הישרדות UK: פלאו טיגה פרקים 1-2

Seosi

New member
הישרדות UK: פלאו טיגה פרקים 1-2

אני מקווה שכתבתי את זה נכון חחח. לפני שאני אתחיל לצפות בעונה 21, חשבתי דווקא להתחיל בעונה שהפתיעה אותי לטובה עד עכשיו, לאחר דיון שנועם הזכיר אותה. ב-2001, בריטניה שידרה את העונה הראשונה לגירסה שלה בהישדרות. כדי לעשות קצת סדר, להלן השבטים והמתמודדים:

שבט אולר
פיט (בן 30)
זואי (בת 29)
ריצ'רד (בן 33)
איב (בת 30)
ג'קי (בת 31)
ניק (בן 38)
שרה (בת 33)
מיק (בן 55)

שבט הלאנג
אדריאן (בן 22)
אוזמה (בת 30)
סיימון (בן 35)
ג'ניפר "ג'יי ג'יי" (בת 37)
ג'יימס (בן 40)
ג'יין (בת 47)
אנדי (בן 41)
שארלוט (בת 24)

חצי מהפרק הראשון מראה את המתמודדים מנסים להסתגל ביומם הראשון על האי. באולר, ניק לוקח פיקוד על בניית המחנה וג'קי מרגישה לא טוב. בשבט הלאנג, ג'יי ג'יי מנסה לקחת פיקוד. אוזמה וסיימון מוצאים באר מים (אני חושב) לאחר שעה וחצי של חיפוש בג'ונגל. באולר, ניק וזואי מדברים על להקים ברית עם מיק, פיט ואיב. ההתנגות של ג'יין בהלאנג מעצבנת כמה מן האנשים. המשימת פרס/חסינות היא קופי מהמשימה הראשונה של בורנאו. הלאנג מנצחים במשימה הראשונה. זואי לא הצטרפה לברית של ניק, וניק הודח לאחר 5 קולות נגדו על פני ג'סיקה, בגלל שהוא יותר מדי שתלטן.

פרק שני
ג'קי מנסה לעבוד קשה יותר במחנה כיוון לשנות את דעתם של שלושת האנשים שהצביעו נגדה. בהלאנג, אוזמה מרגישה לא טוב ולא עובדת בשבט. יש אנשים בשבט שעובדים וכאלה שנחים. אנדי מרוצה מהמקום שלו בשבט, והוא לא רוצה לקחת עליו את תפקיד המנהיג כי הוא לא רוצה להיות יוצא דופן.

אולר מנצחים במשימת אכילת ג'וקים (
) שנלקחה היישר מן בורנאו. עם זאת, הלאנג מנסים לעלות את רמת המורל בשבט, אך לרוע מזל, מרבית מחפציהם נסחפו אל החוף ונרטבו. ג'יי ג'יי מתנהגת בצורה אגרסיבית בשבט. שני השבטים עדיין נאבקים מול הרעב. באולר, שרה זרקה בטעות פחית של מיץ אננס, וחוששת שזה יביא להדחתה. במשימת החסינות, שני מתמודדים משני השבטים היו צריכים לחכות על עץ גבוה. על השבטים היה לבנות אלונקה מקורות עץ, להביא את השורד מהג'ונגל בחזרה אל החוף. אולר מנצחים במירוץ צמוד.

זואי חששה שהיא ננשכה על ידי נחש או משהו, אבל זה היה רק דג (נראה לי). בהלאנג, ג'יי ג'יי יוצאת מכליה, צועקת וכועסת על המצב בשבט, שאך אחד לא יודע איפה נמצאים חפצים. אז ג'יי ג'יי נמצאת בסכנת הדחה בשל התנהגותה השתלטנית ביחד אם אוזמה שנתפסת כחלשה פיזית במשימות. במועצת השבט, ישנו תיקו בין אוזמה וג'יי ג'יי. המנחה מארק (אם אני לא טועה), מבקש מן שאר ששת חברי השבט לדון על ההחלטה הרחק מן אוזמה וג'יי ג'יי שלא יצביעו. בהצבעה חוזרת, סיימון שינה את קולו מאוזמה והצביע לג'יי ג'יי, וכך, ג'יי ג'יי מודחת. מועצת שבט מעולה, מבחינת המתח, המוזיקה, הכל. ג'יי ג'יי יותר חזקה מאוזמה, אבל אני מניח שהיא הודחה בשל סיבות אסטרטגיות והאישיות שלה. לא שהיא עשתה משהו רע, פשוט נתפסה כשתלטנית בשבט.
 

Seosi

New member
פרקים 3-4


פרק 3
כן, למנחה קוראים מארק. בהלאנג, בעוד שחברי השבט נחים, החליטו אנדי, ג'יימס וג'יין לדוג דגים. אנדי מרגיש שלאחר שג'יי ג'יי הודחה, הוא צריך לקחת את תפקיד הפיקוד בשבט. אוזמה ושארלוט לא סומכות על שלושתם. במשימת הפרס, על חברי השבט ללבוש חולוצות עם אותיות ולעמוד על בול עץ במים, בעוד ששני חברי שבט על החוף מסדרים אותם על מנת ליצור מילה. מי שיוצר כמה שיותר מילים מנצח. אולר זוכים במשימת הפרס ומקבלים פחיות אוכל ואביזרים לעזור להם לדוג. אנדי מרגיש שהוא הגיע לנצח, בעוד ששאר חברי השבט באו בשביל לנפוש. חברי הלאנג מנסים לעלות את המורל שלהם, ומצטייר שאנדי הוא מנהיג השבט החדש. אבל במשימת חסינות שבהם התמודדים היו צריכים להביא תיבה מתחתית הים אל החוף, אולר ניצחו ושמרו על רצף הניצחונות שלהם. נראה בבירור ששבט אולר נהנה בעוד ששבט הלאנג מתקשים עם ההפסדים והחיים על האי. בהלאנג יש ברית של אדריאן, אוזמה ושארלוט וברית נוספת של אנדי, ג'יימס וג'יין, וסיימון נמצא בין שתי בריתות. אוזמה בסוף הודחה, סיימון הצביע עם הברית של המבוגרים, והיא לא הצביעה עם הברית שלה כדרך אגב.

