הישרדות גיבורים נגד נבלים פרק 6

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

Seosi

New member
הישרדות גיבורים נגד נבלים פרק 6


נראה שקנדיס הייתה צריכה להצביע נגד ג'יימס ולשכנע את ג'יי טי להצטרף אליה, כי עכשיו כולם רוצים להדיח אותה. בשבט הנבלים, ראסל רוצה להדיח את רוב, ורוב רוצה להדיח את ראסל, זה היה די ברור ששני מתמודדים כמוהם לא יכולים להיות באותו שבט למשך זמן מה.

ששני השבטים מגיעים למשימת החסינות, וג'ף מודיע להם ששניהם הולכים למועצת השבט ומתחרים במשימת חסינות אישית. בשבט הגיבורים, קנדיס פשוט עפה דרך המכשולים ומנצחת במשימת החסינות, וכנראה מצילה את עצמה מהדחה אפשרית. בשבט הנבלים, רוב זוכה במשימת החסינות. ועכשיו, רוב וקנדיס מתחרים ביניהם, שהמנצח/ת במשימה בעצם זוכה בשביל השבט שלה/ו בנקניקיות ובשתייה קלה במועצה השבט, בעוד שהם צופים במועצת השבט של הקבוצה היריבה. רוב זוכה בשביל השבט שלו, אי אפשר להכחיש את זה שהוא טוב במשימות. קולבי די מקבל את העובדה שככל הנראה הוא זה שיודח במועצת השבט.

בשבט הנבלים, פארווטי ידעה שהיא הייתה צריכה לנצח במשימה הזאת, ועכשיו שרוב זכה, זה נותן לו הרבה כוח. וכך, רוב מכנס את כל חברי הברית שלו והם קובעים להדיח את פארווטי, אך לגרום לזה להיראות שהולכים להדיח את ראסל. רוב אומר לו שכדאי לו להשתמש בפסלון חסינות. ראסל מספר את כל זה לדניאל ולפארווטי, ואומר להן שהוא רוצה להדיח את טייסון, ולתת את פסלון החסינות לפארווטי. בחזרה לשבט הגיבורים, קולבי פשוט מוותר. הוא אומר לכולם שהוא יודע שהוא מודח, וזה בסדר מבחינתו. אמנדה, ג'יי טי קנדיס ורופרט מדברים האם הם צריכים להדיח את ג'יימס בגלל הפציעה שלו. אמנדה אומרת לג'יימס שהוא צריך להוכיח את עצמו שהוא יכול להישאר במשחק מבחינה פיזית. אז הוא וג'יי טי עורכים תחרות ריצה, וג'יי טי ניצח. קולבי פשוט נרגע לו באוקיינוס, הוא באמת לא עושה כלום.

בחזרה לשבט הנבלים, רוב אומר שכדאי לפצל את הקולות בין ראסל ופארווטי בגלל הפסלון חסינות, מה שנכון. ראסל אומר לטייסון שהוא רוצה להצביע לפארווטי, על מנת להציל את עצמו. שמה שראסל רוצה באמת שיקרה, שטייסון יצביע לפאוורטי, ואז ראסל ישתמש בפסלון חסינות על פארווטי. במועצת השבט, סנדרה אומרת שהיא יודעת שלראסל יש את פסלון החסינות, ואם אין לו, כדאי לו להתחיל לחפש אותו. במועצת השבט, ראסל משתמש בפסלון החסינות בשביל פארווטי, והתכנית שלו עובדת. טייסון מצביע לפארווטי, ובעצם מאפשר לכך שהוא יודח. אין מה להגיד, מהלך גדול של ראסל, לפארווטי היה אינסטינקט טוב להמשיך להיות בברית עם ראסל ולהתקרב אליו עד כדי כך שהוא ישתמש בפסלון חסינות בשבילה. ואתם יודעים מה? טייסון הוא זה שהודח, וממש לא אהבתי אותו בטוקנטינס. אז אני ממש בסדר עם זה שהוא זה שהודח בסוף, רק באסה בשביל הברית של רוב...

במועת השבט של הגיבורים, הם החליטו להדיח את ג'יימס בגלל הפציעה שלו...הם לא יכלו להרשות לעצמם להדיח את קולבי על פניו אם הם רוצים לנצח. כבר הבעתי את דעותיי כלפי ההתנהלות של ג'יימס במשחק.

פרק מעולה!!!
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אולי הפרק הכי טוב בהיסטוריה של הישרדות


ראיתי אותו אינסוף פעמים ונהנה כל פעם מחדש!
 

