פורסם תאריך הקרנת הבכורה להישרדות: דוד נגד גוליית

Seosi

New member
פורסם תאריך הקרנת הבכורה להישרדות: דוד נגד גוליית


סמנו את התאריך ביומנים, הפרק הבכורה של העונה ה-37 של הישרדות, אשר תיקרא "הישרדות: דוד נגד גוליית", יוקרן ב-26 בספטמבר. אורך הפרק יהיה 90 דקות אז סביר להניח שנראה שתי מועצות שבט.

שיהיה שבוע שקט ובטוח לכולנו
 

Seosi

New member
הישרדות ניקרגואה - פרק 10


לאחר מועצת השבט, ברנדה אומרת לצופים שבנרי, דן ופאביו הולכים להיות המודחים הבאים. הולי וג'יין דיברו על זה שברנדה וסאש נמצאים בעמדת שליטה חזקה במשחק. הולי רוצה לעשות מהלך, כי היא לא מרגישה שיש לה מה להפסיד. אז ביום למחרת, הולי מספרת לבנרי שברנדה וסאש הצביעו למארטי. נראה שהולי מכוונת יותר לעבר ברנדה, ובנרי מצטרף לתכנית הזאת. ג'יין מנסה לשכנע את נאונקה להדיח את ברנדה, ונראה שהיא הצליחה לשכנע אותה. הולי מנסה לשכנע את צ'ייס להדיח את ברנדה, אבל הוא רוצה להדיח את בנרי. הוא שוב מוצא את עצמו בין שתי בריתות. זאת לא בהכרח אסטרטגיה רעה, אבל הוא עושה זאת בצורה כל כך ברורה, שגורמת לאנשים לחשוד בו. במשימת הפרס, המתמודדים שוב מתחלקים לשתי קבוצות. כל קבוצה מקבלת ארבעה חביות, שני קרשי עץ וחבל. הם יצטרכו ליצור גשרים עם הקרשי עץ ולחצות מסלול על האי בלי לגעת על החול. הקבוצה הראשונה שתגיע לפלטפורמה שלה, תטוס במסוק אל הר הגעש סרו נגרו, שם הם יכולו לגלוש על הר הגעש, ויקבלו בראוניז, פיצה ושתיה קלה. הקבוצה של ג'יין, נאונקה, פאביו, צ'ייס וקלי ש. זכו במשימה.

הגלישה על ההר געש נראת מאוד מהנה, אני חייב להודות. בינתיים בשבט ליברטאד, שלושה תיבות עלו באש, ושרפו אספקה וציוד בשבט. בחזרה לפרס, נאוקנה לקחה את פאביו לצד, מה שגרם לצ'ייס ולקלי ש. להרים גבה, כי למה לקחת מישהו לצד על הר געש חחח. היא מספרת לו את התכנית של להדיח את ברנדה. פאביו בעד התכנית הזאת, והוא מקווה שהוא יוכל להישאר מתחת לרדאר. שהזוכים בפרס חזרו לליברטאד, צ'ייס החליט שהוא סומך על ברנדה, אז הוא סיפר לה על כל התכנית להדיח אותה, ואומר שבנרי והולי אחראים על זה. ברנדה לגמרי נמצאת בפאוור טריפ מטורף, היא לא חושבת שהיא צריכה לעשות משהו כדי לשנות את זה. צ'ייס סיפר לנאונקה שהוא רוצה להדיח את בנרי, ושהוא סיפר לברנדה שרוצים להדיח אותה. אחי, מה אתה עושה?! נאונקה כמובן ישר מזהירה את בנרי, ג'יין והולי שאי אפשר לסמוך עליו.

