הישרדות 36 - פרק 7

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

Seosi

New member
הישרדות 36 - פרק 7


פרק הבא מיזוג!!!
דיון מהנה לכולם.
 

Seosi

New member


אני חושב שהיה פרק טוב,
במשך העונה הודחו שחקנים עם פוטנציאל כמו מורגן, סטפני וג'יימס, וממש חששתי שעכשיו גם ליבי תודח. אני מודה שבראדלי די מבדר בוידויים שלו לפעמים, אבל אני לא חושב שהוא היה מנצח את המשחק כמו שהוא חושב, כי הוא הודח בגלל ההתנהגות שלו.

סחתיין למייקל וונדל על מציאת פסלוני החסינות. אני צחקתי שהפסלון שמייקל מצא היה המקל מעונה 16
חייבים לתת קרדיט להפקה על זה. אני שמח שהוא וגם כריס הצליחו להגיע לאיחוד.

קלין מגיע לאיחוד עם הרבה כוח, היא פשוט שחקנית מצויינת. גם לורל, אבל לא מראים ממנה זמן מסך, וזה מעצבן כי ממה שהראו, היא שחקנית מצויינת גם כן.

בינתיים אני חושב שהעונה טובה עד עכשיו. נראה שפרק הבא זה עדיין דומוניק נגד כריס, אבל אני מקווה להתפעה...
 

סטילהוק

New member


איזה פרק מצויין, סוף סוף נשברה הקללה של שבט מאלולו המעורבב, וגם קלין וגם מייקל מצאו אלילים ויתרונות. וונדל גם הוא מצא את השרשרת חסינות של אריק, מי שאחראי לפאדיחה הכי גדולה בתולדות הישרדות, שעכשיו נהפכה לפסלון חסינות על צווארו של וונדל. מייקל מצא את פסלון החסינות המזוייף שהכין אוזי, שעכשיו נהפך לפסלון חסינות אמיתי לכל דבר, ואילו קלין שנשלחה שוב לאי הרוחות ע"י שבט נאוויטי המעורבב שזכה במשימת הפרס, ושפועלת תמיד על פי תחושות הבטן שלה (כפי שאמרה לג'ף: מוח+לב=תחושת בטן), לקחה שוב החלטה נכונה ולקראת מיזוג השבטים ההולך ומתקרב, והחליטה הפעם לוותר על קולה במועצת השבט אם תהיה כזו שוב בשבט מאלולו המעורבב ולהמר, היא הימרה נכון, ושוב על פי תחושת הבטן שלה ומצאה את היתרון של מקיילה שפספסה אותו בגיים צ'יינג'רס וששרה מצאה אותו והדיחה אותה איתו, שעכשיו נהפך לקול נוסף, מה שנותן לקלין הרבה מאוד כוח לקראת המיזוג שכפי שהראו לנו בפרומו מתרחש כבר בפרק הבא, שכמו שזה נראה הולך להיות מאוד מעניין.

במשימת הפרס שבט מאלולו המעורבב של קלין, מייקל, דז ואנג'לה הפסידו שוב ולא זכו לקבל שום דבר ממאכלי הבשרים על האש שקיבלו שני השבטים האחרים, ושבט נאוויטי המעורבב שזכה במשימה ראשון החליט שאין טעם לשלוח מישהו חדש שעוד לא מכיר את אי הרוחות, ושלח לשם שוב את קלין שכבר היתה על האי וזה לא חדש בשבילה. וזה היה מבחינת שבט מאלולו המעורבב כבר הקש ששבר את גב הגמל שאחריו הם החליטו לשבור את הקללה הרובצת על שבטם המעורבב.

במשימת החסינות שבט יאנויה ושבט מאלולו המעורבב ששרפו את הדגל המקולל של שבטם ושברו כאמור את הקללה, זכו (הרבה בזכות מייקל), ושלחו את שבט נאוויטי המעורבב אל מועצת השבט שבה למרות שהיה מדובר שליבי שדום סימן אותה כלא פחות מ'שליחת השטן' בפרק הקודם, תודח, ההתנהגות הבלתי נסבלת של בראדלי בן שבטו המקורי של דום כלפיו וכלפי כל חברי השבט גרמה לו לשנות את דעתו ולהשאיר את ליבי ולהדיח פה אחד ביחד עם כל שאר השבט דווקא את בראדלי, שברוך שפטרנו ממנו, וכמה טוב שליבי שכל כך חששתי לה הפרק בסוף לא הודחה ונשארה במשחק.
 

noamlah

New member


טוב, לא ממש אוהב את העונה הזאת
בפרק הזה הודח בראדלי בבליננדסייד
אחד שהיה נראה בהנהגה של השבט המקורי שלו ושחצן רציני שהיה בטוח שינצח את המשחק
סה"כ פרק עם המון פוטנציאל להיות טוב אבל יצא להם פרווה ולא פרווה טוב אלא יותר בסגנון של ופלים בטעם לימון
בראדלי שבדרך כלל מדבר ללא הפסקה בקושי הורגש בפרק הזה וכולם דיברו עליו כך שכבר היה ברור שהוא בחוץ, באמצע הפרק אפילו שכחתי שהוא שם