NP23

New member


איזה פרקקקקקק
לא יאומן שטייסון הדפוק הזה אחר כך ניצח עונה!
כנראה מהטראומה לקח את כל התמימות שלו והשליך אותה החוצה
(אם כי עדיין בעונה27 לא השתמש באליל שהיה לו וכמעט הודח באבנים)
&nbsp
לא זכרתי שגם קולבי וקנדיס שיחקו עד כדי כך כל כך גרוע ..ידעתי שגרוע לא זכרתי כמה
קולבי עלוב בטירוף!!!!
ג'יימס נוראי גם כן.
בגדול הגיבורים היו גרועים
&nbsp
&nbsp
ראסל ופארווטי לשלטון העולם!
&nbsp
 

sapir aloud555

New member


איך אפשר לשכוח כמה קולבי היה גרוע בHvV? נראה לי אפילו את ג'ף הוא אכזב, ברמה כזו שראו אותו צורח עליו באתגרים ויורד עליו במועצות. בא עם אפס אנרגיות למשחק.
 

NP23

New member
חלילה לשכוח

אבל לא זכרתי שממש ויתר על לנסות בכלל
כמה חבל שנשאר
 

Seosi

New member


זה ממש גרוע. הוא לא כל כך עשה משהו בעונה הזאת, אבל בפרק הזה הוא בכלל הרים ידיים. ומבחינת בידור, שבט הנבלים יותר טובים משבט הגיבורים בפער. אמנדה אני חושב היא השחקנית עם הכי חשיבה אסטרטגית בשבט הגיבורים.
 

Seosi

New member
פרק 7


רוב מרגיש שבפעם הראשונה שלו במשחק, הוא לא ידע מה קרה במועצת השבט. אבל אני חייב לעצור את הכל, כי קורטני סוף סוף קיבלה וידוי!!! אני 99% בטוח שזמן המסך היחידי שהיא קיבלה עד עכשיו היו במועצות השבט. דניאל, פארווטי וראסל צוחקים ושמחים על התוצאה במועצת השבט, אבל הם עדיין 3 נגד 5. אז שלושתם מנסים לגרום לג'רי לעבור לצד שלהם.פארווטי מבטיחה לה מקום בפיינל 4. נראה שג'רי וקואץ' נמצאים בין שתי בריתות כרגע. בשבט הגיבורים, קולבי מרגיש שהוא צריך להשתפר במשימות, כדי שהוא ישאר במשחק, כי הוא באמת נשאר די במזל עד עכשיו.

שבט הגיבורים חוזרים על הגל, הם מנצחים בשלושת הסיבובים במשימת הפרס שראינו לראשונה בטוקנטינס. הם מגיעים למקום באמת יפה, מקבלים אוכל ושתייה. קנדיס מוצאת רמז לפסלון החסינות. אמנדה קוראת אותו, ונראה שהם החליטו לעבוד כקבוצה למצוא את הפסלון ביחד. בשבט הנבלים, ראסל מבטיח לג'רי ולקואץ' שהוא לוקח אותם לפיינל 3. ג'רי נוטה יותר לעבוד עם ראסל, היא באה למשחק הזה אם יותר חשיבה אסטרטגית מכל הפעמים שבהם היא שיחקה. קואץ' נפגע משום מה מג'רי על כך שהיא סומכת על ראסל או לא התייעצה איתו קודם? לא הבנתי.

הגיבורים ממשיכים לרכוב על הגל, והם זוכים במשימת חסינות ממש מגניבה. הם היו צריכים לטפס על חבלים, להוריד שקים שבתוכם ישנם חלקי פאזל ולהביא אותם לשני חברי שבט שירכיבו אותם. ממש אהבתי את המשימה הזאת.

קואץ' רוצה להדיח את קורטני, כי היא באמת די עיכבה את השבט שהיא הייתה צריכה לטפס על החבלים. ראסל עושה אחת מן הטעויות הגדולות שלו עד עכשיו. הוא יושב עם רוב, קורטני וסנדרה על החוף, ואומר לרוב שצריך להדיח את קורטרני או את סנדרה, מול הפנים שלהן. זה ממש לא הולך לקנות לו חברים במשחק שירצו שהוא ינצח. רוב מנסה לשכנע את קואץ' להדיח את ראסל, כי הוא מסוכן למשחק. קואץ' נותן לרוב את המילה שלו ואומר שהוא רוצה לעמוד לצידו עד סוף המשחק. ראסל רוצה להדיח את רוב, אבל קואץ' עדיין רוצה להדיח את קורטני. רוב מנסה לשכנע את ג'רי להצביע איתו. נראה שהיא וקואץ' עדיין באמצע.