במשימת החסינות, המתמודדים יצטרכו להחזיק בחבל, תוך כדי שהם עומדים על פלטפורמה קטנה שגבם מופנה אל בריכת מים. כל 5 דקות, המתמודדים יזוזו רחוק יותר עם החבל. עליהם להחזיק בחבל ולא ליפול לבריכת המים. ג'יין וצ'ייס נשארו אחרונים, וג'יין נשארה אחרונה וזכתה במשימת החסינות. וואו, היא באמת הפגינה כוח סיבולת מרשים מאוד, פשוט להוריד לה את הכובע על זה. בחזרה לשבט, סאש עדיין רוצה להדיח את בנרי, כי הוא לא סומך עליו. נאונקה מספרת לסאש הולכים להדיח את ברנדה, וסאש בהחלט חושב על זה. עם זאת, הוא וצ'ייס סיפרו לברנדה שנאונקה הולכת להצביע לה, וברנדה עדיין מסרבת לעשות מהלך. היא לא רוצה להיתפס כאסרטיבית, אבל את עוד שניה מלהיות מודחת. היא פשוט מקווה כרגע שסאש ייתן לה את פסלון החסינות והם יוכלו להדיח את נאונקה.

במועצת השבט, ברנדה ממש לא עושה עבודה טובה בלנסות לשכנע את שאר חברי השבט להשאיר אותה. לבסוף, התכנית של הולי עבדה, סאש לא השתמש בפסלון חסינות בשביל ברנדה, וברנדה הודחה. אפילו צ'ייס הצביע נגדה.

הולי וג'יין יצאו גדולות בפרק הזה
 

Seosi

New member
פרק 12


אני לא רואה את פרק 11 כי זה פרק בונוס כזה שמראים את ה-27 הימים הראשונים במשחק.

לאחר מועצת השבט, קלי ש. מרגישה לגמרי מחוץ למשחק כי לא היה לה מושג שברנדה מודחת. הולי מנחמת את נאונקה לאחר שברנדה זרקה אותה מתחת לאוטובוס ואומרת לה שהיא סומכת עליה לאחר שהדיחו את ברנדה. נאונקה וצ'ייס דיברו על האפשרות להדיח את סאש. בבוקר למחרת, גשם כבד פקד את המחנה, מה שגרם לנאונקה ולקלי בי לרצות לפרוש. נאונקה אפילו נתנה את הפסלון חסינות שלה לצ'ייס. נראה שהברית המרכזית כרגע היא ג'יין, הולי, סאש וצ'ייס, אבל סאש מרגיש שהוא יותר סומך על נאונקה וקלי ש., וגם חושב על אפשרו להצטרף אל בנרי, דן ופאביו.

במשימת הפרס, המתמודדים יחולקו שוב לשני קבוצות. הם יהיו קשורים בשלשלאות. עליהם לשחרר בובה ענקית של בובה בשם גוליבר אשר קשור לחבלים על שולחן. הם יצטרכו להעביר את גוליבר דרך סדרת מכשולים אל קו הסיום. הקבוצה המנצחת תלך ל"סינימת הישרדות", שם הם יצפו בקטע מהסרט שעדיין לא הוקרן דאז "מסעי גוליבר" (אני רואה שסרט ספג ביקורות עליו, אבל עדיין לא ראיתי אותו...זה זמן טוב להזכיר שבעונה 23, הפרס אשכרה היה לראות את הסרט ג'ק וג'יל). הם גם יהנו ממתקים, נאצ'וס, נקניקיות, פופקורן ושתייה. דן לא נבחר והוא הושב על כיסא ענקי חחחח. הוא הימר על הקבוצה הכחולה שתנצח (בנרי, הולי, נאונקה וצ'ייס). הקבוצה הזאת אכן ניצחה והוא יצטרף אליהם לפרס.

