סין פרקים 9, 10

סין פרקים 9, 10


אתה יודע שעונה טובה כשיש בה רצף של הדחות מפתיעות. אבל גם בלי האסטרטגיה, הקאסט המדהים ורוח המקום (זוכרים שהיה דבר כזה? אחד הדברים שמתו בעונות שאחרי ראסל, כשההפקה החליטה שרק האסטרטגיה חשובה) משאירים את העונה הזו מעולה. השיט בנהר, הביקור במנזר, אלה דברים שלא יהיו יותר בהישרדות.

ואז כמובן יש את האתגרים, ואת האסטרטגיה. ג'יימס בנקודה הזו הפך לפצצת זמן מתקתקת, ולולא אמנדה אולי היה מגיע לגמר. גם ההדחה של פרוסטי הייתה מפתיעה בנקודה הזו. מבחינת עריכה די ברור שטוד או אמנדה יזכו, ולולא נאום גמר ידוע לשמצה, יכול להיות שהתוצאה בסוף הייתה הפוכה.
 
אגב


רק עכשיו אני שם לב שטוד וקורטני החזיקו ידיים כמעט כל מועצה. אין פלא שהם נהיו חברים ממש טובים אחרי העונה.
 

סטילהוק

New member
ההדחה שהכי שמחתי לגביה בהישרדות סין


היתה של ז'אן רובר. הוא היה פשוט בלתי נסבל ונורא שמחתי כשהוא הודח אחרי כל השחצנות שלו. לא יודע למה, אך דום מהעונה נוכחית ממש מזכיר לי אותו, למרות שאני לא מתעב אותו כמו שתיעבתי את ז'אן רובר מהישרדות סין.
 


גם לי הוא נתן וייבז כאלה, במיוחד עם השקר הדפוק עם האלילים שגרם לשבט מאלולו לבגוד בו ולהדיח את מורגן, אבל עכשיו שהוא משחק יותר טוב, הוא יותר מזכיר לי את רוב. בכל מקרה הפרק הבא יהיה מבחן התוצאה.
 
סין פרק 11


בנקודה הזו, רוב האקשן בעונה נגמר. דניס יכלה להמשיך את ההפתעות ולבגוד במי שבסוף הגיעו לגמר, ולדעתי זה היה הצעד הנכון לעשות. לדעתי טוד ואמנדה היו מצביעים לה בגמר, לא בגלל שהיא הייתה מאותו שבט אלא בגלל שהיא עשתה את המהלך והדיחה אותם. כמובן שבפועל, עם הנאום של אמנדה, היה לדניס יותר סיכוי בגמר נגדה ונגד קורטני.

כל זה תיאוריה כמובן. לדניס לא היה שום סיכוי נגד אף אחד. כרגע היא עדיין לא נתנה לי סיבה לשנוא אותה, אבל בשני הפרקים הבאים, האחרונים, זה ישתנה מהר מאוד.
 
סין פרק 12


אמנם בין הדחה להדחה של חברי ג'אן הו הודחו ז'אן-רובר וג'יימס, אבל סך הכול העונה הזו עדיין הייתה שבט נגד שבט. ממש לא אהבתי את הגישה של דניס, להתייחס לפי-ג'י בתור אויבת. בעונה יותר גמישה מבחינה אסטרטגית זה היה יכול להתפוצץ לה בפרצוף.

אחד הדברים שעד היום לא הבנתי, זה איך הם הבנות לא הדיחו את טוד כשהיו להן כמה הזדמנויות מושלמות. אבל בפרק הזה הוא היה מאוד לא בוגר, ויכול להיות שהיו לו עוד מקרים כאלה שנחתכו בעריכה.
 
למעלה