי הוא יודע עד כמה זוג יכול להיות חזק במשחק. נראה שהוא רוצה להיות בברית עם נטלי, הוא מרגיש שהוא צריך לגרור אותה לגמר ולקוות שיקבל את הקולות. הוא אומר לה שאם הם יפסידו, אנדריאה או פיליפ צריכים להיות מודחים. שניהם מסכימים שאנדריאה ומאט ביחד מסוכנים. נטלי מרגישה שזה טוב למשחק שלה לשחק עם רוב. ההבעות פנים שלה ממש מצחיקות
לא בקטע רע, פשוט מצחיק.

במשימת החסינות, המתמודדים יצטרכו לשחות דרך בריכה, לטפס על מגדל, ולקפוץ משם למים, תוך כדי שהם מנפצים אריח שאליו קשור מפתח. עליהם להחזיר את המפתח לנקודת ההתחלה וכך יעשה חבר השבט אחריו. לאחר שהשיגו את כל חמשת המפתחות, המתמודד ישתמש בהם כדי לפתוח תיבה, שם נמצא כדור. שני מתמודדים יזרקו את הכדור אל עבר חמישה אריחים. הראשונים שישברו את כל חמשת האריחים יזכו בחסינות ובנוסף, בערכת דיג. לאחר קרב צמוד, זאפטרה ניצחו. לאחר המשימה, מאט מאומטפה ניגש ללחוץ לשבט זאפטרה את היד, מה שעצבן את רוב.

שזאפטרה הגיעו לשבט, ראסל מצא רמז לפסלון חסינות בסלסלה של ערכת הדיג. הוא לא שם לב שכמעט כולם שמו לב שהוא לקח את הרמז. הוא חולק את הרמז עם סטפני וקריסטה, לא שזה משנה כי לראלף יש את פסלון החסינות. ראלף החליט להתעמת עם ראסל לגבי הרמז, מה שראסל הכחיש שלקח. אני לא מבין למה ראלף היה צריך להתעמת איתו ל זה, גם ככה יש לו את פסלון החסינות, הוא סתם יוצר לעצמו ככה אויבים. באומפטה, אשלי, גראנט ורוב הסכימו להדיח את מאט. אנדריאה ומאט מאמינים שהבנות מצביעות לקריסטינה והבנים לפיליפ, בגלל שלקריסטינה יש פסלון חסינות.

רוב אמר לפיליפ שבמעוצת השבט, הוא ישים את ידו על הכתף של מי שהוא רוצה שיצביע נגדו. וכך, במועצת השבט, רוב הניח את ידו על כתפה של קריסטינה. פיליפ רואה זאת, ומצביע נגדה ביחד עם אנדריאה. קריסטינה משתמשת בפסלון החסינות, ומבטלת את שני הקולות נגדה, אך היא לא הייתה צריכה להשתמש בזה, כיוון ששאר חברי השבט הצביעו למאט ושלחו אותו לאי הגלות לתדהמתה של אנדריאה.
 

Seosi

New member
חחח קצת


הפסקתי וראיתי את העונה החדשה של הישרדות ניו זילנד שהיא מעולה. ואז לא היה לי חשק עוד להמשיך בעונה הזאת חחחח. אבל אני אמשיך שבוע הבא.
 

noamlah

New member
זה הזמן הנכון להתייאש מהעונה הזאת

פרקיי "מאט מודח" היו הפרקים היחידים שטובים בה
 

Seosi

New member
יאפ...אבל אני עדיין אצטרך להשלים את העונה הזאת


אבל אני באמת ממליץ בחום לחברי הפורום לראות את הישרדות ניו זילנד: תאילנד. עדיין לא ראיתי את כל הפרקים (הגעתי לחמישה מתוך 15), אבל זה יותר טוב בפער משמעותי ממה שקורה בהישרדות האמריקאית. אני אפרסם את דעותי נראה לי שאגיע לאיחוד או משהו. רק כמו שכתבת על הישרדות אוסטרליה, כל פרק זה שעה.
 

noamlah

New member
מה עם ניו-זילנד ניקרגואה?

או שעליה ויתרת מראש בגלל שהיה אי הגאולה?
 

