הישרדות 36 - פרק 9

סטילהוק

New member
הישרדות 36 - פרק 9


פרק מטורף שכמעט ושבר את השיא של קלי וונטוורת'.
דיון מהנה וחג עצמאות שמח לכולם.
 

סטילהוק

New member
דעתי על הפרק


עוד פרק מטורף של עונה מטורפת מאחורינו. משימת האוכל המגעיל מהעונה הראשונה חוזרת, העניינים על האי הולכים ומסתבכים והשיא שקבעה קלי וונטוורת' כמעט ונשבר....

מיד אחרי ההצבעה והדחתו של כריס במועצת השבט הראשונה אחרי המיזוג, ליבי תוהה מי שני הקולות שרשמו את שמה, ומה היא עושה רע שכבר 3 מועצות שבט השם שלה נרשם. ומחליטה לנסות לתקן את הרושם שנוצר לגביה ולהסיר מעליה את המטרה והאיום.

וונדל עושה עוד טעות קריטית ומגלה גם ללורל על פסלון החסינות שלו, במחשבה ליצור ברית מרובעת שלו ושל דום עם לורל ודונתן ממאלולו ולהגיע יחד איתם לפיינל 4, אך גורם לתוצאה ההפוכה וגורם ללורל להבין שלו ולדום יש יותר מדי כוח במשחק ושחייבים לפרק את הצמד הזה, מה שכנראה יבוא לכדי ביטוי מעשי יותר רק בפרקים הבאים של העונה....

במשימת הפרס ג'ף מחלק אותם לשתי קבוצות בשיטת הבי"ס שמשום מה ההפקה לא מראה לנו הצופים את הבחירה ומי בחר במי, אלא אך ורק את התוצאה הסופית של הבחירה, כשבקבוצה אחת: קלין, מייקל, דום, סבסטיאן, דזירי וג'נה, ובקבוצה השנייה: ליבי, וונדל, לורל, צ'לסי, דונתן ואנג'לה. כשעליהם לנסות להפיל כל אחד בתורו באמצעות רוגטקת שקים גדולה 6 מטרות. ובניגוד ליחסי הכוחות בין שתי הקבוצות, דווקא הקבוצה החלשה יותר פיזית, זאת של וונדל זוכה ומקבלת כפרס ארוחה לאטינית ואת הבחירה לשלוח מישהו מהקבוצה השנייה לאי הרוחות. הם מחליטים שלא להחליט ולתת לחברי הקבוצה השנייה לשלוף אבנים ולג'נה יוצאת האבן הלבנה והיא נשלחת לאי הרוחות ללילה אחד, רק בכדי לגלות שלא מחכה לה שם שום דבר מלבד אורז, כשהיא שוברת אריח ומגלה בתוכו פתק של לא הפעם, אין משחק בשבילך.

בארוחת הפרס של הקבוצה המנצחת מעלה ליבי את השאלה מי רשם את שמה ולמה, ואנג'לה אומרת לה בגלל שהיא מחוברת למייקל וכולם חושבים שהם צמד היא קול קל.