לאחר משימת הפרס, נאונקה וקלי ש. הודיעו שהן הולכות לפרוש. ג'ף מנסה לעודד אותן ונותן להן לחשוב על זה במהלך היום. בנוסף, בגלל שמספר דברים נשרפו בשבט, ג'ף הציע לקבוצה המנצחת שאם מתמודד אחד יפרוש מן המשימה, הוא יוכל לקחת ברזנט חדש ואורז לשבט. הולי ויתרה על מקומה בפרס ולקחה את הברזנט והאורז. בנרי ניסה לשכנע את נאוקנה לוותר על מקומה בפרס כי היא גם ככה פורשת, אבל היא לא אמרה כלום. גם הולי נתנה לה מבט של: "את רצינית?". שהולי חזרה למחנה אם הקבוצה שלא ניצחה, היא מנסה לשכנע את קלי ש. להישאר במשחק. אין כל כך מה להוסיף על הפרס עצמו.

טוב אני פשוט אגיע לעניין, נאונקה וקלי בי החליטו לפרוש במועצת השבט. אף פעם לא ראיתי את ג'ף כועס ככה. גם חברי המושבעים כעסו ובצדק. אלינה אשכרה בכתה בגלל זה. אני חושב שהיו מקרים בהישרדות שמתמודדים פרשו שהיו מאוד מוצדקים, אבל פה...הן הגיעו די רחוק וזה לא שנשאר עוד הרבה ימים במשחק. אני חושב שזה קל לנו להעביר עליהן ביקורת על זה שהן פרשו, אבל המציאות היא שהן היו שם בתנאי מזג אוויר קשים, בעוד שאנחנו רושמים את הדעות שלנו מהבית. עם זאת, אם הייתה לי הזדמנות לשחק בהישרדות, אני הייתי נותן את כל מה שיש בי למשחק (נשמע קלשיאתי, סליחה) ואני בטוח שככה עוד הרבה בפורום היו עושים זאת ומעריצי הישרדות בכלל.
 
כמו שכתבתי כבר אז


אני במקום ג'ף הייתי שובר להן את הלפידים וזורק אותם לאש, ובטח שלא הייתי מאפשר להן להיכנס למושבעים.
 

Seosi

New member


שכחתי לציין, זה ממש לא הוגן שהן נכנסו למושבעים, הן פרשו אז הן צריכות בכלל לעזוב את המשחק.
 

noamlah

New member
ז'אנו פרשה בעונה 10

וקיבלה לכך עידוד מג'ף ומשאר חברי השבט, הייתה במושבעים וגם זמן מסך ומקום של כבוד בריאוניון ומחיאות כפיים על המהלך שהוצג באותו פרק כמהלך של גבורה
והיא פרשה בערך באותו מקום שלהן

והיו פרישות יותר עלובות
בהישרדות סאות' אפריקה מישהו פרש בגלל שפשפת!! בפרק 3 בערך
והוא עוד לא היה הראשון שפרש
 

Seosi

New member
אני מניח


שהפרישה של ז'אנו תרמה לעלילה של סטף כגיבורה של העונה. ואני לא אוהב במיוחד להודות בזה, כי מאוד אהבתי את סטף בעונה הזאת (רק בעונה הזאת). אני מניח שפה, ג'ף וההפקה בנו על נאונקה כמתמודדת שתחזור לשחק שוב, וברגע שרצתה לפרוש, זה הרס להם את כל התכנית. ככה אני חושב לפחות.

אתה מתכוון שעד הפרק השלישי בהישרדות של סאות' אפריקה, שניים פרשו? ולפרוש בגלל שפשפת...אין לי מילים חחח.
 

Seosi

New member
וואי

בין הדברים הכי הזויים שראיתי עד עכשיו, רק בגלל הסיבה שבזמן שהוא דיבר על השפשפת שלו, הוא כרך את זרועותיו סביב שני מתמודדים שנמצאים מימינו ולשמאלו :|
 

