דירוג 20 המנצחים והעונות של הישרדות

Seosi

New member
דירוג 20 המנצחים והעונות של הישרדות


אז, לאחר שהשלמתי את עונה 20, ולפחות כחודשיים שצפיתי בחזרה בכל העונות, חשבתי לפתוח דיון בפורום ולדרג את ה-20 המנצחים והעונות של הישרדות מעונה מבורנאו עד גיבורים נגד נבלים. זאת רק דעתי, ומטרת הדיון לראות מה השאר חושבים. אני אתחיל עם המנצחים. אני רק אדגיש שאני לא חושב שיש מנצח שלא ראוי, פשוט כאלה ששיחקו בצורה טובה יותר וכאלה שפחות:

20. בוב קראולי - הישרדות גאבון: אני לא מצליח לשים אצבע על סיבה מסוימת שבזכותה בוב ניצח. הוא היה מרשים מאוד במשימות, אבל אני לא יכול לחשוב על סיבה אחרת. בחצי מן מועצות השבט הוא הצביע לאדם שלא הודח בכלל, וזה מרגיש שרוב הזמן הוא היה מחוץ לתמונה בדיונים אסטרטגיים, אף על פי שהוא אינטליגנט.

19. אראס בסקאוסקס - הישרדות פנמה: אראס הוא כן שיחק אסטרטגי, אבל אני חושב שהיו פעמים שהוא הצטייר בצורה לא טובה מול חברי השבט. למשל במועצת השבט שמלינדה הודחה, הוא אמר מול השבט שהוא יצביע לה או לסירי, מה שעצבן חלק מחברי השבט. אחרי הערבוב הבנות לקחו פיקוד בלי ידיעתו של אראס, ותמיד היה מועמד להדחה. אני חושב שהכישורים החברתיים שלו עזרו לו הרבה להישאר במשחק.

18. ג'נה מורסקה - הישרדות אמזונס: אין זוכה בהישרדות שלא עשה טעויות במהלך המשחק. אבל אני חושב שהטעויות של ג'נה כמעט הביאו להדחתה. כמו שהיא סיפרה לדייב מי נמצא איתה בברית ומי לא. בפיינל 5 זה נראה שהיא והיידי כמעט ויתרו. מה שכן, היא הצליחה למנוע הדחה ודאית של היידי, וזכתה בארבעה חסינויות, שבלעדיהן, כנראה הייתה מודחת. אני עדיין רוצה שהיא תשחק שוב כדרך אגב.

17. סנדרה דיאז-טוויין - הישרדות גיבורים נגד נבלים: סנדרה היא בין המתמודדות האהובות עליי בהישרדות. אבל אני פחות התרשמתי מאיך שהיא שיחקה בפעם השנייה שלה. אני חושב שהסיבה העיקרית שהיא ניצחה היא כי באיחוד היא הייתה היחידה משבט הנבלים שניסתה לעבוד עם הגיבורים להדיח את ראסל פעם אחר פעם. רוב הזמן היא הייתה מחוץ לתמונה, אבל להגנתה, היא ידעה את זה.

16. אית'ן זון - הישרדות אפריקה: אני די מתקשה לבקר את המשחק של אית'ן, כי העונה הייתה בין הראשונות, ות'כלס, הוא לא עשה משהו בהכרח לא נכון. הוא היה מאוד נחמד, והוא גם בין המתמודדים המועדפים עלי, במיוחד באולסטארס. אני פשוט חושב שהיו באפריקה מתמודדים אחרים שהגיע להם לזכות, כמו טריסה, קים ג'ונסון ואפילו לקס, למרות שדי הרס לעצמו באיחוד.

15. טום ווסטמן - הישרדות פלאו: ראיתי בהמון דירוגים באתרים אמריקאיים שכותבים שטום הוא בין עשרת המנצחים הכי טובים אי פעם, ושהוא היה "אלפא מייל". ובעוד שאני חושב שהוא כן שיחק טוב בפלאו, יש לי שתי בעיות לדרג אותו יותר גבוה. סיבה ראשונה היא שהוא היה 85% מהמשחק חסין מהדחה (משהו כזה חחח). סיבה שניה, שהיו מספר פעמים שהוא הכעיס את חברי השבט שלו עם הרצון שלו להנהיג כל הזמן, ונתפס מספר פעמים כשחקן שתלטני.

14. בראיין היידיק - הישרדות תאילנד: בריאן שיחק משחק אסטרטגי בתאילנד, אבל הכישורים החברתיים שלו לקו בחסר. אני רשמתי את זה גם בReddit (שלא הסכימו בפה אחד), אבל זה אומר המון שהוא כמעט הפסיד לקליי.

13. יול קוון - הישרדות איי קוק: אני ממש לא אוהב לדרג את יול יחסית נמוך, כי לפי דעתי הוא בין השחקנים הכי חכמים ששיחקו בהישרדות אי פעם. עם זאת, הפסלון חסינות שהוא מצא נתן לו יותר מדי כוח במשחק, שאני לא בטוח אם הוא היה יכול לנצח אם הוא לא היה מוצא אותו.

