הישרדות 36 - פרק 8

Walking on wires and power lines


פרק מאכזב מצד אחד כי היו כ"כ הרבה אפשרויות לבלאגן וכולן התמסמסו לטובת הדחה צפויה ומשעממת, אבל מצד שני פרק מספק בכך שהודח השחקן הכי מעצבן וטיפש העונה (במועצה הראשונה שלו, בלי שהוא הצביע, עם אליל בכיס, כשאותו האליל עבר את אותו התהליך 2 עונות קודם) ויתרה מכך, כל הפייבוריטים שלי שרדו וגם שיחקו יפה מאוד.
קלין ודז משחקות מצוין והצביעו כמו שצריך, דונתן ולורל הם מצטייני הפרק והאמת שגם וונדל ודום היו חביבים עליי. מייקל נראה לי קצת שבור מנטלית ממאלולו ואני מקווה שהוא יתאפס בקרוב, ויחד עם כל המצויינים לעיל הייתי רוצה לראות גם את ליבי ממשיכה עוד טיפונת. השאר לא רלוונטיים מבחינתי. אני אפילו לא מתייחס אליהם כקולות בעלי השפעה.
 

NP23

New member


דווקא חשבתי שליבי או וונדל יודחו ברגע שהיה לכריס אליל .
ממש לא הדחה משעממת!
 

Seosi

New member


מה נסגר עם כל פסלוני חסינות האלה?!?!? חחחח זה כבר מוגזם.
עם כמה שרציתי שכריס יצליח, הוא הביא את ההדחה שלו על עצמו (אני שם לב לזה שאני אומר את זה הרבה חחח). כל הפיוד הזה בין דומוניק וכריס היה קצת מגוכח אבל גם יצר טלוויזיה טובה.
חשיבה טובה של דז, הייתי בטוח שליבי תודח בשלב מסוים. קלין פשוט ממשיכה לשחק מעולה, נראה שיש לה ברית חדשה עם אנג'לה (שהייתה סוג של בת הברית של כריס), דז וצ'לסי.

דומוניק שם על עצמו מטרה גדולה על הגב, ונראה שבפרק הבא, הוא וונדל הולכים להיות בצרות, באמת שיש להם יותר מדי כוח במשחק בשלב זה.
פרק טוב לפי דעתי.
 


אז המיזוג הגיע, והסעודה עברה... ואז לכריס, ורק כריס, יש פתק סודי בתוך הבאף. זהו זה? עברנו מיתרונות באקראי ליתרונות שנותנים סלקטיבית לאנשים מסוימים, כלומר התערבות הפקה? אמנם בסופו של דבר ה"יתרון" שכריס קיבל חרץ את גורלו, אבל פעם אחרת מישהו יכול פשוט לקבל מההפקה אליל במתנה. אני ככה קרוב לגמור עם הישרדות, ועד כמה שהאסטרטגיה בעונה הזו טובה, העונה רק ממשיכה את הקו שהמשחק עומד להפוך לתפאורה מול הדרמה.

אז כריס באי הרוחות, ותוך כדי אנחנו גם לומדים שהשם של השבט המאוחד הוא לוויטה והצבע שלו... שחור. איזה כיף. כבר חשבתי לתומי שנמאס להם להשתמש באותו הצבע כל פעם. אז מצד אחד כריס לבדו קיבל הזדמנות מההפקה ליתרון, אבל הם גם שמו לו טוויסט. זה לא עושה את המצב להרבה יותר טוב. אבל הוא מפסיד את הקול שלו, אבל עדיין יכול להשתמש באליל.

ועכשיו לבמה המרכזית, כריס נגד דום. מזכירים לי קצת את הקרב בין רוב וראסל, רק שכריס הוא יותר בנג'מין מאשר ראסל. אני בהלם שאני לא מתעב אותו לגמרי. עדיין. יש אתגר שיווי משקל, וכמובן בחורה זוכה בו וקוראים לה קלין. עכשיו שהיא גם מפציצה בוידויים, היא משאירה אבק לשאר המתמודדים מבחינת הערכה. אגב, רק אני חושב שהיא נראית כמו גירסה יותר צעירה של קאס? אני גם ממשיך להיות בעד מייקל, לורל, וונדל, ליבי, וממש רוצה שצ'לסי גם תיכנס לרשימה הזו, אבל פשוט לא מראים אותה מספיק. דומיניק גם לראשונה מתחיל להפוך לפייבוריט.

