פינת הפופולאריות - פרק 11

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות - פרק 11


10. סבסטיאן - 2
1
8. אנג'לה - 2.3
2
8. ג'נה - 2.3
2
7. צ'לסי - 3
2
6. קלין - 3.4
1
5. דונתן - 5.8
1
4. לורל - 6.6
3!

והטופ 3.........
 

אורישקי

New member
מקום 3


עם ממוצע 7.7,
יורד במקום אחד - בפעם האחרונה העונה

אחד המתמודדים הכי לייקאיבל שיש בעונה מאד משמימה

מייקל

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

עם ממוצע 8.3,

ועלייה ב2 מקומות - לאחר הכניסה הראשונה שלו לטופפ 3,

השחקן היחיד שמשחק העונה?

דומניק

 

אורישקי

New member
הדירוג

עד מתי?
&nbsp
&nbsp
הרשימה:
אנג'לה
דומניק
דונתן
וונדל
לורל
סבסטיאן
צ'לסי
קלין
&nbsp
דירוג נעים
 

Seosi

New member
וואי דירוגים יחסית נמוכים... מדרג


העונה התחילה חזק, ואז התחילה להדרדר ללא ספק.

אנג'לה 1 לא מקבלתזמן מסך.
דומניק 7 הוא וונדל בשליטה על המשחק, אבל שמים על עצמם מטרה על הגב.
דונתן 6 שאני חושב על זה, אני מבין למה הוא ולורל לא התהפכו, אבל אני לא יכול לדעת אם הם עשו את המהלך הנכון עד הפרק הבא, כנראה.
וונדל 7 כנ"ל לדומניק.
לורל 6 כנ"ל לדונתן.
סבסטיאן 1 לא מקבל זמן מסך.
צ'לסי 2 לא קיבלה זמן מסך בכלל, עריכה די גרועה של ההפקה בעונה הזאת.
קלין 7 שיחקה כנראה הכי טוב מאז האיחוד, אבל לא הצליח לה...אני מאוד אופתע אם היא תנצח.
 


הרשימה:
אנג'לה - 1
דומניק - 7
דונתן - 6
וונדל - 7
לורל - 7
סבסטיאן - 1
צ'לסי - 1
קלין - 7

וואו, 7 הכי גבוה שלי... מזמן לא היה ככה.
 

Bar EL

New member


דומיניק - 10
וונדל - 8
כל השאר - 1

ואגב, איך דומיניק ה"בריון" הזה מסוגל לשחק טוב? איך הוא מעז למצוא אלילים, לשלוט בבני ברית ולהדיח בנות למלמיות עם אפס זמן מסך (צ'לסי) או גרועות (קלין) - הוא צריך לוותר על המשחק שלו בשביל שחברי הפורום יהנו מהלוזרים האלה.
 

Seosi

New member


זה שצ'לסי לא מקבלת זמך מסך, זאת לא אשמה, זאת אשמת עורכי התכנית אם כבר. ברגע שמישהו לא מקבל זמן מסך למשך זמן, ואז בפרק מסוים מקבל לפחות מעל וידוי אחת, כבר ידוע שאותו מתמודד יודח. זה כבר כמה זמן ככה. דבר חיובי בעונות הראשונות של הישרדות, שכל המתמודדים קיבלו זמן מסך הוגן (לפי דעתי).

קלין לגמרי איכזבה אותי מאז האיחוד, אבל אני לא יודע אם לקרוא לה גרועה.. היא כן ניסתה לעשות מהלך עכשיו, אבל זה היה מאוחד מדי.

ולא הבנתי את ההערה הזאת על דומיניק? אני לא מכחיש שהוא משחק טוב ביחד עם וונדל, אבל אני לא חושב שהם השחקנים הכי טובים, הם שמים על עצמם מטרה ענקית על הגב, וונדל היה קרוב להדחה, ואני לא זוכר שהוא ודומיניק עשו משהו כדי למנוע זאת...
 