12. טינה ווסון - הישרדות אוסטרליה: אני חשוב שטינה שיחקה משחק אסטרטגי בעונה הזאת. היא הצליחה לשכנע את קולבי וקית' ליצור שוויון ולהדיח את קית'. היא שיחקה טוב בעונה הזאת. קולבי יכל לנצח בעונה הזאת, אבל הוא החליט לקחת את טינה לגמר איתו במקום את קית'.

11. וספיה טאוורי - הישרדות מרקיז: וספיה לגמרי לא מקבלת את הקרדיט שמגיע לה. היה לה קריאה מצוינת של הדינמיקות בשבט. היא שיחקה מתחת לרדאר והוכיחה את חשיבותה בשבט. למשל, בחילוף השבטים, שהיא רוב ושון עברו לשבט השני, היא עזרה לחברי השבט רוטו, בעוד שרוב ושון לא. אם רוטו היו מפסידים במשימות החסינות, רוב ושון היו מודחים על פני וספיה.

10. אמבר ברקיץ' - הישרדות אולסטארס: אמבר הייתה בין המתמודדות הכי שקולות באולסטארס, והשחקנית הכי טובה בעונה. אני חושב שהיא הצליחה לשמור על איזון מסוים בשבט צ'אפירה, היה לה חלק גדול בברית של הפיינל 4 עם בוסטון רוב, ג'נה לואיס ורופרט, וסגרה עם קאת'י עסקה אשר הצילה אותה מהדחה, ונתנה לרוב לעשות את רוב העבודה המלוכלכת. לצערי, היא ניצחה די בגלל שחברי המושבעים כעסו, בגלל שרובם היו חברים טובים שהגיעו למשחק.

9. כריס דוטרי - הישרדות ונואטו: כריס נשאר הגבר האחרון באיחוד, ובכל זאת הצליח לנצח. הוא היה שחקן חברתי מעולה והצליחה לשכנע את אלייזה להצביע איתו, עם טווילה ועם סקאוט להדיח את ליאן. עם זאת, אני חושה שהוא די שיקר בלי סיבה לאלייזה ולג'ולי, והוא היה צריך לתת את ההופעה של החיים שלו במועצת השבט בשביל שהן יצביעו לו.

8. סנדרה דיאז-טוויין - הישרדות איי הפנינה: בעונה הזאת סנדרה הייתה חדה והיא ידעה מה הולך בשבט. אחרי שפיירפליי ובורטון התהפכו על הברית שלה, היא הצליחה לגרום להם להיראות כמטרות הכי גדולות במשחק, והביאה להדחתו של בורטון בפיינל 5. היא נקלעה לריבים מיותרים קצת עם פיירפליי, אך היא קיבלה אפילו את הקול שלו לניצחון מאוד ראוי.

7. ריצ'רד האץ' - הישרדות בורנאו: ריצ'רד שיחק משחק מעולה בבורנאו. הוא הראשון להבין את החשיבות של אסטרטגיה וכישורים חברתיים במשחק שכזה. הוא היה הראשון להקים ברית. עם זאת, הוא לא הצליח להשאיר את קלי בתוך הברית איתו והיא החליטה משום מה להפסיק להיות בברית, ולא להצביע איתם. היו מקרים שהוא יכל בקלות להיות מודח.

6. טוד הרצוג - הישרדות סין: שחקן אסטרטגי מעולה. היה בשליטה ברוב ההדחות. אבל שימו לב למילה רוב. טוד הוא לא היה השחקן האסטרטגי המעולה היחידי בעונה, גם אמנדה. זה היה הרעיון שלה להדיח את ג'יימס, והיא אפילו חשבה להדיח את טוד בפיינל 5 בגלל הדרך שבה הוא התנהג. אבל בכל זאת, שחקן מעולה.
 

Seosi

New member
המשך


5. נטלי ווייט - הישרדות סמואה: הפתעתי אתכם? נטלי שיקחה משחק מצוין בסמואה. היא הבינה שהבנות האסרטיביות מודחות מהר בשבט שלה, אז היא הייתה צריכה לתאם את עצמה לפי הדינמיקה של השבט. באיחוד, אני חושב שמגיע לה הרבה קדיט על כך שעזרה לשכנע את הברית של גאלו להדיח את אריק. בין השחקניות החברתיות הכי טובות בהיסטוריה של הישרדות.

4. פארווטי שאלו - הישרדות מיקרונזיה: מעבר לפן האסטרטגי, פארווטי שיקחה משחק חברתי מעולה. היא לגמרי הוכיחה את עצמה כשחקנית מעולה בעונה הזאת. היא זאת שיצרה את ברית הבנות והצליחה לבנות רוב שידיח את אוזי. זה היה רעיון של סירי, אבל פארווטי הייתה לגמרי האחראית על ברית הבנות. ובשל שהיא בנתה קשרים חברתיים איתן, נטלי ואלכסיס העניקו את הניצחון לה על פני אמנדה.

