הישרדות 36 - פרק 1

  • פותח הנושא Seosi
  • פורסם בתאריך

Seosi

New member
הישרדות 36 - פרק 1


דיון מהנה וחג שמח לכולם!
 

Seosi

New member


אני חושב שבסך הכל היה פרק בכורה טוב, מעניין שהחליטו לשדר את שני מועצות השבט.
אני לא כל כך יודע מה דעתי על הטוויסט הזה של אי הרוחות. כל פרק מגלים מישהו וכך הוא יהיה חסין מהדחה? אני לא סגור על זה בינתיים.
אמנם דומניק מצא פסלון חסינות, אבל אני בהחלט רואה שכבר עכשיו הוא משחק חזק מדי. אני חושב שגם כריס לא מקבל עריכה טובה, אבל אגיד לטובתו שהוא לא מאמין ישר לדומניק, אז אולי הוא יוכל לשפר את המשחק שלו.
איזה באסה עם ג'ייקוב...כבר מההתחלה שם על עצמו מטרה, ופשוט לא הצליח לצאת מזה. ובאמת חשבתי שיש סיכוי שמייקל יודח. טוב, הוא באמת השאיר חותם מצוין במשחק


ועכשיו לשחקנית שהכי הפתיעה אותי לטובה הפרק, סטפני ג'ונסון. לגמרי טעיתי לגביה, והיא הוכיחה שהיא חכמה ושחקנית מאוד אסטרטגית וחברתית. אני חושב שהיא הצליחה להוביל את ההדחה של גונזלס והצליחה לחשוף את המידע על היתרון הסודי שג'ייקוב מצא. באמת שאפו. MVP של הפרק מבחינתי.
 

sapir aloud555

New member


מסכימה עם הכל, פרק טוב וטוויסט מעניין. לקחת לי את המילים מהמקלדת לגבי כל השחקנים שציינת. סטפני מצויינת.
חבל על ג'ייקוב, תמיד נחמד לראות שחקנים שמהופנטים מהעובדה שהם בכלל הצליחו להכנס לתוכנית (אחת מהסיבות שאני אוהבת את אריק16 למרות שהוא אהבל) ואז מודחים כי שיחקו חזק מדי או פחדו לשחק חזק מדי. אהבתי שהוא ניסה לבדוק אם יש משהו באורז כי זה הדבר הראשון שחשבתי עליו כשהם קיבלו את הבקבוקים האלו

הקטע "המרגש" עם דונת'ן באתגר עשה לי פלאשבאק לקטע עם סירי בGC ונראה ששוב ג'ף מנסה לעשות מהישרדות סוג של כוכב נולד (מה קרה לימים שהוא היה צורח על מתמודדים שלא מצליחים לעשות כלום?) לפחות הפעם זה לא תפס חצי פרק.
 

סטילהוק

New member
הישרדות החלה רשמית


פרק כפול מעולה, העונה הזאת בניגוד לעונה החלשה והגרועה הקודמת, לגמרי החלה ברגל ימין. למעשה אפשר בהחלט לאמר שהישרדות העונה החלה כבר מהפרק הראשון, עם תככים, יריבויות, נקמנות, בריתות חשאיות, בגידות, מציאת פסלון חסינות בלילה באמצע הג'ונגל, ובנוסף להכל כיאה למסורת רבת השנים של הישרדות, גם העונה מלווה בהחלטות גרועות ומטומטמות של חלק מהשורדים, עיין ערך ג'ייקוב, שכבר מהיום הראשון על האי תלה על גבו סימן מטרה גדול כשיצא מול כולם לחפש אחר פסלון חסינות, המשיך בשחצנות חסרת כל בסיס למציאות כשהכריז אחרי הפסד שבטו שהם השבט הטוב ביותר בתולדות הישרדות, ובכך השניא את עצמו גם על השבט השני. ואם לא די בזה גילה לסטפני שנשלחה ע"י בני שבטה לדובבו, שפסלון החסינות שהוא כל כך התרברב שמצא אותו על אי הרוחות (רק שכח את הפתק הרשמי הנלווה אליו
) בעצם מזוייף, ואף גילה לה את האמת לגבי מה הוא מצא על אי הרוחות ולמי הוא החליט להעבירו. סוד שלאחר הדחתו המוצדקת (גם חלש וגם לא חכם במיוחד), רק סטפני יודעת לגביו, מלבד מורגן שקיבלה ממנו את היתרון מהעונה שעברה ששרה הדיחה בגללו את סיירה שעשתה טעות ענקית שסמכה עליה וגילתה לה לגביו. ולא הייתי מתפלא כלל אם המטומטם הזה היה מגלה לה גם מה ינק מאימו כשהיה תינוק אם היתה שואלת אותו לגבי זה. הלו! אתה בהישרדות, תתנהג בהתאם ותלמד לשמור לעצמך את הסודות, או שתשלם על טמטומך ותודח, כמו שקרה לו.

