הישרדות 36 - פרק 10

סטילהוק

New member


סופו של כל בוגד לקבל את מה שמגיע לו, ובעיקר כפויית טובה כמו דזיריי שכנראה שכחה שקלין שהיא טענה שהיא השחקנית הכי טובה ומסוכנת במשחק, נלחמה להשאירה במשחק, והצליחה לשכנע את אנג'לה להדיח את ג'יימס במקומה, וזה בדיוק מה שדזיריי קיבלה על כך שזממה ביחד עם חברי מאלולו להדיחה מהמשחק.

ואני שמח מאוד שקלין בחרה להאמין ללורל ולחברי מאלולו הפעם ולהצביע נגד חברתה הבוגדת שתכננה להדיחה ביחד איתם. ומה שעוד משמח אותי זה שמייקל ניצל מהדחה בטוחה בגלל זה, ואולי זה יחבר עכשיו בין מייקל לקלין שלראשונה שברה את המוטו של 'נאוויטי סטרונג' והצביעה נגד חברת השבט וברית הבנות שלה שהיא היתה החברה הכי טובה שלה מהיום הראשון שלהן על האי, ובכך אף נפטרה מהשחקנית היחידה שהעלתה את שמה בינתיים כאופציה להדחה.

לעומת זאת, הפסלון חסינות הכפול שדונתן פתאום 'מצא' על האי ושהופך לסופר איידול שניתן להשמש בו אחרי ההצבעה נראה לי 'מקרי' מדי בשביל לא להיות ניסיון התערבות בוטה של ההפקה במשחק, לפחות כמו במקרה של כריס שבמקרה, אך ממש 'במקרה' גילה רמז לפסלון חסינות בבאף שלו.

וגם מעניין מאוד ששוב אף אחד לא סופר קולות ואיש לא שם לב שהיה חסר קול במועצת השבט האחרונה, הקול שאנג'לה הפסידה באי הרוחות.

ועכשיו יש לנו 3 פסלוני חסינות, 1 מהם פסלון כפול שהופך לסופר איידול, ויתרון של קול כפול. כשרוב הפסלונים והיתרונות נמצאים אצל שבט נאוויטי, ורק הסופר איידול נמצא אצל דונתן משבט מאלולו. רק שבמלאלולו כולם יודעים על הפסלון חסינות של דונתן (אך לא בטוח שהם יודעים על הראשון שמצא ושביחד עם הפסלון שהם יודעים לגביו הופך לסופר איידול), כמו כן לורל ודונתן שניהם יודעים על פסלוני החסינות של וונדל ודום מנאוויטי. אך אף אחד מאף שבט לא יודע על הקול הכפול של קלין שבחוכמתה לא סיפרה לאף אחד לגביו, ושומרת אותו לרגע שבאמת תצטרך אותו.
 

NP23

New member


איך ישימו לב שאנגלה לא הצביעה? אפשר פשוט לחשוב שהיא עוד קול לדז שלא רלוונטי להקריא.
וגם אם ישימו לב ידברו על זה רק בפרק הבא (או ייצא מעריכה כי זה כל כך לא מעניין)
 

סטילהוק

New member


צודק, לרגע שכחתי שג'ף לא ממשיך להקריא את כל הקולות אחרי שכולם כבר יודעים מי המודח.
 

noamlah

New member


אני לא חושב שאנשים ממש מתייחסים לזה
גם במקרים יותר ברורים כמו שסקוט לא שם לב שהיו 4 קולות נגדו שזה אומר שתאיי בגד והבין זאת רק אחריי שלא הסכים להשתמש באליל עליו
גם סיירה לא שמה לב ששרה זאת שהצביעה נגדה כי לא ספרה את הקולות

זה גם דיי טבעי שאם כל המתח והבלבול באמצע הלילה וההתשה שג'ף עושה להם (מועצת שבט היא שלוש שעות לפחות) אלא אם כן יש שם מישהו פדנט לחלוטין לא ממש הגיוני שיבדקו קול קול לפי מה שכל אחד הצביע וישימו לב שהיה חסר
רוצים לראות מי הודח וללכת
 

Seosi

New member


איך שדזיריי קיבלה את הוידוי בתחילת התכנית, הייתה לי תחושה שהיא תהיה מודחת. אנשים שבקושי מקבלים זמן מסך ואז בפרק אחד מקבלים וידויים על ימין ושמאל, זה די סימן לכך שאותו מתמודד יודח. אני חושב שזאת אחת הבעיות הגדולות בעריכה של הישרדות. הרעיון של דז יכל לעבוד אחר כך. היא נמצאה במקום מעולה בפיינל 4 עם הנשים של נאביטי, והיא פשוט הרסה לעצמה את המשחק.