3. ג'יי טי תומאס - הישרדות טוקנטינס: משחק חברתי מעולה. הצליח לגרום לאנשים לרצות להשאיר אותו במשחק בשל הכישורים החברתיים שלו. הוא שכנע את ברנדן להשאיר אותו במשחק, מפני שברנדן חשב שמגיע לג'יי טי להישאר במשחק. בעזרת הכישורים החברתיים שלו, והאסטרטגיה של סטיבן, הם הצליחו לנווט דרך מועצות השבט לפי שאיך הם רצו. והוא גם השורד הראשון שלא קיבל שום קול נגדו, וכולם הצביעו לו בגמר.

2. ארל קול - הישרדות פיג'י: בשביל מישהו שלא ראה הישרדות מימיו, ארל שיחק משחק כמעט מושלם. הוא היה המנהיג של השבט שלו, הברית שלו עם יאו-מן בין הבריתות האהובות עלי בהישרדות. אף על פי שהתחיל בשבט שנפגע מטוויסט לא הוגן, וכתוצאה מכך הוא הלך כמעט לכל מועצת שבט, הצליח ליצור ברית של רוב והגיע לגמר כמעט בלי בעיה, חוץ מזה שניסו להדיח את יאו-מן, עד שהם עלו על זה בגלל הערה של סטייסי.

1. דני בואטרייט - הישרדות גואטמלה: לגמרי לא מקבלת מספיק הערכה. אף על פי שנאמר שהיא החביאה את האסטרטגיה שלה מההפקה, ניתן לראות שהיא שיחקה ממש מעולה בגואטמלה. אני רואה אותה כמנהיגת הברית של יאשה לאחר ערבוב השבטים. היא די בחכמה הגיעה לאיחוד עם בני ברית שהיו מטרה יותר גדולה ממנה. שנשאר אחרונה מהברית, היא כרתה ברית עם רייף. היא הביאה להדחה של ג'אד. היא גם הצליחה להישאר על פני לידיה, לאחר שאמרה לרייף שהיא תיקח אותו לגמר בכל מקרה. היא לבסוף בחרה בסטפני להגיע איתה לגמר, וניצחה ממש כנגד כל הסיכויים. דני מאוד אנדרייטד לפי דעתי.

אני אדרג את העונות בהודעה הבאה. מה אתם חושבים על המנצחים מהעונות האלו? מי לפי דעתכם שיחק הכי טוב? יש לכם דירוג משלכם? דיון נעים.
 

Seosi

New member
דירוג העונות


20. הישרדות תאילנד: בין המקרה שקרה בין גדניה וטד למיזוג המזויף שהביא להדחתה של שי-אן, תאילנד לא הייתה נוחה לצפייה. בנוסף, העונה לא הייתה מעניינת לצפייה, שהחל מהאיחוד כל חברי סוק ג'אי הודחו אחד אחרי השני.

19. הישרדות גבון: אחד מהמקומות הכי יפים שבהם צולמה הישרדות, אבל לצערי זו המחמאה היחידה שאני יכול לתת לעונה הזאת. כן היו קטעים מבדרים, אבל היו מתמודדים שחצו קווים אדומים כמו קורין ורנדי, ות'כלס קאסטינג לא מוצלח.

18. הישרדות אפריקה: שוב, מקום ייחודי לצילום הישרדות אבל העונה הייתה די משעממת לטעמי. ממש לא אהבתי את היהירות של ברית הצעירים בשבט בסאמבורו. העונה יכלה להיות יותר מעניינת בפרק התשיעי של העונה, אבל זה לא קרה הודות לברנדון.

17. הישרדות פיג'י: ההדחה של אדגרדו הייתה בין ההדחות הכי מוצלחות בתולדות הישרדות, וכמו שרשמתי, אהבתי את הברית של ארל ויאו-מן. אבל הטוויסט של חיים בתנאים טובים מול חוסר תנאים, ומישל די הודחה לא כהוגן באיחוד.

16. הישרדות אולסטארס: על הנייר, העונה הייתה אמורה להיות בין הטובות ביותר בהישרדות, אך בפועל היא הייתה מאוד מאכזבת, לפי דעתי לפחות. ממש לא אהבתי את הברית בצ'אפירה (חוץ מאמבר), ולמנצחים לא היה בכלל סיכוי בעונה הזאת.

15. הישרדות סמואה: אני חושב שמעריצי ראסל יאהבו את העונה הזאת. אבל די קשה לי לדרג את העונה גבוה יותר שההפקה התמקדה רק בראסל שקיבל את רוב זמן המסך מכל שאר המתמודדים, הרבה יותר מהמנצחת נטלי, שלא קיבלה עריכה הוגנת בשביל מישהי שניצחה.