Seosi

New member
פרק 13


אז יש שתי בריתות: ברית אחת של ג'יין, הולי וצ'ייס וברית שנייה של בנרי, דן ופאביו (שזה סופר מוזר, כי לא הראו שהם בכלל הקימו ברית ביחד). בכל מקרה, סאש מודע לבריתות האלו, והוא גם מחזיק בפסלון חסינות שמארטי נתן לו. הוא מרגיש בעמדת כוח, כי הוא יודע ששתי הבריתות צריכות את הקול שלו. הוא אומר לבנרי, פאביו וצ'ייס שהוא הולך להשתמש בפסלון חסינות במועצת השבט בכל מקרה, כדי שלא יראה כאיום. לאחר מכן הוא דיבר עם צ'ייס לבד. צ'ייס אמר לו שהוא רוצה להגיע עם סאש לגמר. סאש בעניין, אבל הוא מזכיר לצ'ייס שג'יין היא איום רציני לנצח. בנוסף, צ'ייס הבטיח שאם הוא הולך לזכות במשימת הפרס, הוא יקח אותו ואת הולי, בתקווה שהפרס הוא אוכל.

וכך, צ'ייס זכה במשימת הפרס. על המתמודדים היה לעבור סדרת מכשולים ומיני-אתגרים שהם השתתפו בהם במהלך העונה. צ'ייס זכה ללכת למקום פרטי שם יקבל מקלחת, מסאז' וארוחה. הוא בחר בהולי וג'יין להצטרף אליו. למה ג'יין? למה לא לקחת את מארטי שאתה יודע שיש לו פסלון חסינות ואתה די צריך אותו. הבנאדם פשוט לא מפסיק לעשות טעויות על ימין ושמאל לכל העונה. חשבתי שאני אהיה יותר בעדו, אבל וואו. אז כמובן שסאש ניסה ליצור ברית ביחד עם בנרי, דן ופאביו. בנרי ודן לא סומכים עליו, אבל בשלב הזה, זה לא אמור כל כך לשנות להם, הם צריכים אותו. בפרס, הולי וצ'ייס הבינו איזה טעות צ'ייס עשה שלא לקח את סאש איתו לפרס. לאחר שג'יין, הולי וצ'ייס חזרו לשבט, ג'יין גילתה שאכלו את התרנגולת. היא הייתה מאוד עצובה והכינה קבר בשבילה (פלשאבקים לג'אן מתאילנד שמאוד אהבתי). היא אמרה שהם לא היו צריכים לאכול את התרנגולת, יש מספיק אורז, מה שנכון (אבל מאוחר מדי
) בנרי אמר לצ'ייס שהוא יצביע איתו לא משנה למי, אפילו לפאביו. הולי וצ'ייס ניסו לתקן את הטעות של צ'ייס בכך שדיברו עם סאש וגרמו לו לחוש בטוח איתם. צ'ייס רוצה להדיח את בנרי כי הוא איום במשימות.

במשימת החסינות, המתמודדים יהיו קשורים לקורת עץ. עליהם לעבור בין החבלים ולשחרר מספיק חבל, כדי שיוכלו להגיע לשק של מטבעות זה. שלושת המתמודדים הראשונים שיגיעו לשק, יגיעו לשלב הבא, שם הם יצטרכו להרכיב מן המטבעות הללו פאזל בשביל לנצח בחסינות. בנרי, סאש ופאביו השיגו ראשונים את שק מטבעות הזהב, וסאש זכה בחסינות. עם בנרי היה זוכה פה בחסינות, 99% שפאביו היה מודח.

סאש חזר להיות שיכור מכוח. הוא בטוח שהניצחון אצלו בכיס. אולי הוא סתם עושה את זה למשימות. אני אגיד את זה לטובתו של פאביו, הוא מבין שסאש הוא הקול המתנדנד בין שתי הבריתות, וביקש ממנו לעדכן אותו אם הקול שלו יעלה. בנוסף, הוא החליט להיות מתחת לרדאר לקראת מועצת השבט. אבל לצערו, זה עדיין נראה שזה בינו לבין בנרי. דן ובנרי בטוחים שפאביו הולך הביתה והם הולכים להצביע לו. בנרי משקר לו ואומר שמצביעים להולי, מה שבנרי לא יודע שגם משקרים לו.

