הישרדות גיבורים נגד נבלים פרק 1

Seosi

New member
הישרדות גיבורים נגד נבלים פרק 1


כן, כן, זאת הפעם הראשונה שאני הולך לצפות בעונה בשלמותה!
לפני שאני אתחיל, אני חייב לתת קרדיט לראסל. אף על פי שהוא לא בין השחקנים האהובים עלי, לפי מה שהבנתי הוא שהה במלון שבועיים אחרי הישרדות סמואה כדי להשתתף בעונה הזאת. יש לו תשוקה למשחק, ואני מעריך את זה.

משימת הפרס די פיזית, סטפני פורקת את הכתף ממקומה, ראסל וטום מתאבקים כאילו שהם ב-WWE, סנדרה קורעת את החזייה של שוגר ורופרט שבר את אצבע בכף הרגל. בסופו של המשימה, הגיבורים זוכים ומקבלים אבן אש.

בשבט הנבלים, בדומה לסמואה, ראסל מקבל את רוב זמן המסך. הוא משחק כמו ששיחק בסמואה, עושה בריתות עם כולם. הוא מבטיח לדניאל ללכת איתה לפיינל 2, ואותו דבר לפארווטי, אך בניגוד לדניאל, פארווטי יודעת שראסל אומר את זה לכולם, ובכל מקרה מעדיפה לעבוד איתו ולא נגדו. בשבט הגיבורים, קורה הדבר הכי שנוא עליי בהישדרות, תופסים תרנגולים
הם לא יכולים לאכול אורז במקום???

ביום השני בשבט הנבלים, מתברר שקורה משהו בין ג'רי לקואץ'. מה?!? זה הדבר הכי רנדומלי שראיתי בהישרדות עד עכשיו חחח. בחזרה לשבט הגיבורים, ג'ייטי מתחיל להראות חשיבה יותר אסטרטגית, נראה שאמנדה וסירי ביחד, אמנדה יודעת שהיא צריכה להישאר במרחק מה מסירי ומג'יימס כדי שלא יחשדו בהם. וטום וסטפני בהחלט בברית. קולבי וקנדיס מנסים לברר מה הם יודעים על כל אחד מהם. טום החליט שהסיכויים שלו לנצח יהיו גבוהים יותר אם הוא ישב ליד מישהו שניצח בעבר. אז הוא פונה לג'ייטי כדי לכרות איתו ברית. ג'ייטי מבהיר לנו שהוא לא הולך לשחק כמו פעם שעברה, כיוון שכולם ראו איך הוא משחק.

בשבט הנבלים, הם אשכרה הצליחו להצית אש על ידי שני קורות עץ! ללא אבן אש או משהו כזה, הפתיע אותי האמת. ראסל כבר ישר שם מטרה על רוב. שני שחקנים אם אגו גדול לא הולכים ביחד. גם לרופרט יש קצת אגו, אגב. ראיתי את זה אחרי צפייה חוזרת באיי הפנינה ואול-סטארס. דרך אגב, למרות שאני חושב שרוב אוברייטד, אני אתן לו קרדיט. הוא כריזמטי. סנדרה אמרה שהיא רוצה לעבוד איתו, וכך גם קואץ'. בשבט הגיבורים שוגר מנסה לפרלטט עם קולבי, אבל הוא לא רוצה שום עניין מזה, כי אז חברי השבט יסמנו אותו להדחה.

שבט הנבלים מנצח במשימת החסינות, שראינו לראשונה באיי קוק. הגיבורים היו ביתרון, אבל נפלו בהרכבת הפאזל. סנדרה אומרת לכל חברי השבט מי ששיחקו בעבר ביחד, ככל הנראה ישחקו שוב יחד. קצת הלחיץ את פארווטי בגלל הברית בנות שהייתה לה במיקרונזיה. בשבט הגיבורים, שוגר רוצה להדיח את אמנדה. קנדיס העלתה את הרעיון להדיח את סטפני או טום בפני אמנדה וסירי, בגלל שניכר שהם בברית חזקה, כי שניהם שיחקו באותה עונה (לא היחידים, אבל בסדר). לבסוף, השבט רצה לשמור על החוזק במשימות, ושוגר הודחה פה אחד.