14. הישרדות פלאו: זה היה מעניין לראות איך שבט אחד נהפך למתמודדת אחת. אבל סטף לא זכתה לסיפור הסינדרלה שלהם הצופים ציפו. והיו מתמודדים בשבט קורור שלא קיבלו זמן מסך הרבה זמן, כמו ג'אנו.

13. הישרדות פנמה: עונה סבבה. המון מהלכים אסטרטגים מעולים מאת סירי, והיו מתמודדים מבדרים נוספים בעונה. אבל בשלב מסוים, ההצבעות נהפכו לצפויות מראש.

12. הישרדות איי קוק: החלוקה של המתמודדים לפי קרבה אתנית הייתה לגמרי טעות, אין לי מושג מה חשבו לעצמם המפיקים. אם זאת, זה לא אומר שהעונה לא הייתה טובה. המון חשיבה אסטרטגית מהמתמודדים, המון דרמה כמו למשל המרד ובסופו של יום, זוכה ראוי בהחלט.

11. הישרדות מרקיז: עונה טובה לצפייה. פעם הראשונה שהיה חילופי כוחות בין הבריתות. אין לי שום דבר רע להגיד על העונה למען האמת. לא העונה הכי מעניינת, אבל בכל מקרה עונה טובה עם מגוון רחב של דמויות מעניינות.

10. הישרדות בורנאו: כן, יש משהו בעונה הזאת בגלל שהיא הייתה הראשונה של הישרדות. הייתה תחושה של משהו חדש, וזה די מטורף לראות איך המשחק השתנה מאז. אבל היה נחמד לראות איך המשחק התעצב בפעם הראשונה, שהמתמודדים מנסים להבין איך לשחק את המשחק בפעם הראשונה.

9. הישרדות אוסטרליה: עונה טובה במיקום ייחודי. לא חסרים רגעים מבדרים ודרמתיים. פיינל 2 מאוד ראוי לעונה זאת. בנוסף, המון חשיבה אסטרטגית בעונה בגלל שאם היה תיקו בין שני מתמודדים, ומתמודד אחד קיבל קולות נגדו בעבר הוא הודח, כמו שקרה עם ג'ף וכמו שטינה הצליחה לשכנע את חברי הברית שלה להצביע למיטשל ולהביא להדחתו.

8. הישרדות אמזונס: העונה הזאת הגיעה לרמות חדשות של אסטרטגיה, בעיקר מאת רוב. פעם ראשונה שעשו גברים נגד נשים וזה ממש עבד. כנראה בין העונות האסטרטגיות של הישרדות אי פעם. אף על פי הביקורת שלי כלפי ג'נה, היא הצליחה לנצח בארבעה משימות חסינות, מה שמאוד מרשים. אני ממש מופתע שלא החזירו עדיין את דינה, היה לה המון פוטנציאל.

7. הישרדות ונואטו: אני מקווה שאני רושם את זה נכון, אבל ונאוטו היא די הפנינה הנסתרת של הישרדות. אין סוף אסטרטגיה, וזה מעניין לראות איך הברית הבנות של איימי התפרקה באיחוד. אהבתי את הברית בין טווילה לסקאוט, אהבתי את אלייזה שתמיד הייתה בסכנת הדחה, ואת כריס, הגבר האחרון שנשאר בונואטו, הוא הזוכה של העונה.

6. הישרדות טוקנטינס: תאמינו לי, לצפות בטוקנטינס אחרי גבון הייתה אוויר צח לנשימה. פשוט עונה מעולה וכיפית לצפייה. מדהים איך שג'יי טי וסטיבן הצליחו לשנות את המשחק לטובתם. הם גם קיבלו עזרה מארין, עוד מתמודדת שאני אשמח שתחזור לשחק שוב.

5. הישרדות גואטמלה: עונה אנדרייטד לחלוטין. אני לא יודע איך להסביר את זה, פשוט מאוד נהנתי לראות את העונה. היו כל כך הרבה שחקנים מעולים, שאני מופתע שלא החזירו אף אחד מגואטמלה עד עכשיו.

4. הישרדות מיקרונזיה: הברית בנות של פארווטי היא עדיין אחת מן הבריתות היותר מוצלחות בהישרדות. כל מועצת שבט הייתה מרתקת ומותחת. מה שכן, היו בעונה שני מתמודדים שפונו רפואית, ושלושה שפרשו. בנוסף, הדחה מאוד עצובה של סירי, אבל זה חלק מן המשחק.

3. הישרדות גיבורים נגד נבלים: אהבתי מאוד את הקונספט. המון רגעים מעולים במועצות השבט. אני מרגיש שבעוד ששבט הנבלים עלו על הציפיות, שבט הגיבורים די נפל. ממש התאכזבי מאיך שהם שיחקו בעונה, אבל בכל זאת, עונה מצויינת.

2. הישרדות סין: אני מאוד אוהב את העונה הזאת. אהבתי את המיקום, את (רוב) המתמודדים, וזוכה ראוי לחלוטין. אני חושב שזה לא היה הוגן איך שערבבו את השבטים, אבל חוץ מזה, עונה מצוינת.