במועצת השבט, התכנית של סאש להשתמש בפסלון חסינות לא קרתה מן הסתם, יש לו חסינות אישית. הברית של ג'יין, והולי צ'ייס ועכשיו סאש שהצטרף אליהם, הדיחו ביחד את בנרי, שלא ראה את זה מגיע.
 

Seosi

New member
הישרדות ניקרגואה - פרק 14


לאחר מועצת השבט, פאביו בצרות, ומסתמן כלהיות המודח הבא. לפני משימת הפרס, חברי השבט ראו דרך מכשיר סלולרי של חברת "ספרינט" מסרים אישים ממשפחותיהם. כמו כן לפני המשימה, פאביו וצ'ייס הסכימו לקחת את אחד השני לפרס. במשימת הפרס, המתמודדים התחרו עם בני משפחותיהם. על המתמודים היה להוציא שני שקים מבריכת מים שמכילים אותיות. על המתמודדים להביא את אותם שקים לבני משפחותיהם, ועל בני המשפחה להרכיב משפט בעזרת האותיות הללו. צ'ייס ואימו קורין זכו בפרס. צ'ייס בחר בסאש (אם אימו לי [באנגלית Lea]) והולי (עם בעלה צ'ארלי). הם כולם אכלו סעודה יחדיו על סירה.

פאביו כעס על כך שצ'ייס לא בחר בו כמו שהם סיכמו, כי צ'ייס ידע כמה חשובה לו אימא שלו. שניהם גרים במדינות אחרות. כמו כן, דן מרגיש שצ'ייס היה צריך לבחור את ג'יין להצטרף אליו. ג'יין מבינה שהיא הרביעית בברית שלה עם הולי, סאש וצ'ייס. בפרס, הולי, סאש וצ'ייס הסכימו שזה שלושתם לגמר. נראה שגם צ'ייס מצא רמז לפסלון חסינות, אבל הוא וסאש כבר מחזיקים בפסלוני החסינות היחידים במשחק. במשימת החסינות, המתמודדים, בעוד שעיניהם מכוסות, יצטרכו לעבור סדרת מכשולים שבעוד שהם קשורים בחבל. עליהם להגיע לצד השני, שם ישנו מגן עם סמלים. עליהם למשש את הסמלים ולזכור את הסדר. עליהם לקחת מהעמדה שקים אשר מכילים את אותם סמלים, ולחזור לעמדת ההתחלה. שם ישנו מגן ריק שעליהם להתאים את הסמלים לפיו שאיך הם זכרו בעזרת חוש המישוש. פאביו זכה בחסינות והציל את עצמו מהדחה כמעט ודאית.

לאחר שכולם חזרו מן המשימה, פאביו אמר לצ'ייס שעכשיו זה הזמן להדיח את ג'יין ולא את דן. צ'ייס דיבר על זה עם הולי וסאש ונראה שהם יותר נוטים להצביע לג'יין. לאחר מכן, ג'יין מגיעה לשיחה, והם לא מסתירים את זה שהם הולכים להצביע לה. ג'יין התעצבנה עליהם, יותר על צ'ייס, וכיבתה את המדורה שהיא החלה, כי היא גם ככה הולכת להיות מודחת. במועצת השבט ג'יין יצאה על הברית שלה לשעבר. צ'ייס אחר כך אומר שהוא, הולי וסאש הם הולכים ביחד לגמר. הוא גם לחץ עליהם להודות בזה (מה אתה עושה?!?!?!) זה גם היה צריך לעורר את ג'יין, דן ופאביו לעבוד ביחד. אפילו ג'ף הציע את זה, שאני לא זוכר שזה קרה אי פעם בהישרדות וגם לא בטוח עד כמה זה חוקי. ג'יין הציעה ששלושתיהם יצביעו להולי, כיוון שלסאש ולצ'ייס יש פסלוני חסינות, וזאת מועצת השבט האחרונה להשתמש בה. אבל לא, הם לא עשו את זה, ג'יין הצביעה לסאש, אבל הוא וצ'ייס השתמשו בפסלון חסינות. לא שהוא היה צריך, כי רק ג'יין הצביעה לו, וכל השאר הצביעו נגד ג'יין.

