הישרדות 36 - פרק 7

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

סטילהוק

New member


אולונג היו לפני עונה 14, וסנייק טוען שמאז עונה 14 לא היה שבט כל כך גרוע. אך השבטים הגרועים מאז לא התחלפו כל שני וחמישי כמו העונה. ולכן זה לא הוגן להפיל את האשמה על חברי השבט הנוכחיים ולטעון שמדובר בשבט הכי גרוע מאז עונה 14.
 

Seosi

New member
טוב


מאסטינג מעונה 25 היו די גרועים, אבל הם הרכיבו רק 6 מתמודדים. זה פשוט מזל נחס כזה של שבט מאלולו.
 
Have you ever thought about it?


הופתעתי לפחות כמו בראדלי מההדחה הזאת. 1) איך ייתכן שמדיחים דמות כזאת אדירה שבנו והגדירו היטב ע"פ דמות שבכל פרק מקבלת עריכה שונה (ומינורית) אם בכלל. 2) זה לא שחשבתי שדומיניק לא יפשל באיזשהו שלב, אבל לא האמנתי שהוא יעשה מהלך כ"כ טיפשי ועוד שצ'לסי תזרום איתו. בראדלי מעבר להיותו עז גמר מושלמת הוא מסוג השחקנים שגם אם הם ממש רוצים הם לא יוכלו לעולם לזגזג לברית יריבה מה שהופך אותו גם לנאמן מאוד, וזה בלי להזכיר את החיבור החשוב שלו לקלין ודז ומה ההדחה שלו מסמנת להן ולוונדל.
אפרופו וונדל, אחרי הפרק הזה הוא קפץ אצלי למקום הראשון בהימורים למנצח. דום משוגע מדי, לורל שקטה מדי, קלין חיובית מדי, דונתן לא רציני מספיק ורק מייקל נותן בעצם פייט רציני בתחום הזה. מה שנותן לפי דעתי לוונדל את האדג' על פני השאר זו העריכה המתונה והעובדה שהוא לא affilated יותר מדי לאף ברית ונמצא במצב אובסקורי-משהו באמצע מה שנותן לו יותר אופציות, וחשוב יותר- סטטיסטית מתואם עם כל הזוכים מאז 32.
&nbsp
עוד כמה נקודות:
-לא זכור לי הרבה זמן קבוצה כמו השבט הירוק שהיא פשוט הרכב מנצח של כוח ומוח מבחינת משימות. אולי מהשבטים היותר חזקים של העת החדשה.
-העריכה המוזיקלית הפרק הייתה מעולה. כבר הרבה זמן לא שמתי לב לעריכה מוזיקלית בהישרדות (האמת שבאופן כללי מאז עונה 20 זה פאן עריכתי שטיפונת מוזנח)
-אם איכשהו לא הבהרתי את זה עד עכשיו מספיק טוב, אז אני מאוהב שרוף גמור מת סחוט טרי על מייקל הנסיך מצרים הזה ואם הוא בן 18 אני עוגיית בוטנים כשרה לפסח.
 


סוף סוף פרק משמח במיוחד

גם נפטרנו מבראדלי
וגם מייקל מצא אליל!
חבל רק שהמיזוג כבר בפרק הבא,
אבל מקווה לפחות שמייקל יצליח לעוף מתחת לראדר
ושנאביטי יאכלו אחד את השני
 
למעלה