מייקל שקולט שאחרי הדחתו של כריס וונדל ודום הם צמד חזק מדי, גם מבלי לדעת על פסלוני החסינות של שניהם, מתכנן להדיח את וונדל ואם צריך להשתמש בפסלון החסינות שלו במועצת השבט בכדי לשבור את הצמד הכי חזק על האי, ופונה לשם כך משום מה בדיוק לשורדת הלא נכונה, אנג'לה, שלאחר הדחתו של כריס מוצאת את עצמה בתחתית של נאוויטי, ומשתף אותה בתוכניתו ומציע לה להצטרף אליו וחברי מאלולו במטרה להדיח את וונדל ולפרק את הצמד הכוחני וונדל ודום, אך בניגוד לוונדל נוהג בחכמה ולא מגלה לה ולאף אחד על פסלון החסינות שלו. אך אנג'לה רואה בכך הזדמנות מצויינת לחולל בלגאן ועל ידי כך לעלות מהתחתית והולכת לקלין ולבנות בריתה ומספרת להן על תוכניתו של מייקל וגורמת להן לסמן דווקא אותו כמטרה. אולם קלין שכבר הוכיחה שהיא השחקנית הטובה ביותר העונה, לא לוקחת סיכונים ומציעה לפלג קולות, במידה ולמייקל יש פסלון חסינות, בין מייקל לליבי, 5 קולות למייקל וארבעה לליבי. אך לצורך כך נאוויטי יצטרכו את שיתוף הפעולה של חברי מאלולו, כולל של ליבי בעצמה, והבנות משתפות בתוכניתן גם את לורל ויד ימינה דונתן, אך דונתן השטינקר רץ לליבי ומספר לה שכולם מתכננים להדיח את מייקל ושליתר ביטחון הם מפצלים קולות בינה לבינו. וליבי הנדהמת והמבולבלת שכבר התכוונה להוכיח לנאוויטי שהיא ומייקל לא צמד ושהיא מוכנה להצביע איתם כבר לא יודעת למי להאמין ועל מי לסמוך...

במשימת החסינות האישית, ג'ף מפתיע אותם ומכריז בפניהם שמשימת האוכל המגעיל מהעונה הראשונה חוזרת ומי שיישאר אחרון (יאכל ויבלע עד הסוף בזה אחר זה את כל המאכלים המגעילים) ויראה לו ראשון לשון נקייה יזכה בשרשרת החסינות האישית ויהיה מוגן מדחה במועצת השבט. להפתעת כולם דווקא מייקל מגיע לסוף כשמולו לא אחרת מאשר אנג'לה שמתכננת להדיחו ותעשה הכל כדי לא לתת לו לזכות בחסינות. ואכן אנג'לה עושה את הלא יאומן ומנצחת מייקל כשהיא מחליקה בגרונה ובולעת שני חלזונות ים ענקיים. אך למרות שהפסיד מייקל מבקש מג'ף לתת לו לסיים לאכול ולבלוע את חלזונות הים שלו, בטענה שאולי זאת הפעם האחרונה שלו בהישרדות והוא מעוניין לחוות את כל החוויה עד הסוף, וג'ף הנדהם מאשר לו.

במועצת השבט לאחר שכולם הצביעו, מייקל חד החושים חש את המתח באוויר ומרגיש שהוא נמצא בסכנה, וליתר ביטחון פונה לג'ף ואומר לו שאולי הוא פרנואיד אך הוא מעדיףש לא לקחת סיכונים ולהשתמש בפסלון החסינות שלו כבר במועצת השבט הזאת ומוסר לו את פסלון העץ המזוייף שאוזי הכין, וג'ף מכריז בפני כל חברי מועצת השבט הנדהמים שזה כבר לא פסלון חסינות מזוייף אלא פסלון חסינות אמיתי לכל דבר ועל כן כל פתק הצבעה שיהיה רשום עליו שמו של מייקל ייפסל. לעומתו וונדל ודום שבנות נאוויטי דאגו לשתפם בתוכניתן לפצל קולות בין מייקל לליבי, לא חשים שום סכנה ואף אחד מהם לא שולף את פסלון החסינות שלו, במחשבה שהם מוגנים. ואז ג'ף מתחיל להוציא את פתקי ההצבעה מהכד ובזה אחר זה מקריא מלא פחות משמונה פתקים את שמו של מייקל ואומר שהקול הזה לא נחשב, ומגיע לשיא פסילת הקולות של ראסל, ורק קול אחד היה חסר לו להגיע לשיא של קלי וונטוורת', שכידוע מחזיקה בשיא של 9 קולות שנפסלו נגדה בקמבודיה: ההזדמנות השנייה. על הפתק הבא שהוא כנראה הפתק של מייקל רשום שמו של וונדל, ואז ג'ף מקריא בזה אחר זה את שלושת הפתקים האחרונים שעל כולם רשום שמה של ליבי שבגלל שמייקל חסין מודחת מהמשחק, ומסתבר שאף היא עצמה הצביעה ביחד עם כל שאר חברי מאלולו למייקל, ובכך למעשה חרצה את גורלה.

