פינת הפופולאריות - פרק 8

סטילהוק

New member


עם כל הכבוד לקלין, ויש לי הרבה כבוד אליה, היא לא מגיעה אפילו לזרת ברגל שמאל של קלי וונטוורת' המלכה השדודה והאלה של העידן המודרני של הישרדות.

אז נכון, קלין משחקת משחק חברתי מצויין, היא אחת השחקניות הכי טובות העונה ואולי אף הטובה ביותר שבהן, אבל וכאן האבל הגדול, בניגוד לקלי וונטוורת' שהיתה אנדרדוגית מתחילת העונה ועד סופה, אחרי שאיבדה כמעט את כל השבט שלה, והצליחה לעשות את הבלתי יאומן ולהשלים עונה שלמה כאנדרדוגית, כשהיא הלכה למעשה סחבה את כל העונה האפית הגדולה ביותר של הישרדות על גבה, ואף כמעט זכתה בה, אם רק היתה עוברת גם את משימת הגמר האחרונה בפיינל 4, ובמקום שיחליטו בשבילה, היתה היא זו שמחליטה את מי לקחת איתה לגמר, ולא משנה את מי היא היתה לוקחת היא היתה מנצחת וזוכה בתואר שהכי הגיע לה ואיתו בכל הקופה.

אפילו ג'רמי הזוכה של קמבודיה כבר הספיק להודות בראיונות שנערכו איתו, שלא לקח את קלי איתו לגמר כי הוא ידע שהוא יפסיד לה, ושלא משנה בכלל מי היה עומד מולה בגמר היא היתה מנצחת.

לעומת זאת, קלין עם כל הכבוד, ויש הרבה מאוד כבוד למשחקה החברתי המעולה, לתחושות הבטן המצויינות שלה, לבחירות ולצעדים הנכונים שלה, מעולם לא היתה בצד של האנדרדוג כמו קלי וונטוורת', ואם היא היתה צריכה להתנהל כאנדרדוגית לאחר שהיתה מאבדת את רוב חברי השבט שלה והופכת מרוב למיעוט כמו קלי וונטוורת', אני ממש לא חושב שהיא היתה מגיעה אפילו למיזוג של השבטים. וגם עצם העובדה שקלין בעד להיות חלק משבט חזק ושולט, בניגוד לקלי שהתנהלה כפרילנסרית והשתתפה בבלוקי הצבעות שונים, רק מראה שאין לה את התכונות ההישרדותיות הדרושות שהיו לקלי וונטוורת' שגרמו לה להסתכן ולעשות צעדים ומהלכים ענקיים שלא נעשו מעולם בהישרדות והשאירו חותם בעולם ההישרדות והריאליטי, ואף לשבור שיאים חדשים שלא נשברו עד עצם היום הזה.

חוץ מזה, קלין עוד לא עמדה במבחן האמיתי של האנדרדוגית הנרדפת ששמה עולה להצבעה, ולא נאלצה להתמודד עדיין עם מצב שגבה אל הקיר, שרק אז אפשר באמת לגלות מאיזה חומר אתה עשוי, ואיך אתה מגיב ומתנהל במצב כזה.

אז נכון שזה עוד יכול לקרות אם הפראנויה תשתלט על חברי נאוויטי והם יתחילו לפנות זה נגד זה ולסמן אלה את אלה, ואז נוכל לבדוק איך קלין מתפקדת ומתנהלת גם במצבים שכאלה וכמה זמן היא מסוגלת לשרוד כשגבה אל הקיר. אך בינתיים נראה שמצבה של קלין מצויין, השבט שלה עדיין חזק מאוד, ואף אחד עדיין לא העלה אפילו כאופציה להדחה את שמה, כנראה כיוון שהיא השכילה להיפטר מהמתמודדים היותר מסוכנים של מאלולו כמו סטפני, ברנדן וג'יימס עוד כשהיתה בשבט מאלולו המעורבב לפני המיזוג והשאירה את הפחות מסוכנים והיותר ניתנים לשליטה. ולכן אני לא רואה אותה מגיעה למצב של קלי וונטוורת' המלכה השדודה של קמבודיה, ונאלצת להשלים עונה שלמה בתור אנדרדוגית.

כך שלהשוות בין קלין מהעונה הנוכחית לקלי וונטוורת' האלה של העידן המודרני של הישרדות, זה כמו להשוות בין המבורגר לסטייק טוב ועסיסי. ואני תמיד אעדיף סטייק טוב ועסיסי על פני כל המבורגר. קרי בעיניי לפחות, חזרתה וזכייתה של קלי וונטוורת' המלכה השדודה של קמבודיה: ההזדמנות השנייה בתוכנית הישרדות חשובה ועדיפה באלפי מונים על זכייתה של קלין או של מייקל הפייבוריטים שלי העונה הנוכחית בגמר.
 