Bar EL

New member


"קרוב להדחה" , הוא הודח ? לא. ויש לו רוב של חמישה בפיינל 7 ככה שאין לו ממש מה לדאוג, מה יכל כבר לעשות?יש לו ביטחון מדונתן ולורל שסומכים על שניהם ואת סבסטיאן שאיתם וזה בהחלט מספיק.
והם לגמרי השחקנים הכי טובים בעונה הזו וגם בפער - כולם בכיס שלהם, יש להם 2 אלילי חסינות שכולם יודעים עליהם ועדיין לא עושים עם זה כלום ואני לא רואה שום מהפך קורה והשליטה שלהם מבחינה מספרית תמשיך,וגם שהבנות ניסו לעשות משהו זה כבר היה מאוחר מדי.
לא לתת לדומיניק 10 על סמך הדרך משחק שלו זה בדיחה, כי אין לי ספק שאם זו הייתה איזו בחורה צעירה כולם היו רצים ונותנים לה 10 (זה מין קטע כזה בפורום של לשנוא גברים ולהעדיף נשים לא משנה מה) ולא סתם ניסו בהתחלה להלל את קלין לפני שהבינו שהיא גרועה ועוד שנייה הולכת לחטוף השפלה מדומיניק.
ואגב צ'לסי לא מעניינת ולכן היא לא קיבלה זמן מסך - לא צריך בכוח להתלהב מכל אחד.
 

Seosi

New member


הם לא ידעו לגמרי אם לורל ודונתן יהיו איתם, לפי העריכה של הפרק.
לגבי השאר מה שרשמת, אני אדבר בשם עצמי, כי אני לא יכול לדבר בשם כולם.

אני מרגיש שדומיניק מהיום הראשון שלו במשחק שם על עצמו מטרה על הגב, מאז שזרק את ההערה הזאת לכריס על הבחירה שהוא עשה במשימה הראשונה. הוא הצליח לעשות ברית עם וונדל, אבל לאחר הערבוב, הם לא היו בשליטה, לאחר הרעיון של ג'יימס להדיח את מורגן. אני חושב שאחרי שכריס הודח, דומיניק משחק הרבה יותר טוב. עם זאת, כפי שוונדל אמר, הם לא מנסים להסתיר את העובדה שהם ברית, ואני עדיין חושב שזה יכול לפגוע במשחק של אחד מהם. ועצם העובדה שאני לא נותן להם 10, אני מודה שחלק מזה לפי העדפה אישית, כמו כל אחד בפורום אני מניח. יחד עם זאת, אם דומיניק כן יהיה זה שינצח במשחק, אני אתן לו את מלוא הקרדיט.

ולא זכור לי שמישהו פה רשם שצ'לסי שחקנית העשור או משהו כזה, זה פשוט עובדה שהיא לא קיבלה זמן מסך. ונכון, כנראה היא לא הכי "דמות" מעניינת (זה בסופו של יום תכנית ריאלטי), אבל אני לא אוהב עונות כאלה שיש לך מתמודדים שאתה בכלל לא מכיר אותם, ואז פתאום מקבלים זמן מסך, ופשוט אפשר לדעת שהם אלו שיודחו. אני חושב שעונה 31 הייתה העונה האחרונה שבאמת זכינו לראות את כלל המתמודדים, בלי שעברו פרקים שלמים שלא שמענו עליהם בכלל (אם אני זוכר נכון, אני לוקח בחשבון שאני אולי טועה פה).
 

noamlah

New member


היי, זה לא קשור ישירות לגברים ונשים
אנשים פה פרגנו לטוד בעונה 15 והוא דיי קונצנזוס
דיוויד ואדם מעונה 33
מלקולם מ25 ו26

אני כן מודה שאצל גברים עם לוק בסגנון של דומיניק, ג'רמי, טוני, טום וכה' קשה להתחבר למשחק שלהם, או שאפשר להעריך מאוד את המשחק שלהם אבל קצת קשה לאהוב אותם ולעודד
יכול להיות שזה הלוק של הדוש מהתיכון שמספר על זיונים ודוחף ראשים של גיקים לאסלה שעושה את הבעייתיות
אבל היי, דומיניק לא חייב לעשות ניתוח לשינוי מין בשביל להיות אהוד על הפורום
הוא יכול פשוט להזניח קצת את החדר כושר ולהיות קטנצ'יק וחמוד כמו טוד
 

רגע רק רגע

Active member
מה יהיה?