ובפרומו לפרק הבא מראים שהפראנויה משתלטת על שבט לאוויטה ושאף אחד כבר לא יודע על מי לסמוך ולמי להאמין. כי כל אחד מהם עלול להיות המודח הבא...
 

סטילהוק

New member
תיקון קטן


מסתבר שמייקל לא הגיע אפילו לשיא של ראסל שפסל 8 קולות שהצביעו נגדו, אלא קיבל רק 7 קולות שנפסלו. מה שקרה זה שליבי קיבלה 4 קולות מכל הבנות, ופשוט אחרי הקול השלישי נגדה שג'ף הקריא הוא לא מצא יותר טעם להקריא גם את הקול הרביעי, כי היה כבר ברור לכולם שיש לה מספיק קולות להיות המודחת. אך ליבי קיבלה 4 קולות ומייקל קיבל רק 7 קולות שנפסלו ע"י פסלון החסינות שלו.
 
דעתי על הפרק-

כוכבת הפרק מבחינתי אנג'לה (ואפילו עוד לפני משימת החסינות).
סוף סוף מתחילה לשחק אחרי ההדחה של כריס!
קיוויתי כ"כ שמאלולו יתאחדו כבר סוף סוף, אבל לצערי זה לא קרה,
ואני חושב שרובם יתחרטו על זה (ליבי כבר שילמה את המחיר),
ואולי רק לורל תרוויח מזה...
בנוסף אני חושב שגם אם באמת (כמו שהראו בפרומו) נאביטי יפנו אחד נגד השני
זה לא יהיה תחילת הסוף שלהם ועדיין יהיה גרעין של רוב שישלוט במיזוג.
הימים של מייקל בכל אופן כנראה ספורים (גם אם ימצא עוד אליל או יזכה בחסינות), וחבל
כי נראה שהוא היחיד שמנסה לשנות את השליטה של נאביטי.
&nbsp
 

NP23

New member


אני חושב שגם דונתן במצב טוב.
הוא ולורל בברית עם דום וונדל אין להם סיבה להצטרף לספינה שוקעת מה שנקרא....
אולי גם חששו שוונדל ירגיש וישתמש באליל אבל לדעתי בעיקר הבינו שהברית איתו יכולה להועיל להם וחבל לשרוף את הברית איתו ועם דום בשביל מייקל וליבי שאין להם כוח במשחק .
&nbsp
בקשר לליבי וג'נה..לא היה להן כבר ברירה בייחוד לליבי . עשתה את הדבר הכי טבעי להציל את עצמה.
לא ידעה שלמייקל יש אליל.
&nbsp
לא חושב שנביטי ישלטו לדעתי לורל ודונתן עם דום וונדל זה הגרעין
&nbsp
עוד דבר בקשר להחלטה לא להתאחד
לא רק שמלולו היו נשארים מיעוט בפעם הבאה
גם בהצבעה הזאת לא הובטח להם רוב.מייקל קיבל 7 קולות. אני חושב ש5 מהם זה נביטי מה שאומר שאם מלולו היו מתאחדים 5 וונדל
היו מדיחים את וונדל בגלל האליל של מייקל. אבל מייקל לא סיפר על האליל . אולי היה צריך.
במחשב שאין למייקל אליל זה הצבעה חוזרת בינהם...אז לא היה להם סיבה.
&nbsp
 

סטילהוק

New member


מה שמצחיק שמסתבר שלמייקל וליבי באמת היה רומן על האי והם עדיין בקשר גם אחרי שחזרו מפיג'י. כך שמעניין שליבי לא ידעה על הפסלון חסינות שלו והצביעה נגדו....
 

