הישרדות 36- פרק 6

דעתי על הפרק-

הופכים לשלושה שבטים!!
ולמרבה ההפתעה בכל שבט יש שני מאלולו ושלושה נביטי.
אף אחד לא נשלח לאי הרוחות ואין פרס על הכף...
שוב השבט של מייקל מפסיד, ויותר מבאס שהם הובילו לאורך כל האתגר!!
אבל למזלי הפעם הבנות מכוונות נגד ג'יימס, ככה שבכל מקרה מייקל ישרוד עוד מועצה

הייתה לי תחושה שג'יימס יודח, אבל היה מפתיע לראות שגם מייקל הצביע עם הבנות.
אולי הוא ניסה להתקרב לקלין ודז? להראות שהוא נאמן להן?
מי יודע. לעורכי התוכנית הפתרונות...
נראה שבפרק הבא הולך להיות מעניין בנאביטי
 

NP23

New member


בעונה הזאת האנשים שמודחים הם לא אנשים ששיחקו גרוע, זה שילוב של מזל עם העובדה שהם מאיימים. אפילו גונזלס הראשונה שהודחה זה כי היא בסופו של דבר שיחקה את המשחק. מה שמייצר עונה מעניינת שכולם משחקים בה שזה טוב, אבל תמיד אחרי הדחה זה די מבאס, הגיע לג'יימס להשאר והוא יצא כמו מלך.
מצד שני, גם אם אני לא מת על דזיירי ואני מאחל למהפך, גם היא משחקת כמו שצריך.
וואלה זה עבד עליי, חשבתי שאנג'לה תדיח אותה ואני באמת חושב שהיא תתחרט על זה.
ברגע שקלין ודז ייפגשו שוב עם חבריהם האחריהם מנביטי, אנג'לה תדחק הצידה.
מאלולו באמת היו מחשיבים אותה אחד מהם, הם גם הרבה יותר צריכים אותה.
&nbsp
לפי הפריווי לפרק הבא, והשחצנות של בראדלי הפרק, אני חושב שהוא יודח ואז כבר תהיה לנו הדחה משמחת!! כי הוא בטח יביא את זה על עצמו הפעם .
&nbsp
מייקל הדיח גם את סטפני וגם את ג'יימס, הוא עושה שם משהו טוב שאנחנו לא מספיק עדים אליו עם דז וקלין, הוא לא נשאר בחשיכה והוא גם שומר על השם שלו מלהיות הכי חם.

&nbsp
השבט הירוק , מצד אחד הבנים אמורים להתחבר (כריס וונדל וסבסטיאן) מצד שני לורל יכולה להשפיע על כריס או על וונדל בעיקר, להתהפך אחד על השני, וגם ג'נה יכולה להשפיע על סבסטיאן, יש שם את הדינמיקות הכי מעניינות הייתי שמח שהשבט הזה יילך למועצה אני חושב שהבנות יצלחו את זה בקלות.

הכי הוגן שיהיה הדחה אחת שם , אחת בנאביטי ואז כבר הגענו למיזוג!
תקוותיי- כריס ובראדלי עפים
יש לנו מיזוג של 12
מאלולו (מייקל ,ג'נה, לורל , ליבי, דונתן ) יחד עם דום וונדל נגד השאר.

(יש סיבה שהראו שלורל רוצה לעבוד עם דום לא?? )
 

סטילהוק

New member


בדיוק כמו שחשבתי וציפיתי, כשנותרים בדיוק 15 שורדים על האי אין סיכוי שלא יחלקו אותם ל 3 שבטים. ובגלל שלנאוויטי יש יתרון מספרי ברור על מאלולו, זה היה ברור לגמרי שבכל 3 השבטים יהיה רוב לנאוויטי.

מה שכן, מאוד קיוויתי שהפעם המזל יאיר פנים לשבט מאלולו המעורבב של קלין ומייקל ושהם לא יצטרכו להדיח זו את זה. גם נראה שהקשר בין שניהם שאותו משום מה ההפקה מסתירה מאיתנו הצופים, הרבה יותר חזק ממה שהצופים חושבים, כי זאת ממש לא הפעם הראשונה שמייקל מצביע ביחד עם קלין נגד חברי השבט המקורי שלו, וכמו שאמר ג'יימס רגע לפני שהודח בבליינסייד ע"י הבנות של נאוויטי ומייקל שהצביע איתן נגדו, זה שאתה שייך לשבט מסויים מהיום הראשון זה לא עניין של בחירה אלא עניין רנדומלי, ובאותה הקלות יכולת למצוא את עצמך שייך לשבט השני. ועל כן בעיניי לפחות, זה שמייקל וקלין שייכים לשני שבטים שונים מהיום הראשון שלהם על האי, ממש לא אומר שלמרות זאת לא יכול להיווצר ביניהם קשר וחיבור חזק, שהרי השניים הללו הרבה יותר ביחד זה עם זו מאשר עם חברי השבטים שלהם, ומייקל כבר הוכיח לא פעם ולא פעמיים את נאמנותו לקלין. ולכן אני שמח ששניהם עדיין באותו השבט, ומקווה מאוד שבפרק הבא השבט שלהם יזכה במשימת החסינות השבטית והם לא ייצטרכו להשתתף במועצת שבט נוספת. הגיע הזמן שהקללה של שבט מאלולו המעורבב תישבר.