ללא ספק סטפני הוכיחה שהיא השחקנית הכי מסוכנת נכון לכרגע על האי, לאחר שהיא הביאה להדחתם של שני המודחים הראשונים משבטה, גונזלס וג'ייקוב. יחד עם זאת אני ממש לא אוהב את הגישה שלה להחזיק שחקנים חלשים במשחק רק בגלל שהם יכולים להיות נאמנים לך (קרי לנצל את חולשתם בכדי לשלוט בהם), ואם אני בשבט שלה ישר הייתה נדלקת לי נורה אדומה חזקה לגביה, והיא היתה בין המודחים הראשונים. כי איום כמוה צריך לנטרל על ההתחלה, לפני שהיא מתחילה להתעצם ולהפוך לאיום הרבה יותר גדול. בעיקר עכשיו שהיא יודעת שלמורגן יש את היתרון הסודי שהעביר לה ג'ייקוב שעליו היא עבדה והדיחה.

הטוויסט של העונה עצמו עם אי הרוחות די מזכיר לי את הטוויסט של אי הגלות של העונה השנייה של דם נגד מים, רק שבה אף אחד לא נשלח לשם לבדו, אלא תמיד עם בן השבט השני, וגם אז הם היו צריכים לבחור נכון בכדי לזכות ביתרון או ברמז למקום הימצאו של הפסלון חסינות. וכמו כן, העונה מדובר באייטמים האותנטיים המקוריים של העונות הקודמות של הישרדות, וזה מה שהופך את העונה הזאת לעונה מיוחדת.

כמו כן, בהסתמך על שני הפרקים הראשונים של העונה, השבט היותר אהוב עלי נכון לכרגע הוא השבט הסגול של נאביטי והפייבוריטים שלי משני השבטים נכון לכרגע, הם: קלין, מורגן, סבסטיאן, כריס, צ'לסי ודזירי משבט נאביטי. ומייקל, ליבי, לורל וג'נה משבט מאלולו. ולגבי סטפני אני די חצוי, מצד אחד מדובר בשחקנית טובה אסטרטגית ומסוכנת, אך מצד שני היא די מזכירה לי את השיטות הרעות של כריסי מהעונה הקודמת. קרי: שחקנית שלא ניתן לסמוך עליה ושבהזדמנות הראשונה תתקע לך סכין בגב, גם אם אתה החבר הכי טוב שלה. גם לא ראיתי שום מאמץ הירואי מצידה, לא במשימות ולא בכלל. שלא לדבר על כך שאין בה טיפת רגש, הבחורה קרה כקרח והחישובים שלה בהתאם. ולכן אני די אמביוולנטי לגביה בינתיים.

לסיכום: אין ספק שמדובר בעונה חדשה טובה ומעניינת, אפשר לאמר אפילו די מורכבת, שרוב המשתתפים בה באו לשחק ולא להשתזף על החוף בטן גב. המשחק החל כבר מהפרק הראשון ואני מאוד מקווה שזה ימשיך ככה ולא ייפול לבנאליות ולבינוניות, שלא לדבר על הטמטום המשווע שהיינו עדים לו במועצות השבט של העונה הקודמת, אולי הגרועה ביותר בתולדות הישרדות, אם לא הגרועה שבהן. ואני גם מאוד מקווה שהפעם השורדים יקבלו החלטות נכונות ויתקנו את שגיאות העבר של השורדים שהודחו בשל קבלת החלטות גרועות ולא נכונות. למרות שבינתיים אחד מהם כבר שילם מחיר יקר על החלטה גרועה שהוא עשה.

