הישרדות גיבורים נגד נבלים פרק 6

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

B R A Y E R

New member
מנהל
אין באמת צורך בסימן ספוילר לדעתי באמת

1. סנדרה אמרה את זה ראשונה, ורוב היה איתה באותה הדעה ותמך בזה. הוא גם זה ששלח אותה ללכת אחרי ראסל ולבדוק אם הוא מחפש את האליל. אבל סבבה שאתה מסכים איתי שכל ההתנהלות הזו הייתה טעות גדולה של רוב
2. לא ירדת לסוף דעתי. טייסון לא הצביע נגד פארווטי כדי להיות נגד רוב, לא טענתי דבר כזה וזה באמת לא נכון. טייסון רצה להיות בברית גם עם רוב וגם עם ראסל. הוא היה נגד ההתפרקות של הברית המקורית שלא הראו לנו את קיומה. לכן הוא העדיף שאם כבר הם זורקים אחד מהם לפח שזו תהיה לפחות פארווטי שהוא לא התחבר אליה. כל המהלך שקרה שם באותו יום זה שראסל שיכנע אותו שראסל ופארווטי השלימו והבינו את זה שזה אחד משניהם שמודח, ולכן פארווטי ודניאל הולכות להצביע לראסל וראסל הולך להצביע לפארווטי. הוא ביקש מטייסון להצטרף אליו להצביע נגד פארווטי, כי הוא הבין שיש פיצול ובמקרה שכזה ההצבעה תהיה 5-4 וראסל מודח. טייסון רצה לשתף את רוב בנוגע לזה, ולהעלות בפניו את האפשרות שזה מה שבאמת יקרה, ורוב סתם לו את הפה ולא היה מוכן להקשיב לשום תרחיש הצבעה שהוא לא 3-3-3. אם הוא היה מקשיב לטייסון ומבין ממנו מה שהוא יודע, סביר מאוד להניח שהתוצאה הייתה אחרת. כי טייסון כן בחר לשתף בהתחלה, ורואים את זה בתוך הפרק. זה ממש לא נכון להגיד שטייסון על דעת עצמו שינה את הקול ו"דפק להם את המשחק". אם כבר זה רוב מריאנו דפק את המשחק של טייסון.
&nbsp
3. זה לגמרי מנקמה וזה לגמרי מאגו. רוב לא יכל להשאר יום במשחק מתוך ידיעה שראסל שניצח אותו בהצבעה נמצא במשחק יחד איתו. רוב ידע שבתסריט הכי טוב בשבילו יהיה תיקו בהצבעה, הרי ג'רי בעצמה אמרה שהיא סיפרה לרוב לפני מועצת השבט שהיא ככל הנראה מתכוונת להצביע נגדו, והוא אמר לה לעשות מה שהיא חושבת שטוב למשחק שלה.
אם הוא היה מתגבר על האגו, ומחליט לזרוק את קורטני לכלבים (וכולם חוץ מסנדרה היו בעניין של להדיח אותה) הם היו מנצחים במשימות הבאות, ובמיזוג הוא יכל להתחבר לגיבורים והמשחק היה מתחיל בשבילו מחדש. אבל לא היה לו שום עניין בלהניח את האגו בצד, הוא רצה רק להדיח את ראסל. (והטענה שהוא רצה להדיח אותו כי הוא הכי מסוכן בשבט, זו הסיבה שהרבה מאוד שחקנים מוצאים את עצמם מודחים בתחילת המשחק. ראה ערך מריסה. צריך לדעת איך להדיח שחקנים מסוכנים, או יותר נכון מתי. ברגע שהוא ידע שהמספרים כבר לא לטובתו, זה לא חכם לעשות התאבדות)
&nbsp
ברור שזו הייתה הסיבה שרוב אמר את זה לראסל, אבל אני מדבר על הגישה לא על הסיבה. אתה אומר שראסל התנשא על קורטני וסנדרה בזמן שהוא אמר דברים כנים ולגיטימים. אתה כמובן לא ציפית שבשיחה הזו כשרוב שאל אותו את מי לדעתו צריך להדיח, שהוא יגיד לשלושת השחקנים שהכי ברור שהם נגדו "נדיח את פארווטי". וזה אומנם קטע מצחיק רצח כי זה רגע כנה בטירוף, אבל הוא אמר את הדברים בצורה מאוד לגיטימית ואפילו נימק שהן חלשות פיזית.
ואני משווה את זה לרוב שדיבר לראסל בצורה מתנשאת "היה לי הכבוד להכיר...."
&nbsp
אתה כמובן יכול להשמיע פה את הדעות שלך, ואם הדעות שלך הן שראסל שחקן לא טוב זה בסדר שזו הדעה שלך ואתה מוזמן להמשיך להשמיע אותן גם אם הרוב חושבים אחרת (עד לפני כמה שנים הרוב בפורום היה דווקא איתך)
אבל הדיונים זה חלק מהפורום, בתקווה שנשכנע אותך שאתה טועה ואולי לא מסתכל בצורה נכונה על האירועים שקרו
 