מנגד הגיע גם הזמן שכריס שעדיין השורד היחיד שלא השתתף עד כה באף מועצת שבט ושהלפיד שלו עדיין לא נדלק, ישתתף אף הוא עם השבט החדש שלו במועצת שבט ראשונה ונראה אם הוא מסוגל לצלוח בשלום את מועצת השבט הראשונה שלו.

כמו כן, לא אהבתי שדום התחמן והמניפולטיבי שמחייך לכולם בפנים ותוקע סכינים בגב, סימן את ליבי כמטרה הבאה במידה ושבטו יפסיד בחסינות והם יילכו למועצת שבט. אני מאוד מקווה שלמרות פסלון החסינות והיתרון הסודי שלו שהוא קיבל ממורגן ואף אחד עדיין לא יודע לגבי קיומו, הוא יהיה זה שיודח ולא ליבי.
 

sapir aloud555

New member


Eye candy -1
גם בשבטים קטנים יותר שאולי קל יותר לתמרן, שבט מלולו (השבט הכי טוב שיש, אה, ג'ייקוב?) ממשיכים לאבד מתמודדים והעונה ממשיכה במתכונת "אולד סקול" של רוב מול מיעוט. אפילו אי הרוחות או חיפוש איידול בייאוש לא היה הפרק. מתי יתחיל האקשן?
קלין ומייקל עשו החלטות נכונות לעצמם, אנג'לה לא.
 

noamlah

New member


פרק יותר טוב מהקודם
קלין סוף סוף התחבבה עליי
ונראה שהיא עשתה מניפולציה טובה על אנג'לה, חבל שבעריכה לא ראינו ממנה יותר
אנג'לה היא מהשורדות שחייבות לעוף ממש בקרוב אחרת תהרוס כל פוטנציאל להתהפכות בעונה

ג'יימס בחור נחמד והפתיע לטובה מהראיונות הזוועתיים שלו אבל שחקן גרוע ביותר וזה שהוא היה כלכך רגוע במצב המיעוט שהוא נמצא בו ועוד הצהיר שההדחה שלו הייתה בליינדסייד אומר דרשני
בהתחלה תהיתי למה הבנות לא הלכו על מייקל שהרבה יותר איום ממנו אבל אחריי הפרק חשבתי על זה וזה הגיוני, מג'יימס באמת לאף אחד לא אכפת בעוד שמייקל כן יכול ליצור להם חיבורים לבריתות אחרות בעתיד
 

Seosi

New member


טעות מאוד קריטית מצד אנג'לה לא להצביע לדז. אני רק יכול להניח שמייקל גם הצביע לג'יימס בגלל שאנג'לה אמרה לו שהיא מצביעה לג'יימס בסוף או משהו כזה. בכל מקרה, קולין ממשיכה לשחק ממש טוב, ושבט מאלולו הוא אחד מן השבטים הכי גרועים בהיסטוריה חחח.

אני לא מבין איך בראדלי חושב שהוא משחק כל כך נהדר שהוא כמעט הודח לפני כמה מועצות שבט, ואין לי כל כך פייבוריט בנאביטי למען האמת. אני שמח לפחות שהם ניצחו וליבי לא הודחה.

השבט הירוק יצא ערבוב מעניין, ועדיין אף אחד לא מתחבר לכריס. הוא פשוט לא מצליח בקטע החברתי, שזה חבל, כי אני ממש לא חושב שהוא אדם רע. אני כמעט מוכן להתערב שלורל תנצח העונה. היא מקבלת עריכה של מנצחת, והיא משחקת משחק חברתי מעולה, אבל מנגד גם קולין.

פרק טוב אם הדחה די מאכזבת, ג'יימס באמת לא עשה מהלך רע שיביא להדחתו.
 

אורישקי

New member


העונה הזאת לא מושלמת אבל יש בה משהו טוב כי רואים שכמעט כולם אשכרה משחקים.