NP23

New member
וואלה!! זוג מהמם!!!

והם פשוט שיחקו את המשחק..
אבל לדעתי חבל שלא אמר
&nbsp
&nbsp
 

סטילהוק

New member


אחת מהן מצולמת בימים אלה ממש. ואגב, בפודקאסט של רוב ססטרנינו סיפרו לגולשים שג'ף אישר להם שגם העונה יש את טוויסט הדלקת האש ושהשורדים החדשים יודעים על הטוויסט החדש שמחכה להם בפיינל 4 כבר מתחילת העונה, כי ההפקה טרחה ליידע אותם הפעם, בניגוד לעונה שעברה, שהפילו עליהם פצצה.
 

Seosi

New member
ועוד משהו קטן, אגב

כפי שהבנתי, שתי העונות הולכות להיות מצולמות בפיג'י: http://insidesurvivor.com/survivor-officially-renewed-seasons-37-38-33385

ונראה לי שאנחנו הולכים להישאר בפיג'י לנצח חחח, ההפקה מאוד אוהבת לצלם שם ממה שהבנתי.
שתי העונות 37 ו-38 מתוכננות ללהק רק מתמודדים חדשים, אבל עדיין לא צילמו את עונה 38 (מצלמים את עונה 37 עכשיו), אז הכל יכול להשתנות.

עונה 37 תשודר בסתיו הזה, בעוד שעונה 38 תשודר ככל הנראה בפרואר-מרץ 2019.
 
ואם הלכת אללה מעק


אני לא יכול עם אנג'לה. יופי לך שאת גאונה פסיכולוגית שעברה את הקא"מ היוקרתי של הלשנה ואת ההכשרה המסווגת של הפצת שמועות אבל איפה השכל בלדפוק עכשיו את מייקל חתיכת מטומטמת!!!! זה השחקן שאת צריכה להשאיר!!! באיזו מציאות יש לך מקום ריאלי איפשהו עם נאוויטי? מי את חושבת יקח אותך לגמר? דום שלפני רגע העיף את הבן ברית היחיד שלך או קלין שיש לה ברית גמר עם חצי מהשבט מהיום הראשון? רצית לעורר את מלחמת כל המלחמות אז לפחות שיהיו 2 צדדים בעלי כח שווה שצריכים את הקול שלך, איך זה מתבטא בהצבעת פה אחד שגרמת לה?
מייקל גם יצא אידיוט. משחק חברתי פנומנלי, נאוויטי כ"כ אהבו אותו, היה לו סיכוי אמיתי לחכות בשקט עד שהם יתפוררו והוא יוכל לרכב על הגל עד הגמר אבל לאאא בוא תסמן את שניהם מול שחקנית עם יציבות מנטלית של מרגמה פגת תוקף שהייתה מוכנה להעיף אותך לפני יומיים בלי להניד עפעף.
לורל שחקנית מעולה אבל הביצועים המעולים שלה במשימות הולכים להתנקם בה. אין לה פיינל 4 בחיים.
וונדל ממש מעצבן אותי. כן הוא משחק טוב והכל אבל משהו מרגיש לי כ"כ זחוח ומתנשא אצלו ככה שאני מתחיל לעודד את דום לניצחון, העיקר שלא הוא ינצח (ובאמת שכרגע אני רואה רק את שניהם במירוץ)
&nbsp
לגבי ההדחה, קצת פואטי שליבי הדיחה את עצמה עם ההצבעה למייקל רק בגלל שהיא פחדה להיות מקושרת אליו ולקבל עוד קולות, אבל מצד שני גם תכלס לא הייתה לה ממש ברירה. בכ"מ היא בחורה חמודה והכל אבל שחקנית בינונית שלא תחסר לי יותר מדי.
 