קצת התאכזבתי מקלין הפרק, למרות שאני מבין שהיא לא רוצה להיות נאיבית מדי ולהאמין לכל אחד. אבל היא פעלה בחכמה בכך שהדיחה בסוף את דז.

הפרק הזה, כל חברי שבט מאלולו זכו, שיחקו ממש מעולה הפרק. אחד מן הפרקים הטובים בעונה לפי דעתי.

נ.ב.
די כבר עם כל פסלוני החסינות האלו!!!!!
 
דעתי על הפרק-

יאאא איזה פרק מעניין

קודם כל, מהוידוי הראשון של דז חשדתי שכנראה התוכנית תתהפך עליה,
אבל עדיין לפני ההצבעה חששתי מאוד שמייקל יודח למרות הכול (אגב סידור יפה של הקולות).
כמובן ששמחתי מאוד שהוא נשאר אבל (!!!) אני דווקא חושב שמבחינת נאביטי כן היה עדיף להם להדיח אותו לפני דז...
&nbsp
לגבי פרק הבא-
לא הבנתי כ"כ מה ג'נה מנסה לעשות, ואם פתאום מראים אותה יכול להיות שהיא תודח?
נראה מה יקרה עכשיו כשאנג'לה וצ'לסי לא הצביעו עם רוב נאביטי...
 

NP23

New member


אנג'לה לא הצביעה נגד הרוב
היא פשוט..לא הצביעה;)
אבל מאמין שהיא בתחתית כמו שהייתה גם קודם
 
התכוונתי לומר

שהיא (וצ'לסי) לא היו מעורבות בתוכנית,
שאגב מבחינת אנג'לה זו כבר הפעם השנייה שמשאירים אותה בחוץ...
 

noamlah

New member


לא יודע עד כמה לורל פעלה טוב פה
דסירה, בין אם אפשר לסמוך עליה או לא דיי חסרת תועלת, חסרת יכולות חברתיות ולא מאיימת
לעומת קלין שהיא דמות של מנהיגה בנאויטי שבקשרים טובים עם כולם
בנוסף אם דום וונדל כלכך כועסים על דזירה שרצתה לבגוד בנאויטי כמה הם יהיו מוכנים בסוף להיות אלו שיבגדו בנאויטי וילכו עם לורל ודונתן?
כרגע אני לא רואה שיש להם איזה דיל חזק של מעבר ללהיות שאמבו או קוקרן
אבל נראה שהם יותר אינטיליגנטיים מהם אז יכול להיות שאני טועה

דזירה עשתה מהלך בסגנון וויל מעונה 33
היא ידעה שממיילא לא תנצח אז לפחות שתעשה משהו שיהיה זכור
גם אם הייתה ממשיכה עם מאלולו ומביאה את צ'לסי אני לא רואה ממש איך זה נותן לה ייתרון, רק נותן למאלולו רוב

נראה לי שבין מייקל-דונתן הולך לקרות מקרה סקוט-תאיי בהקבלה
 

NP23

New member


מעניין מה היה קורה אם דז היתה מתכננת רק נגד קלין בלי לדבר על דום וונדל
&nbsp
לדום וונדל פשוט הפריע שהם המטרות הבאות שלה ובצדק
לא חושב שזה עניין ה"לבגוד" שהפריע להם כמו שזה השם שלהם שמועלה
 

noamlah

New member


יש לי הרגשה שקלין עשתה משהו טפשי כמו לפתוח בפני דס את סדר ההדחות שיהיה בנאויטי

אחרת לא ממש ברור איך דס שהיה לה מילה גדולה בשתי הדחות לפחות (ברנדן וג'יימס) פתאום רואה את עצמה בתחתית ומסמנת את קלין שנראתה כחברה שלה