Seosi

New member
אני מסמן ספוילר מתוך הרגל חחח


אני לא אומר שטייסון החליט על דעת עצמו בגלל לדפוק את השמחק של רוב, אני אומר שראסל הצליח לשכנע אותו להצביע לפארווטי. כנראה לא הבנתי אותך שם נכון.

אני מניח שרוב לא רצה להדיח את קורטני כל כך מהר כיוון שהיא כן הייתה בברית איתו והצביעה ביחד איתו, זה עוד קול בשבילו. ואני לא חושב שלהדיח את ראסל זה עניין של נקמה, הוא הבין שהוא נמצא במיעוט, ואם יש לו סיכוי בכלל להשיאר במשחק, זה לנסות לשכנע אנשים להצביע נגד ראסל. וגם אחרי שרוב הודח, ג'רי התחרטה על זה, אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

ואני לא אומר שראסל לא שחקן טוב. אני כבר נתתי לו שבחים על מהלכים שעשה. אני כולה אומר שהמשחק החברתי שלו חלש בעונה הזאת. האנשים שאיתם הוא בנה קשרים חברתיים עדיין גרמו לו להיות במיעוט, בעוד שרוב סחף אחריו את רוב השבט. ראסל הצליח להטות את הכוחות לטובתו, ושוב, מהלך מעולה, אבל עדיין, יכל לבנות קשרים חברתיים חזקים יותר עם האחרים. פארווטי בכלל הצטרפה אליו לברית בגלל שהיא ידעה שהיא בסכנת הדחה, והיא צריכה לעבוד עם מישהו.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
לא הולך להקשיב לשום סרטון של אדם שמכנה את ראסל "עז"

רק מהכותרת של הסרטון זה ברור לי שזו ליצנות
עוד אחד מתוך... יוטיוברים שחושבים שהשמש קורצה להם מהתחת והם יודעים לקריין ולפרשן את המשחק מהמזגן בבית
וכשהם מגיעים למשחק הם לא מפסיקים לבכות שלא מצליח להם כמו שהם חשבו
סטיבנים למינהם
 

Bar EL

New member


קלעת בול עם ההגדרה - לגמרי סטיבן ושות' (ועוד סטיבן הוא המוצלח מבין הזן הזה)
 

Seosi

New member
אולי תצפה בסרטון לפחות ואז תגיד למה אתה לא מסכים?


לפחות תראה למה הוא קורא לראסל "עז"?
 