ליבי לא הדיחה את עצמה.
גם אם היא הייתה מצביעה לוונדל היא עדיין הייתה מודחת (היו ארבעה קולות נגדה).
ולגבי מייקל אני חושב שגם אם הוא לא היה מדבר עם אנג'לה, היו מסמנים אותו להדחה.
לגבי לורל- דווקא בינתיים זה נראה שוונדל ודום כן מעוניינים בפיינל 4 איתה ועם דונתן,
מה שכן אני מסכים שהפרק וונדל היה ממש זחוח ומתנשא ואני מקווה שיודח בקרוב!
 


לגבי ליבי לא שמתי לב, תודה על ההארה

אאל"ט המטרה העיקרית הייתה ליבי ובעקבות המסע המופלא של אנג'לה החליטו להעיף אותו קודם, אבל כנראה שלעולם לא נדע.
וונדל ודום אולי רוצים עכשיו פיינל 4 עם לורל אבל בהינתן פיינל 6 עם צ'לסי ואנג'לה אתה באמת חושב שהם ישארו נאמנים ללורל? הם יהיו נורא טיפשים אם כן.
 

NP23

New member


אין לוונדל ודום את בפרספקטיבה של הצופים. מצד שני אנחנו לא רואים מה קורה על האי
דווקא צ'לסי נראית מאוד מעורבת בשיחות ובחורה חמודה
פשוט היא לא דמות מעניינת וגם 99% שהיא לא בגמר מקסימום בפרק הגמר מודחת ראשונה
אז לא מקבלת זמן מסך
אבל היא בהחלט יכולה להיראות ואולי גם להיות על האי שחקנית שמסוכן להביא לגמר.
&nbsp
וונדל ודום הם מהטיפוסים שבטוחים בעצמם אני לא חושב שהם רואים בלורל ודונתן כאיום אלא כשחקנים במיעוט שהם אלה שעוזרים להם
טעות אחת בהשרדות ככה דני זכתה בגואטמלה
וככה ג'ייטי וסטיבן התקדמו
ועוד אנשים..
&nbsp
אבל זה קורה ויקרה.
&nbsp
וכמו שאמרתי בהודעה אחרת שלי
עדיף להם להתקדם עם דום וונדל מאשר עם ליבי ומייקל
יש לדום וונדל אופציה לפחות לקחת אותם לפיינל 4
עם ליבי ומייקל גם המועצה הנוכחית לא מובטחת
 


מקווה באמת שהעונה תתפוצץ וכולם יהיו נגד כולם, זה מצב מאוד נדיר בהישרדות אחרי כל כך הרבה שנים. וזה בגלל שזה משחק חברתי, אתה לא יכול להיות זאב בודד, אתה חייב להיות בברית. אז בדרך כלל יש עונות עם מתמודד אחד שקופץ בין בריתות, כמו טוני ורוב ססטרנינו. העונה הזו היא לא סן חואן, למרות שאני לא אתפלא אם כל הגברי אלפא - כלומר, וונדל ודום - יודחו, וקלין תזכה, או אפילו מייקל.

אתגר הפרס הקבוצתי הראשון מגיע, והם הולכים לעשות בחירת בית ספר... אבל תראו את הבחירה, דאמט! טוב שאמרתם שהבחירה עדיין מתבצעת, אבל זה לא מחזיר לכם יותר מדי אמינות. בצוות המנצח יש את וונדל, לורל ודונתן, צ'לסי ואנג'לה, וליבי. אני באמת לא מבין למה רוצים להדיח אותה, כנראה בגלל ההערה של מורגן. ג'נה נשלחת לאי הרוחות.