פרק פתיחה טוב בשביל להכיר את כל הדמויות. אני חושב ששוגר נחמדה, אבל לא כל כך באה מוכנה למשחק הזה.
 

Seosi

New member
כן


בגלל שיש לי יותר מדי זמן פנוי, אני משלים את כל העונות כדי לדרג מנצחים ועונות. פרסמתי ברדיט, אבל נראה לי שאחרי העונה הזאת, אני אפרסם את הדירוגים שלי פה
 
אני גם זוכר שהקשר

בין ג'רי לקואוץ' בא לי בהפתעה מוחלטת!!! ממש לא ראיתי את זה קורה... וברור שתפרסם פה את הדירוגים שלך!
 

Seosi

New member
פרק 2


חחחח אני עדיין לא יכול לקחת את הברית הזאת בין ג'רי לקואץ', עדיין הזוי. בשבט הנבלים רוב מרגיש שהוא היחידי שעובד. בשבט הגיבורים, רופרט רוצה להדיח את סטף כי זה הכי טוב למשחק שלו...והוא מתחיל לזרוק הערות מעצבנות. בחזרה בשבט הגיבורים, ג'רי מוצאת את רוב מעולף ביער. בגלל שהיא הודחה באול-סטארס על פני אמבר, היא החליטה להתעלם ולהמשיך הלאה. סתם חחחח. היה די מלחיץ לראות את רוב ככה, אבל מזל שלא קרה לו כלום.

קצת בחירה מסוכנת לתת לרוב להשתתף במשימת החסינות/פרס, אבל אין מה לעשות, הוא עדיין בין המתמודדים הפיזים החזקים בשבט. פארווטי כמעט נפצעה, אבל במזל לא קרה כלום. שבט הנבלים ניצחו במשימה, ג'יימס עצבני על סטף, והיא בצרות.

ג'יימס רוצה להדיח את סטף, בגלל שהיא תמיד הייתה בשבט של המפסידים...חח זאת אשכרה הסיבה שלו. סטף וטום עובדים חזק, מנסים לשכנע את קנדיס וסירי להצביע לאמנדה. אני יודע שקולבי מצביע ביחד עם סטף וטום, אבל לא ראיתי אותו מנסה בכלל לשכנע מישהו להצביע איתם. קנדיס וסירי עושות חושבים איפה הכי כדאי להן להיות.

מועצת שבט מגעילה, אני לא כל כך אהבתי את ג'יימס בעונות שהוא שיחק, אבל הוא היה די מבדר. פה הוא היה ממש מגעיל, וטום העמיד אותו בצדק במקומו. סטף הודחה. באסה. אני לא אהבתי איך שהיא שיחקה בגואטמלה, אבל ממש רציתי שהיא תגיע רחוק בעונה הזאת.
 

NP23

New member
חחח אצלי הפוך

אהבתי אותה מאוד בגוואטמלה
בעונה הזו לא הפריע לי שהלכה בייחוד שהיתה מחוברת לשני מעפנים.
&nbsp
טום סירב להיות בברית עם סירי ולדעתי אפילו כיוון נגדה ..
קצת מאוחר מדי להתחנן לקול שלה ביום 6
 

Seosi

New member
באמת?


אני דווקא חשבתי שסטף בעונה 11 הייתה בטוחה שהכול מגיע לה..זה כאילו שסטף של עונה 11 שונה לחלוטין מסטף מעונה 10. אני לא שונא אותה, ואני לא אתנגד שהיא תשחק שוב, אבל פחות אהבתי את הדרך שבה היא שיחקה בעונה 11.

לגבי טום, אני די מסכים. קצת יצא מאוחר מדי, והוא היה צריך לנסות לחבור אל סירי יותר מוקדם, ולא כמה דקות לפני מועצת השבט.
 

noamlah

New member
סטף של עונה 10

גם הייתה בטוחה שהכל מגיע לה
פשוט שם היא הגיעה מעמדה של מיעוט אז זה היה נראה יותר הירואי
כל מועצת השבט של הפרישה של ג'אנו הייתה סביב סטף וכמה היא חושבת שמגיע לה להשאר ולבקש מג'אנו לפרוש על מנת שהיא תוכל להשאר במשחק (למרות שהפרישה בכלל לא הייתה קשורה אליה)
 

Seosi

New member
יכול להיות


פשוט שמתי לב לזה יותר בעונה 11. אבל אני לא בטוח שסטף ביקשה מג'אנו לפרוש, היא די כעסה על זה, לפי מה שאני זוכר...בכל מקרה, ג'יימס עדיין התנהג בצורה מגעילה.
 

