הישרדות גיבורים נגד נבלים - הגמר!!!

Seosi

New member
הישרדות גיבורים נגד נבלים - הגמר!!!


ראסל כעס על סנדרה שהשתמשה בפסלון חסינות (כי הוא סיפר לסנדרה כל פעם שהוא השתמש בפסלון חסינות) והאשים את פארווטי שהיא ידעה על זה, מה שלא נכון. הוא עכשיו רוצה להדיח את פארווטי, ונראה שגם ג'רי וקולבי. פארווטי ללא ספק המתמודדת עם המטרה הכי גדולה על הגב במהלך העונה. עם קולבי לא מנצח במשימת החסינות, הוא מודח, ועם הוא מנצח, פארווטי בסכנת הדחה. ראסל רוצה לקחת את ג'רי וסנדרה לגמר כי הוא מרגיש שהן לא שיחקו וחבר המושבעים יהיה מחויב להצביע לו. פארווטי ניצחה במישמת החסינות השלישית שלה שנראתה לראשונה בסין. הכי קרוב לחסינות שקולבי הגיע לעונה.

קולבי מנסה לשכנע את שאר חברי השבט שהוא ויתר, לאחר שהוא אמר להם שהוא, טוב, נכנע. זה הביא אותו לדמעות בוידוי אישי, שזה קצת גרם לי להרגיש רע לגבי הביקורת שלי כלפיו, אבל חשוב לי לציין שאני מבקר אותו כצורה שבה הוא משחק, לא אותו אישית (לא שהוא קורא את זה, אני רושם את זה בשבילי). קולבי מנסה לשכנע את ראסל להדיח את סנדרה, כי אז יש אפשרות יותר גדולה להביס את פארווטי במשימת חסינות בפיינל 4. אבל קצת מאוחר מדי, וקולבי מודח פה אחד.

המטרה עדיין לא יורדת מהגב של פארווטי, ונראה שג'רי רוצה להדיח אותה, וראסל בהחלט חושב על זה. אני ממש מתגעגע לכך שהשורדים עוברים בין הלפידים של המתמודדים המודחים. במשימת חסינות האחרונה לעונה שנראתה לראשונה באמזונס, ראסל זוכה בחסינות. ג'רי ממש הייתה שניות מלזכות במשימת החסינות. ג'רי בטוחה שפארווטי מודחת. ראסל רוצה לקחת איתו את סנדרה לגמר כי הוא חושב שהסיכויים שלו לנצח נגדה יותר גבוהים. פארווטי מנסה לשכנע אותו להדיח את סנדרה, כי היא יודעת שיש לה סיכויים יותר גבוהים לנצח במשחק. ג'רי הודחה בסופו של דבר. היא שחקנית מבדרת, וללא ספק העונה הכי טובה שלה, אבל אני לא חושב שהיא הייתה מנצחת בגמר. עדיין סנדרה.

אני אתן קרדיט לראסל (לפני שתשנאו אותי), הוא הגיע לגמר שוב לאחר שבועיים של הפסקה מסמואה. סנדרה הגיעה לגמר עוד פעם, ובפעמיים ששיחקה, היא קיבלה רק 3 קולות נגדה בעונה הזאת, ושניים מהם לא הוחשבו בגלל הפסלון חסינות. פארווטי נהפכת לשורדת הראשונה בהיסטוריה לשחק 114 ימים, ומגיעה לגמר גם כן בפעם השנייה. הנאום של סנדרה היה טוב, בכך שזה יותר פנה לשבט הגיבורים. הנאום של ראסל לא היה רע חוץ מהחלק שהוא אמר שהוא הגיע לשם בלי מזל. פארווטי ניסתה להשתמש בברית שלה עם ראסל להגנתה. אני חושב שפארווטי הייתה צריכה להתחיל בנאום שלה את מה שהיא ענתה לקולבי, כי היא באמת הייתה בסכנת הדחה כל הזמן. נאום ממורמר ומתחסדר לגמרי של קואץ'. מעניין מה קרה בין אמנדה ופארווטי, היא לא שאלה אותה כלום. סנדרה משחקת לעובדה שהיא ניסתה להדיח את ראסל, אבל הגיבורים לא רצו להדיח אותו. ראסל עדיין בטוח שכל חברי המושבעים יצביעו לו. אני לא אהבתי את הנאום של קנדיס, וחשבתי שרופרט הגזים עם הדברים שהוא אמר לראסל.

