שאלה לדיון לגבי שני מנצחים מהעבר

Seosi

New member
שאלה לדיון לגבי שני מנצחים מהעבר


אני מקווה שאפשר לפתוח אשכול כזה בפורום, אם לא, סליחה.

בכל פעם שאני קורא דירוגים של המנצחים, אני רואה את טום (מעונה 10) ובריאן (מעונה 5) תמיד מדורגים בטופ 10. לעתים קרובות אפילו בטופ 5. שפרסמתי ברדיט את הדירוג שלי של המנצחים מעונות 1-15 שמתי את טום במקום 11 ובריאן במקום 10. זה קיבל די אי הסכמה גורפת מכלל המשתמשים ברדיט. אני לא מצליח להבין למה הם מדורגים כל כך גבוה, והסיבה שדירגתי אותם כך:
1. בריאן שיחק משחק אסטרטגי מעולה, אני לא מתווכח עם זה, אבל אני חושב שהכישורים החברתיים שלו קצת היו חסרים, והוא כמעט הפסיד לקליי מכל האנשים. הוא גם לא ידע מי זאת שי-אן.
2. לגבי טום, אני חושב שהוא לקח את תפקיד מנהיג השבט, אבל הוא הרוויח הרבה מכך שקורור לא הפסידו משימות חסינות, ובכך שהוא זכה בחמש חסינויות ב"איחוד" (לא היה באמת איחוד חח). מצפייה חוזרת של פאלאו, גרג תכנן להצביע נגדו ביחד עם קולבי וג'ן ז"ל באיחוד. זה גרם לי לתהות מה היה קורה עם קורור היו מפסידים מספר פעמים מסוים במשימות החסינות? אני לא יודע עם הוא היה מצליח להגיע לאיחוד.

שניהם בטופ 15, בשבילי, וזוכים ראויים מאוד, אולי זה פשוט משהו שאני לא מצליח לראות לגביהם, רציתי אז לשאול מה דעתכם לגבי שניהם.
שבוע טוב לכולם!
 

Seosi

New member
חחח


דווקא אין לי בעיה אישית עם טום, בריאן לעומת זאת עשה כמה דברים..בעייתיים. להגנתו, הבנתי שהוא שינה את חייו לטובה (יש לו משפחה עכשיו).
אבל טום זכה בחמש חסינויות אישיות. הוא בקושי היה בסכנת הדחה בכל משך העונה של פאלאו. לכן אני לא יכול לדרג אותו בין המנצחים הכי טובים אי פעם. אני כן חושב שהם מנצחים ראויים ששיחקו משחק מרשים.
 

noamlah

New member
טום שחקן פיזי

עם סוג של כריזמה מנהיגותית שיכול להיות שבאה גם מהמראה הפיזי שלו
חוץ מזה לא עשה הרבה והיה לו המון מזל
התפוררות אולונג
הדחה מוקדמת של גרגג באיחוד שהייתה בכלל רעיון של איאן וביצוע שלו, כולל הגיוס של קייטי
זכייה בחסינות מתי שאיאן תכנן להדיח אותו שהוא גילה זאת רק מג'ן
ובסוף הפרישה של איאן שאני מאמין שאם טום היה לוקח אותו כמו שתכנן היה מפסיד ואפילו בהפרש גדול
איאן דיי העניק לו את הניצחון פה, מקום 11 זה גבוה מאוד

בראיין בסדר, אבל לא היה לו ממש סוג של אתגר בניצחון שלו
זה דיי מקרה בוסטון רוב רק יותר ישן שקליי הוא בתור הפיליפ שלו
בנוסף, כן, הוא כמעט הפסיד לקליי וגם אם מסתכלים מעבר למשחק
היה דמות משעממת מאוד שלמרות שכולם זוכרים שהוא היה שחקן טוב אף אחד לא באמת זוכר איזה רגע מיוחד שלו במשחק או איזה וידוי מבדר
אם אני זוכר נכון את תאיילנד אני זוכר שהראו אנשים יותר מדברים אליו מאשר הוא מדבר
 
קודם כל שניהם מעונות שנחשבות גרועות


גם המשחק אז לא היה מפותח כמו עכשיו, אז לאף אחד לא היה איכפת שלבריאן היה משחק חברתי עלוב (אכן רובוט לטוב ולרע). הוא היה הכי טוב מבין חבורת עיזים. גם עונה 22 הייתה זוכה לאהדה בשנים הראשונות של הישרדות.

לגבי טום, לדעתי הוא שיחק טוב מספיק ולדעתי היה מגיע רחוק גם עם כמה הפסדים של קורור. אני אישית (ונראה לי שכולם) יותר אהבתי אותו בעונה 20, הוא ניסה לשחק יותר חזק.
 

Seosi

New member


לא ראיתי כל כך את עונה 20 האמת (אני בדרך לשם), אבל מה שרשמת ממש מזכיר לי את אית'ן. אני לא כל כך התלהבתי מהמשחק שלו באפריקה, אבל ממש הייתי בעדו באול-סטארס, שם אני מרגיש שגם הוא שיחק יותר חזק מפעם שעברה. אני חושב שטום שחקן טוב, אבל אני לא יודע אם בין הטובים אי פעם, אבל שוב, זאת רק דעתי.
 
מקום עשירי זה לא גבוה?