NP23

New member
הממ

אני לא כזה סולד מיהירות במשחק... כמעריץ ראסל האנץ;)
&nbsp
יותר מפריע לי התבכיינות התחסדות ..הצטדקות מרמור .. משחק גרוע;) כל מיני כאלה..שהרגשתי אצלה ב20 יותר מ10+11..אבל יש מצב היה שם תמיד
 

Seosi

New member
זה לא כל כך יהירות בשבילי


פשוט התנגות שתלטנית. למשל, הייתה משימת אוכל באיחוד של גואטמלה. לידיה רצתה לזכות במשימה, כי היא לא אכלה הרבה זמן, וסטף כן. היא החליטה להוציא את סטף מהמשימה ממש בהתחלה, וסטף עשתה מזה ממש עניין. היא אפילו הוציאה אותה מהברית בגלל זה. אבל זה היה בעבר, אולי היא הייתה משתנה בעונה 20.

ולגבי שחקנים מצטדקים, טוב...מזל שלא החזירו את אוזי חחח.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אחת המועצות שבט הכי מעצבנות שהיו אי פעם

לא יכלתי לסבול את כל ההתנהגות של ג'יימס לסטפני באותו פרק
בעונות 15-16 הוא היה למלם מארץ הלמלמים, קצת חמוד ולפעמים מצחיק
פתאום כנראה שהשתן עלה לו או שהעריכה חשפה צד שלו שלא הראו בעבר
היה לי ממש עצוב על סטפני, גם על זה שהודחה מוקדם (והגיע לה להגיע רחוק יותר) וגם על זה שהייתה צריכה לסבול את הבריונות שלו (ומזל שטום היה מלך ועמד להגנתה)
אני מאוד אוהב את טום ואהבתי אותו בעונה 20 יותר מעונה 10, אבל באמת שהטעות הגדולה שלו שהוא על ההתחלה הביע התנגדות לכל קשר עם סירי. גם אם נניח הוא לא רצה להתקדם איתה לשלבים מתקדמים במשחק, למה סתם לפסול אותה? זה עלה בהדחה של סטפני. סירי מספרת שהיא מאוד רצתה להיות בברית איתה ועם טום והוא פשוט דחה אותה.
מקווה שהיא תחזור לעוד עונה!
 

Seosi

New member
פרק 3


אני יותר מחבב את טום בעונה הזאת, מאשר בעונה 10. ואני בכלל לא שנאתי אותו בעונה 10. קולבי כבר מוכן להרים ידיים, אז זה הכל על הכתפיים של טום. בשבט הנבלים, פארווטי מפלרטטת עם ראסל. שוב, מה?! חחח. בשבט הגיבורים, הגברים עושים סולחה על ידי תפיסת תרנגולות (שוב...
). בחזרה לשבט הנבלים, קואץ' רוצה להדיח את פארווטי, והוא הסביר למה אנשים רוצים להיות איתה יפה מאוד. היא טובה בליצור קשרים חברתיים. אבל זה היה די ברור שתהיה עליה מטרה על הגב, בגלל הברית נשים שבזכותה ניצחה במיקרונזיה. מתחיל להתפתח מלחמת אגו בין ראסל ורוב. ובלילה, ראסל עושה מחביא חפצים חינויים במחנה, כמו שהוא עשה בסמואה. ואני חייב לציין שזה לא בהכרח מהלך טוב. בסמואה, השבט של ראסל היה ברצף הפסדים, ואני חושב שהדברים שהחביא ראסל הביאו לזה. גם רנדי שם לב לכישורים החברתיים של פארווטי.