סנדרה ניצחה עם 6 קולות, פארווטי קיבלה 3 קולות, וראסל לא קיבל שום קול. סנדרה לפי דעתי ניצחה בגלל שהיא היחידה מהשלושה שהייתה לה אינטרקציה חיובית עם שבט הגיבורים. היא תמיד דיברה איתם וניסתה להדיח את ראסל, על אף זה לא הלך. עם כמה שאני אוהב את סנדרה, אני מעדיף את הניצחון שלה בעונה 7. זה עדיין הישג גדול לנצח פעמיים במשחק, אבל אני חושב שלפארווטי הגיע לנצח בגלל שהיא באמת הייתה המטרה הכי גדולה במשחק, ועל אף שזה לא היה משחק מושלם, היא נתנה הכל למשחק והגיע לגמר נגד כל הסיכויים. אני חושב שראסל הפסיד בגלל שהוא יצר בריתות והבטחות ביום אחד ואז הפר אותם ביום אחר. זו לא אסטרטגיה רעה, אבל הוא שרף הרבה קשרים, והצטייר בעין רעה בעיני המושבעים.

עונה מאוד טובה, הבעייה היחידה שלי זה שבט הגיבורים, ממש שבט לא טוב חחח. אבל חוץ מזה עונה טובה. אני חושב לדרג את 20 המנצחים והעונות פה ואז לעדכן לאחר שאני אסיים עוד 5 עונות וכן הלאה. מה דעתכם?

שבוע טוב לכולם, דרך אגב
 

noamlah

New member
יש לך עכשיו את השרשרת

של 21, 22, 23 ו24

מאחל לך הרבה הצלחה, רבים וטובים לא שרדו אותם
 

Seosi

New member
אני אשכרה צריך לעשות הכנות נפשיות לקראת זה

אין לי כוח לעונות האלו חחח
 

Seosi

New member
מותר לעשות דירוג מנצחים?

או שזה סתם יהיה ספאם, ולפרסם את זה באשכול שפה. כי חשבתי לפתוח דיון חדש, לדרג את ה-20 המנצחים והעונות הראשונים.
 
CBB פרק 8


רק עכשיו מתחילים עם הסלופ? איזה צירוף מקרים מעניין... אם אי פעם אגיע לתוכנית הזו, אני אברר מי צמחוני או טבעוני, אכרות איתו ברית ואלחם כדי שיישאר במשחק.

אומרוסה זוכה ב-HOH ועכשיו יש הרבה אסטרטגיה משני הצדדים, לצערי עדיין יש שני פלוטרים גדולים, אחד פשוט הולך לאן שנושבת הרוח ולשני אין שום מושג מה זה המשחק הזה לעזאזל. אני רק מקווה שרוס יישאר במשחק.
 
פרק 9


לפחות העונה הזו יותר טובה מעונה 18, ולפי מה שהבנתי גם עונה 19. בעצם, העונה הזו ממש אחלה. אהבתי את החלטת הקהל לגבי סוג הוטו, זה משהו שאפשר ליישם עוד בהמשך, עדיף על התערבות הפקה אפשרית. רוס זוכה בוטו! אני חייב להגיד שאני מת עליו, על מריסה ועל ארי, אבל גם על אומרוסה, וגם ג'יימס לא רע.

ובשעה טובה נפרדנו מאחד השחקנים הכי גרועים שראיתי בתוכנית במשך שנים! השאלה הגדולה היא - למה לעזאזל לא פרשת?!? אפילו את ג'ן בעונה 30 הבנתי, כי ברור היה לי שהיא לא שונאת את המשחק, רק את האנשים בעונה (שבאמת הרכיבו את אחד הקאסטים הכי חרא בתולדות הישרדות), וקצת נכנסה לדיכאון. אבל מטה פשוט לא היה בקטע של המשחק! למה הוא לא פרש?!? ואחרי זה עוד התעצבן על שאנון שלא העמידה אותו להדחה - כאשר אאל"ט היא בכלל לא העמידה להדחה, קישה גנבה את ה-HOH שלה!
 

noamlah

New member
אני חושב שזה עניין של כסף

כשיש ריאליטי סלב חותמים איתם גם על חוזה כספי, הם מקבלים סוג של משכורת על השתתפות
אני חושב שאם מתה היה פורש לפי החוזה הוא היה מאבד את המשכורת שCBS שילמו לו

בלי קשר לזה קרא עליו קצת, הוא בן אדם דיי בעייתי ולא יציב
 

noamlah

New member
ובקשר לזה זה רק סימן לכך

שCBS צריכים לעשות הקשחות עם החוזה שלהם ולציין שכל בקשה להדיח אותך זה פרישה לכל דבר
אולי זה ימנע בעתיד ממתמודדים כמו קישה ומתה שמגיעים בעיקר בגלל הכסף
 
למעלה