ספוילר לעונה 38



לא יודע אם אני יותר בעד קלי או דיוויד, ברור שקלי יותר טובה אבל זו כבר ההזדמנות השלישית שלה ועם כל הכבוד היא יותר מהוכיחה את עצמה בקמבודיה, לצערי יש סיכוי סביר שהפעם היא תקבל את כבוד האולסטארס המפוקפק ותודח מוקדם. אם היא שוב תגיע רחוק היא צריכה להתמודד מול סירי על תואר אלופת האלופות. לעומת זאת הפרופיל של דיוויד נמוך לעומתה.

אוברי סבבה, בטוח לא תזיק, אבל הרבה פחות טובה משני אלה, ועל ג'ו עדיף שלא אגיב. אם כל-כך רוצים מישהו שנראה טוב (ובואו נודה באמת, זה כל מה שג'ו מביא לשולחן) מצידי שתביאו את מלקולם אפילו בפעם הרביעית. מה הדבר הבא, אולסטאר לסבסטיאן?!?
 

Confide In Omer

New member


איזה כיף! את אוברי וקלי אני ממש אוהב, ג'ו למלם אבל נחמד ורק את דייויד לא ממש אהבתי.
משמח אותי שהחזירו שתי נשים, בהתחשב בזה שהם אוהבים להחזיר תמיד דווקא את הגברים, ודווקא את אלו שאני הכי פחות אוהב
 

סטילהוק

New member


מה אתם יודעים, מסתבר ששוב צדקתי, עונה 38 אכן כוללת שחקני עבר, וביניהם לא אחרת מקלי וונטוורת'
. כמה זמן חיכיתי לשובה, ועכשיו צריך לחכות בסבלנות עוד עונה שלמה של ניוביז, עד שתגיע העונה שאני הכי מחכה לה מאז קמבודיה: ההזדמנות השנייה, עם השורדת הכי אהובה עלי בכל הזמנים שכולי תקווה שהפעם אולי ייעשה צדק והיא תזכה בתואר זוכת הישרדות שהגיע לה לזכות בו כבר בעונה 31 האפית.

למרות שאני די אמביוולנטי לגבי שובה, בגלל שקלי מגיעה עם רזומה שלא מבייש אף זוכה של הישרדות, ואף גדול יותר משל חלקם, ועל כן לא אתפלא כלל אם ייראו בה את האיום הכי גדול במשחק ויסמנו אותה על ההתחלה כמטרה. שלא לדבר בכלל על זה שכל העיניים יהיו עליה ולא יתנו לה אפילו ללכת לבדה לשירותים.

אלא אם כן היא תגיע לקבוצה של מעריצים שיעריצו אותה לפחות כמו שהקבוצה של סטפני לה גרוסה העריצו אותה בהישרדות גואטמלה, ובגלל זה היא אף הגיעה הפעם לגמר. למרות שהייתי מעדיף שקלי תחזור לעונת אולסטראס או גיבורים נגד נבלים 2, בתור גיבורה כמובן. אך אשמח לראותה גם כמנהיגת שבט.

רק שתגיע כבר עונה 38 של הישרדות.
 

Seosi

New member
ספוילר שלישי


לעונה 38 יקראו אי ההכחדה. זה גם יבוא לידי ביטוי במשחק. ברגע שמתומדד מודח הוא יכול לבחור או לפרוש מן המשחק, או לעבור לאי ההכחדה. במידה והמתמודד המודח בוחר לעבור לאי ההכחדה, הוא יגיע לאי ללא מחסה, עם אספקת מזון מוגבלת, ולחכות להזמדנות לחזור למשחק. זה לא בדיוק אי הגאולה כי אין משימות דו-קרב שבועיות שבהן המתמודד שמנצח נשאר על האי.

מקור: [URL]http://insidesurvivor.com/rumor-season-38-theme-and-title-34310[/URL]
 

noamlah

New member


עוד העתקה מהשרדות ישראל, לפחות כך נראה לי

האי הזה היה בעונה ה-3 בפיליפינים, נקרא "האי הנעלם", נכנסו אליו 7 מודחים מראש (מתוך 25 משתתפים) בפרק הראשון ותפקדו כשבט, עם הדחות בהצבעות והכל וכל פעם שמישהו היה מודח מהשבטים הרגילים היה מצטרף לשבט הזה במקום המודח שהודח שם עד שהייתה ניתנת הזדמנות ל4 מתוך ה7 לחזור למשחק בקביעה של משימה
סה"כ הייתה הגרסה הכי טובה של החזרת מודחים שראיתי בריאליטי כי הם שיחקו את המשחק עצמו והייתה מעורבת שם אסטרטגיה
 
למעלה