אתם קולטים שיש ארבעה פאקינג אלילים במשחק?!? וכולם אצל גברים, אבל הם ברובם פייבוריטים שלי. והיחיד מהם שאינו פייבוריט מודח, תודה לאל. ציפיתי שהוא יגיע לפחות עד הפיינל 6, אבל הוא כזו דמות, שהוא היה מקבל המון זמן מסך גם אילו היה מודח ראשון. קצת כמו מיקיילה.

ועכשיו יש פוטנציאל לאחת העונות הכי אסטרטגיות אי פעם, ברמה של איי הפנינה וסן חואן. יש לך את שלישיית מאלולו, את הבנות של נוויטי ואת וונדל ודומיניק. צ'לסי גם יכולה לחזור לצד של דום מתי שבא לה. לורל ודונתן יכולים להצטרף לדום, או למאלולו. אה כן, ויש גם את סבסטיאן. מבחינה אסטרטגית הוא פשוט טפלון, אבל אני מניח שהוא יצטרף למאלולו בגלל ג'נה. האם העונה תישאר מהנה? תלוי כמה משקל יתנו לדרמה ולפסנתר.

דירוג:

1. קלין
2. מייקל
3. לורל
4. ליבי
5. סטפני
6. ג'יימס
7. מורגן
8. וונדל
9. דומיניק
10. צ'לסי
11. דזיריי
12. ג'נה
13. דונתן
14. סבסטיאן
15. ג'ייקוב
16. גונזלס
17. אנג'לה
18. כריס
19. ברנדן
20. בראדלי
 

סטילהוק

New member


לדעתי וונדל יודח ולא דום, כי וונדל עשה את הטעות מס' 1 בהישרדות, הוא גילה לדום שיש לו פסלון חסינות. ביג NO NO. אני לעולם לא הייתי מגלה, ועוד לדום התחמן הזה? שלא לדבר בכלל על כך שבניגוד לכל השאר עם פסלוני חסינות שעדיין במשחק, פסלון החסינות (שרשרת החסינות המקוללת של אריק) של וונדל הוא יותר חיסרון מיתרון, שכן הוא לא יכול להחביאו ולשלוף אותו במועצת השבט כמו כל השאר, וברגע שיתגלה דבר הפסלון שוונדל מצא הוא ישר יהפוך למטרה. ואם דום ירצה להציל את עצמו הוא יקריב את וונדל על המזבח של נאוויטי בלי בכלל למצמץ. בעיקר שהוא יודע מדונתן ששמו של וונדל כבר עלה להדחה כאלטרנטיבה להדחתו שלו עצמו. ולכן אני חושב שוונדל הרבה יותר בסכנה מדום, שעדיין יש לו להזכירך את פסלון החסינות האמיתי שמצא על האי, נכון לכרגע. אלא אם כן וונדל יכרות ברית עם קלין ומייקל נגד דום. וזה הדבר היחיד שישאיר אותו במשחק, ואולי אפילו יביא אותו לשלישיית הגמר.
 

Confide In Omer

New member
חייב להגיד ש


היה לי מאוד מוזר שמכולם, דווקא כריס היה זה שקיבל את הבנדנה עם ההסבר על האליל. אני אף פעם לא מאלו שזועקים וחושדים שהמשחק מכור, אני באמת מאמין שההתערבות של ההפקה היא מינימלית עד כמה שאפשר, אבל במקרה הזה מאוד צרם לי, שדווקא מי שהכי היה צריך את האליל ומי שהיה הכי מעניין לראות אותו עם אליל, באמת קיבל את ההזדמנות. תארו לכם שסבסטיאן או צ'לסי, שהם בלתי נראים כרגע, היו מקבלים את זה? לא היה מעניין אף אחד. אמנם בסוף כריס פישל ולא השתמש באליל, אבל עצם זה שדווקא הוא "במקרה" קיבל את הבנדנה, היה נראה לי מאוד מתוכנן מראש.
 

מאקוס

New member


היה פרק טוב, אהבתי את האינטרו של קלין שהוביל לאיחוד ואת הזכיה שלה במשימת חסינות ראשונה. היחסים שלה עם כולם טובים ויש לה סיכוים טובים להגיע לגמר.
כל השאר לא היו טובים בפרק הזה והצביעו לכריס שנכון שהיה גאוותן ובלתי נסבל, אבל היה עדיף להם להשאיר אותו ולהדיח דווקא את דומניק או וונדל ולפרק את הצמד הזה שיש לו עכשיו יותר מדי כוח במשחק. אני מקווה שקלין תוביל ברית בנות שתביא להדחה או של דומניק או של וונדל. לפי מה שהראו הפרק הבא הולך להיות מותח.
 
למעלה