במועצת השבט, ראסל ממש חוטא בחטא ההיבריס. אל תבינו אותי לא נכון, הוא עושה מהלכים אסטרטגים מעולים, אבל הכישורים החברתיים שלו ממש לוקים בחסר. בעוד שקואץ' החליט להישאר ניטרלי ולהצביע לקורטני, ג'רי קפצה לצד השני, ורוב הודח. אני מופתע להגיע את זה אבל ממש באסה שהוא הודח, אני חושב שהוא שיחק טוב והטעות של טייסון לא כל כך הייתה בשליטתו. היילייט של הפרק שקואץ' קם לחבק את רוב אחרי שהודח, אבל רוב דחה את זה
 

NP23

New member
למרות שמצחיק אותי

להתייחס לעונה הזאת כספוילר...
&nbsp
הכישורים החברתיים של ראסל "לוקים בחסר" ותזכיר לי למה הוא גרם במועצת שבט הזאת?
שקואוץ' לא יצביע נגדו
ושג'רי תצביע איתם אחרי שהיא ופארווטי לא התחברו בלשון המעטה
אז תאמין לי שזה לא פארווטי כאן עשתה את העבודה
&nbsp
&nbsp
הפך את זה מ5-3 נגדו לבעדו
בהצבעה אחת
בלי אליל ,קול כפול וואטבר
נטו משחק אסטרטגי וחברתי הפעם
זה ממש לא רק ההדחה של טייסון שהפילה את רוב
&nbsp
אולי אצל רוב המשחק החברתי לוקה בחסר?
 

NP23

New member
ועוד משהו


הקטע שאמר לקורטני וסנדרה בפנים זה אחד הקורעים!
הוא בכלל לא התכוון להצביע נגדן אז זה די זורק אותם את הברית זאת אומרת אין סכנה שרוב ישתמש באליל על עצמו אחרי דבר כזה במידה והיה לו .. אלא מקסימום עליהן והוא משתעשע כי הוא כבר יודע כמה הברית הזאת של רוב סנדרה וקורטני כבר נגדו ...
הוא לא היה משיג את הקול שלהן אף פעם כבר .. אלא אם הן היו יודעות להסתכל על המשחק אסטרטגית ולא רגשית ואז לא היה מפריע הרגע הזה .. הוא לא ירד עליהן אישית
&nbsp
היה באח הגדול זוג
וכשאחד מהם היה בכוח אחד הדיירים אמר בצחוק..יאאלה תשים להדחה את הבת זוג שלך...
&nbsp
אני רואה את זה כמשהו כזה
זה הרי ידוע שרוב נגדו ושקורטני וסנדרה הבנות ברית שלו והוא אומר לו..בוא נדיח אחת מהן..
זה הכי הומור של ראסל
אתה הרי לא חושב שהוא היה רציני בלהציע לו את זה?
 

Bar EL

New member
כרגיל מסכים איתך

הקטע עם סנדרה וקורטני שבר אותי, ראסל יצא מלך שם ש2 הסמרטוטות ישבו בחוף.
אני לא מבין גם למה מהלך כזה (שזה אפילו לא באמת מהלך) ישר מבוקר ולא בסדר אבל ההתנהגות של סנדרה ורוב בעונה הזו (שאפשר לראות את היהירות והבוטות שלהם גם בפרק הקודם וגם במועצות השבט) היא בסדר?
 

Seosi

New member


הם ניסו לגרום לראסל להשתמש בפלסון חסינות, אבל ראסל כבר הצליח לעבוד על טייסון.
 

Seosi

New member


עם ראסל? אין לי מושג, האמת. אני לא חושב שהוא ירד עליהן אישית, זה נבע ממקום אסטרטגי, אבל גם עם זה היה הומור של ראסל, זה עדיין לא נותן לא תדמית טובה. לפי דעתי. אני חושב שראסל אף על פי שהיה יהיר גם בסמואה, הכישורים החברתיים שלו באו לידי ביטוי עם שאמבו, ג'ון, וראיתי אותו אפילו צוחק עם דייב. פה הוא כן בנה קשרים חברתיים עם ג'רי, דניאל ופארווטי, אבל היהירות שלו יותר באה לידי ביטוי בעונה הזאת. וכן, אני מבין שזה מבדר. אני יודע שסנדרה ורוב גם כן מתמודדים יהירים (כל מי שמדבר על עצמו בגוף שלישי אני מחשיב אותו למתמודד יהיר).
 