1. הישרדות איי הפנינה: אולי אני קצת "משוחד" פה, כי זאת הייתה העונה הראשונה שראיתי אי פעם של הישרדות שהייתי קטן. זאת העונה שהתחלתי לעקוב אחר הישרדות. ולאחר צפייה חוזרת, איי הפנינה נשארת המועדפת עלי בהישרדות. אני לא חושב שיש פרק משעמם אחד, כל פעם יש אקשן, משהו קורה. אני מודע לכך שהטוויסט שהחזיר את ברטון וליליאן למשחק לא הוגן, אבל אי אפשר להכחיש שזה הכניס המון עניין לעונה.

מה דעתכם? אני עכשיו הולך לצפות בהישרדות ניקרגואה...אוף. האמת שאני לא זוכר כל כך את העונה אני מקווה לטוב, אבל אני גם אצטרך לצפות בעונות 22-24 שאני יודע מראש שהן לא טובות ואין לי כוח לזה חחח.
 

NP23

New member
לא הסכמתי עם הרבה מהדברים, אבל אחלה נימוקים!

לדעתי כולם ראו את העונות האלה כאן ..ללא ספק 16 ו20 בטופ
סין גם עונה מצוינת.. אני מופתע קצת מכמה נמוך שמת את 12 ואת אראס בהתאמה..
גם את ג'נה אוהב הרבה יותר .. לדעתי הויתור שלה היה אסטרטגי ממה שהבנתי..
ואני גם לא זכרתי שזו היא שחשפה את הבריתות שלה אלא אלכס שאמר שהוא קרוב יותר לבנות מרוב ..ב8 היא לגמרי לא חזרה כמו שצריך ממש בא לי שתשחק כיום..
&nbsp
כל כך מסכים שגוואטמלה עונה מעולה ובושה שאף אחד משם לא חזר!
(בריאן ואיימי שלא מיצו את הפוטנציאל והודחו בערבוב.... רייף ..ג'יימי..)
אני כן לא מתרשם כל כך מדני כמוך בחיים לא הייתי שם אותה ככה גבוה
עוד מעל פארווטי וטוד..
אבל בסדר :)
 

Seosi

New member
תודה


פנמה קצת נהפכה לצפויה בשבילי לזמן מה, אבל עכשיו שאני חושב על זה, אולי אני צריך להחליף מקומות בין פנמה למרקיז..וזה שום דבר נגד אראס, אני כן חושב שהוא שיחק טוב וזוכה ראוי. מה דעתך על אראס? ולגבי ג'נה, אני זוכר שהיא ודייויד נבחרו לשבת בבקתה והיא חשפה בפניו את חברי הברית שלה, אם אני זוכר נכון. אבל ג'נה כן אסטרטגית, ויצרה בריתות. אני גם רוצה שהיא תחזור לשחק שוב, באמת עצוב מה שקרה בעונה 8 ומגיע לה לשחק שוב, כי אני מרגיש שהיא יכולה להגיע רחוק. היא גם התבגרה והשתנתה בטח מאז אמזונס.

לגבי דני, אני יודע שזה די שנוי במחלוקת ששמתי אותה במקום ראשון. אני גם מבין לצערי למה אנשים מדרגים אותה יחסית נמוך כי היא בקושי קיבלה זמן מסך. אבל שצפיתי בוגאטמלה וניסיתי להתמקד בדני, אני חושב שהיא שיחקה מצוין. שמתי אותה מעל טוד ופארווטי בגלל שאני חושב שטוד יכל להיות מודח על-ידי אמנדה בגלל שהתנהג בצורה לא בוגרת, ופארווטי הייתה מוכנה ללכת לפיינל 3 עם סירי. אני לא חושב שסירי הייתה מקבלת את כל הקולות בגמר, אבל זה בהחלט היה סיכון בשבילה.
 

NP23

New member
?

אני חושב שאראס שלט בעונה ושבאמת שיחק מצוין ואחלה זוכה מקום שני שלי אחרי סירי לעונה, הוא כן הרגיז כמה אנשים אבל גם כן היה לו מכשול רציני עם טרי והאליל והוא וסירי עקפו את טרי מלשלוט בעונה, מה שלא הצליחו לעשות בעונה 13..
פנמה אולי צפויה לעיתים כמו הרבה עונות אבל עדיין מלאה באסטרטגיה וברגעים מבדרים.
&nbsp
טוד לא נכנס חלק לפיינל 3 אבל גם דני בטח שלא!
פארווטי בחרה להכנס לפיינל 3 עם סירי אבל דני נכנסה לפיינל 3 עם 2 שתמיד יבחרו אחד בשני וגם ששלטו במשחק ועם מושבעים אחרים יכלו לזכות. ובעצם.. היא לא בחרה ללכת. לא היה לה את הכוח לשלוט בעונה במילא. גם אם השבט שלה היה ברוב לא חושב שהיתה שולטת .
 