באזכורי הנוסטלגיה אין ממש פואנטה, זה כמו איזה דוד מעצבן שנפגש אתכם בחגים לעתים רחוקות וכל הזמן תוכן: "זוכר ש..." "זוכרים ש..." "איך היה כש..."
אבל סך הכל אין לזה ממש פואנטה מעבר לכך
אז מייקל ווונדל מצאו פסלוני חסינות
וקלין מצאה קול כפול
זהו, לא חידשתם כלום, תפסיקו לנסות לשכנע את הצופים שכן
אולי אם פחות אזכורים כאלו מהדוד היינו זוכים ליותר זמן מסך מלורן למשל
שכרגע נראה שאין לה סיכוי לנצח רק על סמך הנתון הזה

ליבי השתנתה מאוד מהפרק השני, הייתה נראית לי לגמרי דמות אחרת, פחות אותנטית
נקווה שהמיזוג יביא איתו בשורות טובות
 

noamlah

New member


שיש להם טעם ותחושת לוואי שמזכירה את פרקיי ההדחה של בראדלי וסטפאני
 

Seosi

New member


יש בזה משהו..רגע בראדלי? התכוונת אולי לברנדן?
 

noamlah

New member


לא, התכוונתי לבראדלי
הפרק של ברנדן היה יותר כמו במבה נוגט, מתרגלים לזה דיי מהר אבל יש בזה איזה מקום של סיפוק ונחמה של תינוק שהגיע לפרקו

הפרק של בראדלי אבל ועוד איך ופלות בטעם לימון כמו בפרק של סטפאני
אולי הפרק של סטפאני שונה כי אצל בראדלי מדובר בופלות כשרות לפסח שאיבדו את מהותן כופלות ועסוקות בחיפוש עצמי ששום טיול אחריי צבא לא יוכל לספק להן

 

Seosi

New member
חחח וואו אהבתי את הקונוטציות

זה גם משלב שני דברים שאני אוהב אולי יותר מדי: הישרדות ואוכל.
 

אורישקי

New member


לא יודע...
החטלה מאד מטופשת של דומניק וצ'לסי לדעתי, בראדלי אולי מעצבן אבל הוא היה בן ברית די נאמן שלהם וזה מערער על היציבות של נאביטי (במיוחד כשכריס ודום אחד נגד השני ואין לי ספק שיהיה פה מקרה טימבירה/גאלו שוב.).
משהו בליבי לגמרי היה שונה לי הפרק ממה שזכרתי אותה חחחח, היא עדיין חמודה בכל זאת ואני כן שמח שבראדלי היה זה שעף.
אין לי כוח לכמות האיידולים - הייתי מעדיף שוונדל היה מוצא שרשרת חסינות שהוא פשוט יוכל להשתמש בה לפני שמצביעים - סטיייל גארי בעונה 11...
קלין כנראה מנצחת את העונה הזאת
 

NP23

New member
נו


בדיוק בגלל שמצפה לדום הקרב נגד כריס, זה היה חכם מצידו להדיח את בראדלי
ולהבטיח את הנאמנות של ליבי ודונתן למועצה הקרובה.
בראדלי לא היה מרגיש חייב לדומיניק , הוא הרגיש שמובן מאליו שישאר.
אני לא יודע כמה הוא בן ברית אמין.... הוא היה משחק את המשחק בכל מחיר
וגם לפעמים שאתה עם בן ברית שכזה, זה פוגע בך , כי אנשים שלא ירצו להתחבר אליו לא ירצו להכנס לברית הזאת. והיה אפשר להבין מהמועצה גם שהם טוענים שהוא לא אדם שניתן לנהל איתו שיחות ולתכנן איתו.
&nbsp
בכל מקרה, זה משמח :) הגיע הזמן שיודחו מנאביטי .
לא נראה לי שיהיה מקרה גאלו/טימבירה... לא כל חמישת מאלולו יהיו פיינל 5.
אבל בהחלט לא יהיה פאגונגינג :)
 


אני שוב לא אוהב שיש כל-כך הרבה אלילים, אבל זה ה-Fucking stick ממיקרונזיה אז סבבה. באתגר הפרס, מאלולו מפסידים שוב
מאז עונה 14 לא היה שבט כל-כך גרוע. כמובן שזה היה צפוי, אחרת לא תהיה להם סיבה לשרוף את הדגל! עוד פקשוש ממחלקת הפרומואים שספיילרה לנו בעונה שעברה את ההדחות של רורק ואשלי.