Bar EL

New member
כלכך

הורג אותי כל הזמן הטיעון הזה, ראסל הוא האחראי להעברה של ג'רי וקואוץ' לצד שלהם ככה שלהגיד שהמשחק החברתי שלו לוקה בחסר זה לא נכון.
אף שחקן לא יכול לשחק אסטרטגית טוב בלי כישורים חברתיים... אתה צריך אנשים שילכו אחרייך ויסמכו עלייך בשביל לבצע מהלכים ולהתקדם במשחק וראסל הוא בהחלט מתמודד שמתמודדים אחרים הולכים אחריו, אז די עם הבולשיט. הוא הוכיח את זה בעונה 19 שהיה מנהיג של השבט שלו והעביר לצד את שאמבו ואחרכך גם את ג'ון, ומוכיח את זה גם עכשיו (בשלב שאתה נמצא בעונה) שפארווטי דניאל ועכשיו גם ג'רי הולכות אחריו.
 

Seosi

New member


אני אסכים איתך עם זה, ראסל כן בנה קשרים חברתיים עם ג'רי. אבל אפילו בפרק 8 שדניאל ניסתה לשכנע את ראסל להצביע לקואץ', הוא פשוט התפרץ עליה. כן הוא אחר כך נרגע, אבך הוא מתחיל לפתח מוניטין לא טוב אצלו.
 

NP23

New member
צריך לזכור

שהוא גם משחק שתי עונות רצופות זה חתיכת דבר קשה מנטלית
&nbsp
זה גם ככה משחק שמוציא ממך אמוציות בעונה אחת
אז להמשיך אחרי ששיחקת 39 יום??
 

Seosi

New member
זה אני מסכים


ונתתי לו קרדיט על זה. אבל אני לא רואה את המשחק החברתי המעולה שכולם מדברים עליו. אני לא מבקר על המשחק האסטרטגי שלו, אני מדבר על המשחק החברתי, נטו. אני לא אומר שהוא בנאדם רע, או שחקן גרוע, הוא פשוט זורק מספר הערות לפעמים לא במקום, זה הכל.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
בלי משחק חברתי טוב אין משחק אסטרטגי טוב

זה הולך ביחד.
אם אתה לא מצליח לשחק חברתי ולגרום לאנשים להתחבר אליך ולרצות לשחק איתך, לא תצליח לממש את האסטרטגיות שלך גאוניות ככל שיהיו.
ראינו את זה בהרבה עונות של שחקנים אסטרטגים שמודחים מהר או מעוררים אנטגוניזם כי הם לא מצליחים להתחבר לאף אחד ומדברים רק על המשחק.
 

Seosi

New member


יחד עם זאת, קואץ' לא הצביע נגד רוב. וברור לי שעכשיו ג'רי יותר קרובה לראסל, אני לא נתתי את כל הקרדיט לה, אני אמרתי שהיא, דניאל וראסל ניסו לשכנע את ג'רי להצטרף אליהם, ואז ראסל ניסה לצרף את ג'רי וקואץ' איתו. אני אתן לו קרדיט שהצליח להטות את הקולות ללא פסלון חסינות.

לגבי רוב, כבר אמרתי שהוא אוברייטד לא פעם ולא פעמיים, אבל הוא היה יותר כריזמטי מראסל. ואם טייסון לא היה מתהפך בדקה האחרונה, רוב עוד היה במשחק. אבל שוב, זה מהלך גאוני של ראסל, שכבר אמרתי את זה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
רוב בעונה 20 = השחקן שמונע הכי הרבה על ידי אגו אבר