שתהיה לכולנו אחלה צפייה בעונה שעושה רושם שהולכת להיות עונה מעולה.
 


אני אוהב את הכיוון שההפקה הולכת אליה בהתחלה, אבל אני היחיד ששם לב שהשמות של השבטים ממש דומים לאלה של השבטים בעונה 24? גם הצבעים דומים, ונמאס לי כבר מהשילוב של כתום וסגול. האם באף המיזוג שוב יהיה שחור? ובכן, ממבט בויקיפדיה הוא יהיה ירוק. מזמן לא היו שלוש עונות ברצף עם באף צבעוני.

כריס כבר מתחיל להרגיז אותי, מצד שני יכול להיות שדווקא ברנדון לא יהיה כזה גרוע. בהמשך מתבלטים דונתן, שנראה כמו ספנסר אבל נשמע כמו ביג טום, קלין שבתקווה תשחק טוב את המשחק, דומיניק שלדעתי יודח מהר מאוד, וג'ייקוב... אוי ויי, ג'ייקוב. מעריץ על יכול להיות ברכה או קללה, ולמרות שאני בספק אם הוא יגיע לרמה של קוקרן בעונה 23, אני לא מאמין שהוא יהיה תותח העונה.

אחד הדברים שאתה נזכר בהם כשאתה רואה עונה ישנה כמו האמזונס, הוא שמשתמשים בצילומי הטבע כדי לעשות השוואות בין מתמודדים מסוימים לחיות. מקווה שזה יחזור מתישהו. וגם אתגר הסיפור, אתגר הפסילות, אתגר ההזדמנות השנייה, הפסקול השבטי... אתה לא קולט כמה התוכנית השתנתה, עד שאתה חוזר לאחור.

נוויטי (יש, אני חוזר לזכור את שמות השבטים! אני חושב שכל הנושאים הם מה שפגע ברצון שלי לזכור) זוכים באתגר חסינות שהזכיר לי את הרגעים הבודדים הטובים מתאילנד, ושולחים את ג'ייקוב לאי הרוחות, שהוא בעצם כמו אי הגלות, רק עם כל מיני דברים שאינם בהכרח אלילים. הם יכולים להיות אלילים מזויפים, או אפילו יתרונות מזורגגים. כל עוד אי אפשר למצוא אותם בטעות תוך כדי איסוף עצים, לא איכפת לי. זה בדיוק מה שהישרדות הייתה צריכה. וג'ייקוב זוכה שם... ביתרון ששרה גנבה מסיירה. זה שעד הפיינל 13 אין לו שום תועלת.

אבל זה לא הסוף, כי ג'ייקוב צריך לתת את היתרון למישהו בשבט השני. לראיין זה עבד טוב, הוא הגיע בזכות נתינת יתרון לגמר, למרות שהוא הגיע אליו בתפקיד העז. מה שכן, הוא גם מחמיץ את מועצת השבט וניצל מהדחה כמעט בטוחה. גונזלס מודחת במקומו. בהמשך דומיניק מוצא את האליל בלי רמזים (*sigh*), אבל יש מצב שבהמשך כריס ידיח אותו.

ואז באתגר חסינות, שוב ג'ף לוחץ לקהל על בלוטת הרגש. אמנם עוד לא נשמע הפסנתר הארור, אבל העריכה של דונתן היא בדיוק כזו שתגרום לעונה הזו להפוך לאחרונה שלי. בקצב הזה יכולה גם להיות עונה ברמת האסטרטגיה של מיקרונזיה או קאגאיאן, הקאסט של סין והאתגרים של... גם כן סין, אבל העריכה וההתמקדות בדרמה על חשבון האסטרטגיה פשוט יוציאו לעונה את המיץ. אבל מתוך כבוד אני לפחות אגמור את העונה הזו.

אז דונתן נשלח הפעם לאי הרוחות, וג'ייקוב לגרדום. ג'ייקוב נכשל בייצוג המעריצים, אבל סטפני היא שחקנית לא רעה בכלל.