קלין חוזרת לאי הרוחות, ואותו ההימור מחכה לה, רק הפעם עם יותר סיכוי. אני הייתי הולך על זה גם אילו הסיכוי היה נשאר 50%, כי יש לשבט שלי פחות סיכוי ללכת למועצת השבט, ואפילו במועצת השבט, בנקודה הזו הקול שלה פחות קריטי. לצערי היתרון שהיא זכתה בו, כמו הלגאסי וכל דבר מעונה 34, מעורר בי טריגר לכל מה שלא טוב בעונות האחרונות של הישרדות. אגב, רק אני חושב שקלין קצת דומה במראה החיצוני לקאס?

בנוויטי, בראדלי ממשיך להיות חרא ואני מאוד מקווה שבאמת ידיחו אותו ושלא יגררו אותו, כי גם לעזים יש גבול. בהנחה, כמובן, שהמשחק אותנטי, כי שתי העונות האחרונות כבר גורמות לי לחשוב שהמשחק מכור, והיה מכור מאז ומתמיד. ביאנויה, וונדל מוסיף סיפור משלו והפסנתר מנגן כאילו היה שם מימי בורנאו התמימים ועליזים. החדשות הטובות הן שאי אפשר לנחש את הזוכה לפי הסיפור שלו, כמו ג'רמי, אדם ובן. החדשות הרעות הן שזה בגלל שכמעט לכל אחד יש עכשיו סיפור
ועכשיו גם *לו* יש אליל. אבל גם האליל הזה קשור לרגע מושלם ממיקרונזיה, אז סבבה.

והגענו לרגע השריפה. אני לא אוהב שכל העונה עוסקת בקללות, אלא אם כן מדובר בקללות שיוצאות לאנשים מהפה, ואני שואל את עצמי כמה אותנטיים הוידויים בעונה. האם הגענו לנקודה שההפקה מחליטה מה המתמודדים אומרים? בכל מקרה זה מצליח, מאלולו זוכים בחסינות, ובזאת יותר טובים מראבו, שזכו רק באתגר אחד. המטרה הבאה: אולונג! או שלא, כי בפרק הבא מיזוג. כמובן שאחרי כל הדיבורים על בראדלי, היה צפוי שנוויטי הולכים למועצת השבט, ותודה לאל הם גם הדיחו אותו. ה-ל-ל-ו-י-ה!!!

עכשיו להמשך, אני חושב שהיריבות בין כריס ודומיניק תימשך, אבל במקום שיהיה פאגונגינג של אחד השבטים, חברי מאלולו שנותרו יצטרפו לבריתות שמבוססות על שני הזכרי אלפא.

דירוג:

1. קלין
2. לורל
3. מייקל
4. סטפני
5. ג'יימס
6. מורגן
7. ליבי
8. ג'נה
9. וונדל
10. סבסטיאן
11. צ'לסי
12. דזיריי
13. ג'ייקוב
14. דונתן
15. גונזלס
16. אנג'לה
17. כריס
18. דומיניק
19. ברנדן
20. בראדלי
 

סטילהוק

New member


אני כמו ססטרנינו בסקירת הפרק האחרון שלו ושל פיש, לא מסכים עם הטענה של ג'ף שמדובר בשבט הכי גרוע מאז עונה 14, וזאת מהסיבה הפשוטה, שלא מדובר בשבט שכל מי שנמצא בו כרגע נמצא בו מההתחלה. להזכירך: חברי השבט הזה הספיקו להתחלף כבר כמה פעמים בעקבות חילופי השבטים, ואם כבר, מייקל הוא חבר השבט עם הכי הרבה הפסדים (5 מתוך 7), בעוד שקלין ודזרי רק במקום השני (עם 3 מתוך 7), שלא לדבר על אנג'לה שהיא בכלל לא היתה בשני הסבבים האחרונים בשבט הזה. כך שלהפיל את כל האשמה על חברי השבט הנוכחיים זה פשוט לא נכון ועוד יותר מזה לא הוגן.
 

Seosi

New member


אולונג מפלאו תמיד יהיו השבט הכי גרוע בהיסטוריה חחח.
 

Seosi

New member
1-0 לך חחח


למרות שזאת הייתה העונה הראשונה, אבל עדיין החלטה לא חכמה של פגונג.
 

noamlah

New member


עונה ראשונה אבל הקונספט של בריתות היה ידוע כבר
זה לא שגרטשן לא ידעה על בריתות היא סכלה כל ניסיון של השבט הגרוע שלה להתאחד למרות שג'רבס ציין לה כמה פעמים שצריך לפניי המועצה

וזה גם לא שהיו יוצאים בתיקו, הם היו לוקחים הובלה בגלל ההצבעות של שון קניף ופרק אחריי זה הם הצביעו נגד ג'נה
 

Seosi

New member
וואלה

ועוד גרטשן הייתה בין האהובות עליי בפגנונג ובעונה הזאת בכלל.
 

noamlah

New member
אבל בהחלט


יכולים בפוטנצייה להיות שבטים גרועים יותר

 
למעלה