Seosi

New member
האמת, שהתחלתי את העונה אחרי שקראתי ביקורות טובות עליה

עדיין לא ראיתי את ניקרגואה, אבל לא בגלל האי גאולה, פשוט שמתי לב יותר לעונה השניה של ניו זילנד.
 

noamlah

New member
אם אתה רוצה לראות בזמן אמת

אז היום אפשר לראות את הפרק הראשון של הישרדות 5 אוסטרליה
וראסל כן משתתף בסוף אז אולי זה יביא מפה עוד כמה צופים חח
 

Seosi

New member
כן, הם כבר אחרי שני פרקים


ולפי ויקיפדיה, אני לא מופתע מהתוצאות של הפרק האחרון.
 

noamlah

New member
ממליץ לך לראות

לא רוצה להיות לבד


וסה"כ התחלה טובה ואין ספוילרים לעונות קודמות
 

Seosi

New member
פרק 3


יש, ממשיכים עם העונה הזאת...

לאחר שאומטפה חוזרים ממעוצבת השבט, רוב אומר לפיליפ שהם, אשלי, גראנט ונטלי הם בברית במשחק. בבוקר למחרת, השורדים משני השבטים מקבלים דואר אי אשר מזמן שניים מכל שבט לצפות בדו-קרב הראשון של אי הגאולה. שני השבטים הגרילו אבנים, מזאפטרה, דיוויד וסטיב ילכו לצפות בדו-קרב, בעוד שמאומפטה אנדריאה ואשלי נבחרו לצפות בדו-קרב. רוב לא אהב את זה, כי הוא חושש מברית אפשרית בעתיד בין אנדריאה ומאט, לכן מאט הודח מלכתחילה. בכל מקרה, מאט ופרנצ'סקה נפגשים לדו-קרב הראשון. עליהם לקשור מקלות בעזרת חבלים, כך ליצור מקל ארוך מספיק. בעזרת אותו מקל, הם יצטרכו להעביר אותו דרך גדר ולהשיג שלושה מפתחות בעזרת מקל זה, ולהחזיר אותם אליהם. הראשון שיפתח את שלושת המנעולים ינצח. מאט הצליח לגבור על פרנצ'סקה ולהיות המתמודד הראשון שזכה בדו-קרב באי הגאולה, ופרנצ'סקה הודחה סופית מן המשחק.

שאנדריאה ואשלי חזרו מן הדו-קרב, רוב ניסה ללבן את העניינים עם אנדריאה לאחר הדחתו של מאט. הוא מבטיח לה שהיא עדיין בברית הגדולה, אך אנדריאה יודעת שהיא לא יכולה לסמוך עליהם יותר והיא גם כועסת על מה שהם עשו, אך היא שומרת את התחושות האלה לעצמה. בזאפטרה, דיוויד וסטיב שיקרו לראסל שפרנצ'סקה ניצחה בדו-קרב, בלי שום סיבה אסטרטגית למען האמת, סתם כי זה משעשע את סטיב. ראסל יודע שמאזן הכוחות בשבט נגדו. הוא לא הצליח למצוא את הפסלון חסינות (כי ראלף מצא אותו), אז סטפני הציעה שהם יכינו פסלון חסינות מזויף, והם ישימו את זה בתיק של סטפני והיא תתנהג כאילו באמת יש לה פסלון חסינות. וואו, ראסל סטפני וקריסטה לגמרי מבודדים את עצמם משאר חברי השבט. גם בגיבורים נגד נבלים ראסל התחיל בברית של מיעוט, אבל הוא יצר יותר אינטרקציה עם אנשים מאשר פה. דיוויד, מייק, סאריטה, סטיב וראלף רוצים לזרוק את משימת החסינות כדי להדיח את ראסל כבר עכשיו. אני מבין את החשש ממנו, אבל אתם יודעים איך הוא משחק, אז חבל סתם לזרוק את המשימה. ג'ולי אמרה נכון, שהיא יכולה להתמודד עם ראסל בהמשך. גם אם היה מצב בעתיד של ערבוב, קשה לי מאוד להאמין שאומטפה ירצו לעבוד בכלל עם ראסל.