כרגיל אין דירוג בפרק הראשון, ויש כל-כך הרבה מתמודדים שלא שמעתי מהם בפרק הראשון, שאני בספק אם יהיה לי גם בשבוע הבא.
 

סטילהוק

New member


לא אתפלא כלל אם סטפני התחמנית שהיא היחידה כרגע בעקבות הדחתו של ג'ייקוב שיודעת על היתרון הסודי של מורגן שתחשוב שהיא בטוחה כי רק היא יודעת על היתרון הסודי שלה כשתשמע שג'ייקוב הודח, תעשה למורגן בדיוק את מה ששרה עשתה לסיירה, קרי תתחבר אליה ותשחק אותה חברה הכי טובה שלה, רק בכדי שמתי שהיא תדאג להדיחה מורגן תשאיר לה את היתרון הסודי. וכמו שזה נראה, עם טוויסט החלפת השבטים, כבר בפרק הבא ייתכן שהשתיים הללו יימצאו את עצמן יחד בשבט חדש....
 

noamlah

New member


אני אוהב את ג'ייקוב
אמנם נראה ששיחק חזק מדיי הפרק אבל אני חושב שלא ממש הייתה לו ברירה כי בשבט היפים והנכונים עם הקוביות בבטן ממש לא היה לו סיכוי. זה כמו שהיו שמים להם זקן בן 60 שם - מכוון אוטומטית למטרה ראשונה, ועוד עם הטוויסט של אי הרוחות כששלחו את דונתן בכלל הסיכויים שלו היו כמעט אפסיים, הוא עשה מה שיכל בשביל להישאר ואפילו הצליח לגרום לסטפאני לפקפק בהדחה שלו ולחשוב לכוון על מייקל, אבל זה לא הספיק בשביל לחפות על הקלפים הגרועים שההפקה נתנה לו מלתחלתחילה
בעולם אידיאלי הייתי רוצה לראות אותו שוב בעונה יותר מאוזנת כי יש לו ראש למשחק ואני חושב שיש לו גם יכולות חברתיות והוא יכול להיות סוג של דיוויד פשוט כמו שאמרתי, עם חבר'ה כאלו והנראות שלו מראש לא היה לו סיכוי

אני שונא את השבט הסגול, חבורה של משעממים שאני בקושי מבדיל ביניהם, דומיניק שהוא הרודני של העונה איכשהוא נהיה הדמות החביבה עליי שם וזה לא אומר טובות על אותו שבט

השבט הכתום אבל באמת מראה על פוטנציאל, ברנדן שחשבתי שלא אסבול הפתיע אותי מאוד לטובה הפרק
סטפאני מעולה במניפולטיביות שלה
ג'נה גם נראית כדמות שיכולה להתפתח טוב
ואפילו דונתן, עם כל סיפור הסינדרלה המעצבן שההפקה נתנה לו אני דווקא רואה בו פוטנציאל להיות שחקן טוב ואם יצליח לשרוד עוד הרבה בין היפים והנכונים אז שאפו בשבילו

ואיכשהוא, זה מפתיע, אבל בינתיים אני אוהב את הטוויסט החדש כי הוא בעצם לא מחדש כלום, סתם אלמנט נוסטלגי וזה סבבה בעיניי
הטוויסטים הכי טובים בריאליטי זה הטוויסטים שלא מחדשים כלום
 

Confide In Omer

New member


פתיחה ממש טובה! יש כבר כמה שחקנים שבלטו לי לטובה וכל הקונספט של העונה מעניין ועם המון פוטנציאל.
 
דעתי על הפרק-

פרק פתיחה לא רע בכלל ודי מעניין (אם כי ניחשתי מהר מאוד מי יודח בכל מועצה).
הרגשתי שלאורך הפרק (ובעיקר בפרק הראשון) שמתמקדים בעיקר בגברים, וכמעט לא מראים את הבנות, וחבל (או שאולי זה גם מלמד על המשך העונה?).
כרגע מי שהתחבבו עליי הם סטפני ומורגן, ואני חושב שגם ללורל וקלין (ככה רושמים את השם שלה?) יש פוטנציאל. מהבנים מייקל בינתיים אחלה וגם כריס בסדר.
קצת מבאס שכבר בפרק הבא יש ערבוב, אבל נראה מה יהיה...
 
למעלה