ואני לא מסוגל לקבל אף מילה על זה שהוא היה שחקן טוב בעונה 20!
ויש עוד כאלו שחושבים ככה וזה פשוט שטויות במיץ!
רוב הגיע לעונה 20 כמו טווס כשכולם מסתכלים עליו כנבל הכי גדול בהיסטוריה שחזר שנים אחרי עונה 8
רק שמה? הוא ידע שהמשחק מאז השתנה ולא הסכים לקבל את זה ולשחק את זה
נתחיל מהיהירות הראשונה שלו - ראסל מחפש את האליל ״תנו לו לחפש ואנחנו נדיח אותו במועצה הקרובה״
סליחה? איזו אסטרטגיה טובה זו לתת לבן אדם שאתה רוצה להדיח לחפש אליל? באיזו עונה ראינו עוד דבר כזה? בשום עונה! כי אנשים למדו מהטעות הזו של רוב, וכשמישהו שרוצים להדיח מחפש אליל כולם רצים ליער לחפש לפניו. אפילו בשבט הגיבורים הלא אסטרטגי ניסו למנוע מטום למצוא אליל! אפילו הליצנים של סמואה למדו על בשרם את הלקח ויום אחרי ניסו למנוע מראסל למצוא שוב! והעיקר שרוב בטוח בעצמי שהוא הרודן של הישרדות ועם אליל בלי אליל הוא קובע את החוקים והכל יקרה בדרך שלו.
טעות מספר 2- רוב אומנם מתכנן תוכנית חכמה לפיצול קולות בין ראסל לפארווטי, אך הוא מנחית את התוכנית על חבריו בלי להקשיב להם בלי לוודא איתם הבנה של התוכנית. ואיך אני יודע שזה המצב? תראה שוב את הסצנה בתוך המחסה, אני מכיר אותה בע״פ. רוב מגיע עם התוכנית, וטייסון אומר לרוב ״אבל אם ראסל יצביע לפארווטי..״(סביר שראסל ישב על טייסון על הראש יותר מהשיחה הקצרה שהראו לנו) ורוב פשוט סותם לו את הפה וממשיך לדקלם ״לא נוכל להפסיד ככה!!!!״. עם גישה כזו לא פלא שבסופו של דבר טייסון החליט לפעול באופן עצמאי.
טעות מספר 3- אחרי הכישלון של רוב בהדחה של טייסון האגו של רוב הגיע לריצפה, ומאותו רגע המשחק הפסיק לעניין אותו והוא חשב רק על נקמה בראסל. גם רוב וגם קואץ הציעו לי להדיח את אחת הבנות החלשות, והוא פשוט לא היה מוכן לשמוע על שום דבר מלבד הדחה של ראסל. לא עניין אותו להתקדם אפילו עוד 3 ימים במשחק, מבחינתו זה היה או הוא או ראסל. בתוספת של אווירה מאוד שלילית שהוא הכניסה למחנה באותו רגע, זה היה פשוט מתבקש מצד ג׳רי לקפוץ אל חיקו של ראסל.
רוב הפגין בעונה הזו 0 משחק חברתי 0 התגמשות ו0 הבנה במשחק
בעונה 22 הוא כבר הבין שהמשחק לא כמו פעם והוא התייחס למשחק בצורה אחרת
&nbsp
אגב, לא מוכן גם לקבל גם שום דבר שלילי על ראסל ששיחק משחק מושלם. ונדי הסביר טוב מאוד איזה שחקן חברתי מצויין הוא היה.
אני רק רוצה להוסיף ולהשוות בין 2 סיטואציות:
ראסל ל3 שחקנים שהצביעו נגדו אתמול בערב: ״אני בעד להצביע נגד החלשות במשימות בשבט - שזה סנדרה או קורטני - אחת משתיכן״
לעומת רוב לראסל(שעד לפני 3 ימים היו ברית וחברים): ״כדאי לך לחפש את האליל, אחרת היה נעים להכיר!״
מי השחצן? מי הבריון? מי מדבר לגיטימי לעומת מי שסתם מתגרה ומשחק גרוע?
נקודה למחשבה..
 

Seosi

New member


1. זאת הייתה סנדרה שאמרה שמי שמוצא את פסלון החסינות יהיה מסומן להדחה. ורוב האנשים פשוט הסכימו עם זה. זה לא אומר שאני מסכים אם זה, אבל בסדר, מסכים שזאת הייתה טעות של רוב.

2. אי אפשר להגיד שטייסון הצביע נגד פארווטי כדי להיות נגד רוב, הוא רצה להיות איתו באותו ברית.

3. הוא ניסה להדיח את ראסל לא מנקמה, כי הוא ידע שהוא השחקן הכי מסוכן בשבט. זה שראסל יצא עם ידו על העליונה אני מסכים.

ורוב אמר לראסל על האליל כדי שהוא ישתמש בו. כך שהם גם נפטרים מהפסלון וגם מדיחים את פארווטי/ראסל.

אני מרגיש שפתחתי תיבת פנדורה, שאסור בכלל לבקר את ראסל. הוא משחק אסטרטגי טוב, חברתי פחות. זאת לפחות דעתי. ראסל משחק טוב עד עתה, אבל אם כולם בראש שראסל שיחק משחק מושלם, ואסור להשמיע קולות אחרים...
 
למעלה