זהו. עוד עונה של TAR הסתיימה אמש עם פרק כפול ענקי

סטילהוק

New member
זהו. עוד עונה של TAR הסתיימה אמש עם פרק כפול ענקי


המירוץ למיליון האמריקאי TAR 30 הסתיים אמש עם פרק כפול ענקי של שעתיים מותחות ומלהיבות, שכללו את חצי גמר והגמר שבסופו אמנם צמד הפייבוריטיות שלי, צמד אקסטרים, לא זכו, למרות שהן הובילו לאורך כל פרק הגמר, אך לפחות צמד הפייבוריטים השניים שלי שאהבתי במירוץ, צמד ביג ברדר, זכו, ובכך מנעו את הניצחון מצמד השחצנים וכפויי הטובה, צמד ייל, שלמרות שהגיעו אחרונים למשחתת, היו ממש קרובים לזכות, אך בגלל טעות טיפשית של הרגע האחרון שעשו הפסידו לקודי וג'סיקה שלקחו הביתה מיליון דולר.

והכל הסתכם בסופו של דבר בבניית מטוס מחלקי פאזל שהצמדים היו צריכים להרכיב על גבי משחתת אמריקאית לפי סדר הפריטים שבהם נתקלו במהלך המירוץ ולהסיעו עד סוף המסלול. הבנות הגיעו ראשונות, אך מכיוון שהיה מדובר ברואדבלוק, כריסי לא יכלה לבצע את המשימה, וג'ן נאלצה לבצעה לבדה, מה שגרם להן להפסיד את המירוץ, ואיפשר לצמדים האחרים שהגיעו אחריהן למשחתת, קודי וג'סיקה והנרי ואוון לעבור אותם ולהגיע לפניהן לשטיח של פיל קוגן בנקודת הסיום של המירוץ.

אך עדיין זה היה פרק גמר מצויין, מאתגר, מותח ומהנה לכל אורכו, והעונה כולה תיזכר כעונה היסטורית ששנתה את פני TAR והכניסה חוקים וטוויסטים חדשים, כמו הדו-קרב ליד השטיח והחלפת בני הזוג בין הצמדים, וכללה לא מעט משימות אקסטרים ומשימות מאתגרות חשיבה, ובקיצור מדובר בהחלט באחת העונות הטובות ביותר של TAR בכל הזמנים. אני כבר מחכה לעונה הבאה שתשודר עוד השנה בקיץ.

לא להאמין שהעונה הזאת שצולמה כולה בחודש ספטמבר האחרון ושידוריה החלו רק בחודש שעבר, 4 חודשים אחרי תחילת שידורי המירוץ למיליון הישראלי, נמצאת כבר מאחורינו, ואנחנו עדיין רק ברבע הגמר של המירוץ למיליון הישראלי....
 
למעלה