אלא אם כן דזירה סתם נוירוטית
 

Seosi

New member


האמת שהייתי די מופתע שדזיריי התהפכה ככה על קלין, כי חשבתי שיש לה ברית של פיינל 4 איתה, יחד עם אנג'לה וצ'לסי. להגנתה של קלין, היא לא רצתה להדיח את בת הברית הקרובה שלה. זכרו שבעונה 28 טוני סיפר לשרה שקר מסוים (אני לא זוכר מה זה היה) על לינדזי, ושרה קנתה את זה, בלי לחשוב פעמיים. אז קשה לשפוט כל כך במשחק הזה.

ואני חושב שלורל כן עשתה מהלך טוב שלא הצטרפה לדזיריי, היא נמצאת בעמדה ממש מעולה, היא ודונתן כנראה בחרו במה שנראה להם הכי נבון בשבילם.
 

NP23

New member


אוף קיוויתי שבכז דז תוכל במקום להתפרץ על מלולו להמשיך לשכנע אותם שעוד כדאי לעשות את זה .
זה שדום וונדל קלין יודעים אז זה לא בבליינדסייד אבל זה עוד יכול לקרות!
&nbsp
רק שאז דז לא נתנה סיבות להמשיך לעבוד איתה ולסמוך עליה ופה הבעיה שלה
&nbsp
למלולו נראה לי העיקר שנעשה שבר בברית והם הגדילו אותו בכך שהלשינו על דז
זה לא קריטי אם זה קלין שהולכת או שדז
&nbsp
קלין אמנם חזקה יותר באתגרים
אבל ראינו שצלסי כן קשורה לדז
ומאמין שגם אנג'לה היתה הולכת איתה
אז כן יש כוח חברתי לא פחות אם לא יותר מקלין
&nbsp
איך אפשר לחשוב אחרי הפרק שקלין מנהיגה?
היא בכלל רצתה להדיח את מייקל
&nbsp
כמו שהגדירה בעצמה הייתה הלן קלר הפרק
חירשת לגמרי למה שקורה
לא מאמינה שיכולים לסמן אותה ולבגוד בה
בתור מי שמעריצה את המשחק 35 עונות באמת לא הגיוני שירתו להדיח בן ברית שלך!
 

סטילהוק

New member


לא, דווקא בגלל שבניגוד לקלין, לדז לא היה שום כוח חברתי. קלין היתה החברה שלה מהיום הראשון ואולי הספקת לשכוח, אך היא עשתה הכל להשאיר אותה במשחק, וגם עכשיו אפילו סירבה להאמין עד שכבר הכל הצביע על דז, שדז תבגוד בה אחרי כל מה שעשתה בשבילה ושרק בזכותה היא בכלל הגיעה למיזוג, שאחרת היתה מודחת עוד אז במקום ג'יימס.

חוץ מזה, דז בעצמה אמרה ממש הפרק הזה שקלין מסוכנת דווקא בגלל שהיא כל כך חברותית ויש לה קשרים עם כולם וכולם אוהבים אותה, ושאם היא תגיע איתה לגמר היא לא תקבל אפילו קול אחד ותחשב לעז של קלין. בגלל זה היא החליטה בכלל לנסות להדיח את קלין. כך שאין מה להשוות בכלל בין כישוריה החברתיים של קלין לכישוריה החברתיים הלא קיימים של דז. זאת גם הסיבה שבניגוד לקלין שפנתה ללורל ודונתן ואמרה להם שהיא זקוקה להם יותר ממה שהם זקוקים לה (ורק על זה לבד מגיע לה כל הכבוד), הם נענו לה, בניגוד גמור למתי ואיך שדז פנתה אליהם. ככה לא בונים חומה וגם לא משחקים הישרדות.

אני מקווה מאוד שדז לא תנטור טינה לקלין שהדיחה אותה, כי קודם כל היא זו שהביאה את ההדחה הזאת על עצמה, וקלין עשתה מה שכל שחקן אחר שבן בריתו בוגד בו מאחורי גבו ובגידתו נחשפת, ושנית בגלל שכמו שדז עצמה תיארה זאת, לקלין מגיע להיות בגמר וגם לזכות בו. וזאת למרות שהיא אחראית להדחתם של כל שלושת המושבעים נכון לכרגע.
 