חבל שג'יין בחרה לצאת ככה. היא יכלה ליצור ברית עם דן ופאביו לפני מועצת השבט. שלושתם יכלו להצביע להולי ולגרום ולהגרלת אבנים, שבאותו זמן היה הרעיון הכי טוב בשביל שלושתם. מהלך שלגמרי התפספס וגם פה העונה מתחילה ליפול, בשבילי. צ'ייס לא מפסיק לעשות טעויות לאורך כל העונה.
 

Bar EL

New member
בתכלס


סאש וצ'ייס היו מוגנים מהאליל כמו שאמרת ובמידה ויש תיקו אז גם ג'יין והולי מוגנות (פאביו זכה בחסינות) ככה שאם דן ופאביו היו כופים תיקו, דן היה מודח בעצמו.
 

Seosi

New member


למה ג'יין והולי מוגנות? זה אומר ששתיהן ודן צריכות להגריל אבנים, לא?
 

Bar EL

New member


מי שקיבל קולות בתיקו הופך למוגן מהגרלת האבנים. לכן דן היה האופציה היחידה במקרה זה ומודח by default
 

Seosi

New member
אה, וואלה


שכחתי שאלו החוקים...למרות זה לא כל כך הגיוני אם חושבים על זה..למה מי שקיבל קולות במצב של תיקו יהיה חסין מהדחה?
 

noamlah

New member
כי אלו שקיבלו קולות לא משתתפים בדיון אחריי

הרעיון הוא שאלו שלא קיבלו קולות עושים דיון על מנת להגיע לקונצנזוס ואם הם לא מצליחים להגיע אז הם צריכים לקחת את האחריות לכך שאחד מהם יודח

אלו שקיבלו קולות לא כפו דדלוק כי לא השתתפו בדיון אז הם פתורים מהאחריות הזו
 

Seosi

New member
אני חושב שטעיתי ככה בגלל


הפיינל 4 בהישרדות מרקיז. כולם חוץ מוספיה הגרילו אבנים, כי וספיה זכתה בחסינות אישית. וזה היה הפעם הראשונה והיחידה לזמן זה שהגרילו אבנים. אבל זה גם היה שלושה אנשים, לא הייתה בדיוק אפשרות שם.
 

Seosi

New member
הישרדות ניקרגואה - הגמר


פאביו מודע לכך שהוא הבא להיות מודח. הוא מדבר עם הולי ואחר-כך עם סאש על האפשרות עם הם ירצו להגיע איתו לגמר. סאש די אומר לו את מה שהוא רוצה לשמוע, וזה די ברור שאם הוא לא זוכה במשימת חסינות, הוא מודח. במשימת החסינות הראשונה, המתמודדים יצטרכו לפתוח אריח ששם רשום שאלה לגבי ניקרגואה. מימין ושמאל יש שני אריחים, שמתחתם תשובה אחת נכונה ואחת שגויה. עליהם לבחור את השק של אותו אריח ולהביא אותו בחזרה לעמדה. אם הם בחרו נכון, הם ימצאו בשק חלקי פאזל, ואם לא, הם ימצאו חלקים שחורים. הראשון שיפתור את הפאזל יזכה בחסינות. ושוב, פאביו זכה בחסינות. ושוב, הציל את עצמו מהדחה ודאית. הוא מנסה לשכנע את סאש וצ'ייס שהולי יוצר איום לנצח מאשר דן. במועצת השבט, דן גם מנסה לשכנע את כולם שאין לו סיכוי לנצח בגמר. לאחר ההצבעה, פאביו הצטרף לברית השולטת ודן הודח פה אחד. וואי המילים האחרונות של דן אחרי שהוא הודח היו ממש לא במקום. פאביו מנסה לשכנע את סאש וצ'ייס להגיע ביחד איתו לגמר. הם משקרים לו ואומרים שכן, אבל אם הוא לא זוכה במשימת החסינות האחרונה, הוא מודח. הולי דיברה עם צ'ייס שבמידה ופאביו זוכה בחסינות, כדאי להדיח את סאש, כי הוא יכול לקבל הרבה קולות בגמר.