"זה מין קטע כזה בפורום של לשנוא גברים ולהעדיף נשים לא משנה מה"
בכל עונה ועונה זאת התחושה שמלווה אותי כשאני קורא את הפורום הזה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp

לא יודע אם דום או וונדל ינצחו, אבל אין ספק שבנקודת הזמן הזו הם השחקנים הטובים של העונה by far!
הכל עובר דרכם וזה אך ורק כי המשחק החברתי שלהם מעולה.
גם כשהבנות ניסו לעשות מהלך נגדם, זה היה כי הן ידעו שאין להן סיכוי נגדם בגמר.
לורל ודונתן גם הם יודעים את זה.
אז או קיי... אנחנו לא יודעים מה קורה על האי 24 שעות, אבל המתמודדים בטח ובטח יודעים. אז אם הם טוענים שוונדל ודום צריכים לעוף כי הם המנצחים... מי אני שאתווכח איתם?
 


ואפשר להביא לדוגמה את עניין איימי מול ראסל, שכבר אמרתי כמה פעמים שאני לא מבין איך אפשר לאהוב אותה ולשנוא אותו. או ההיפך, אבל לא נראה לי שתמצא מקרה כזה כאן. ממליץ לכולם לחזור לראות ונואטו ולראות כמה כוחנית היא הייתה מהערבוב ועד... בעצם עד להדחה שלה. ההבדל היחיד, באמת, הוא שבעונה שלה לא היו אלילים.
 

Seosi

New member
די מסכים


ההבדל היחידי, שלאיימי היה משחק חברתי יותר טוב משל ראסל...ואני ממליץ לכולם לראות את ונאוטו בלי קשר, עונה מעולה.
 

סטילהוק

New member
מדרג


אנג'לה - 2 לא ראיתי שום דבר מיוחד שהיא עשתה בפרק הזה מלבד לצדד בברית הבנות שארגנה קלין, כשהבנים לא היו איתם, בגלל בחירתו של סי בס.

דומניק - 9 כנראה הזוכה של העונה הזאת. שחקן ששולט חזק במשחק, השיג שרשרת חסינות שנייה כבר ובכך השתווה לצ'לסי, כמו כן, יש לו עדיין את פסלון החסינות הראשון שמצא בתחילת העונה לבדו על האי, ובנוסף יש לו גם פסלון מזוייף שהוא יכול לעבוד איתו על שחקן אחר. גם ברית הארבעה הסודית שאחרי הפרק האחרון כבר לא כל כך סודית, שלגמרי שירתה וממשיכה לשרת אותו ופועלת לטובתו. שלא לדבר על כך שהוא היחיד מבין הצמד וונדום שחושב לפחות על להדיח את חברו לפני הגמר. ואם הוא גם ינסה לפחות לעשות את המהלך הזה אז באמת יגיע לו לזכות.

דונתן - 1 אחד הפחדנים ושחקני הישרדות הגרועים ביותר שראיתי בכל העונות. הפחדן הזה לא יעשה מהלך גדול גם אם החיים שלו יהיו תלויים בזה. והיו לו כבר מיליון הזדמנויות שהוא לא ניצל. שלא לדבר בכלל על פיו שהוא לא מסוגל לשלוט עליו. נראה שאפילו דודתו שהגיעה לבקר יותר נועזת ממנו. ואם יגיע לגמר בטעות זה יהיה אך ורק בתור העז שוונדום ייקחו איתם לגמר. אני מאוד מקווה שהוא לא יגיע לגמר ואולי ניפטר ממנו כבר השבוע. למרות שאני ממש לא בונה על זה והתרחיש שלי להדחה השבוע דווקא הרבה פחות אופטימי.

וונדל - 7 שחקן טוב, חביב וחברותי, אך נראה שהשתן עלה לו לראש אם למרות כל מה שהוא שמע במועצת השבט האחרונה, ובעיקר בעקבות הפיאסקו של דונתן שחשף הרבה יותר ממה שהיה צריך, הוא לא השתמש בפסלון החסינות שלו, וזה היה יכול לעלות לו בהדחה בבליינסייד אולי הגדול ביותר של העונה. עושה רושם שההבדל בין קביעה שהשחקן טוב לבין הקביעה שהשחקן רע היא התוצאה הסופית, כך שתתארו לעצמכם שהמהלך של הבנות נגדו בפרק הזה היה מצליח, איך ובאיזו עליבות הוא היה יוצא מהמשחק...