בכל אופן, את בריאן אני די מחבב בסה"כ למרות שהוא לא בטופ של המנצחים אצלי,
ואני חושב שהוא שחקן אסטרטגי מאוד טוב, חברתי הוא הרבה פחות חזק ולכן גם כמעט הפסיד...
בנוסף, יש בו משהו רובוטי ולכן לדעתי קשה להתחבר אליו...
&nbsp
לגבי טום- בעונה 10 לא אהבתי אותו ולא התחברתי אליו והוא דמות משעממת.
ותכלס חבל שגרג לא הצליח להדיח אותו...
בעונה 20 הוא היה הרבה יותר לייקבל!
 

Seosi

New member


אני דירגתי את 15 העונות והמנצחים הראשונים (מבורנאו עד סין). ואני מסכים עם מה שרשמת.
 

noamlah

New member
תתנחם בזה

שאם רדיט ייראו שאני מדרג את נטלי ראשונה ואת אמבר בטופ 10 ומצד שני גיבורים כמו בן ומייק הולואיי בתחתית אני אחטוף הרבה יותר קיטונות
 

Seosi

New member


בן לגמרי זכה רק בגלל הטוויסט שההפקה החליטה ליישם ברגע האחרון. אני לא כל כך זוכר את המשחקים של מייק ונטלי, אבל לגבי אמבר, אני באמת חושב שהיא הייתה השחקנית הכי טובה באול-סטארס. בוסטון רוב לא זכה בגלל אפס משחק חברתי. אמבר הייתה תמיד חברותית, ואני ממש לא חושב שהיא נגררה לגמר. אז אני מסכים איתך בזה.
 

Bar EL

New member


מבחינתי בן נמצא בתחתית המנצחים בגלל הטוויסט הזה, כי הוא לא היה אמור לנצח בעצם.
בתכלס בלי הטוויסט אם נגיד היה מגיע למקום 4 הייתי מעריך אותו יותר שנלחם והיה אחד האנדרדוגים הטובים.
 

noamlah

New member
נטלי החזירה לי את האהבה למשחק

משחק אסטרטגי מושלם ושקול עם חשיבה כל צעד קדימה, שלושה בליינדסיידים ברצף לקראת סוף העונה כולל אחד בגמר שזה כמעט אף פעם לא קורא ואפס סנטימנטים לאף אחד חוץ מלעצמה
היא לא מוערכת בגלל התדמית הקודמת שלה מהמירוץ למליון ובגלל שהיא נראית כמו רדנקית מצוייה
חוץ מבפורום הזה היא מאוד אנדרייטד
 

Seosi

New member


אההההה. חשבתי שהתכוונת לנטלי ווייט מסמואה חחח. נטלי אנדרסון לגמרי תותחית. ואני עדיין חושב שלנטלי ווייט הגיע לזכות.
 

noamlah

New member
גם אני

למרות שהיא כנראה לא טופ 10 אבל אם זה היא ראסל או מיק אז ברור שהיא
אני עדיין זוקף בעיקר לה את ההדחה של אריק לא משנה מה יגידו
ואני חושב שהיא שיחקה בראסל לא רע כשגרמה לו להאמין שהיא בלונדינית טיפשה שאף אחד לא יצביע לה למרות שדיי ידעה שיש לה המון חברים במושבעים והיא כנראה מנצחת את העונה
מישהי אחרת הייתה ישר מתנפלת עליו ומושכת אש וגם היו כאלו בעונה הזו (וגם בעונה 20 דניאל עם "אני יותר קרובה לפרוואטי ממה שאתה חושב)

יכול להיות שאם סמואה לא הייתה עונה כלכך גרועה שאני מעדיף לשכוח שהייתה (בערך הכי שנואה עליי אחריי עונה 22) היא הייתה במקום יותר גבוה
 

noamlah

New member
יש כאלה שמייחסים את זה לראסל

ומונעים ממנה קרדיט או שאומרים שרק היה נראה שהיא ארגנה זאת כי הייתה צריכה "עריכת מנצח"
 

Seosi

New member


שמעתי פעם ראיון של לורה שאמרה שהם גם ככה היו מדיחים את אריק, אבל נטלי לפחות קמה וניסתה לעשות משהו, וממה שאני זוכר, ראסל העדיף להשתמש בפסלון חסינות במקום לנסות לשכנע את האחרים להדיח את אריק (הנה הראיון: [URL]https://www.mixcloud.com/survivoroz/survivor-oz-laura-morett-interview/[/URL])

ולנטלי בהחלט הגיע לזכות, ומה שאתה אמרת ניתן לראות פה [URL]https://www.youtube.com/watch?v=6pEN266O8_c[/URL] מהשניה ה-0:50
 

Seosi

New member
רגע אחד, מצאתי משהו מעניין


מוניקה עשתה אז AMA ׁׂׂברדיט (שאלות ותשובות), והיא אמרה שנטלי כן הייתה זה ששכנעה את גאלו להצביע לאריק: [URL]https://www.reddit.com/r/survivor/comments/35zyub/monica_padilla_ama/[/URL]

אין לי מושג מה קרה בהדחה הזאת חחח. אני לא רוצה לקרוא ללורה ולדייב שקרנים חלילה, אבל משהו לא מסתדר לי. אני מאמין למוניקה אבל. אני רואה עכשיו סמואה (כבר 7 פרקים) ואני באמת חושב שנטלי משחקת מעולה. עונה לא משהו אבל חחח.
 
למעלה