פרק 4
יש מתקפת עכברים בשני השבטים. הם לא עושים שום דבר, אגב, מה יש לאנשים נגד עכברים? איכס, הם מראים איך הם מכינים את האוכל שלהם עם העכברים והדגים...אנדי וג'יין מרגישים ששארלוט היא יותר איום אסטרטגי מאדריאן. באולר, זואי קמה קצת עצבנית, ושמו לב לזה כמה מן חברי השבט. נראה שאיב וזואי מתרחקות, למרות שזה נראה שהן היו חברות טובות בפרק הראשון. במשימת פרס קלאסית של להעביר כדורים במבוך, הלאנג ניצחו ושברו את רצף ההפסדים שלהם. הם זוכים בתרנגולות (
) נראה שאדריאן וג'יין לא מסתדרים במיוחד. באולר, איב ושרה מסתדרות מעולה. איב מרגישה שהיא ושרה, ביחד עם ג'קי וריצ'רד תמיד יצביעו ביחד במועצות השבט.

במשימת החסינות, על השבטים למצוא 22 מסכות אשר מסתתרות בביצה. הלאנג עלו על הגל, והם זכו במשימת החסינות. זואי פונה לג'קי ואומרת לה שהיא מרגישה שאיב וריצ'רד מאוד שתלטנים בשבט. זואי רוצה לפרק את הברית של איב וריצ'רד. נראה שג'קי רוצה יותר להדיח את שרה, כי היא לא מסתדרת איתה. ריצ'רד די זורק את איב ושרה מתחת לאוטובוס בשיחה שלו עם ג'קי, הוא די כועס עליהן כי הן שינו את דעתן למי להצביע...במועצת השבט, ריצ'רד הפנה את גבו לברית עם איב ושרה, והצביע עם שאר חברי השבט להדיח את שרה. הסיבה שהיא הודחה נראית בגלל הקשר החזק שלה עם איב, והחשש מכך שהן יקחו שליטה יחד במשחק.
 

Seosi

New member
פרקים 5-6


פרק 5
איב יודעת שהיא לבד והיא מרגישה שהיא לא צריכה להתאמץ להיות נחמדה יותר לג'קי, והיא מוסיפה שריצ'רד רוצה להיות בברית שהוא המנהיג שלה. היא לא סומכת על זואי כי היא שחקנית בחיים האמיתיים. בהלאנג, המתמודדים מתחילים להתגעגע למשפחות שלהם. במשימת הפרס, על המתמודדים לשחרר מן קרקעית הים 8 אותיות מתוך ה-40 האותיות שנמצאים בתחתית הים וליצור מילה. הלאנג מנצחים וזוכים בבירה, ספגטי ושוקולד. תנאי מזג האוויר קשים לשני השבטים. המשימת החסינות היא הכי קשה עד כה בעונה. תחשבו על זה כמירוץ שליחים בג'ונגל, ועל המתמודדים לעבור כל מיני מכשולים בדרך. נראה כי הלאנג זכו במשימת החסינות, אבל בגלל שג'יימס לא פעל לפי ההוראות, אולר זוכים במשימת החסינות.

אנדי חושב האם להצביע לאדריאן או לבת בריתו ג'יין. הוא חושב שבמשימת החסינות השבטית האחרונה, אדריאן יהיה יותר חזק במשימה הזאת. שארלוט רוצה שג'יין תודח. הן לא מסתדרות בדיוק. לא שהן רבו, אבל פשוט לא החברות הטובות בשבט. ג'יין מרגישה ששארלוט פלירטטה אם בני השבט והצליחה להעביר אותם לצד שלה. במועצת השבט, ג'יין הודחה בפה אחד.

פרק 6
שני השבטים קמו השכם בבוקר וזומנו להר געש בוצי. המנחה מארק אומר להם שבמשימת הפרס, עליהם ליצור במחנה שלהם אותות מצוקה. מארק יעבור מעליהם במסוק, והשבט שיצר את אותות המצוקה הטובות ביותר, ינצחו. אנדי מרגיש ששארלוט מנסה לקחת פיקוד ושהיא אומרת כל מה שעולה בדעתה. אולר עובדים בצורה יותר מגובשת וזוכים במשימת הפרס. קופסא צונחת מן המסוק למים. בקופסא יש כרית, מוצרי הגיינה ורדיו. הם נראים קצת מאוכזבים, כנראה שהם ציפו לאוכל.

זוהי משימת החסינות השבטית האחרונה לפני האיחוד. עם הלאנג לא ינצחו, אם ייכנסו לאיחוד במיעוט. שני השבטים קיבלו מפה למצוא איפה נמצאים חפצים המסתתרים ברחבי האי. אולר זוכים במשימת החסינות וגם בבירה ופירות. הלאנג הולכים להיות בצרות באיחוד. אדריאן די ויתר. שארלוט מכנסת את שאר חברי השבט לדבר בים, חוץ מאדריאן שנשאר לנוח במחנה. אוקי, שארלוט בהחלט מפלרטטת עם בני השבט. סיימון שוב מוצא את עצמו באמצע: אדריאן ושארלוט רוצים להדיח את ג'יימס בעוד שאנדי וג'יימס ורצים להדיח את אדריאן. במועצת השבט, סיימון חבר לברית של אנדי, ואדריאן הודח.

פרק הבא איחוד!
 

