הישרדות גיבורים נגד נבלים פרק 9

Seosi

New member
הישרדות גיבורים נגד נבלים פרק 9


חזרתי!!!
שכחתי לציין בפרק הקודם, שקואץ' הוא החבר המושבע הראשון בעונה (יש...)
ג'רי מרגישה בחוץ, כי לא אמרו לה על ההדחה של קואץ', בין הברית הכי קרוב שלה במשחק (אני לא יכול לקחת את מערכת היחסים שלהם ברצינות). סנדרה וקורטני עדיין בצרות.

במשימת הפרס, הגיבורים עדיין מאמינים שבשבט הנבלים יש ברית בנות, כי ראסל הוא באמת הגבר האחרון שנשאר בשבט. משימת הפרס הינו איזון שראינו לראשונה בפיג'י. שבט הנבלים החליטו להשיב את ראסל, שזה רעיון טוב לגרום לשבט הגיבורים לחשוב שבאמת יש ברית בנות. משימה מגניבה, שחקן משבט הגיבורים מתמודד מול שחקן משבט הנבלים, וכל שניים נמצאים בעמדה לפי איך שהשבט שלהם דירג אותם, מהחלק לחזק (אני מקווה שאני ברור חחח, ג'ף מסביר את זה יותר טוב ממני פה: [URL]https://www.youtube.com/watch?v=9eKcfedSyo0[/URL]). ג'ף מכריז שאמנדה היא המתמודדת הראשונה בהיסטוריה של הישרדות ששיחקה 100 ימים. וואו, באמת שאפו. חחח, ראסל מתחנן לג'יי טי שיעזור לו היה מצחיק. שבט הנבלים ניצחו במשימה, כל המתמודדים בשבט הגיבורים נפלו כמו זבובים (חוץ מקורטני).

שבט הגיבורים מגיעים לבקתה שהם מקבלים שתייה וסטייקים, מזל שאני צמחוני. אז כולם יושבים לאכול, פארווטי יושבת בקצה של השולחן, והיא מוצאת רמז לפסלון החסינות, ומסתירה אותו מהר. ומי אמר שלשבת בקצה של השולחן מביא מזל רע? פארווטי משתפת את דניאל ברמז של הפסלון חסינות, כי היא רוצה שדניאל תהיה קרובה אליה יותר מאשר אל ראסל. בשבט הגיבורים, אני מציג לפניכם את הנפילה הגדולה של ג'יי טי. הוא מציע לחברי השבט לתת לראסל את פסלון החסינות במשימת החסינות, כדי שהוא יוכל להשתמש בזה להדיח את פארווטי. הוא רוצה לתת פסלון חסינות למישהו שהוא לא מכיר, בשבט שהוא לא נמצא. אני מבין את הרעיון מאחורי זה, אבל עדיף לחכות לאיחוד, למצוא סדקים בברית הנבלים (כי יש), ואז לראות עם מי אפשר לעבוד. אם כבר מדברים על פסלון החסינות, פארווטי ודניאל מוצאות ביחד את הפסלון חסינות ומחליטות לא לשתף את ראסל בזה. בשבט הגיבורים, ג'יי טי רושם לראסל מגילה עם הנחיות לפסלון חסינות שהוא אשכרה הולך לתת לו. אני מאוכזב מזה שאמנדה לא ניסתה לעצור אותו מלעשות את זה. לא מופתע מהאחרים. אולי קצת מקנדיס.

הגיבורים מנצחים במשימת החסינות בפעם השלישית ברציפות, ושאף אחד לא שם לב, ג'יי טי נותן לראסל את פסלון החסינות
והוא דווקא שיחק ממש טוב בטוקנטינס...זה היה ממש קלאסי לראות את ראסל ופארווטי קוראים את המכתב של ג'יי טי, זה היה רגע בידורי מעולה. קורטני וסנדרה מבינות שאחת מהן הולכת הביתה. קורטני אומרת לפארווטי שהיא מצביעה לג'רי, והיא אומרת שאמנדה תסמוך עליה באיחוד בגלל שהן שיחקו יחד בסין, וכך יהיו לנבלים עוד קול. פארווטי מדברת על זה עם חברי הברית שלה האם כדאי להדיח את סנדרה במקום, כי היא מרגישה שהסיכויים שקורטני תתהפך עליהם באיחוד פחותים מהסיכויים שסנדרה תעשה זאת. אבל במועצת השבט, קורטני מודחת פה אחד, וגם סנדרה הצביעה לה. זה לא שקורטני הייתה שחקנית העשור, אבל היא הייתה ממש מבדרת בסין לפי דעתי, ואני הופתעי לראות שהיא בקושי קיבלה זמן מסך העונה הזאת.