B R A Y E R

New member
מנהל
לפני שאצפה בסרטון שמסביר למה ראסל הוא עז

אני אצטרך לצפות בעוד כמה סרטונים דומים שעוד לא התפנתי לראות
בינהם:
סרטון שמסביר למה השמיים הם בעצם בצבע אדום ולא כחול
סרטון שמסביר שחתולים הם בעצם חייזרים שהגיעו ממאדים לכדור הארץ
וסרטון שמסביר שלהקת הביטלס העתיקו את כל השירים שלהם מלהקת "ניצני פתח תקווה"
 

noamlah

New member
לעז יש שני סוגים

זה יכול להיות אדם שנגרר לגמר ולא עשה שום פעולה

וזה יכול להיות אדם שכלכך שנוא על המושבעים שברור שאף אחד לא יצביע לו אז כדאיי לקחת אותו לגמר
קייתי מעונה 10
דרימז מעונה 14 היה עז מהסוג הזה
קאס הייתה יכולה להיות עז בעונה 28
למרות שכולם היו דיי אקטיבים במשחק

ראסל יכול להיות עז מהסוג השני אבל הוא עז רק אם נטלי או סנדרה תכננו בשלב כלשהוא להגיע איתו לגמר מהסיבה שאף אחד לא יצביע לו ולהן כן
ממה שראינו נראה שזה לא התקיים כך אז הוא כנראה לא עז
 
יכול להיות שפרוואטי חשבה על זה


אבל היא לא התכוננה למחשבה שהג'ורי יהיה כל-כך ממורמר, שהוא ישדוד אותה.
 

Seosi

New member
דיברתי על הסוג השני


שכולם רצו לשבת ליד ראסל כי ידעו שהוא לא יקבל קולות. נטלי גם רצתה לשבת ליד ראסל בעונה 19, כי היא ידעה שיש לה יותר סיוכיים לנצח מולו.
 

noamlah

New member
לא נכון

נטלי זרמה עם המשחק של ראסל כי ידעה שלהתוכח ולהכנס מולו כמו הבנות האחרות לא יתרום לה, כי זה לא משחק שהיא יכולה לשחק
הכוחות שלה לא מגיעים משם וזה היה דיי בחוכמה
אבל היא לא הובילה את ראסל לגמר על תקן היותו עז
גם לא ממש היה ברור שראסל לא יקבל קולות עד הפיינל 6 בערך
כי למשל ג'ייסון היה חבר שלו עד שהודח וההצבעה שלו הייתה מרמור נטו, כלומר היה מצביע נגד כל מי שיזם הדחה שלו, בלי קשר לאינטראקציה החברתית

קול של ג'ייסון יחד עם שאמבו וג'ון זה כבר 6-3 שזה לא כלכך לנדסלייד וגם לא היה ממש ברור אם גאלו ילכו כולם כמקשה אחת
היא כן שמרה על קשרים טובים איתם בשביל לקבל קולות ופה יש לה פלוס על ראסל אבל אני ממש לא בטוח שהיא ידעה את התוצאה

בעונה 20 היה דיי ברור מהאמצע שהניצחון של ראסל אבוד אבל אני לא חושב שסנדרה ניסתה להביא אותו לגמר כי היא כל הזמן טענה שרצתה להדיח אותו
למרות שיכול להיות שהתכנון היה לחפור לגיבורים על כמה שהיא רוצה להדיח אותו, לרצות להגיע איתו לגמר ואז להגיד שהיא היחידה שהלכה נגד ראסל
לא יודע, בכל מקרה זה לא נראה לנו בבירור
מניח שמהפיינל 4 היא כבר ידעה שהיא זוכה בוודאות מול כל אחד ומשם כבר נתנה לראסל להאמין שהיא סוג של עז לגמר
 

Seosi

New member
אני רואה את זה ככה


לגבי נטלי אני מסכים, היא ראתה שכל הנשים החזקות מודחות כמו בטסי, והחליטה להתאים את המשחק שלה לפי הסביבה שבה נמצאה.