Seosi

New member
פרקים 7-8


פרק 7
שני השבטים מתאחדים. שכחתי לציין שהשורדים לא לובשים בנדנות אלא חולצות עם הצבע והלוגו של השבט שלהם. מזכיר קצת את הצופים חחח. בכל מקרה, השבט המאוחד, מקבלים דגל כתום ונקראים סקוטו. אני חשוב שמשהו שחסר בעונה הזאת, זה המוסיקה. מצד אחד, זה מרגיש קצת כמו דוקו-ריאליטי שזה מגניב, אבל מצד שני, אני מרגיש שהמוסיקת רקע חסרה פה. חברי שבט הלאנג לשעבר נמצאים בסכנת הדחה, כי יש יותר מתמודדים משבט אולר. ג'קי אומר לאיב שהיא רוצה להגיע איתה לגמר, כי היא לא יכולה לנצח נגד שאחר חברי שבט אולר. אנדי יודע שהדרך היחידה שהלאנג לא יודחו אחד אחרי אחד זה לראות אם יש חלוקות בין חברי שבט אולר. איב מרגישה שהקול של שארלוט חזק מדי בשיחות, ושהיא אוהבת לקבל את תשומת הלב. גם זואי אמרה זאת בעבר. שארלוט מוצפת ברגשות. נראה שהברית הגדולה של אולר רוצה להדיח את סיימון.

במשימת החסינות, על המועמדים לעמוד על קורת עץ מעל הים למשך הכי הרבה זמן. אנדי, סיימון וריצ'רד נשארים אחרונים על הקורה כל הלילה עד השחר. הברית של הלאנג מקווים שאולר יראו בריצ'רד כאיום לאחר המשימה הזאת. אנדי מנצח במשימת החסינות לאחר שנשאר על הקורה 23 שעות. כלומר, אין מצב שזה נכון? כי אם כן...וואו. טוב, הם ישר הולכים למועצת השבט, וסיימון הודח כצפוי. הברית של הלאנג לא הצביעה באופן מאורגן משום מה.

פרק 8
שארלוט מתחילה להישבר ומרגישה שאין לה סיכוי לנצח. שארלוט ואיב נכנסות לויכוח על האורז. משימת הפרס הינה תחרות צלילה מתחת למים. ג'יימס זוכה במשימת הפרס. הוא לוקח את אנדי איתו. הם הולכים לקבל טיפול של מלון של 5 כוכבים, מקבלים אוכל ומסאז' וישנים במיטה נוחה. ממש חסר לי גם ההתלהבות של המתמודדים.

במשימת חסינות שהיא חידון, פיט זוכה במשימת החסינות. הוא לא מקבל יותר מדי זמן מסך כדרך אגב, אף על פי שהוא נראה בנאדם נחמד. פיט לא רוצה להדיח את אנדי. מצד שני, נראה קצת שאנדי ויתר? הוא די מקריב את עצמו לשאר חברי הברית שלו. אנדי מן הסתם הודח, כי הוא באמת איום אסטרטגי, ונהפך לחבר המושבע הראשון. חבל, היה לו המון פוטנציאל. דרך אגב, למי שרואה, מה הקטע שיש מתמודדים שמורחים על הפנים שלהם בוץ לפני מועצת השבט? חחח
 

noamlah

New member
הסיבה שהלנג לא הצביעו באופן מאורגן

זה בגלל השיטה של התיקו הישנה
אם אתה זוכר סופרים קולות עבר
אז המטרה של הלנג הייתה לפזר קולות באופן כזה שבמקרה שכן יהיה פיזור באולר ויהיה תיקו בין אחד מאולר לאחד מהלנג
להוא מאולר יהיו יותר קולות קודמים נגדו
שזה מאוד חכם לפי דעתי לתכנן ככה, זה חשיבה לטווח ארוך על פי היידע שיש לך על חוקי המשחק

האתגר חסינות בפרק 7 מאוד הרשים והם אכן נשארו שם כל הלילה, הכי ארוך בכל גרסה של הישרדות
ואהבתי את אנדי מאוד, הוא נראה לי הטיפוס היחיד של המנהיג המפרנס שאהבתי
בדרך כלל ממש לא אוהב את הטיפוס
 

Seosi

New member
נכון, אתה צודק

אני חושב ששארלוט אמרה שזה היה הרעיון של ג'יימס. אנדי הוא גם מסוג המתמודדים שאני לא תמיד אוהב אבל הוא הוכיח את עצמו כשחקן אסטרטגי לחלוטין. חבל שהוא ויתר ככה, הוא באמת שיחק טוב. אני מוריד את הכובע בפניהם שנשארו מעל 20 שעות שמה, זה מטורף. קצת מוזר שביטלו את הישרדות לאחר שתי עונות, כי קראתי שלהישרדות היה רייטינג יותר גבוה מהאח הגדול. מי יודע, אולי יחזירו את זה פעם. לפי ויקיפדיה, ההישרדות האוסטרלית חזרה לשידורים לאחר עשר שנים, אז הכל יכול לקרות (אבל אני בספק חח).
 

noamlah

New member
ממה שהבנתי

יחסית לערוץ ITV הרייטינג היה נמוך לעומת דברים שהיו להם בעבר במשבצת השידור הזאת
גם תזכור שבשנות ה2000 המוקדמות (2000-2003 בערך) ריאליטי טיוי היה סוג של ז'אנר נסיוני שלא ממש ידעו אם יעבוד או לא וגם הקהל לא תמיד ידע איך לאכול אותו
זה שהם הובילו בריאליטי טיוי ועברו את האח הגדול עדיין לא אומר שהיה רייטינג מרשים
האח הגדול גם נמשך הרבה יותר פרקים אז אני מניח שהצליחו להפציץ יותר ברייטינג בהמשך
הגמר של הישרדות משודר כאשר האח הגדול בערך בהדחה החמישית
זה לא חוכמה למדוד
 

noamlah

New member
ובאופן כללי

אני חושב שהבריטים פחות חובבים ריאליטי שלא קשור בהצבעת קהל
אני לא חושב שיש אחד כזה שהצליח אצלם
הם אוהבים להיות מעורבים

גם בגמר של העונה השניה של הישרדות נתנו להם להיות מושבע נוסף ולהצביע למי שהם אוהבים
לא ממש עזר כנראה
 