מייקל מנסה לבצע מהלכים כדי לפצל את נוויטי, אבל אז אנג'לה עושה את הצעד הכי מטומטם שאפשר ומלשינה. מול מי נראה לך שתנצחי, קלין? וונדל? דומיניק? אין לך סיכוי, אלא אם כן איכשהו תצליחי להביא את צ'לסי ודז לגמר וגם אז הסיכויים שלך קלושים. את צריכה לשנות את המפה, גברת. זה כנראה אומר שהיא הייתה כל-כך קלולסית, שלא היה לה מושג שמייקל הוא גם ככה המטרה העיקרית.

אני במקום לורל ודונתן הייתי עורק, בנוויטי יש לפחות שני איומים גדולים ובולטים, במאלולו רק אחד. אם הם מגיעים לגמר עם ג'נה, המיליון הולך ללורל כמעט בוודאות (אלא אם כן דונתן הופך לזוכה הרביעי כמעט ברציפות שזוכה מסיבות לא אסטרטגיות והפסנתר מככב שוב). זה עדיין יכול לקרות ואני מקווה מאוד שהפאגונגינג, שהתחיל למעשה לפני המיזוג, לא יימשך. בינתיים, למרות הדחה שאפשר לחשוב שהיא די צפויה, היו החלטות נבונות מצד כל השחקנים. כולם... חוץ מאנג'לה. אני בעיקר אתגעגע לליבי בגלל שהיא נראית טוב, עכשיו יש רק שתי שוות ואחת מהן היא הכי "סגולה" מאז ברט מסמואה.


1. קלין
2. מייקל
3. לורל
4. וונדל
5. ליבי

6. סטפני
7. ג'יימס
8. מורגן
9. דומיניק
10. צ'לסי
11. דזיריי
12. ג'נה
13. דונתן
14. סבסטיאן
15. ג'ייקוב
16. גונזלס
17. אנג'לה
18. כריס
19. ברנדן
20. בראדלי
 
הרגע עליתי על משהו אפשרי


ג'ף הרי עורך את הקולות בצורה שתיצור מתח, אז איך הוא יודע לשים את כל הקולות של המתמודד שהשתמש באליל? אלא אם כן הוא יודע שאותו מתמודד ישתמש באליל, וזה יכול לקרות רק במצב אחד, ואם זה נכון, מה שכנראה הפחד הכי גדול של כל צופה בעולם, באמת נכון...
 

סטילהוק

New member
ססטרנינו ופיש כבר העלו את הסוגיה הזאת ואף הסבירו


שג'ף מעמיד את הפתקים לפי השמות שרשומים על גבם ושולף אותם מהחבילות הנפרדות שהעמיד בתוך הכד על פי ההתרחשויות במועצת השבט. קרי אם מייקל משתמש בפסלון החסינות שלו כמו שקלי עשתה בקמבודיה אז הוא ישלוף בזה אחר זה את כל הקולות שהצביעו למייקל ויכריז שהקול לא נחשב, ואז ישלוף את הפתק הבא שיכול ליצור מתח, ויסיים עם הפתקים של המודחת האמיתית. ולכן לדעתי זה היה סדר שליפת הפתקים שלו במועצת השבט האחרונה, שאגב, לטענת כל היוטיוברים מומחי הישרדות שמסקרים את העונה האחרונה, ואני נוטה להסכים איתם, הקטע של ג'ף לגבי פסלון החסינות של מייקל שאינו מקל עץ מזוייף יותר במועצת השבט האחרונה הוא ברמת פרס אמי, ומעניין כמה זמן הוא התאמן על הקטע הזה שזה יצא לו כל כך מושלם....
 

NP23

New member
בוקר טוב אליהו

ומה הבעיה בזה?
תוכנית טלויזיה
זה לא שמתערבים להם מה להצביע
משתמשים בהצבעה הקיימת בצורה הכי טובה
 
האמת שחשבתי


שג'ף יודע שישתמשו באליל בגלל שבפועל הכול מבוים.

אבל אני מניח שג'ף פשוט מערבב את הקולות מחדש בתוך הכד לפני שהוא מוציא אותם.
 
למעלה