סין פרק 2

סין פרק 2


בינתיים לא הראו לנו את דניס יותר מדי, וטוב שכך. אני לא חושב שיש למלמים העונה, למרות שטוד, אמנדה, קורטני ודייב זוללים את רוב זמן המסך. דייב קיבל הפרק עריכה שמזכירה עריכת מודח מודרנית וממש התאכזבתי שאשלי הודחה במקומו. מצד שני סיכוי סביר שאם לא עכשיו, היא הייתה מודחת בנקודה שבה דייב הודח באמת.
 

noamlah

New member
שרייה, פרוסטי, לסלי, אריק, ארון

יש מספיק למלמים
 

Seosi

New member
אני לא יודע אם זה קשור


אני זוכר שההדחה של אשלי הייתה סוג של הפתעה בשביל הצופים.
התיאוריה שלי היא שבאותה תקופה היא הייתה מתאבקת מקצועית ב-WWE, והיא הייתה "פייס" (הדמות הטובה בעולם ההיאבקות), אז אולי WWE ו-CBS הגיעו להסכמה שהעריכה לא תפגע בתדמית שלה או משהו כזה. אני לא זוכר למה היא הודחה בכלל.
 

Seosi

New member


אני רק זוכר שהיה לה ויכוח עם דייב, אני מניח. אבל אני באמת לא זוכר הרבה מן העונה.
 

סטילהוק

New member
אם בהישרדות סין עסקינן, פי ג'י מתארחת אצל ססטרנינו


אחרי שטרחה לצפות במשך לילה שלם בכל פרקי העונה האחרונה ששודרו עד כה ברצף, בכדי להגיע מוכנה ולדבר על פרק 6 ובכלל על העונה הזאת ועל העונות שהיא השתתפה בהן.

https://www.youtube.com/watch?v=EIBNyY0gSbo

 
סין פרק 3


קודם כל זה היה די טיפשי שהציבו רק את הנשים נגד הנשים והגברים נגד הגברים באתגר הפרס. למה לא לשנות את הכוחות, כמו בכל אתגר אחר? זה פשוט מעורר חשד. מעבר לזה, אני הייתי מדיח את קורטני במקום לזלי. אמנם פיי לונג המשיכו לזכות בשתיים מתוך שלוש החסינויות שנותרו, אבל קורטני היא ללא ספק הכי חלשה בשבט. כמובן שאני שמח שהיא נשארה ונכנסה להיכל התהילה בשבילי.
 
סין פרק 4


שני דושבאגס עיקריין יש בעונה הזו, ז'אן-רובר ודייב. אני זוכר שממש התרגשתי כי קראתי שז'אן-רובר הוא שחקן פוקר מקצועי, ואף פעם לא התאכזבתי כל-כך ממתמודד. אסטרטגיית ההחלשה העצמית שלו היא אחד הדברים הכי מטופשים בתולדות הישרדות. לגבי דייב יש לי רק שתי מילים: ברוך שפטרנו.
 
סין פרק 5


אחד הפגמים הכי גדולים בעונה הזו, עד היום לא מובן לי למה הם לא עשו ערבוב מלא, והערבוב החלקי הוביל מתמודדים למיעוט ידוע מראש. היחידות שאני *לא* מאשים במצב הזה הן פי-ג'י וג'יימי, בשבילן זו הייתה החלטה מעולה.
 
למעלה