Seosi

New member


זה לא שהיה לדני הרבה בחירה. היא הגיעה במיעוט לאיחוד ונשארה אחרונה מהברית שלה. והברית שהיא כרתה עם רייף וההבטחה שהיא תקח אותו לגמר אם היא תנצח גרמה לרייף לרצות שהיא תשאר על פני סידני ולידיה. היא הייתה צריכה לעשות מה שהיא יכלה. ככה אני רואה את זה לפחות. אני מסכים עם הדברים שכתבת על אראס כי בסופו של יום הוא כן היה די המנהיג של הברית שלו, אבל אני חושב שהוא הרוויח הרבה בלהיות באותה ברית עם סירי. והוא גם תכנן להגיע איתה לפיינל 2, זאת כנראה הבעיה העיקרית שלי. אבל שוב, אני עדיין חושב שהוא ראוי לזכיה כמו שרשמת.

אני יכול למצוא סיבות למה אראס ניצח, אבל אני לא יכול למצוא למה בוב ניצח חחח. גבון הייתה ממש עונה מוזרה.
 

NP23

New member
אממ

גם ג'ייטי הגיע במיעוט.. ושלט בעונה..
או ספנסר היה במיעוט ואמנם לא שלט בעונה ב28 אבל מחזיק ממנו ב2 העונות שהיה.. בשניה מהם גם הצליח לשלוט די מהר אחרי שהיה בתחתית..
כריס היה במיעוט והגיע לטופ בכבוד(אם כי בעיני סקאוט וטווילה ראויות יותר)
כמובן ראסל שהפך הכל בעונה 19 ועוד מקרים...
אצל דני זה לא קרה (מלבד העובדה שהשאירו אותה..לא היה מהפך כוחות) וכן..לא היתה לה ברירה אבל אין הרבה שעשתה שאוכל להעריך אותה ועוד יותר מפארווטי טוד ג'ייטי ועוד כמה גדולים..
&nbsp
בוב לגמרי זוכה גרוע הוא זכה כי לא הזיק לאף אחד והגיע ממיעוט . אם כי רנדי היה צריך לכעוס גם עליו כי בוב איפשר לתת לו אליל מזויף שהוא הכין .. וזה היה מהלך מיותר מצידו כי רנדי היה לצידו.
שוגר היתה צריכה לקחת את העונה אבל היא התעקשה לתת תשובות נוראיות בגמר .חבל שמאטי לא זכה למרות שגם לא היה איזה שחקן מבריק.
 

Seosi

New member


אני מבין אותך, אולי זאת פשוט הדעה שלי. אני חושב שרייף היה קרוב לנצח ממש בעונה הזאת, עד שדני התעלתה עליו לפי דעתי. העובדה שהיא הצליחה לגרום להדחה של ג'אד, ולהישאר במשחק על פני סידני ולידיה, מישהי שרייף וסטף יכלו לנצח במשימת החסינות האחרונה, גרם לי להעריך אותה יותר. אבל אני מודה שהיא לא הדמות הכי גדולה או משהו כזה. לראסל היה המון בלהפוך את הכוחות בעונה 19 שהעביר את שאמבו וג'ון אליו, אבל אני גם רוצה לתת לנטלי קרדיט, ששכנעה את חברי השבט להצביע לאריק. זה מוזר, כי אני שמעתי ראיונות של לורה ושל דייב שאומרים שזה לא היה הרעיון של נטלי, ומצד שני קראתי ראיון עם מוניקה שזה כן היה הרעיון שלה. אני אישית חושב שכל אחד רוצה לצאת האדם הכי חכם במשחק ולא מוכן להודות בטעויות שלו.

וואי, גבון עונה הזוי מהבחינה שאני לא יכול לחשוב על מישהו מהאיחוד שם שאם היה מנצח היה נחשב לזוכה מעולה.
 