משימת החסינות היא פחות או יותר כמו במשימה בפרק החמישי של הישרדות: ניקרגואה, רק שבמקום לנפץ אריחים, יצטרכו להרכיב פאזל בסוף. בנוסף, המתמודדים משחקים בשביל פרס: שני כיסאות ושתי כריות, ברזנט, שלושה שמיכות ועששית. אף על פי שג'ולי לא עפה על הרעיון שהוצע, זאפטרה הצליחו להפסיד במשימה (מוזר לכתוב את זה כך חחח), ולהעניק לאומטפה את הניצחון הראשון שלהם. ראסל יודע שזאפטרה הפסידו בכוונה במשימה. לאחר שאומטפה חזרו מן המשימה, רוב יודע שצריך להיות רמז לפסלון חסינות איפה שהוא בפרסים שהם קיבלו. הוא הקים את פיליפ מן הכיסא, ומצא את הרמז לפסלון חסינות מתחת לכיסא. הוא שומר את הרמז לעצמו. שזאפטרה חזרו לשבט, ראסל הבין שהולכים לפצל את הקולות. לכן, הוא וסטפני דיברו עם ג'ולי להצביע איתם וקריסטה נגד ראלף.

במועצת השבט, סטפני נשמעת יותר מדי כמו מעריצת על של ראסל, שזה כבר מוגזם. ג'ולי החליטה להצביע לפי התכנית של הברית המקורית. סטפני, קריסטה וראסל הצביעו נגד ראלף, ג'ולי, דיוויד וסאריטה הצביעו נגד סטפני, ומייק, סטיב וראלף הצביעו נגד ראסל. תיקו של 3-3-3. בהצבעה חוזרת, ראסל קיבל את המרבית הקולות והודח בפעם הראשונה שלו במשחק, ונשלח לאי הגאולה. אני חושב שג'ולי עשתה החלטה חכמה לא להצביע עם הברית של ראסל, כי אז כל שאר חברי הברית המקוריים שלה היו כועסים עליה, אבל היא הייתה צריכה קצת להתעקש יותר לא להפסיד במשימה.
 

Seosi

New member
פרק 5


טוב, נו. ממשיכים.
פיליפ מבין שהוא נמצא בצרות ושרוב בשליטה בשבט. בזאפטרה, סטיב רוצה לקרב את קריסטה וסטפני לברית במידה וכולם יגיעו לאיחוד. קריסטה וסטפני הולכות לצפות בדו-קרב בין קריסטינה למאט. טעות ענקית לברית של זאפטרה, מן הסתם סטפני זורקת את הברית של זאפטרה מתחת לאוטובוס בדו-קרב מול גראנט ורוב. אה כן, הדו-קרב היה בניית פאזל תלת מימדי בצורת קוביה, מאט ניצח.

וואו, אשלי ונטלי בקושי, או בכלל, לא משחקות את המשחק. אנדראה ופיליפ מדברים על אסטרטגיה. אולי לצרף את מאט לברית ביחד איתם אם הוא יחזור מאי הגאולה. האמת, אני אתן קדיט לפיליפ פה, אני חושב שהוא פועל בצורה נבונה כרגע. אומוטפה זכו בחסינות, בנוסף לקפה ולסופגניות. סטפני הייתה טובה בתחילת המשימה, אבל לא הצליחה לנצח את רוב בפזאל/חידון מה שזה לא יהיה חחח. רוב וגראנט מצאו רמז לפסלון חסינות באחת מן צנצנות הקפה (תזכורת, לרוב יש פסלון חסינות), אבל רוב הצליח לעבוד על גראנט ולהחליף את הרמז שנמצא בצנצנת ברמז הראשון שמצא לפסלון החסינות. בזאפטרה, מתפתח ריב בין דיוויד וסאריטה עקב המשימה. מצחיק אותי שקריסטה וסטפני חושבות שהן היחידות שמשחקות את המשחק. אתן בודדתן את עצמכן משאר השבט ועכשיו מתלוננות שלא רוצים לדבר אסטרטגיה איתכן? מה חשבתן? וזה לא שהן ניסו לעשות משהו כדי לשנות את מעמדן חוץ מלרדת על חברי השבט שלהם בניהן. קריסטה ניסתה קצת במועצת השבט להראות שהברית השולטת בזאפטרה לא כזאת מאוחדת, אבל לבסוף הודחה ועשתה את דרכה לאי הגלות, שם היא תפגוש את מאט.
 
למעלה