בשבט הגיבורים, אני לא מבין למה ג'יי טי חשב על להדיח את קנדיס, למרות שהיא רצתה להיות איתו בברית. הוא אמר לסירי ולאמנדה שקנדיס לא סומכת על סירי, היא מנסה לראות מי אמר את זה. ג'יימס ממש לא אסטרטגי, אגב.

במשימת החסינות/פרס שבט הגיבורים פשוט רומסים את שבט הנבלים. זאת הייתה המשימה בפלאו, שצריך להעיף את המתמודד מהבמה בעזרת שק. היו מספר פעמים שהנבלים היו קצת קרובים, אבל לא היה להם סיכוי. ג'יימס העיף את רנדי כדי לנצח במשימה. הוא גם זרק את השק על רנדי, שנראה קצת מסוכן האמת, והתחיל לקלל. לא עונה טובה בשביל ג'יימס עד כה.

נראה שזה הולך להיות בין רנדי ופארווטי. הוא דואג מה יקרה שהיא את חבריה לברית לשעבר במיקרונזיה. גם טייסון חושב שפארווטי יותר מסוכנת מרדני, גם ג'רי. סנדרה רוצה שרנדי יודח כי הוא יותר חלש מפארווטי. שזה נכון, לא צריך לדאוג לגבי זה עכשיו. והיא גם הסבירה לקואץ' יפה שהיא הולכת להצביע איך שהרוב יצביעו. דניאל ופארווטי מנסות לשכנע את ג'רי להדיח את רנדי, ומשום מה, ג'רי מתחילה לשנוא את פארווטי משום מה חחח. הן לא אוהבות אחת את השניה בעצם. אוי קואץ' עם הוידויים המתחסדים שלו: "אני המתמודד היחידי עם יושרה בשבט", והוא החליט שהוא נלחם בשביל מרטין לותר קינג??? או שלא הבנתי אותו נכון?

בכל מקרה, במועצת השבט המתמודדים עדיין חוששים מהיחסים הקודמים של פארווטי בשבט הגיבורים. למה הם חוששים שהיא תחבור לג'יימס? היא בכלל לא סיפרה לו על ההדחה של אוזי. סנדרה מצביעה על כך שרוב הוא מנהיג השבט, וקואץ' מחלק הוראות ואז נעלם. אני יודע שרוב האנשים פה לא אוהבים את סנדרה, אבל היא מצחיקה, ונראה שגם אנשים רוצים להיות בקרבתה. רנדי הודח פה אחד. לא אהבתי אותו בגאבון, ולא היה לו סיכוי פה. פרק טוב, הרבה יותר טוב מהפרק השני לפי דעתי.
 

אורישקי

New member
It grew legs and walked off

חבל שלא היה אפשר לראות לייב פידס של שבט הנבלים וככה לראות כל מה שהלך שם מאחורי הקלעים

דרך אגב, אחד הדברים הכי מבאסים שהעריכה לא הראתה הייתה הברית שהייתה בימים הראשונים בין רוב-דניאל-פארווטי-סנדרה-קורטני-ראסל
 

Seosi

New member
באמת??


באסה שלא הראו את זה..הייתי שמח לראות איך הברית הזאת נוצרת מאשרת וידויים של קואץ'.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אחד הפרקים האהובים עלי בעונה 20

עם רצף הסצנות הקורע של קואץ' ורוב מאיימים על ראסל בצירוף הוידויים שלו עליהם (its russell hantz! give me a break!), ראסל מספר לפארווטי שהם חמים להדיח אותה בצירוף הוידוי שלה בנושא (למה הם תמיד רוצים להדיח אותי? אני ילדה מתוקה ותמימה!) ולקינוח ראסל נוקם בקואץ' ורוב ומעלים את המצ'טה, ועם שאיפה להעלים בהמשך את הכובע של רוב