Seosi

New member
אה...באסה

אבל מצד שני, אני מעדיף שהם לא יחזירו את הישרדות עם הם מתכננים לעשות הצבעת קהל. זה ממש לא הוגן במשחק כזה.
 

noamlah

New member
ואני חושב

שמריחת בוץ על הפנים הייתה איזה סוג של גג מסויים בעונה הראשונה של הישרדות בריטניה
גם בתמונות פרופיל הם עם בוץ על הפנים
 

Seosi

New member
פרקים 9-10


פרק 9
איב כועסת על ג'יימס, פיט ושארלוט שהם לא עובדים מספיק בשבט כמו שאר חברי השבט. שארלוט גם לא אוהבת את איב. איב וזואי גם מרגישות שפיט לא משחק את המשחק, ונראה שאיב וזואי מתחילות להיות חברות שוב. השורדים מגיעים למשימה של יריית חצים למטרה תוך נשיפת מוט (Blowpipe), וכמה שהם קרובים יותר למטרה הם מקבלים יותר כסף. אותו הכסף משמש אותם לאחר מכן למכירה פומבית. ריצ'רד קנה פיצה, איב קנתה המבורגר וצ'יפס, זואי קנתה קוביות שוקולד, ג'יימס גם קנה המבורגר וצי'פס וחלק אותם עם שארלוט שלא קיבלה שום כסף מהשימה וזואי קיבלה שיחת טלפון מהבית.

ג'יימס ושארלוט כועסים על הברית של אולר שהם לא חלקו איתם באוכל כפי שהם הסכימו קודם, ואיב כעסה עליהם כי ג'יימס לקח ממנה קטשופ לצ'יפס. את רצינית? זה ממש קטנוני לכעוס על קטשופ, בהתחשב העובדה שלאיב היה בקבוק שלם ולג'יימס לא. ואני ממש לא רואה את ג'יימס ושארלוט אנוכיים כמו שאיב אומרת. הם יודעים שהם בחוץ, זו מנטליות אחרת לחלוטין. ג'יימס ושארלוט מרגישים שפיט הוא היחידי שהתנהג אליהם בכבוד. וואי, הברית של אולר קצת מכעיסים, אף על פי שאני אוהב את זואי. ג'יימס אומר לריצ'רד שהם ביחד עם פיט ושארלוט יכולים להגיע לפיינל 4, והוא ושארלוט יצביעו לריצ'רד לנצח. אבל, אם ריצ'רד יגיע לגמר אם מישהו אחר חוץ מפיט, הוא לא יקבל את הקול שלהם. אאוץ'. ריצ'רד זוכה במשימת חסינות הישר מבורנאו של הדלקת מדורה. שארלוט אמרה שהיא ניגשה לאיב לשאול אם היא תבציע עם הברית שלה, אבל איב די זרקה אותה מתחת לאוטובוס שהיא דיברה עם זואי. בכל מקרה, ג'יימס הודח. באסה, עוד שחקן עם פוטנציאל.

פרק 10
שארלוט נשארה אחרונה בסקוטו משבט הלנאג. נראה שפיט והברית הגדולה מאולר מתרחקים אחד מן השני. הברית של אולר לגמרי נמצאים בפאוור טריפ. פיט זוכה במשימת פרס שעל המתמודדים היה לשמור על האיזון תוך שהם הולכים על במבוק. הוא זוכה בארוחת בוקר אנגלית. פיט נוצרי והוא הביא איתו את הביבליה (ככה קוראים לזה, לא?). הוא לא בדיוק משחק את המשחק, אבל הוא בנאדם נחמד.

במשימת חסינות, על השורדים לצלול מתחת למים, ולחפש מתוך 25 תיבות את התיבה היחידה שנמצא בה פסלון. ריצ'רד זוכה שוב במשימת החסינות. שארלוט יודעת שהיא הולכת להיות מודחת ומקבלת את זה. אבל, חברי הברית של אולר רואים בפיט איום גדול יותר לנצח במשימת חסינות מאשר בשארלוט. ריצ'רד סיפר לפיט שהוא הולך להיות מודח. הוא סיפר לו את זה בגלל מה שג'יימס אמר לו פרק שעבר, וכי ריצ'רד הבטיח לפיט לספר לו אם הוא יהיה בסכנת הדחה. פיט מרגיש נבגד. ריצ'רד סוג של בוחן את זואי שהוא די זורק את ג'קי מתחת לאוטובוס (אני יודע, אני משתמש במושג הזה הרבה), וזואי חושבת על להדיח אותה. פיט מספר לשארלוט שהוא הולך להיות מודח, ובמועצת השבט, פיט מבאמת מודח על ידי שאר חברי השבט שלו. שארלוט הצביעה לאיב כדי שיהיה לה יותר קולות נגדה בעתיד. היא אפילו לא צריכה לעשות כלום עכשיו, זה נראה שאולר הולכים להדיח את אחד השני חחח.
 

Seosi

New member
פרקים 11-12 (פרקים חובה לצפייה, במיוחד פרק 11)


פרק 11
סערה פוקדת את המחנה בלילה. זה קצת מזכיר לי את הסערה שהייתה בהישרדות אוסטרליה (השנייה באמריקה), אבל נגרם פחות נזק. איב חושפת בפני זואי ומיק שג'קי משחקת בצורה ערמומית. היא מרגישה שג'קי נגררה עד לשלב זה (אני לא מסכים, ואני חושב שאם אולר היו מפסידים בעוד משימת חסינות לפני האיחוד, איב הייתה בצרות). אני אתן לג'קי קרדיט, היא מודה שהיא משחקת בצורה ערמומית, היא לא מסתירה את זה, אבל היא יודעת שזה כנראה חוזר עכשיו נגדה. עכשיו ג'קי מנסה להתקרב יותר אל שארלוט, ושמה על עצמה מטרה על הגב בדרך.