פרק הבא האיחוד!
 

Seosi

New member
פרק 10


הגיבורים מקבלים תיבה נעולה, הנבלים מקבלים מפתח לתיבה ומפה לאי של הגיבורים. קדימה, איחוד. דניאל, פארווטי וראסל תכננו להגיד שגרם ראסל וגם פארווטי השתמשו בפסלון חסינות, כך שקורטני הודחה בסוף. השם החדש של השבט הוא יין-יאנג..אני בסדר עם זה. זוכרים שהשם של של השבט בעונה 30 היה "מריקה"? בכל מקרה, פארווטי מרגישה שהיא בצרות, ושהגיבורים רוצים להדיח אותה. ראסל מספר את השקר שהוא תכננן עם דניאל ופארווטי לג'יי טי ורופרט, והם פשוט קונים את זה. לפחות עד שסנדרה עושה סדר לרופרט. היא מגלה לו איך קורטני באמת הודחה, ושראסל מריץ את המשחק ביחד עם פארווטי. אז אמנדה, ג'יי טי, קנדיס ורופרט הולכים לדבר ביער, ותקלטו את זה, רופרט הוא זה שאומר שלא צריך לסמוך בראסל 100%, כי הוא בשבט הנבלים מסיבה מסוימת. תודה.רבה!!!הם מחליטים לבחון את ראסל, להגיד לו שהם מצביעים לפארווטי, ואז להצביע למישהו אחר בלי לומר לו. עם כמה שאני חושב שרופרט לא שחקן אסטרטגי גדול, לפחות הוא זה שהבין שמשהו לא בסדר. ג'יי טי לגמרי נאיבי, ובטוח שראסל איתם.

אמנדה ופארווטי מדברות, אמנדה אומרת לפארווטי שמנסים להדיח אותה, ופארווטי מגלה לה שיש לה פסלון חסינות. זה קצת זורק לפח את התכנית שלהם מקודם, אבל גם ככה רופרט גילה שזה שקר. אמנדה לא אומרת לפארווטי את כל האמת, כי היא חושבת שאם פארווטי תגיע לגמר, היא תנצח שוב. משימת חסינות שראינו לראשונה בונואטו. קולבי וסנדרה ראשונים לצאת מן המשימה. דניאל ופארווטי נשארות אחרונות במשימה. דניאל אומרת לה שהיא רוצה לנצח, כי לפארווטי יש את הפסלון חסינות. ת'כלס צודקת, היא לא רוצה לצאת פראיירית. וכך, דניאל זוכה במישמת החסינות הראשונה בשבט המאוחד. ראסל חושד שפארווטי תשחק בפסלון חסינות במועצת השבט, בגלל שהיא נתנה לדניאל לנצח בצורה די שקופה. חמשת הגיבורים מחליטים להצביע לג'רי או סנדרה, ולהגיד לראסל שהם מצביעים לפארווטי, כדי לראות אם הוא יצביע איתם או לא.

סנדרה עדיין רוצה להדיח את ראסל, אבל היא יודעת שהיא צריכה להמשיך לשחק איתו אם היא רוצה להישאר במשחק. ראסל נותן לפארווטי פסלון חסינות כדי שהיא תוכל להשתמש בו על עצמה ולהדיח את ג'יי טי. מה שהוא לא יודע שלפארווטי יש פסלון חסינות נוסף, זאת אומרת, שהיא עכשיו מבינה שיש לה שני פסלוני חסינות. היא גם עכשיו מבינה למה כולם רוצים להדיח אותה. אמנדה אומרת לפארווטי להשתמש על הפסלון חסינות על עצמה כי היא בסכנת הדחה, אבל פארווטי יודעת שאמנדה משקרת לה, היא יודעת שאמנדה רוצה להדיח אותה.

במועצת השבט, לאחר דיון סוער על בננות ירוקות, הגיבורים החליטו להצביע לג'רי. לפני שג'ף קורא את הקולות, פארווטי מוציאה פסלון חסינות בשביל סנדרה. כל שבט הגיבורים מחייך. ואז, סנדרה שולפת פסלון חסינות נוסף ומשתמשת בו בשביל ג'רי, מתירה את כל השבט המאוחד בהלם, כולל ראסל. חמשת הקולות נגד ג'רי נפסלו, וג'יי טי הודח בסוף. אחד המהלכים הכי גדולים בהסיטוריה של הישרדות בפער. אני חושב שהעונה הזאת הוכיחה שג'יי טי הוא שחקן חברתי ולא אסטרטגי, עשה יותר מדי טעויות העונה. הפרק הזה גם הוכיח עד כמה מסוכנת פארווטי.
 