So live a life you will remember


דז הייתה יכולה לנצח. לצמצם את מאלולו, להתהפך על דום, להתהפך על צ'לסי וקלין, היא בגמר עם סבסטיאן ואנג'לה ו10-0. היא בחרה לעשות את ההפך ופשוט הצניחה משום מקום חבל הצלה לכל מאלולו ששיחקו עם הסיטואציה מושלם והצליחו סופסוף לפרק את נאוויטי (לורל
).
&nbsp
ליבי עם קלין שראתה צעד אחר צעד איך המשחק מתפספס לה בין האצבעות בלי שהיא יכולה לעשות כלום. דום השפיט אותה לרמת עז מסכנה (סצנה מעולה) וכרגע אין לה ממש מה לעשות חוץ מלקוות שיגררו אותה לגמר.
&nbsp
חוץ מזה מייקל פשוט נוטף כריזמה והחיים שלי באופן כללי, הפרק היה ערוך ומעוצב בצורה יפהפיה ואנג'לה פשוט נמצאת בעונה אחרת לגמרי כאילו מי בכלל מתעניין כרגע בזה שאת לא מצביעה יא כלוםםםם
 

מאקוס

New member


היה פרק מותח, 4 שחקנים שכל אחד מהם יכל להיות מודח. אבל דזיריי הביאה על עצמה את ההדחה הזאת, כי היא היתה בברית חזקה ולא היתה בשום סכנה. מייקל היה אמור ללכת הביתה. ואם היא לא היתה מתערבת הוא גם היה מודח. טוב שקלין שהיא רצתה להדיח בסוף הדיחה אותה. כי אם לא דזיריי היתה ממשיכה בנסיונות שלה להדיח את קלין.
לא הבנתי למה ג'ף ממשיך להתייחס לקבוצה הכתומה כמקוללת. הבנתי כשהוא עשה את זה עם מלולו, אבל עכשיו הוא כבר מתייחס רק לצבע הכתום וטוען שהוא מקולל. מישהו שם לב לזה במשימת הפרס?
זה גם היה הפרק שהראו את צ'לסי בגלל שזכתה במשימת החסינות. אבל למרות זאת עדיין היא לא מקבלת שום וידוי גם אחרי ניצחון במשימה. וגם וונדל לא קיבל וידוי הפרק הזה.
נשארו 5 בנים + 5 בנות ויש שיוויון מעניין בין המינים. ובשבוע הבא מודחים שניים בבת אחת. כי מתקרבים לגמר ונשארו יותר מדי שחקנים. מעניין מי השניים שיודחו בשבוע הבא והאם יהיה פרק כפול.
 


שלושה פרקים לתוך המיזוג, ונראה שהפסנתר הידוע לשמצה קצת נרגע. אבל האלילים לא נרגעו בכלל. אמנם שניים מהם מחוץ למשחק, אבל יש עוד שניים מלבדם, לקלין יש יתרון גניבת קול והיה לדומיניק גם את הלגאסי. אבל האסטרטגיה, הדיבורים, התכנונים, עדיין לא מתו. עדיין. כולי תקווה שמייקל יצליח לשרוד, נוויטי במצב שהוא אמור כבר להתהפך ואני מתוסכל שזה לא קורה.

אבל ההפקה נואשת לשים את הדרמה במרכז, וגם הפעם אי הרוחות חוזר עם הימור על יתרון. ואיתו חוזר גם ידידנו מר פסנתר, אפילו כשאין סיפור סינדרלה שמזמן אותו! ואז חוזרים לאסטרטגיה, אני חושב שלורל שיחקה נכון כי עכשיו היא יכולה לעשות מה שבא לה, ברגע שדז וצ'לסי ואנג'לה יודחו, היא ודונתן בדיוק באמצע מול שתי קבוצות של שלושה אנשים. אה רגע, קבוצה של שלושה, קבוצה של שניים וסבסטיאן. אלוהים יודע מה הוא עושה שם. ואני ממש מאוכזב שאפילו קלין פשוט נותנת לדומיניק לשלוט בעונה. אני לא רוצה עוד מנהיג בלתי מעורער שמקבל את הניצחון על מגש של כסף (או גרוע מזה, מפסיד למתמודד לא ראוי בגלל מושבעים ממורמרים).