לפני משימת הפרס, המתמודדים רואים סרטונים קטנים מהמשפחה שלהם דרך הטלוויזיה. המנצח יזכה לראות את כל הסרט מהמשפחה שלו. על המתמודדים לעבור דרך סדרת מכשולים בג'ונגל ולהגיע כמה שרחוק יותר תוך 30 שניות. ריצ'רד מנצח, אבל החליט ששארלוט צריכה את המסר הזה יותר ונתן לה את הפרס. אני לא חושב שזה רק היה מהלך אסטרטגי מצד ריצ'רד בגלל שהוא ממש בכה ונראה שבאמת היה לו קשה לעשות את ההחלטה הזאת. המטרה על הגב של ג'קי הולכת וגודלת, וגם השם של זואי עולה, בגלל שהיא מנהיגת הברית של אולר. נראה שריצ'רד כורת ברית עם שארלוט, שעדיין נמצאת בסכנת הדחה.

במשימת חסינות, על המתמודדים לבנות רפסודה, ו"לחלץ" אנשים מהים אל החוף. איב היא הראשונה לעשות זאת, וזוכה במשימת החסינות. מארק מודיע לריצ'רד שהאיש שאותו חילץ זה לא אחר מאשר אחיו, ומקבל זמן לדבר איתו. ג'קי ושארלוט חושבים שאיב, זואי או מיק החביאו חלק נכבד מהאורז לעצמם. זואי בפאוור טריפ מטורף, ג'קי לגמרי משחקת את המשחק. במועצת השבט, החליטו ברית של זואי להצביע לשארלוט, אבל שארלוט הצביעה ביחד עם ג'קי וריצ'רד לזואי ונוצר תיקו. בגלל שזואי קיבלה יותר קולות משארלוט במועצות שבט, היא הודחה. פרק אדיר!!! מתבאס על זואי כי אני כן חושב שהיא שיחקה טוב עד שהיא הרגישה בנוח מדי. היא קצת מזכירה לי את דינה מאמזונס. ושארלוט מזכירה לי קצת את ג'נה, עם כבר מדברים על אמזונס. ג'קי וריצ'רד יצאו תותחים בפרק הזה


פרק 12
איב לא אוהבת הרבה אנשים...חוץ ממיק. אבל, מיק מגלה לשאר חברי השבט שאיב החביאה את בקבוק הקטשופ בלילה שאחרי המועצה (אם אני לא טועה), והם מצאו אותו בתיק שלה. הוא עשה את זה כדי שהיא תודח לפניו. אאוץ'. במשימת הפרס האחרונה, על המתמודדים לנחש כמה משקל הם הורידו מאז שנשקלו בפעם הראשונה על ידי הצוות הרפואי של המשחק. הוצבה מולם מראה גדולה כך שהם יוכלו לנחש כמה משקל הם הורידו. לאחר שהמתמודדים נשקלו שוב, איב ניחשה הכי קרוב וזכתה במשימת הפרס. היא זוכה בעוגת שוקולד גדולה, ומחליטה לשתף את העוגה עם שאר חברי השבט. שארלוט סומכת יותר על ג'קי מריצ'רד. היא לא חושבת שריצ'רד ירצה לשבת לידה בפיינל 2, ושהוא די בונה על הקול שלה בגמר.

במשימת החסינות, על המתמודדים הה להניח יד על עמוד טוטם שהם עומדים על בול עץ, ואחרי כל חצי שעה, עליהם לצעוד לבול עץ הבא. מסכנה שארלוט חחח, בזמן המשימה היא קיבלה מחזור והייתה צריכה לפרוש מן המשימה. איב וריצ'רד נשארים אחרונים במשימה, ולאחר 14 שעות, ריצ'רד מנצח במשימת חסינות. היכולת סיבולת שלהם מטורפת חחח. איב החליטה לא לעזור בשבט כי היא יודעת שהיא הולכת להיות מודחת. והיא אשכרה כועסת על שארלוט שהיא פרשה ממשימת החסינות בגלל שהיא קיבלה מחזור, מה?! הם גם לקחו משהו מהתיק של איב, כי נראה שהיא לקחת בגד מסוים ששייך לשבט, אבל אני לא בטוח. בכל מקרה, מועצת שבא, איב מודחת פה אחד. הרגשתי רע לאיב בדברי סיום שלה שהיא בכתה בסוף, אבל זה לא מצדיק את ההתנהגות שלה, במיוחד בפרק הזה. היא לא בנאדם רע, אבל היא לא הייתה צריכה להתנהג ככה.
 

noamlah

New member
אני לא יודע

עד כמה ריצ'ארד וג'קי (במיוחד ריצ'ארד) פעלו בחוכמה בפרקים האלו
מיילא זואי אבל איב היא מתנה לקחת לפיינל 2 וזה לא שנשאר לה ממש כוח לשנות עניינים ולעומת זאת שארלוט היא סכנה מאוד גדולה עם שני קולות בטוחים מתוך ארבע שהיא צריכה
לא מבין כלכך את הרציונאל לשמור אותה אחריי ההדחה של זואי מלבד איזהשהוא רגש אישי שהם פיתחו אליה
 

Seosi

New member
זה בהחלט מהלך מסוכן

כלומר, אנחנו יודעים כבר ששארלוט ניצחה אז זה לא הצליח להם חחח. אני מבין למה הם הדיחו את זואי. היא הייתה מנהיגת הברית של אולר ואיום אסטרטגי. עדיין, אני מסכים שזה יותר פגע מריצ'רד מאשר בג'קי, כי ממש סמכו עליו עד עכשיו. השאלה היא אם הם היו מדיחים את שארלוט במקום איב, מה היה קורה בפיינל 4. האם הולך להיות תיקו בין איב ומיק לג'קי וריצ'רד? או שמיק היה מצטרף אליהם להדיח את איב? אני חושב שהמשהלך הזה יותר קידם את ג'קי שגם ככה הברית הישנה של אולר זנחה אותה. ריצ'רד נתפס יותר כאיום אסטרטגי לאחר המהלך הזה.