CBB פרק 6


הבעייה שלי היא שהמשחק מרגיש שטחי מדי, אבל מצד שני לא ראיתי ביג בראדר כמעט שנתיים, ויכול להיות שבגלל זה אני שופט לפי הסטנדרט של הישרדות, שאפילו עכשיו עם כל הטוויסטים והיתרונות הוא הרבה יותר מחמיר. מריסה ורוס ממשיכים לשכנע אותי, ואני מקווה שבהמשך יתגלו עוד שחקנים טובים.

עם באקדור יש עוד בעייה, וזה הסיכוי שמישהו לא ישתמש בוטו. גם אם שאנון או ג'יימס לא יזכו בוטו, יש מספיק שחקנים מחוץ לברית. אבל בסוף ארי עושה את המהלך הנכון ומעמידה את שניהם מההתחלה. עכשיו שאנון בטוח תתמודד בוטו, אבל אם היא לא זוכה, היא עפה. אלא אם כן נזכה לראות עוד קצת משחק. עד כמה שכיף לראות שחקנים שולטים, אנדרדוגים משחקים יותר מעניין, ובואו רק נזכיר שדן בשתי העונות שלו עשה מהלכים שהם לא פחות מניסים.
 
פרק 7


לראות מישהו מתחסד מעצבן אותי, כי התוכניות האלה קיימות כמעט עשרים שנה, אין סיבה לא להיות מודע לעובדה שמשקרים בהן. לראות מישהי ששיחקה את המשחק מתחסדת זה פי אלף יותר גרוע, אלא אם כן מדובר בהפוך על הפוך וההתחסדות היא עוד כלי אסטרטגי, וזה כמובן לא המקרה. מאז ברנדה לא היה כזה מקרה של מישהי שמסוגלת לשחק רק בטופ, ולא יותר מלוכלך.

כמובן שהשחקן כדורסל, שלא משנה באיזה שם אקרא לו זה יישמע מגוחך, הוא יותר גרוע כי הוא פשוט קלולס. HOH שלו יהיה כמו השבוע ההוא באולסטארס שצ'יקן ג'ורג' זכה. בהישרדות כבר לא מעזים להביא כאלה.
 

Seosi

New member
פרק 11


ראסל כועס על כך שפארווטי לא סיפרה לו שיש לה פסלון חסינות נוסף. נראה שפארווטי רצתה קצת לערער לו את הביטחון. רופרט מאוכזב מזה שהגיבורים לא הקשיבו לסנדרה, ועכשיו הוא רוצה לנסות לעבוד איתה שוב. ראסל מנסה לשכנע את קנדיס לעבור אליהם, כי הוא לא סומך על סנדרה.

משימת פרס קלאסית מאמזונס. הקבוצה של אמנדה, דניאל וקולבי זוכים במשימת הפרס. השלושה מגיעים לביתו של הסופר המנוח רוברט לואיס סטיבנסון. אמנדה מרוכזת בלמצוא רמז לפסלון החסינות. השלושה יושבים על מיטה וצופים בסרט אי המטמון משנת 1934 (שאני חייב לציין, די מגניב). בזמן ששלושתם אוכלים פופקורן, דניאל מוצאת רמז לפסלון חסינות בקערת הפופקורן ומחביאה את זה לידה, אבל אמנדה תפסה אותה על חם. אז אמנדה פשוט חטפה את הרמז לפסלון חסינות ורצה לצד השני של החדר בזמן שדניאל מנסה לקחת אותו בחזרה
וקולבי פשוט ממשיך לצפות בסרט! הוא אפילו לא מגבה את אמנדה, והיא החזירה את הרמז לדניאל בסוף. אחי, מה נסגר איתך?! הגיבורים בסכנת הדחה ואתה לא עושה כלום! אה כן, ראסל מוצא פסלון חסינות נוסף. ראיתי בדיחה מצחיקה ביוטיוב שהוא כמו הארי פוטר שמוצא את כל ההורקרוקסים חח. הוא עכשיו מבטיח לקנדיס מקום בפיינל 3. הוא מחליט לו לספר לברית שלו על הפסלון, כמו שפארווטי ודניאל לא סיפרו לו על הפסלון שהן מצאו. סנדרה חושבת על להתהפך על הנבלים ולהצטרף לגיבורים להדיח את ראסל, כי היא יודעת שהיא לא תגיע רחוק יותר מהפיינל 5 שראסל עוד במשחק. אבל היא לגמרי משחקת בשני הצדדים, שהיא מבטיחה לראסל שהיא עוד איתם.