סטילהוק

New member
מדרג


אנג'לה - 5 למרות שהיא בברית הבנות של בנות נאוויטי בקושי מראים אותה, להוציא שיחת הבנות הקצרה עם הרעיון להדיח את ליבי ושהיא הצביעה לה ביחד עם דזיריי במועצת השבט, כנראה כדי להבטיח את הדחתה במידה וכריס ישתמש בפסלון חסינות. אך כפי שיכולנו לראות קלין ניהלה את האסטרטגיה הזאת, והיא רק פעלה לפיה.

ג'נה - 3 בקושי הראו אותה הפרק הזה, ובכלל נראה שמאז שסטפני ה BFF שלה הודחה מהמשחק היא מקבלת פחות ופחות זמן מסך.

דומניק - 5 אחרי שכריס הודח ודום בזבז לחינם את יתרון הלגאסי שקיבל ממורגן ונשאר רק עם פסלון החסינות שמצא על האי רוב השורדים שנותרו במשחק ירצו להדיחו, או לפחות לגרום לו לבזבז את פסלון החסינות האמיתי שלו שכולם כבר יודעים שיש לו. נכון לכרגע, להוציא וונדל, אין אף אחד שבאמת סומך עליו.

דונתן - 2 אחד השחקנים הכי חלשים העונה שקל מאוד לסובב אותו לכאן או לכאן.

דזיריי - 6 למרות שהיא בברית הבנות של בנות נאוויטי בקושי מראים אותה, להוציא בשיחת הבנות הקצרה עם הרעיון להדיח את ליבי, והצבעתה לליבי ביחד עם אנג'לה במועצת השבט

וונדל - 5 ניסה לפשר בין הגיצים, אך זה לא הלך לו. בינתיים עשה טעות ענקית שעלולה להביא להדחתו כשחשף בפני דום התחמן והערמומי שהא מצא פסלון חסינות, שלא לדבר על גודל 'הפסלון' שרק אלוהים יודע איפה הוא בדיוק יחביא אותו.... ועל כן לא אתפלא כלל אם השבוע הוא יהיה הבא בתור שיודח, ובעיקר עכשיו אחרי שכריס הבלתי נסבל הודח והוא ודום נתפסים ע"י הרוב כאיום הכי גדול עם יותר מדי כוח, ואם גם יגלו על הפסלון של וונדל אז בכלל....

כריס - 1 היה בלתי נסבל לכולם והכי מצחיק שלא היה מודע לעצמו ולמרות שההפקה סדרה לו פסלון חסינות משום מקום כדי להציל את הנבל של העונה אחרי הדחתו של בראדלי, הטמבל הזה הודח עם האליל בכיסו, ועוד אחרי שדום השתמש ביתרון הלגאסי שקיבל ממורגן. ברוך שפטרנו ממנו.

לורל - 4 עוד אחת שבקושי הראו הפרק הזה.

ליבי - 5 למרות שהיא יפהפיה וסקסית אש, בקושי הראו אותה הפרק, והיא גם כמעט הודחה, אם 'הראפר' היה משתמש בפסלון החסינות שלו ולא מודח עם הפסלון בכיסו כמו טמבל.

מייקל - 3 סורי מייקל, אך הגיע הזמן שלך לפנות את המקום הראשון לשחקנית הכי טובה העונה, ואם היו מדרגים כולם בהגינות ולא רק בשביל להשפיע על הדירוגים, כמו שעושה בלונדי כבר שבוע חמישי ברציפות, ייתכן שמייקל היה מקבל ממני יותר, למרות שלמעשה בפרק הזה הוא בקושי נראה, ואי אפשר לדרג אותו גבוה על פרק שהוא בקושי הופיע בו.

סבסטיאן - 2 עוד אחד שלמרות שבשבט נאוויטי בקושי מראים אותו. ובעיקר מאז שהתחבר לג'נה.

צ'לסי - 2 למרות שהיא בברית עם קלין ושאר בנות נאוויטי, בקושי מראים אותה.

קלין - 10 המלכה הבלתי מעורערת של העונה
, התאהבתי בה כבר מהרושם הראשוני והיא לא איכזבה אותי אפילו לרגע. הבחורה יודעת לשחק ומשחקת פשוט מצויין, הן מבחינה חברתית, הן אסטרטגית והן במשימות, ומסתבר שלא רק עם פאזלים. אני מאוד שמח שהיא זכתה בחסינות האישית הראשונה של העונה. הכי הגיע לה. ואני לגמרי רואה אותה בשלישיית הגמר, השאלה היא רק מול מי היא תתמודד והאם היא תוכל לנצח אותם. לדעתי כן.
 