אגב, קטע בונוס שלא שודר אבל עלה ליוטיוב(אתה יכול לנסות לחפש) - חברי השבט מגלים שהמצ'טה נעלמה - ובמי הם חושדים? ברנדי
לא ברור למה הם הגיעו למסקנה הזאת אבל זה תרם מאוד להדחה שלו בסופו של דבר.
אני גם לא סבלתי את רנדי בגאבון ולא הבנתי למה החזירו אותו לעונה 20, הוא היה ממש לא קשור והיה צפוי שיודח ראשון בשבט הזה. קצת ריחמתי עליו כשקראתי בראיון איתו משנים אחרי המשחק שהוא הגיע לעונה 20 אחרי פשיטת רגל ובמצב נפשי לא משהו.
&nbsp
אגב, לא ברור לי למה כל הזמן כשמדברים על קשרים עם השבט השני מסתכלים על פארווטי והכוונת רק עליה. מה עם קואץ' וטייסון שיש להם קשר עם ג'ייטי? וקורטני שיש לה קשר גם עם ג'ייטי(הייתה בת זוג של סטיבן באותה תקופה) וגם עם אמנדה וג'יימס? ומה עם סנדרה שלא מפסיקה לדבר על קשרים עם השבט השני והיא הייתה הBFF של רופרט בעונה 7? ודניאל וסירי? בקיצור, כמעט לכולם יש קשרים, סתם מחפשים להוסיף עוד סיבה למה היא איום
 

Seosi

New member


זהו, זה ממש הזוי שנופלים על פארווטי, שכמעט לכולם שם היו קשרים בצד השני מעונות קודמות.

לא ידעתי על מצבו של רנדי, מצער לשמוע. אני מקווה שהוא נמצא במצב טוב יותר עכשיו.
 

Seosi

New member
פרק 4


קשה לי קצת להרגיש רע לגבי קואץ'. לא רציתי שזה יבוא למצב שהוא יבכה ושהרגשות שלו באמת ייפגעו, אבל הוא עדיין מתנהג כאילו הוא הכי טוב מכל השאר. אני לא חושב שהוא עשה הצגות שאמר שהוא רוצה לפרוש..אבל, קשה לי לגלות אמפתיה כלפיו, שהוא חושב שהוא מוסרית יותר טוב מכולם.

אהבתי את משימת הפרס. אהבתי אותה גם בפיג'י. שבט הנבלים ניצחו בקרב מאוד צמוד. ראסל בטעות הפיל רמז לפסלון החסינות שלא שם לב שהיה חבוי מאחד החפצים שקיבלו בפרס, סוג של סכין כזאת. בכל מקרה, רוב מקרה את הרמז, וסנדרה אומרת שמי שמקבל את פסלון החסינות יהיה מסומן להדחה, כי אז ינסו לגרום לאותו מתמודד להשתמש בפסלון החסינות לשווא. חברי השבט מסכימים לא לחפש את הפסלון חסינות חוץ מראסל. וכך, ראסל שם על עצמו מטרה על הגב שחיפש את פסלון חסינות לאורך החוף, וסנדרה עלתה עליו. בשבט הגיבורים, גם הם מוצאים רמז לפסלון החסינות, וזה סיפור שונה לגמרי אצלם. המירוץ למצוא את פסלון החסינות החל, וטום הצליח למצוא את זה. הוא ניסה להסתיר את זה בגרבו, אבל אמנדה תפסה אותו על חם, וסיפרה לחברי בריתה על כך שטום מצא את פסלון החסינות. טום וקולבי מתכננים להעביר מישהו אליהם בעזרת פסלון החסינות.

שבט הנבלים ניצחו במשימת החסינות, זאת שהייתה בסמואה שראסל סוואן התעלף. הם הצליחו לשמור על הפער בהתחלה וניצחו במה שנראה בסוף בקרב צמוד. קנדיס מציעה לחלק את הקולות בין טום וקולבי, בגלל שלטום יש את הפסלון חסינות. ג'יי טי רוצה להדיח את קנדיס. טום אומר לאמנדה ולג'יי טי שהוא וקולבי יהיו נאמנים להם, והוא מוכן אפילו לתת להם את פסלון החסינות. אני לא חושב שהוא באמת היה עושה את זה, הוא פשוט מנסה ליצור ברית (קולבי לא עושה כלום אגב). בכל מקרה, אמנדה קנתה את זה. היא אמרה את התכנית להדיח את קנדיס לסירי, שסירי מן הסתם אמרה שזה רעיון לא טוב. היא יישרה קו איתה, עם ג'יימס ורופרט שטום הוא המטרה הכי גדולה. ג'יי טי שומע את השיחה, ומבין כמה כוח יש לסירי. הוא רץ לטום ולקולבי, מדבר איתם על להדיח את סירי. ובמועצת השבט, טום משתמש בפסלון חסינות כדי לפסול את הקולות נגדו, וסירי מודחת מן המשחק
סירי היא איום רציני, ואני מבין למה ג'יי טי רצה להדיח אותה, אבל הוא שם על עצמו מטרה על הגב, והצטרף לברית שבמיעוט. אם ג'יי טי לא היה שומע את השיחה, רוב הסיכויים, נראה לי, שסירי אפילו הייתה מגיעה לאיחוד, כי זה ממש נראה שהיא הייתה המנהיגה של שבט הגיבורים.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אוי איזו תוצאה עצובה