בגיבורים נגד נבלים, זה לא שסנדרה רצתה להביא אותו לגמר ולכן הוא "עז", אלא פשוט שכל אחד מהתמודדים רצו לשבת לידו כי הם ידעו שהם יכול לנצח אותו. זה לא שאני בהכרח קורא לראסל "עז", אבל אני לא יכול לקרוא לו שחקן חברתי מעולה.
 

noamlah

New member
כן, שחקן חברתי הוא לא

לא רק בגלל שהוא לא מתחבב על אחרים אלא בעיקר בגלל שלא יודע לקרוא את המפה החברתית
בסמואה היה זוכה בכל קונסטולציה מול מיק, ג'ייסון או שאמבו
גם אם שונאים אותו, את שאמבו גם שונאים לא פחות אפילו לתת 1000000 דולר למישהו מהסמרטוטים האלו אף אחד לא היה עושה, הם היו נאלצים להצביע לו כשחקן הטוב ביותר כמו שהצביעו לרוב בעונה 22
אבל לא, הוא הביא לגמר את מי שהייתה החברה הטובה של כל שבט גאלו עוד מלפני האיחוד ופשוט מסר לה את הניצחון

גם בגיבורים נגד נבלים, ההגיון של המפה החברתית אומר שהגיבורים ממורמרים, סנדרה לפחות התייחסה אליהם אז סנדרה ממש מסוכנת וצריך להפטר ממנה
זה גם חלק מהסיבה שניצחה פעם קודמת, לא היה לה דם על הידיים

אבל ראסל, לא!! מבחינתו אף אחד לא יצביע לה בגמר כי היא תיחשב כנגררת
תזכיר לי מי המושבעים שאתה משחק מולם, מי יצביע לך מתוך כבוד למשחק
רופרט? קולבי? קנדיס?
שוב, קליטה ממש גרועה של המפה החברתית ויכולת לראות מאילו מניעים פועלים חבריו לשבט

להגיד "אני אקרע אותך בגמר כי אני מלך המשחק ואתה קקי" זה לא מספיק
ולכן ראסל שחקן חברתי גרוע
כי הוא עיוור למה שקורה מבחינת הדינמיקה החברתית
 

Seosi

New member
תודה, הוצאת לי את המילים מהפה!!!


מסכים איתך מילה במילה. ראסל שחקן אסטרטגי טוב, ואני לא אומר שהוא שחקן רע, אני פשוט חושב שהכישוריים החברתיים שלו לוקים בחסר, וגם שהוא כן בונה קשרים חברתיים, זה עם אחד או שניים.

ודרך אגב, אני אסקר את הפרקים הבאים ביום חמישי חבר'ה, אני פשוט די עסוק כרגע...
 

Seosi

New member
פרק 8


וואי, אני לא שונא את רוב בכלל, אבל הקטעים שהראו מהפרק הקודם היו ממש הגזמה, ג'ף לא הפסיק לשבח את רוב. מה שכן, האגו של ראסל באמת מגיע לשיאים חדשים. עוד וידויים מתחסדים אבל טיפה יותר נסבלים מאת קואץ'. בשבט הגיבורים, ג'יי טי החליט לחפש את פסלון החסינות לבד, והוא מצא אותו. ואז אמנדה מגיעה משום מקום ותופסת אותו על חם. כך שלג'יי טי אין ברירה ולחשוף בפני כל חברי השבט שהוא מצא את פסלון החסינות. קנדיס רוצה להדיח אותו בגלל שהוא מסוכן ואי אפשר לסמוך עליו.

שבט הנבלים מקבלים דואר עץ, והם בטוחים שזה איחוד...אז לא. הם מגיעים למשימת חסינות שבו הם ישחקו באולינג, נראה לראשונה בסמואה. הגיבורים אחרי שראו שרוב הודח, היו בטוחים שישנה ברית בנות, מה שלא נכון. קואץ' אומר שסנדרה וקורטני ישבו בצד...מה?! אם הם רוצים לנצח במשימת החסינות, הם היו צריכים להושיב שני מתמודדים חזקים בצד, כדי שיוכלו להתמודד במשימת החסינות. זאת ממש ירייה ברגל. וזה לא שזה עזר להם, הם בכל מקרה הפסידו במשימת הפרס. הגיבורים עדיין תחת הרושם המוטעה שישנה ברית בנות בשבט הנבלים.