אני חייב להודות שממש ראיתי את דזיריי הולכת הביתה. מצד אחד העדפתי שהיא תעוף ומצד שני רציתי שג'יימס. ג'יימס בסה"כ שיחק טוב והוא ללא ספק יצא אחלה גבר בהדחה שלו ורואים שהיה לו ראש - אישית הופתעתי שזה היה כזה בליינדסייד בשבילו אבל מצד שני...
כנראה שמייקל באמת עושה עבודה טובה בהתחברות עם קלין ודז ומגיע לו על זה מלא קרדיט.
את קלין אני ממש ממש אוהב הגעתי למסקנה הזאת עם הזמן, היא משחקת משחק חברתי מעולה מעולה וגם שולטת אסטרטגית. אחת השחקניות הטובות העונה.

אנג'לה - מיותרת עדיין בעונה.

בכללי יהיה מעניין כי בכל שבט יש דינמיקות מעניינות. אישית הייתי רוצה לראות הדחה בכל שבט וזהו
 


קודם כל, אני ממש לא מת על זה שמחליפים שבטים כל שני וחמישי. זה מזכיר לי את גאבון. תנו למשחק להתנהל. עכשיו רק משחק חברתי יוכל להציל חלק מחברי מאלולו לשעבר, אחרת הם יושמדו. אני חושב שג'נה ולורל בדרך הנכונה, מקווה גם לגבי מייקל וליבי אבל אני מאוד בספק. העונה גם סובלת מעודף זכרי אלפא ואני לא ממש מת על אף אחד מהם.

בשבט יאנויה, יש סיכוי טוב שכריס יהיה המודח. גאד, איזה שחצן. אם סבסטיאן יסרב להדיח את ג'נה וונדל יסרב להדיח את לורל, יכול להיות שכריס יהיה האפשרות הכי ריאלית. במאלולו, אני מאוד מקווה שמייקל וג'יימס ימשיכו, אני חושב שהאפשרות הטובה הכי ריאלית היא להדיח את דזיריי, אנג'לה פוסטמה אבל אם היא תודח המצב יהיה תיקו 2-2. ובנוויטי, לצערי, דומיניק נשאר פוץ שאני לא סובל ואני מאוד מקווה שהמצב לא ילך כמו שהוא רוצה.

מאלולו שוב מפסידים חסינות והולכים למועצת השבט, ובזאת רשמית הם בין השבטים הגרועים בתולדות הישרדות. מצד שני, הם צריכים לזכות רק בעוד אתגר אחד כדי שיהיו יותר טובים מראבו. מצד שלישי, זה פאקינג ראבו, השבט העני הידוע לשמצה. די עם הסינדרלות, ראבק. זה מרגיש כאילו המתמודדים למדו מג'רמי ואדם בדיוק את הדברים הכי לא טובים. אנחנו רשמית בעידן הפוסט-אסטרטגי של הישרדות, ובו ההפקה כבר לא מקדמת את המשחק כעיקר. במאלולו אין אידיוט עם אגו שקובע מה יהיה, מצד שני שם הפייבוריטים שלי בסיכון הכי גדול. לצערי נוויטי המקוריים ממשיכים להישאר ביחד וג'יימס מודח. לפחות זה לא היה מייקל.

דירוג:


1. לורל
2. קלין
3. מייקל
4. סטפני
5. ג'יימס (נו, מה יהיה? כבר שלושה מודחים עם פוטנציאל)
6. מורגן
7. ליבי
8. ג'נה
9. וונדל
10. סבסטיאן
11. צ'לסי
12. דזיריי
13. ג'ייקוב
14. דונתן
15. גונזלס
16. אנג'לה
17. כריס
18. דומיניק
19. ברנדן
20. בראדלי
 
ובין הפצצה להפגזה יש זמן לנוח


לא מבין למה היה דחוף להם עוד ערבוב. אני לא מאמין שהם שינו תכניות רק כי פחדו על מייקל, מלכתחילה הם כנראה לא רצו שלשחקנים יהיה יותר מדי מרווח לשחק בו ובמילא בעונות האחרונות ההפקה מתייחסת רק לשלב המיזוג כמשחק עצמו.
לפחות בין טוויסט למשימה לסיפור סינדרלה יש טיפונת משחק, שבו מנצנצים ומצטיינים לורל, מייקל, בראדלי וקלין. דז, דום, דונתן וסבסטיאן מפתיעים לטובה, וכריס ואנג'לה מסתמנים כ2 השחקנים החלשים של העונה. שניהם אגב עלולים להגיע מאוד רחוק.
לגבי ההדחה, היה ברור לי שאובר העריכה שדז קיבלה הוא טריק עריכתי ושזה בין 2 הבנים, וברגע שהשם של ג'יימס עלה היה ברור לי שהוא מודח ושמחתי מזה מאוד כי הוא חתיכת בלוק משעמם.
מקווה מאוד שהמיזוג ב12 ולא אחרי ההדחה הבאה, ככל שהשלבים מתקדמים גם יותר סביר שנאוויטי יתפרקו.
 
למעלה