זה היה פשוט בלתי יאמן איך סירי מצליחה בפעם השלישית שלה לשים את עצמה במצב שבו היא עומדת במרכז השבט ומקבלת את ההחלטות בשביל כולם. לא היה ולא יהיה שחקן עם משחק חברתי כלכך מושלם כמו של סירי!
וזה היה פשוט כאב לב לראות אותה מודחת בשלב כלכך מוקדם, וכמו שאמרת בטוח שהיא הייתה מגיעה רחוק גם הפעם אם לטום לא היה אליל / ג׳ייטי לא היה מקשיב ומזגזג
לך לעזאזל ג׳ייטי
 

Seosi

New member
פרק 5


ג'יי טי מנסה להסביר את מה שהוא עשה, אבל לברית של אמנדה יש סיבה לא להאמין לו יותר. בשבט הנבלים, קואץ' עשה סדנת יוגה, שאני אודה, היה נחמד. כולם, למעט ראסל, השתתפו בזה. זאת הבעיה שלי עם ראסל, הוא לא מנסה אפילו לבנות קשרים חברתיים, בסמואה הוא התחבר עם שאמבו וג'ון, אבל פה בכלל לא. אז בזמן שהם עושים את היוגה, ראסל מוצא את פסלון החסינות (הנה התחלנו שוב).

במשימת הפרס שראינו בסמואה, ג'יימס נפצע קשה בברך. במיקרונזיה הוא גם יצא מן המשחק בגלל פציעה, זה כאילו שהגורל נגדו. לא כל כך פייר שנתנו לטום ולקנדיס להתמודד מול ראסל, טייסון ודניאל. היו צריכים להשיב מישהו משלושתם לפי דעתי. רופרט בטעות פוצע את ג'רי, ואני באמת חשבתי לשנייה שרוב הולך להרביץ לרופרט. בכל מקרה, שבט הנבלים ניצחו במשימת הפרס.

רוב והברית שלו נמצאים ברוב, בעוד שראסל מספר לפארווטי ולקואץ' שיש לו את פסלון החסינות. אני לא יכול יותר עם הטקסים האלה של קואץ'. אמנדה אמוציונלית לגבי ג'יימס, היא רואה בוא כאח גדול. ג'יימס חזר לשבט, והוא נשאר במשחק...שמתם לב לקול ההתלבות שלי עכשיו? שבט הנבלים ניצחו במשימת החסינות. שבט הגיבורים ממש לא נמצאים במצב טוב עכשיו.

עכשיו, הדבר הלוגי לעשות זה להדיח את ג'יימס בגלל הפציעה, נכון? טוב, אז רופרט חושב שצריך להדיח את טום, כי ג'יימס עדיין יותר חזק ממנו. הוא גם רוצה להדיח את קנדיס. נראה שג'יי טי וקנדיס נמצאים באמצע והם צריכים להחליט למי להצביע, ג'יימס או טום. לבסוף במועצת השבט, הם החליטו להדיח את טום. רחשתי כלפיו יותר כבוד כשחקן. לא שהוא שיחק רע בפלאו, הוא פשוט היה חסין כמעט כל העונה. פה הוא היה יותר בסכנה, ולמרות שהוא עשה טעות שלא פנה לסירי מוקדם יותר, הוא הוכיח את עצמו כשחקן אסטרטגי שחושב קדימה, מבחינתי לפחות. ממש לא אתנגד שהוא יחזור לשחק שוב.

דרך אגב, שבת שלום חברים
 
למעלה