אפרופו שבט הנבלים, ג'רי כועסת על כך שהושיבו את סנדרה וקורטני במשימת הפרס, ובצדק. אבל אז מתפתח ריב בינה ולסנדרה. וגם דניאל. ג'רי אמרה שסנדרה לא הייתה החלטית אם להשתתף במשימה או לא, וסנדרה הגנה על עצמה שזאת לא אשמתה ואשמת קורטני שהם הפסידו במשימה. גם זה נכון, אמנם לא נראה לי שזה מה שג'רי התכוונה. קורטני וסנדרה יודעות שהן הבאות ללכת. סנדרה הוגה רעיון להגיד לראסל שקואץ' רוצה לדיח אותו, מה שירוויח זמן בשבילה ובשביל קורטני. אז היא אומרת לראסל שהיא שמעה שקואץ' כעס על כך שרוב הודח, ושהוא מתכנן להדיח את ראסל, ונראה שראסל די קונה את זה. הוא מדבר עם זה על פארווטי, והם גם מגיעים להסכמה שאם קואץ' יודח, זה ישרת את המטרה שהגיבורים יחשבו שישנה ברית בנות בשבט הנבלים, ואז הם ינסו באיחוד להעביר את ראסל להצביע איתם.

הגיבורים ניצחו במשימת החסינות, מן הסתם. נראה שקורטני נפצעה ברגל, אבל לא משהו רציני. אבל מצד שני, דניאל רוצה עכשיו להדיח את קורטני. גם קואץ' רוצה להדיח אותה. דניאל מנסה לשכנע את ראסל לא להדיח את קואץ', מה שהוביל למריבה בניהם, וראסל לא רוצה להמשיך לדבר איתה, עד שהוא נרגע ואומר לפארווטי לדניאל שהוא רוצה להדיח את קורטני עכשיו..

במועצת השבט, קורטני נלחמת כדי להישאר במשחק. ובהצבעה מאוד קרובה, התכנית של סנדרה עבדה, וקואץ' מודח. חה חה! אני לא אומר שהוא בנאדם רע, אני פשוט לא אהבתי איך שהוא משחק. מהלך גאוני של סנדרה.
 

NP23

New member
נו באמת


הרי ראו בפרק שקואוץ' באמת לא סומך על ראסל והתעצבן עליו
וזה באמת משרת את העובדה שיש ברית בנות
המהלך הזה עשה רק טוב לראסל ופארווטי וזה היה בידיים שלהם אם לעשות את זה או לא
לא על סנדרה..
היא לא המציאה משהו שקרי
קורטני המתמודדת היחידה בתולדות הישרדות ששברה לסנדרה את גישת "רק לא אני"
כי הן ממש ממש התחברו
זה אפילו לא ממניע אסטרטגי אלא ממש רגשי אליה
לדעתי מהחיבורים החזקים שנעשו בתכנית
 

Seosi

New member


זה שירת את שתי הצדדים מן הסתם, קורטני וסנדרה נשארות במשחק, והגיבורים חושבים שיש ברית בנות, כך שהם יפנו לראסל. נכון שזה לא שיקרי שקואץ' לא רצה לעבוד ראסל, אבל אני לא ראיתי שהוא אמר לסנדרה שהוא רוצה להדיח את ראסל. אז ראסל רצה להדיח אותו כי הוא חשב שהוא מנסה להדיח אותו וגם כי הוא ידע שאז שבט הגיבורים יחשבו שיש ברית בנות.
 
למעלה