לאחר שהמתמודדים הלכו בין הלפידים הכבויים של המתמודדים שהודחו (הם צריכים להחזיר את זה שוב), הגיעו המתמודדים למשימת החסינות האחרונה. במשימת זאת, על המתמודדים יצטרכו לאזן חרב שהלהב שלה נוגעת במגן, בעוד שהם שמים מטבעות על ידית החרב עם יד אחרי השניה. האחרון שיוכל להשאיר את המטבעות על הידית ינצח. בפעם השלישית ברציפות (והרביעית במשחק בכללי) פאביו זוכה בחסינות האחרונה.

אף על פי שפאביו לא בין הזוכים הכי טובים אי פעם (אני אגיע לזה עוד רגע), אני חושב שהקטע אחרי שהוא זכה בחסינות הוא בין האהובים עלי בהישרדות. בגלל, עכשיו הוא נמצא בעמדת שליטה, אנשים מגיעים לבקש את הקול שלו. פאביו גם מוכיח שהוא לא טיפש, סאש אומר לא שהוא היה לוקח אותו לגמר אם הוא זכה בחסינות, והוא יודע שסאש משקר לו. הוא גם דיבר עם הולי וצ'ייס והם אישרו לו שאם הוא לא היה זוכה בחסינות, הוא היה מודח. פאביו גם מודע שהולי היא איום חזק לנצח. הייתי רוצה לראות את הצד הזה בפאביו יותר במשחק, הוא הוכיח פה וגם בפרק ההדחה של דן, שיש לו חשיבה אסטרטגית. אני לא אתנגד שהוא ישחק שוב כי אני מאמין שהוא התבגר ואני ארצה לראות אותו משחק כמו שהוא התנהג עכשיו בפיינל 4. במועצת השבט, לבסוף החליטו הבנים להדיח את הולי
איך היא לא חזרה עד עכשיו לעוד עונה?!?! יותר מראויה לפי דעתי. עשתה מהפך מדהים בהתנהגות שלה במהלך המשחק לטובה.

בנאומים שלפני שאלות המושבעים, צ'ייס אמר שהוא רוצה שכולם ישאלו אותו את השאלות הקשות, והוא יענה עליהם בכנות. פאביו אמר שהאסטרטגיה שלו הייתה להיות עצמו, כספר פתוח. סאש אמר שהוא הצטער שהיו מקרים שהוא היה צריך לשבור בריתות, אבל זה חלק מהמשחק. לא אהבתי את הטענות של ברנדה שדי האשימה את סאש וצ'ייס בהדחה שלה, שהיא עצמה לא עשתה הרבה כדי להישאר. אין כל-כך מה להתייחס לשאלה של מארטי, אני לא מבין מה הוא ניסה להשיג עם זה. להולי היה את השאלות הכי טובות. שאלה את צ'ייס מהו המהלך האסטרטגי שהוא בעצמו אמר, שהוא ענה לבחור להדיח את שאנון. היא שאלה את פאביו הם החסינויות זה קצת מאוחר מדי, ופאביו האמת מפתיע אותי הפרק ומציד את הזכיות שלו. היא לבסוף שואלת את סאש מתי הוא שיקר לה, והוא ענה שהוא הדיח אותה, מתי שהם הסכימו שהם לא יצביעו אחד נגד השני. ג'יין כועסת על סאש (ואומרת דברים לא במקום) וגם על צ'ייס, אבל מוכנה לסלוח לו. דן כועס אני לא מבין על מה. אני מצטער, אבל לא ראיתי אותו עושה משהו מיוחד במשחק שמצדיק כעס כזה..נשמע רע, אבל זה מה שאני חושב. כל שאר השאלות בסדר. נאונקה שאלה אם ברגע שהוא ראה את אימו, זה מה שהכניס בו את המוטיבציה להגיע לגמר. פאביו אמר שכן והיו מאוד אמציונלי, מה שכנראה הביא לזכייתו. פאביו זכה עם חמש קולות, צ'ייס קיבל ארבעה וסאש לא קיבל שום קול.