לורל כרגע משחקת מאוד חכם, ודונתן משחק מאוד... מודרני. כלומר, הוא צד אלילים במקום לכרות בריתות. עדיף על מתמודדים שכורתים עצים במקום בריתות ולא משחקים בכלל, אבל אני כבר לא יכול לספור את כמות האלילים והיתרונות על שתי ידיי. הפקה יקרה, את רוצה עוד מקרה סירי?!? אני כרגע במצב שאני לא רואה סיבה להמשיך לראות אחרי העונה הזו, אבל אני מוכן לפחות לצפות בעונה הזו עד הסוף.

צ'לסי זוכה בחסינות, ודז יכלה להצליח אילו היא ניסתה לגייס את חברי מאלולו. אבל היא פעלה לא נכון בכלל במצב הזה. היא הייתה צריכה להבהיר לחברי מאלולו למה טוב להם לעבוד איתה. זו הסיבה שהמשחק החברתי כל-כך חשוב, וזו הסיבה שאנשים שעובדים עם אנשים ויודעים מה הם רוצים הם הרבה פעמים השחקנים הכי טובים. שחקן טוב יודע לשלוט. שחקן טוב מאוד יודע לפעול בתור אנדרדוג. שחקן מצוין יודע מה לעשות בכל מצב. פרוואטי היא כזו. דן מביג בראדר הוא כזה. נטלי מעונה 29 היא כזו. חלק מהזוכים הכי מוערכים בתוכנית, כמו טוד וקים, לא הוכיחו את עצמם כאנדרדוגים, ושחקנים מוערכים אחרים נכשלו בנקודה הזו, חלקם יותר מפעם אחת. *אהמ-ברנדה-אהמ*

אני מקווה שצ'לסי לא תהיה הבאה בתור כי זו באמת לא אשמתה, אבל אני מקווה שהעונה תישאר מעניינת וההדחה בפעם הבאה שוב תבוא מכיוון אחר לגמרי.

דירוג:


1. לורל
2. מייקל
3. קלין
4. וונדל
5. ליבי
6. סטפני
7. ג'יימס
8. מורגן
9. דומיניק
10. צ'לסי
11. ג'נה
12. דונתן
13. סבסטיאן
14. דזיריי
15. ג'ייקוב
16. גונזלס
17. אנג'לה
18. כריס
19. ברנדן
20. בראדלי
 

סטילהוק

New member


לקלין אין יתרון של גניבת קול, יש לה יתרון של קול נוסף. ואני מאוד מקווה שהיא תמצא עוד פסלון חסינות, כי אחרי הבגידה של דזי בת הברית והחברה שלה מהיום הראשון על האי, קלין במצב לא יציב כרגע, כשנשארו לה רק צ'לסי ואנג'לה הבלתי יציבה. מול ברית הארבעה דוד"ל, ומנגד חברי מאלולו שביחד עם מייקל וג'נה, נשארו ארבעה תודות להדחתה המוצדקת לחלוטין של דזי. סבסטיאן נכון לכרגע מצבו במשחק לא ידוע, כמו שג'ף אמר עליו, הבן אדם מעופף תרתי משמע ולא ידוע אם יצביע עם מאלולו בגלל היחסים שלו עם ג'נה, או יישאר נאמן לשבט נאוויטי. שלא לדבר בכלל על כך שההדחה הכפולה בפרק הבא כפי שהראו לנו בפרומו יכולה לטרוף את כל הקלפים, אם למשל יודחו שתי בנות של נאוויטי, ולהעמיד את קלין, במידה ולא תודח בעצמה בהדחה הכפולה הזאת, במצב של אנדרדוג, שאני לא יודע כמה זמן היא תצליח לשרוד במצב כזה, כשהפיינל 4 הולך ומתקרב....
 
"לא הוכיחו את עצמם כאנדרדוגים"

לא משפט מדויק- הרי הם לא היו במהלך המשחק במצב כזה,
ככה שזה לא אשמתם, ולא היה להם אופציה "להוכיח".
&nbsp
 
למעלה