ג'רי זוכה במשימת החסינות הראשונה שלה אי בפעם בכל הפעמים שהיא שיחקה הישרדות. המשימה נראתה לראשונה בגאבון. סנדרה מוכנה כבר לעבור לגיבורים. היא מוכנה כבר להדיח את ראסל. ואז קנדיס הורסת את הכל. היא מספרת לראסל שסנדרה רוצה להדיח אותו, והורסת את התכנית לחלוטין. סנדרה והגיבורים מחליטים להצביע לפארווטי, במדיה ולראסל יש פסלון חסינות. סנדרה מנסה לשכנע את קנדיס להצביע לפארווטי ולא לעבור צד.

במועצת השבט, ראסל אומר שסנדרה חלשה באתגרים והיא מישהי שהוא ירצה לשבת לידה בגמר כי הוא יוכל לנצח אותה. הוא גם אומר שהיא פשוט סתם נמצאת עם הנבלים. וואו חבר'ה, איזה משחק חברתי מדהים!!! אם הוא חשש שסנדרה תעבור צד, אז מה שהוא אמר עכשיו בכלל יגרום לה לרצות להישאר איתם!! אבל לבסוף היא כן נשארת איתם, כי קנדיס התהפכה על הגיבורים. אמנדה מודחת פעם ראשונה בעונה השלישית שלה, כי היא הייתה האיום האסטרטגי הגדול ביותר בשבט הגיבורים, אין בזה עניין של שאלה אפילו. ראסל השתמש בפסלון חסינות כי הוא לא ידע עם סנדרה וקנדיס יצביעו נגדו, אך לבסוף לא קיבל קול אחד נגדו.
 

Seosi

New member
פרק 12


הפרק יהיו שתי מועצות שבט. שני מודחים. קנדיס שרפה את עצמה לגמרי, הן במשימת בשבט הגיבורים והן בשבט הנבלים, כי אי אפשר לסמוך עליה. רופרט מנסה להראות לשאר חברי השבט את צבעיו האמיתיים של ראסל, והתחיל להתווכח עם ראסל מול חברי השבט. רופרט הלך רחוק מדי, לדעתי, קרא לראסל אדם מגעיל כי נשבע על הילדים שלו. ראסל לא היה צריך להגיב, אבל הוא אמר לו להתחיל לארוז את הדברים. פארווטי זכתה במשימת החסינות אשר נראתה לראשונה באפריקה. למען האמת, היא זכתה באותה משימה במיקרונזיה. וכמו באולסטארס, רופרט היה קרוב לנצח באותה משימה, אשר זכתה בה שי-אן (בבקשה שתחזור לעוד עונה).

לאחר המשימה, ג'ף מקריא לכולם רמז לפסלון החסינות החבוי בשבט. המירוץ למציאת הפסלון חסינות החל, וסנדרה מוצאת אותו. היא מחליטה להשאיר את הפסלון לעצמה. רופרט יודע שהוא הבא בתור להדחה, אז הוא לקח אבן, שם אותה בכיס שלו, וניסה לגרום לזה להיראות שהוא מצא את הפסלון חסינות. ראסל חשב כך, והוא רוצה לפצל את הקולות. ג'רי העלתה את הרעיון בפני דניאל ופארווטי להצביע לקנדיס במהלך פיצול הקולות. רופרט וקולבי יודעים שהדרך היחידה שלהם להישאר במשחק, אם הם מפצלים את הקולות, להצביע לקנדיס. במעוצת השבט, קנדיס ניסתה להגן על עצם ההדחה של אמנדה, שגם אם היא הייתה מצביעה לפארווטי, אמנדה הייתה מודחת. מה שלא נכון, כי סנדרה הייתה מצביעה עם הגיבורים. בכל מקרה, קנדיס הודחה. שקולבי הצביע בשבילה, הוא אמר שהוא מתגאה בדרך שהוא שיחק עכשיו...באמת? אוקי, זה היה רע מצידי חחח.