ואני לא מבין למה יש מתמודדים שממש שונאים את שארלוט, בעיקר איב שהרחיקה לכת בדבריה. אני חושב ששארלוט מאוד נחמדה וטיפוס חברותי מאוד. במחשבה לאחור, אני לא בטוח אם היא באמת פלירטטה עם הגברים בשבט כי היא נשואה. אבל היא באמת לא עשתה שום דבר רע שיביא לכזאת שנאה. כן, היא מזכירה לי קצת את ג'נה, אבל להבדיל, היא לא נכנסת למריבות ודברים כאלה. היא פשוט בנאדם חברותי שנראה שנחמד להיות בסביבתה.
 

Seosi

New member
פרק 13


איב לקחה איתה את בקבוק הקטשופ שהיא הודחה...מיק מבין שהוא צריך לזכות במשימת חסינות כדי להישאר במשחק. במשימת החסינות הראשונה לפרק, על המתמודדים למצוא רמזים בג'ונגל אשר יובילו אותם למצוא לוחית בהר געש הבוצי. הראשון שימצא את הלוחית, זוכה בחסינות. זאת הייתה משימת חסינות קשה בשל החום הכבד, מיק ושארלוט פרשו באמצע. לאחר שריצ'רד מצא את הלוחית וענה יותר נכון על שאלות מג'קי, הוא זוכה שוב במשימת החסינות. מיק יודע שהוא הולך להיות מודח, וג'קי, ריצ'רד ושאלרוט לא מסתירים את זה. מיק מודח פה אחד במועצת השבט. לפחות הוא לקחת את ההדחה של ברוח ספורטיבית.

ריצ'רד אמר שאם הוא ינצח במשימת החסינות האחרונה, הוא יקח את ג'קי איתו לפיינל 2, וג'קי אמרה אותו דבר. שארלוט החליטה לספר לג'קי שריצ'רד אמר לפיט באותו יום שהוא הולך להיות מודח, ופיט אמר זאת לשארלוט. היא סיפרה את זה לג'קי, כי היא יודעת שהם הולכים לקחת את אחד השני לגמר, אז זה ניסיון לשבור את הברית בין ג'קי וריצ'רד. שארלוט אומרת לג'קי שריצ'רד יותר אהוד בקרב חברי המושבעים ויכול לנצח, וג'קי די קונה את זה למען האמת. ריצ'רד חושב שאם שארלוט תודח, היא תוכל לשכנע את חברי הלאנג להצביע לריצ'רד לנצח, בעיקר לאחר שהוא נתן לה לצפות בקלטת של בעלה. שארלוט ממש מנסה לשכנע את ג'קי, ושאי אפשר לסמוך עליו. ריצ'רד בנתיים מתבודד ויושב על סלעים.

משימת החסינות האחרונה מתרחשת במועצת השבט, מול חברי השבט. המשימה הינה טריוויה על מתמודדי העונה. לאחר קרב צמוד בין שארלוט וג'קי, שארלוט זוכה במשימת החסינות הכי קריטית לעונה, ובמיוחד בשבילה. אוקי זה שונה מהגרסה האמריקאית, אף על פי ששארלוט ניצחה, שלושתם בכל מקרה הולכים להצביע. ריצ'רד מצביע לג'קי בלית ברירה, וג'קי מצביעה לריצ'רד בלית ברירה. שארלוט מצביעה גם היא לריצ'רד, וכך ריצ'רד מודח והופך להיות חבר המושבע האחרון. פרק הבא הגמר, שאני אעביר דעות על העונה והזוכה
 

Seosi

New member
פרק 14 - הגמר


משהו שאני חייב לשתף. לא הבנתי למה אנשים לא אהבו את שארלוט. ישנן שמועות חזקות שהיא הייתה בסוג של זוגיות עם אדריאן על האי, אבל לא הראו את זה בגלל שהיא נשואה (מקור: [URL]http://robhasawebsite.com/why-survivor-failed-in-the-uk/[/URL]) אני מקווה שאלו סתם שמועות מגעילות. זו בחירה של שארלוט מה לעשות בחייה, אבל זה כן יאכזב אותי לשמוע שזה מה שקרה. אוי, מתברר שזה נכון אני רציני שמצאתי את זה רק עכשיו [URL]http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-49650/We-knew-Survivor-affair.html[/URL]

בכל מקרה, אני אדון במשחק של שארלוט בצורה אובייקטיבית. אני אעבור ישר לנאומים של ג'קי ושארלוט, ולדברי חברי השבט. ג'קי אמרה שהאסטרטגיה שלה במשחק הייתה לשחק מתחת לרדאר, וליצור בריתות חזקות ולהגיע לאיחוד, אבל היא הייתה צריכה לשנות את דרך המשחק שלה לאחר שהיא שמעה שאנשים רוצים להדיח אותה. שארלוט אמרה שהיא הגיע למשחיקה בשביל להשיג חוויה משנה חיים. היא מרגישה שהיא השתמשה באישיות שלה על מנת שאנשים ירצו להשאיר אותה במשחק, ועצם העובדה שהיא הצליחה להגיע לגמר לאחר שכל חברי הלאנג הודחו אחד אחרי השני, זהו הישג בפני עצמו.