לורל - 1 אחת השחקניות הכי פחדניות והכי כולה דיבורים ללא מעשים שראיתי, או אם תרצו 'דיבורים כמו חול ואין מה לאכול', מי שהיו לה כבר מיליון הזדמנויות בכל מיני וריאציות שונות לעשות את המהלך הגדול שהיא כל כך הרבה חושבת עליו עד שלעולם היא כבר לא תבצע אותו. עוד מקרה קלאסי של כלב נובח (בטסטות) ולא נושך (במציאות). כי לורל גם גם אם חייה יהיו תלויים בכך לא תעשה שום מהלך ותלך אך ורק על בטוח, בתקווה שהצמד וונדום יקחו אותה איתם לגמר ובמקרה הטוב אולי תזכה שם באיזושהי נקודת רחמים מאחד מחברי מאלולו שעליהם היא השתנקרה חופשי והביאה לחיסולם בזה אחר זה, שאולי ישמור לה חסד מהימים הראשונים שלהם על האי, או אולי מאיזה מושבע ממורמר שיהיה יותר ממורמר על וונדום מאשר עליה. משהו בסגנון של ראיין הבוגדני והעלוב מהעונה הקודמת שקיבל רק את הקול של דבון ששמר לו חסד מקשריהם בתחילת העונה.

סבסטיאן - 1 הבן אדם הזה פשוט לא משחק הישרדות, וכמו שאומרים עליו, ובצדק, רוב הסוקרים של הישרדות העונה, הבן אדם כנראה חי לו אי שם בפלנטה אחרת, כשרוב היום הוא מרחף, כנראה מעישון חשיש, כפי שחושדים הסוקרים, ואפשר גם לראות זאת היטב לפי המבטים המוזרים בעיניו האדומות שהן גם הדבר הגדול והבולט ביותר בפרצופו המתכווץ במועצות השבטים, וזה מראה על אדם שלא נמצא ממש במשחק. ואם יודח אף אחד מהצופים לא יחוש כלל בחסרונו.

צ'לסי - 7 השחקנית שנעשה לה אולי הכי הרבה עוול, ולא רק העונה הזאת, אלא כנראה אף בכל תולדות הישרדות, ומי שרוצה להבין עד כמה, שיקרא את ראיון היציאה שלה שבו צ'לסי חושפת את הפקת הישרדות העונה במלוא מערומיה, ואף מקבלת גיבויים לדבריה מכל עבר. ואם מה שהיא חושפת זה נכון והיא לא משקרת במצח נחושה, הרי שהעריכה השערורייתית שלה וזמן המסך המועט עד בלתי קיים שלו היא זכתה העונה, מזכיר לי מאוד את העוול שנעשה למתמודדת לינור שפר שהשתתפה בעונה השביעית של הפח הגדול ישראל. אך אפילו היא הגיעה למקום השלישי בגמר, שתי מקומות נמוך מדי מבחינתי, כי עם עריכה אחרת אמיתית וצודקת יותר היא אף יכלה לזכות באותה עונה. שחקנית שהיתה מעורבת בלא מעט החלטות מפתח, כולל ההדחה של בראדלי וזכתה בשתי שרשראות חסינות ברצף, מבלי לקבל אף וידוי על זכייתה וכמעט 0 זמן מסך, להוציא פרק הדחתה ועוד פרק או שניים.

קלין - 10 למרות שללא ספק בשני הפרקים הקודמים היא עשתה כמה טעויות, ובגלל זה אף דירגתי אותה בהתאם יותר נמוך, ובעיקר כשנצמדה למוטו שבן זוגה בראדלי דגל בו, 'נאביטי סטרונג', מה שהרגיז הרבה מאוד צופים העונה והפנה לא מעט ריקושטים כנגדה, אך מנגד אין לי בכלל ספק שקלין היתה ונותרה השחקנית הכי טובה העונה והכי מגיע לה להיות בגמר, מה שלצערי ולתחושתי הלא ממש מעודדת לאורמצבה והאנשים שנשאר לה לעבוד איתם מעכשיו, זה כבר לא יקרה, ורוב הסיכויים שהשבוע, רגע לפני הפינלה, ככל הנראה היא זאת שתודח. אך בניגוד לכל השאר, היא לפחות ניסתה לעשות מהלך גדול, אך באמת שלא היה לה עם מי לעבוד, כי לורל כנראה שגם אם חייה יהיו תלויים בכך לא תעשה לעולם שום מהלך גדול ותלך אך ורק על בטוח, בתקווה שתוכל לרכב על גבם של הצמד וונדום שיקחו אותה בתור עז איתם לגמר ושם תצליח אולי לקושש קול רחמים לרפואה על המשחק הפחדני והגרוע שלה.
 
למעלה