מסתובבת שמועה שבימים אלו ממש

סטילהוק

New member
מסתובבת שמועה שבימים אלו ממש


מסתובבת שמועה שדלטון רוס המקורב מאוד לג'ף פרובסט, רמז שבעקבות הדירוג הגבוה ביותר שזכתה בו עונת גיבורים נגד נבלים מבין כל עונות הישרדות, בימים אלו ממש מצולמת במקביל לעונה הרגילה עונת גיבורים נגד נבלים 2, ואם לא די בשמועה הזאת, ראסל הנץ הארכי-נבל שמשדר פודקאסט של הישרדות ביוטיוב משום מה סידר לעצמו כמחליף את קודי דונלאפ מתוכנית הריאליטי 'נטושים עם מיליון דולר' שישדר במקומו את הפודקאסט שלו במהלך כל העונה הזאת עד סופה, וקודי טוען שלמרות שאין לו מושג מה בדיוק קורה ולאן ראסל נעלם, ראסל הבטיח לו שבסופו של דבר הוא יגלה שהוא לא נעלם סתם ושזה הולך כנראה להשתלם לו מאוד, מה שמעלה את השאלה האם ראסל משתתף גם בעונה השנייה של גיבורים נגד נבלים ? ושאלה שאותי לפחות מעניינת אפילו יותר, האם קלי וונטוורת', שאף היא משום מה נעלמה ובניגוד לעונות הקודמות, אינה מתארחת העונה באף פודקאסט, משתתפת בה? ובאיזה שבט היא?.... לאחר שעברו כבר 5 עונות מאז העונה האפית של קמבודיה: ההזדמנות השנייה, הגיע בהחלט הזמן שקלי תחזור להישרדות ותשלים את מה שהיא כמעט הצליחה לעשות בקמבודיה, תזכה בהישרדות. כי אם יש מישהי שהכי מגיע לה לסגור מעגל ולזכות בהישרדות, זו קלי וונטוורת'. ולמרות שאני חושש שכולם יסמנו אותה כאיום ישר איך שהיא תנחת על האי, רק המחשבה על כך שקלי תחזור להישרדות כגיבורה, ועוד תתמודד מול ראסל הנץ הארכי-נבל מהעונה הראשונה של גיבורים נגד נבלים לגמרי שווה הכל. ואם היא גם תזכה הפעם אז בכלל.... רק תארו לעצמכם את הסינריו שקלי מגיעה הפעם לגמר ושאפילו ראסל שנמצא בחבר המושבעים מצביע לה. זה פשוט יהיה היסטרי.


https://www.youtube.com/watch?v=yUGf9p1OptA
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מצטער לאכזב

אבל:
א. ברגע שיתחילו ללהק עונת אולסטארס יהיו שמועות הרבה יותר מבוססות, כמו לפני כל עונת אולסטארס, במיוחד אם מדובר בעונת אולסטארס שלמה
ב. הישרדות בד"כ מאפריל, כך שאם ראסל וקלי או כל אחד אחר נעלמו מפברואר, זה פחות קשור לצילומי הישרדות..
ג. ראסל פעיל באינסטגרם, מעלה כמעט כל יום דברים, אומנם לאחרונה הוא מעלה הרבה דברים שקשורים להישרדות(כולל היום, לפני כמה שעות העלה לייב של משימת סיבולת סטייל הישרדות שעשה לילדים שלו) - אבל הוא עם נקע בקרסול ונעזר בקביים בשבועיים האחרונים, כך שפחות נראה לי שהוא במוד של עונת להישרדות כרגע.
ד. אין סיבה שעד עונה 40(חגיגות 20 שנה להישרדות) יעשו עונות אולסטארס נוספות
 

סטילהוק

New member
המממ...


אני לא גלש באינסטגרם, וטוב לשמוע שראסל כל יום שם. אך מעניין למה הוא עם נקע בקרסול ונעזר בקביים בשבועיים האחרונים, יכול להיות שהוא נפצע בהישרדות ופינו אותו מהמשחק? גם עצם זה שהוא מתעסק ומעלה לאחרונה הרבה דברים שקשורים להישרדות ואפילו משימת סיבולת סטייל הישרדות שהוא עשה לילדיו, מריח לי או שהוא היה בהישרדות ונפצע והוצא מהמשחק בעקבות זאת או שעל אף שהוא פצוע, הוא מתכונן לעונה חדשה של הישרדות. ומה לגבי קלי? האם ראית אותה איפשהו באינסטגרם? בטוויטר? בפייסבוק? הבחורה שכל מומחי הריאליטי ביוטיוב נהגו להזמינה תדירות לפודקאסטים ולמשחקי הניחושים שלהם של מה יקרה בפרקים הבאים ומי תהיה שלישיית הגמר בעונות הקודמות מאז קמבודיה, פשוט נעלמה העונה לחלוטין. חוץ מזה, מי אמר שזה חייב להיות מס' עגול ושההפקה תחכה עד עונה 40 בשביל לערוך עונת אולסטארס, ואגב גיבורים נגד נבלים זו לא עונת אולסטארס, חדשה? מי בכלל יודע אם בכלל תהיה עונה 40 של הישרדות? אולי מתוכננות להיות רק 37 עונות והעונה הבאה זו העונה האחרונה?
 

sapir aloud555

New member
נדמה לי

או לפחות זכור לי שקראתי באיזה מקום שמשפחת האנץ' בבעיה עם ג'ף וההפקה, מאז שברנדון והמשפחה שלו לא הורשו להגיע לפרק האיחוד באחת העונות שכבר הספקתי לשכוח. זה, ועוד מידע שראסל(?) ספיילר כמה מהעונות שהשתתף בהן וההפקה לא ראתה את זה בעין יפה.
&nbsp
לא אופתע אם הוא יחזור שוב though, למרות כל הבעיות. הוא דמות אייקונית.
 
למעלה