אורישקי

New member


בעיני כל אחד ממי שהגיע למיזוג היה יכול להיות מנצח יותר סביר מבוב שבאמת ניצח במקרה.
בכל מקרה זו עונה הזויה אבל במהות שלה מוצלחת - היו בה דמויות קומיות ורגעים בלתי נשכחים.
&nbsp
יש הרבה נקודות שאני מסכים איתן בדירוג לשך - היחידה אולי שהייתי קצת מעלה היא פנמה שבעיני היא בטופ 5 של העונות האלה (ביחד עם ה4 שבטופ 4) - אמנם לא העונה הכי הכי אסטרטגית ומותחת שיש אבל היו בה דמויות אדירות ומבדרות, מהלכים אסטרטגים טובים וברית ששלטה באופן מעולה למרות האיום של האליל. גם בעיני אראס דורג נמוך מדי אצלך.
בכללי מסכים עם זה שאמאזון המעולה לכל הדעות, טוקנטינס שהיא גם נהדרת וגם ונואטו וגוואטמלה האנדרייטד ראויות לטופ 10, הייתי מוסיף גם את מרקיז שבעיני היא עונה מאד מאד אנדרייטד בעיקר כי היא ישנה והעריכה שלה מאד מיושנת בהתאם.
&nbsp
לגבי דירוג המנצחים -אני דווקא מסכים שדני היא מאד אנדרייטד, היא אמנם מנצחת מאד מאד משעממת אבל אין ספק שהיא הצליחה להגיע להישג מאד מרשים כנגד כל הסיכויםי, הרבה כי סטפני ורייף יצראו שני מטומטמים.
אני גם מסכים על זה שג'נה מורסקה קצת אוברייטד - מנצחת ראויה והיא עשתה מהלכים לא רעים אבל יש כאן כאלה שמהללים אותה יותר מדי. פארווטי וטוד בעיני ראויים למקום קצת יותר גבוה בדירוג, נטלי ווייט - ממש לא מסכים לגביה, נכון שזו הייתה שיטת המשחק שלה ללכת עם ראסל אבבל באותה המידה היא הייתה ממש תלויה לחסדיו ולא היה לה יותר מדי ראש במשחק לדעתי. לא חושב שיש סיבה שהיא תהיה במקום כל כך גבוה בעוד סנדרה 20 שלמרות שנכשלה אסטרטגית לפחות היה לה ראש עצמאי ומשחק עצמאי יותר מנטלי, תהיה במקום 17.
בכללי לא כל כך סגור איך הייתי מדרג את המנצחים של העונות האלה אבל מאמין שפארווטי,טוד וג'יי טי היו מגיעים אצלי הכי גבוה שיש. קשה קצת להחליט
 

Seosi

New member


הסיבה שדירגתי את נטלי גבוה, כי היא רצתה שאנשים לא יראו בה באיום, והיא ידעה שיש לה סיכויים יותר טובים לנצח מולו בגמר, ושהיא טובה בלבנות קשרים חברתיים עם מתמודדים. אני לא אומר שלראסל לא הגיע לנצח כי הוא באמת שיחק חזק, ואפשר אפילו לומר על סמואה שהיא התחילה עידן חדש בהישרדות עם כל פסלוני החסינות. אני יודע שהמשחק של נטלי היה תלוי המון בראסל, ואני לא יודע איך היא הייתה משחקת אם הוא לא היה בעונה. זה למה אני רוצה שהיא תשחק שוב, כי אני חושב שזה יהיה מעניין לראות איך היא תשחק. ואני חושב שההבדל בינה ולבין סנדרה זה שנטלי הייתה בברית עם ראסל וסנדרה תמיד הייתה נגדו.

נראה שאני צריך לראות פנמה שוב, כי אולי אני מפספס משהו לגבי העונה ולגבי אראס...
 

noamlah

New member
העניין עם דני

שהיא גרמה לשני שחקנים שבאו לשחק את המשחק לעשות סוג של התאבדות בשבילה בלי ששום דבר ייצא להם מזה

הראשון זה גארי שהיה המנהיג של יאשה והיה נראה שחקן חזק מאוד על ההתחלה עם הרבה סיי
מהרגע שפגש אותה הוא התחיל במסע הדחה של כל חבריי השבט שלו
ובמיזוג כשהייתה לו הזדמנות לחזור לברית שלו שהיו מקבלים אותו בזרועות פתוחות בחר להשאר לצדה
עשה סוג של התאבדות

ואחריי זה רייף שהיה בדרך לגמר וכנראה היה גם זוכה כי לא היה שם אף אחד שלא אהב אותו ולא ראה בו פרטנר לסוף עד שהתחיל לזגזג לכיוון של דאני
הברית עם דאני לא עשתה לו שום דבר טוב מבחינה משחקית
אבל הוא החליט בכל זאת להשאיר אותה, עשה התאבדות

אני לא יודע אם זה קשור דווקא למשחק של דאני או שפשוט מאוד אהבו אותה
היא לא הראשונה דרך אגב

הייתה ב2001 בבריטניה בחורה בשם שארלוט הוברואו
שארלוט הגיעה עם השבט שלה למיעוט כשהשבט השני חזק במטרה על פאגונגינג
אז גם לא הייתה מחשבה על דרך אחרת
כל השבט שלה הודח ואז פתאום השבט עם הרוב התחיל להדיח אנשים משלהם מסיבות שרירותיות ושני המנהיגים של השבט פתאום קורתים איתה ברית לפיינל 3
ממש לא היה ברור מה גרם לשינוי הזה כי זה לא ממש נראה
גם כשהגיע לפיינל 2 הביאו מן אנליטור שיחזה את התוצאות והוא אמר שלפי דעתו ללא ספק השניה (ג'קי) זוכה
ואז נחשפים הקולות ושארלוט זוכה פה אחד (הרבה הרבה לפני שארל קול עשה זאת באמריקאי) ולא מתוך מרמור
כל אחד שם בא ומדבר על השיחות שהיו לו איתה שהיו לו ממש משמעותיות ושהיא שינתה משהו בחייו