אנדי שואל אותן איך הכסף ישנה את חייהן לאחר שנה. שארלוט אמרה שזה יעזור לה לשלם משכנתא, זה יעזור למשפחתה ושהיא רוצה להקים עסק ולעבוד עם חיות, אבל היא אומרת שהכסף לא יהפוף אותה לאדם רע. ג'קי אמרה שזה יעזור לה המון עם החשבונות. ג'יימס שואל את שארלו מה היא למדה על עצמה שהיא לא ציפתה לו. שארלוט אמרה שהיא למדה להסתדר בכוחות עצמה. הוא שואל את ג'קי מה היא למדה על חברי השבט שהיא לא ציפתה לו. ג'קי אמרה שקשה לשפוט את אישיות האדם בסביבה כזאת, ג'יימס לוחץ על תשובה, וג'קי אומרת שהיא למדה איך אנשים זרים יכולים להסתדר ביחד בסביבה כזאת. פיט שואל על מה הן היו צריכות להתפשר בשביל להגיע לגמר. שארלוט אמרה שבהלאנג, היא הצביעה לג'יימס למרות שהיא הייתה צריכה להצביע נגד אדריאן. ג'קי אמרה שמתי שהיא הייתה צריכה להדיח אותו, והיא ידעה שהיא הייתה צריכה להדיח אותו בשביל להגיע לגמר. זואי נפגעה מהשמועות שהיא החביאה אורז משאר חברי השבט, דבר שהיא לא עשתה. ג'קי ושארלוט שניהן מסבירות לה איך השמועה הזאת התחילה, ושזה לא היה מכוון ספציציפית אליה, אלא לכל הברית שלה. זואי גם שאלה האם מגיע להן לזכות לאחר שאמרו שהן לא רוצות להישאר במשחק. שתיהן אומרות שכן, כי שהן אמרו את זה הן הרגישו מדוכדכות אבל נלחמו בשביל להישאר. איב שאלה את ג'קי למה היא חושבת שהיא שונאת אותה. ג'קי אמרה שזה בגלל איך שהיא דיברה אליה. איב גם שאלה אם היא חושבת שזאת האישיות שלה או שהיא שיחקה תפקיד (איב). ג'קי חושבת שזאת האישיות שלה והיא תרצה ללבן את העניינים בניהן לאחר המשחק. איב שואלת את שארלוט מה היא עשתה שיצדיק את הקולות של חברי הלאנג (אנדי וג'יימס) להצביע לה לניצחון. שארלוט אומרת שהיא לא נגררה על ידי הלאנג, ושהיא עבדה קשה להגיע לגמר, אף על פי שהיא נמצאה במיעוט. מיק אמר לג'קי שהיא לא הצליחה במשימות ושואל אותה איזה תכונות שלה יכולים לגרום למיק להצביע לה. ג'קי אומרת שהיא מרגישה שהיא השתפרה ממשימה למשימה ואף הייתה יותר טובה ממנו במשימה אחת ספציפית. היא אומרת שהיא בעלת התמדה. מיק שואל את שארלוט אם היא בוגרת מספיק בשביל להתמודד עם מיליון פאונד. שאלרוט לא חושבת שהיא לא בוגרת, אבל אנשים חושבים כך בגלל האישיות שלה. הוא גם שואל אותה אם היא חמדנית. היא אומרת שלא, אבל היא מבינה למה אנשים יכלו לחשוב שהיא כזאת, בגלל מקרה אחד או מספר מקרים בשבט. אבל היא לא חמדנית. ריצ'רד מספר סיפור קצר ואומר ששניהן העירו הערות סטיגמטיות כלפי אנשים בעלי מחלה נפשית (שלא הראו). שארלוט אמרה שהיא לא התכוונה להעליב אף אחד ומקווה שאף אחד לא נעלב ממנה. ג'קי אומרת לריצ'רד שגם הוא העיר הערות לא במקום. בנאומי סיכום, ג'קי חידדה כמה מהתשובות שלה, ושארלוט מציינת שהיא הגיעה לאיחוד עם ברית במיעוט. שארלוט זכתה בכל הקולות של חברי השבט ונהפכה למנצחת הראשונה של הישרדות בריטניה.

אז ככה, העונה הפתיעה אותי לטובה. כמו שציינתי קודם, לעונה הייתה הרגשה יותר של דוקו-ריאליטי מאשר תכנית ריאלטי, שאני דווקא חשבתי שזה די מגניב. אני חושב שזה יהיה קשה קצת להסתגל לזה, אבל אם מתמידים בפרקים, זאת עונה לא רעה בכלל. לגבי שארלוט, היא הגיעה לגמר ת'כלס נגד כל הסיכויים. אני חושב שהיא השתמשמה באישיות שלה להגיע כמה שרחוק שאפשר והיא כן זוכה ראויה. עם זאת, אני חושב שהיא הרוויחה המון מהברית אם אנדי וג'יימס שהיא לא הייתה איתם בהתחלה, ושהברית של אולר התחילה להתהפך על אחד השני.

אני אעדכן דירוג מנצחים כי הפורמט הזה הוא די אחד לאחד לעונות הראשונות של הגרסה האמריקאית, אז אני לא רואה סיבה שלא.
 

noamlah

New member
אל תסמוך ממש על המילים של אוזמה

דבר ראשון כבר היו מקרים בהישרדות בעבר שמישהו חשב שיש רומן ואף התעקש על כך ולא היה כלום (רוקסי מעונה 25 למשל)
ודבר שני תזכור שאוזמה מוסלמית, לא רוצה לצאת גזען אבל אני משער שמה שנראה לה כנגיעות יותר מדיי לא נראה לשרלוט ואדריאן כנגיעות יותר מדיי
בכל מקרה שרלוט ובעלה ביחד עד היום ממה שבדקתי אז אם היה משהו זה מאחוריהם

דבר שני לגבי הזכיה של שרלוט
אני יכול להבין למה אתה חושב שדני יותר אסטרטגית
למרות שכמו שאמרתי לפי דעתי היו הרבה נקודות דמיון
ריצ'ארד ביצע התאבדות על המשחק שלו כי רצה להשאיר אותה
כמו שרייף עשה עם דאני
הייתה פה השפעה דומה מאוד לפי דעתי

למה אתה שם את כריס מעליה אני לא מבין כי כריס, אם כל המשחק החברתי שלו היה מאוד מזליסט

אני חושב שיש פה אלמנט מאוד חשוב גם שמשום מה אתה לא מתייחס אליו והוא הכרונולוגיה והתרבות של המשחק
כשדאני וכריס ניצחו זה כבר היה אחריי המפלה של ברית רוטו
זה היה אחריי רוב ססטרנינו שזגזג בין בריתות
זה היה אחריי איי הפנינה וכל התהפוכות שהיו שם
כך שהיה להם פתח למסע ומתן כי כבר היו תקדימים שאנשים התהפכו