danlevin1

New member
מדרג


אנג'לה 1
ג'נה 3
דומניק 5
דונתן 5
דזיריי 5
וונדל 8
כריס 1
לורל 8
ליבי 3
מייקל 1
סבסטיאן 3
צ'לסי 3
קלין 10
 

Confide In Omer

New member


אנג'לה 7
ג'נה 6
דומניק 5
דונתן 8
דזיריי 7
וונדל 7
כריס 6
לורל 7
ליבי 7
מייקל 9
סבסטיאן 3
צ'לסי 4
קלין 9
 

NP23

New member


אנג'לה 1 לא יכול לתמוך החבר שלך?
ג'נה 6
דומניק 10 לא קיבל אף קול!
דונתן 10 מהיוזמים השקטים של ההדחה
דזיריי 7 לא פראיירית אבל במצב לא טוב לדעתי
וונדל 8 בהצלחה
כריס 1 חחחחח
לורל 10 במצב מושלם
ליבי 7
מייקל 7 פחות בלט הפעם
סבסטיאן 1
צ'לסי 1
קלין 7 לא בהכרח ההדחה הכי טובה לה
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אנג'לה - 1
ג'נה - 5
דומניק - 10
דונתן - 10
דזיריי - 7
וונדל - 8
כריס - 1
לורל - 9
ליבי - 4
מייקל - 7
סבסטיאן - 1
צ'לסי - 4
קלין - 1
 

אורישקי

New member


אנג'לה 1
ג'נה 5 יש לי וייב שהיא תגיע רחוק אבל אנחנו עוד לא ראינו מספיק ממנה
דומניק 7 אי אפשר לקחת ממנו את השליטה בהדחה וכרגע בשבט אבל הוא עדיין משחק חזק מדי, היריבות שלו עם כריס מטומטמת ובתכלס היה לו מלא מזל שהיריב שלו היה פשוט אידיוט
דונתן 8 משחק טוב
דזיריי 5 אני דווקא אוהב אותה אבל היא לא במצב משהו, ולפי מה שכריס אורמ גם הייתה די קרובה אליו
וונדל 9 וידוי ההדחה

כריס 1 אי אפשר שלא אבל

לורל 8 גם כן במצב טוב
ליבי 6 הייתי בטוח שתעוף
מייקל 4 הוא באמת אוברייטד מדי חלאס
סבסטיאן 1
צ'לסי 4 דווקא חמודה
קלין 9
נקודה על זה שההדחה פחות השתלמה לה והיה עדיף לה לדחוף להדחה של ליבי
 

סטילהוק

New member


קלין היתה מעדיפה להדיח את ליבי ולשמור על המספררים של נאוויטי מול מאלולו, אל תשכח שהיא מאלה שמעוניינים בנאוויטי חזקה מול מאלולו. אך בשביל זה היא צריכה מספרים ולא היו לה, בגלל שהרוב פשוט רצו להיפטר מכריס הבלתי נסבל, ואי אפשר להדיח מישהו אם אין לך מספיק קולות להדיחו. מה שקלין עשתה זה לפצל קולות ולהבטיח שאם כריס ישלוף פסלון חסינות, כי כולם כבר יודעים על הפסלון חסינות של דום, זאת לא תהיה אף אחת מבנות נאוויטי שיודחו, אלא ליבי ממאלולו. זאת גם הסיבה שאנג'לה ודזיריי בנות בריתה הצביעו ליתר ביטחון לליבי ולא לכריס ביחד עם כולם, בעוד שהיא וצ'לסי הצביעו ביחד עם כל השאר. ככה היא גם נשארת מאחורי הרדאר של ליבי וחברי מאלולו וגם הבטיחה ערובה למקרה שכריס לא יודח.
 
He ate my heart and then he ate my brain


אנג'לה 1 חבל לי כי יש לה פוטנציאל. היא מהlate bloomers ועד שמשהו בה יפתח המשחק יגמר.
ג'נה 1 גם מאכזבת אותי. בחורה חכמה מאוד ושחקנית די מעפנה.
דומניק 4 חבל
דונתן 10 משחק מצויין
דזיריי 10 אני מת עליה. הלוואי עז גמר
וונדל 5 הוא משחק מצויין אבל אני פשוט לא ככ אוהב אותו
כריס 1 זיי געזונט
לורל 10 מת לשבת איתה לקפה
ליבי 6
מייקל 10 הפייבוריט שלי חייב להיות מקום ראשון של כולם!!!!!11
סבסטיאן 1
צ'לסי 1
קלין 10 מהשחקניות הטובות בעת החדשה
 

מאקוס

New member
דירוג


אנג'לה1
ג'נה1
דומניק1
דונתן1
דזיריי2
וונדל2
כריס1
לורל1
ליבי1
מייקל2
סבסטיאן1
צ'לסי1
קלין10
 
למעלה