בניצחון של דאני לעומת שארלוט כן היה דיי מרמור על סטפאני אבל אם מסתכלים על דרך ההגעה לגמר והסיפור באופן כללי אני חושב שזה דיי דומה
 

noamlah

New member
ולגבי בוב

הייתי יכול להתייחס אליו כמו אל שארלוט ודאני
גם הוא גרם איכשהוא לשוגר לעשות התאבדות משחקית על מנת להשאיר אותו
אבל מה שכן, אני חושב שבוב היה סוג של דמות אקראית ששיקפה לשוגר משהו
וזה יכל להיות כל אחד אחר, היא פשוט דמות לא יציבה

וגם הוא בעצמו אמר שהוא לא עשה שום דבר במשחק הזה על מנת להגיע לגמר אז מי אני שלא אאמין לו
גם אני מסכים שהוא המנצח הכי גרוע עד עכשיו
 

Seosi

New member
כדאי לראות את הגרסה הבריטית של הישרדות?


ומה שרשמת על דני זה די הסיבה למה דירגתי אותה במקום הראשון...ובוב היה קרוב להפסיד לסוזי, שאני עדיין לא בטוח אם היא שיחקה יותר טוב ממנו או לא..
 

noamlah

New member
תלוי

לראות אותה בשביל מתח זה בזבוז של זמן כי הבן אדם שיראה יתאכזב
בגלל זה גם לא הרגשתי שזה משנה להזכיר את שארלוט
כמו שאנשים מכירים אותי פה אני בכל מקרה לא מבין מה הפאס של האנשים סביב ספוילרים והבכייה של "אבל זה יקלקל לי" אבל בעונות הבריטיות זה עוד יותר מרגיש מיותר

אני חושב שהעונה הראשונה היא חביבה, יש שם דמויות טובות לפי דעתי
שימוש נכון באסטרטגיה של השבט המפסיד דווקא (פה לא אגיד אם אתה רגיש לספוילרים אבל אתה תראה את זה)
והתמודדות באתגר סיבולת הכי מרשימה שהייתה בכל תולדות הישרדות
היא נמצאת ביוטיוב
מה שכן, קח בחשבון שזו עריכה ישנה (2001) וגם האיכות של הוידיאו בהתאם

על העונה השניה אם אין לך יותר מדיי זמן פנוי תוותר
לא זוכר ממנה הרבה

העונות האוסטרליות הראשונות דיי משמימות, למרות שאהבתי את הברית של הפיינל 2 בעונה הראשונה
ואת העונות המתקדמות לא הצלחתי לראות בגלל האורך

על העונות הדרום אפריקאיות אתה יכול לוותר גם, משחק לא מוערך שם בכלל אלא זוכה לגנאי ואין הרבה תקדימים, מלבד משימות הדחה שזה דיי מעצבן
 

noamlah

New member
ויש גם את הניוזילנדית

שלא ראיתי
אבל זו עונת אי הגאולה אז לא יודע אם ממש מתחשק לי לראות
 

Seosi

New member
ראיתי שניו זילנד תופסת תאוצה מבחינת פופולריות לאחרונה

ואוסטרליה גם מקבלת דיבור כי ראסל הולך לשחק שם לפי הדיווחים האחרונים, מה שאני מניח שהרבה מחברי הפורום ירצו לראות. יש פרקים ביוטויוב של העונה הראשונה הבריטית. אני רואה את הפרק הראשון ואתה לא טועה לגבי איכות הוידיאו חחח. יש לזה הרגשה של עונות אולד סקול כזה כמו בורנאו, אבל חצי מהפרק אפילו מראה רק את החיים בשבט. מראים מי לוקח יותר פיקוד ודינמקות אחרות בשבט.

אני חייב לציין שהיו עונות לא רעות בהישרדות ישראל, כמו הישרדות VIP, אבל כל הפרקים נמשכים כמו מסטיק וההתערבויות של ההפקה בולטות יותר פה.
 

noamlah

New member
גם מעריצי ראסל הכי גדולים

לא יסבלו פרק של שעה וחצי מתוך 29 פרקים נוספים שיהיו שבהם הם גם לא בטוחים מתי מראים את ראסל כי לא ממש ברור איזה שבט נראה על המסך כי המעברים לא ברורים וגם לא ברור לך אם מי ראסל נמצא בברית ואם מי לא ופרק אחריי מי שהיה נראה חבר של ראסל ובברית איתו פתאום האויב הכי גדול שלו ואין הסבר מה בדיוק הלך שם כי הכל מבולגן

לי יש סבלנות מאוד גדולה כשזה נוגע לריאליטי אבל אני צריך את היכולת לספר סיפור מהפרק
אם לי קשה אם עריכה כזאת אני מאמין שלאחרים יהיה מאוד מאוד קשה
 
למעלה