שרלוט לעומת זאת הייתה בתקופה שפאגונגינג של שבט שלם היה הסטנדרט
הדבר המובן מאליו לעשות
אז היא הייתה צריכה לעשות יותר מאמץ להתחבב על שאר בני השבט כי ההישארות שלה הייתה משהו שבכלל לא היה נראה כחלק מהתרבות של המשחק

והיא יצרה עוד תקדים, היא הראשונה בתולדות המשחק שקיבלה את כל הקולות
וזה לא שג'קי הייתה סוג של עז בסגנון דרימז וקסנדרה בעונה 14
חוץ מאיב וג'יימס לא היה ממש מישהו שהיה ממורמר עליה ודווקא נתנו לה קרדיט
ריצ'ארד אף היה השותף שלה במשך כל המשחק
והאנליטור דיי חשב שיש פה ניצחון ברור שלה
אז זה ששרלוט זכתה בכל הקולות אומר שיש משהו בה שגרם לאנשים להשאיר אותה, זה אומר שהיא עשתה עבודה
 

Seosi

New member


האמת שהופתעתי לקרוא מכל האנשים את אוזמה אומרת את זה על שארלוט. כי הן היו חברות טובות בשבט. אולי לא הייתי צריך להגיד את זה על שארלוט, כי זה לא משהו פגע במשחק שלה ואם היא ובעלה חיים ביחד והכל טוב, אז אני מרגיש שיצאתי לא בסדר. אני מסכים שריצ'רד וג'קי (יותר ריצ'רד) הרסו לעצמם את המשחק כמו שרייף וסטפני עשו בגואטמלה (באופן מצחיק קצת, יותר רייף). אני חושב שלכריס היה משחק חברתי חזק שהצליח בשבילו להציל אותו ממספר טעויות אסטרטגיות שעשה (כמו לא להדיח את ג'ולי לפני האיחוד). אבל אני חושב שהיה לו חלק גדול בהדחתה של ליאן. זה היה נטו רעיון של טווילה וסקאוט, אבל הן לא יכלו לעשות זאת בלי כריס בגלל שהוא היה יותר קרוב לאלייזה משניהן, ועוד ששניהן התחילו איתה באותו שבט.

אבל העלת משהו שבאמת לא חשבתי עליו, זאת הייתה העונה הראשונה. לשארלוט לא היה בדיוק על מה לבסס את המשחק שלה כי זאת הייתה העונה הראשונה. באמת שלא חשבתי על זה. אני השוויתי בין שארלוט לג'נה בגלל האסטרטגיה הפלרטטנית, אבל ת'כלס, עם ג'נה לא היתה זוכה בחסיניות האלו, היא הייתה מודחת ממזמן, להבדיל משארלוט.

אני פשוט חשבתימ שאנדי היה שחקן אסטרטגי יותר טוב, אבל אז הוא ויתר באיחוד (לצערי). גם ג'יימס היה פוטנציאל, אבל אני לא חושב שהוא עשה הרבה בשביל שסיימון יצביע איתו ולא נגדו מתי שאדריאן הודח.

אני מודה שלא הקדשתי לזה יותר מדי מחשבה...אני חושב שבינתיים אעלה את שארלוט למקום 13. אני יודע שהרבה אנשים פה לא אוהבים את טינה, אבל אני כן רואה אותה כשחקנית אסטרטגית. לגבי מיקום של דירוג העונה אני מרגיש מרוצה. חשבתי להוסיף גם מנצחים מישראל אבל הפורמט לגמרי שונה, וממש אין לי כוח את כל העונות, כי רובן, אני מצטער, נוראיות. אולי חוץ מעונת ה-VIP. אני חושב שנעמה, אריק ואיתי מנצחים ראויים. יש את שחר אם אני לא טועה מהעונה השלישית אבל אני לא ראיתי אותה אז אני לא יודע איך הוא שיחק...בכל מקרה, אני צריך לצערי לצפות בניקרגואה, אבל אני מעדיך לצפות בה מאשר רוב העונות של ישראל חח.
 

Seosi

New member
עדכון מנצחים וזוכים לאחר העונה הזאת


אתם מוזמנים לקרוא את הפירוט המלא של הדירוגים שדירגתי עד עכשיו כאן:[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1761/183394225/%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A8/%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%95%D7%AA_%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99_%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%99[/URL]

מנצחים
21. בוב
20. אראס
19. ג'נה
18. שארלוט הוברו - הישרדות UK פלאו טיגה: זה לא שהיא לא זוכה ראויה, אני פשוט חושב שהיא הרוויחה המון ממקרים שלא בשליטתה, אף על פי הישג באמת מרשים. מזכירה לי את ג'נה מורסקה המון. אני חושב שההבדל בינה לבין דני, שדני שיחקה בצורה יותר אסטרטגית לדעתי.
17. סנדרה - הישרדות גיבורים נגד נבלים
16. אית'ן
15. טום
14. בראיין
13. יול
12. טינה
11. וספיה
10. אמבר
9. כריס
8. סנדרה - הישרדות איי הפנינה
7. ריצ'רד
6. נטלי - שיניתי את המקום שלה עם טוד, ואני עוד חושב האם לדרג אותה לפני סנדרה וריצ'רד או לא.
5. טוד
4. פארווטי
3. ג'יי טי
2. ארל
1. דני

עונות
21. תאילנד
20. גבון
19. אפריקה
18. פיג'י
17. אולסטארס
16. סמואה
15. פלאו
14. הישרדות UK פלאו טיגה - כמו שאמרתי, עונה מפתיעה לטובה, אבל צריך להתרגל אליה.
13. פנמה
12. איי קוק
11. מרקיז
10. בורנאו
9. אוסטרליה
8. אמזונס
7. ונאטו
6. טוקנטינס
5. גואטמלה
4. מיקרונזיה
3. גיבורים נגד נבלים
2. סין
1. איי הפנינה
 
למעלה