ראסל חושב שזאת הייתה טעות להדיח את קנדיס והבנות היו צריכות להצביע לקולבי, אבל אני מבין למה הן הדיחו את קנדיס. לא מהסיבות שראסל חושב שהן פשוט לא אוהבות אותה, בגלל שהיא יותר איום אסטרטגי מרופרט וקולבי, וזה לא שהם חזקים במשימות. ראסל זוכה בשמימת החסינות, אשר נראתה לראשונה בפנמה. פארווטי רוצה להדיח את רופרט, אבל ראסל רוצה לשבור את הברית של דניאל ופארווטי. הוא אומר לשתיהן בנפרד שהן רוצות להדיח את אחת השנייה, מה שלא נכון. לאר שפארווטי התווכחה על זה עם ראסל, היא דיברה עם דניאל והן הבינו שמה שראסל אמר לא נכון. הן מנסות לשכנע את ג'רי להצביע איתן ועם סנדרה לרופרט, בעוד שראסל מנסה לשכנע את ג'רי להצביע לדניאל יחד עם הגיבורים. דניאל נשברת לדמעות במהלך ויכוח עם ראסל במועצת השבט, ואז היא שורפת את עצמה במשחק, ואומרת לראסל מול כולם שהיא קרובה לפארווטי יותר ממה שהוא חושב. אני מניח שזה מה שגרם לג'רי להתהפך, ודניאל הודחה. זה מהלך טוב של ראסל לשבור את הברית של דניאל ופארווטי, אבל זה לא חיזק את המעמד החברתי שלו במשחק, לפחות איך שהוא עשה את המהלך הזה.
 

Seosi

New member
פרק 13


פארווטי הייתה בטוחה שרופרט יודח. ג'רי אמרה לה שהיא הצביעה לדניאל בגלל שראסל אמר לה שאם היא לא תעשה את זה, תהיה מודחת הבאה, אז היא הרגישה מאיומת ממנו. ראסל ופארווטי כבר לא סומכים זה על זה. פארווטי יודעת שהיא צריכרה להתנהג נחמד אל ראסל, וראסל ידע שדניאל הייתה מאוד קרובה לפארווטי, והוא הדיח את הבת ברית הכי קרובה של פארווטי.

משימת פרס עם קרובי המשפחה של המתמודדים. אני חושב שאנחנו זקוקים לראות משימות כאלה, לראות את הצד האנושי במתמודדים ולא רק אסטרטגיה. ג'רי ניצחה עם אחותה ג'ניפר, במשימה שנראתה לראשונה באיי קוק. ג'רי בוחרת בפארווטי (עם אביה מייק) וסנדרה (עם דודה של סנדרה, פרננדו), להצטרף אליה ולאחותה למקום מאוד יפה, ועורכים שם פיקניק. ג'רי יודעת שראסל מאוד כועס עליה עכשיו, אבל פארווטי וסנדרה מבטיחות לה שהן איתה, ושהן יגנו עליה. ראסל מאוד כועס על ג'רי ופארווטי, מרגיש שג'רי חייבת לו כי הוא הציל אותה מספר פעמים. אז הוא כורת ברית של פיינל 3 עם רופרט וקולבי, ואומר שהוא יוכל להעביר את ג'רי להדיח את פארווטי כי היא יכולה לנצח אותו בגמר. בשביל ראסל, ללכת לגמר עם שני גיבורים זו פשוט לסיים את המשחק. אין מצב שהוא, או כל אחד משבט הנבלים, יכול לנצח בגמר שרופרט או קולבי יושבים שם. רופרט מתחיל לעצבן את חברי השבט שמנסים לישון והוא החליט שזה זמן טוב לעבוד. ג'רי מנסה ללבן את העניינים עם ראסל, ונראה שראסל רוצה לעבוד איתה כי הוא חושב שהוא יכול לשלוט בה (מילים שלו).

במשימת החסינות שנראתה לראשונה בגאבון, פארווטי מסכלת את התכנית של ראסל, והיא זוכה במשימת החסינות. היא ממש טובה במשימות סיבולת, מה להגיד. אגב, קולבי נפסל ראשון מהמשימה לאחר 15 שניות. קראתי נראה לי ביוטיוב שהקרב על החסינות היה בסוף בין פארווטי לג'רי, לא בין פארווטי לרופרט, אבל אני לא יודע עד כמה זה נכון. בגלל שפארווטי זכתה בחסינות, ראסל רוצה להדיח את רופרט. סנדרה מדברת עם רופרט על האפשרות להדיח את ראסל, ורופרט רץ להלשין עליה על ראסל. למה?!?!?!?!? עד שנתתי לך קרדיט במשחק, אוף. ראסל שואל את סנדרה אם היא איתו או נגדו. היא אומרת שהיא נגדו, ועכשיו ראסל חושב האם הוא צריך להדיח את סנדרה או לא.

לאחר מועצת השבט, סנדרה לא הייתה בטוחה אם הולכים להדיח אותה או לא, אז היא השתמשה בפסלון חסינות האישי ביום האחרון שאפשר. אבל רק רופרט וקולבי הצביעו לה, ושאר שבט הנבלים הצביעו לרופרט. עד שנתתי לו קרדיט, הוא פשוט הרס לעצמו את הכל.
 
למעלה