בת'כלס, לסאש הכיע הגיע לזכות, אבל קראתי שהוא ניסה לשחד את חברי המושבעים (או רק את קלי ש., לא בטוח), אז כן, מן הסתם לא מגיע לו לזכות אחרי זה. אומנם צ'ייס שיחק משחק טוב יותר מפאביו, זה לא אומר שהגיע לו לזכות. אף פעם לא ראיתי מישהו עושה כל כך הרבה טעויות כמוהו. הוא כל הזמן שיחק בין שני הצדדים, ונתפס מספר פעמים עושה זאת.

וכך הגענו לפאביו. הוא ענה תשובות טובות לחברי המושבעים לפי דעתי, והוא גם זכה לכבוד שלהם בכך שזה בחסינויות האלו. ואני גם חושב שהוא יותר חכם ממה שאנשים נותנים לו קרדיט כפי שפעל בפרק הזה, והוא גם היה מודע למצבו. אבל אני לא יכול להגיד שהוא בין המנצחים הטובים אי פעם. בין עשרת הפעמים שהוא הצביע במועצת השבט, ארבעה פעמים הוא הצביע לאדם הלא נכון. הוא גם היה זקוק לחסיניות האלו, ואם לא הוא היה מודח. קצת מזכיר במובנים מסוימים את בוב, רק שניסה יותר ליזום מהלכים.

לגבי העונה, היא התחילה טוב, והתרסקה לקראת הסוף. אבל אני חושב שהיא הייתה סבירה באופן מפתיע, לא כמו אי הגאולה, שאני צריך לצפות עכשיו


עדכון דירוג עונות ומנצחים בדרך
 

Seosi

New member
עדכון דירוג מנצחים ועונות לאחר ניקרגואה


מנצחים
22. בוב
21. פאביו - אם כמה שאני חושב שהוא כן חכם ולא מקבל מספיק קרדיט, הוא היה צריך לזכות בכל החסינויות האלו כדי להגיע לגמר. בלעדיהם הוא כבר היה מודח עוד בפיינל 6.
20. אראס
19. ג'נה
18. סנדרה (20)
17. אית'ן
16. טום
15. בריאן
14. יול
13. טינה
12. שארלוט (UK)
11. וספיה
10. אמבר
9. כריס
8. סנדרה (7)
7. ריצ'רד
6. נטלי
5. טוד
4. פארווטי
3. ג'יי טי
2. ארל
1. דני

עונות
22. תאילנד
21. גבון
20. אפריקה
19. פיג'י
18. אולסטארס
17. סמואה
16. פלאו
15. ניקרגואה - כמו שרשמתי, העונה דווקא התחילה טוב, אבל נפלה לקראת הסוף. רשמתי קודם שהיא "התרסקה" בשבילי בהדחה של דן, אבל יותר נכון לומר שהיא התחילה ליפול שנאונקה וקלי ש. פרשו.
14. פלאו טיגה (UK)
13. פנמה
12. איי קוק
11. מרקיז
10. בורנאו
9. אוסטרליה
8. אמזונס
7. ונואטו
6. טוקנטינס
5. גואטמלה
4. מיקרונזיה
3. גיבורים נגד נבלים
2. סין
1. איי הפנינה
 
למעלה